Nem tom nekem meg az a baj hogy meg sem csinálja azt a bizonyos cfg-t...most leszedtem az sp2öt, de így sem jó, legújjabb detonator van fenn, a dirctxet is újraraktam....de semmi
Alapvetõen nálam sem, csak az a baj, hogy hajnalban már kevésbbé vagyok agyilag a toppon :) és így kicsit nehezebben megy a gondolkodás. Egyébbként sztem már a végén járhatok, mert Al-Afad után indítottunk nemrég pursuit-ot (gyk.: hajszát). Szóval asszem holnap de. befejezem, ha fel tok kelni :)
HOAHH!
Nálam semmi gond nem volt eddig, nagyon ott van a game. Nem rég néztem meg a Full Metal Jacket-et a TCM-en, és az volt az elsõ háborús film, ahol ezt az alapvatõ "te mész elõre, és fedezlek, aztán én megyek, és te fedezel" taktikával lehetett találkozni, és most itt ez a játék, ami szintén ezt forszírozza. Nem ástam még igazán bele magam, tehát az AI hibáit nem ismerem még, de eddig nagyon jónak tûnik ott van rendesen. Let us play WAR!!!
Nálam fent az SP2, de megy a progi.Az elsõ indításkor kiugrott , de töröltem azt a bizonyos resolution.cfg-t és megy azóta is szépen.
Na ki hol tart single-ben? Kéne kis help... Chapter 9 két emeletes épületbõl lõnek a sniperek, 3. irányból meg egy "sima AK-s" zeke. Út közepén 1 kamion és egy szautó. Nem tok átjutni fedezékbe, mert valakit mindenképp leszed vmelyik sniper az utca közepén, onnan meg ki sem tudom menteni.
5leteket elõre is köszi. Hoah!!
Full_Spectrum_Warrior-HOODLUM CD2-rõl hiányzik pár file.... CRC hibás volt ahonnan leszedtem...
hlm-fsw2.r11 hlm-fsw2.r27 hlm-fsw2.r28
Ha valaki adna egy linket... megköszönném... köszi elõre is Nimfas
(Mûködõ FTP..... THX)
Nekem ezt a hibát orvosolta a DXT textura támogatás bekapcsolása.
Hát akkor nem tudom,nekem egy ideig ment,aztán egyszer inditanám,jött ez ami neked,egybõl eszembejutott amit irtak többen is,megnéztem mit kell keresni,ott volt a játék mappában,kitöröltem,azóta megint megy gond nélkül.
De nincs, a gépemen sincs, ezt nem értem, én is elöször cfg-t kerestem mielött a forumra jöttem volna, de nem volt , akkor mondom nem tom. Azóta újra is telepítettem, de most sincs ott
Nemtudom volt-e már: nekem a demoban megjelenik középen egy fehér csík. Fogalama sincs mi az, próbáltam a grafikán állítani, de nem sikerült eltüntetni. Vki tudja a megoldást?
Jó bocs, csak lusta vagyok 50et visszaolvasni, meg fél óra múlva megyek dolgozni, és ott akarok vele játszanai, csak még nem jó addig nem akartam kiírni cdre.. Köszi
3. pálya, csak jönnek ki a szádámok a hotelbõl. mi a rákot kezdjek velük? beállnak a fedezék mögé nem lehet lelõni csak ha poziciót váltok, ha viszont poziciot váltok, akkor a lelõtt arab helyett új jön ki, aki már simán lelõ (mert ugye elmentem a fedezékbõl)... Ti hogy csináltátok meg?
Engem érdelene a gamecopyworld oldalon lévõ javított crack. Egyébként a nem multiplayer crack hanem a többnyelvû támogatottságra utal a multi szó.
Akkor nem szedjük le Játék közben úgyis élményromboló kilépkedni winfosba.
Ha már egyszer felraktad egy mûködõ key-el akkor minek telepítenéd újra? Egyáltalán minek kellene kicserélni a kulcsot? Tökéletesen mûködik a régi kulccsal.
Ilyen füstös trükkrõl nekem is van egy kalandom,még tegnapról.Áll egy arab egy szûk utcán fedezék nélkül.Alfával sarokig megyek kinéz,látja,ok.Gondoltam nyilt terepen könnyen kilövöm.Csak hogy az alfa vezér közli hogy erõs tûz,ki se tudtak nézni,nem hogy lõni.Na füst a szûk utcába,Bravo team-el átcaplatok egy fadoboz fedezékébe,amiben nem sok bizodalmam volt,látva hogy a kicsik hogy hullanak darabokra a találatoktól,de gondoltam arra kis idõre megteszi.Barvo-nak megadom merre lõjön,gondolván ha eloszlik a füst,meglátják az ellent aztán kész.Közben vissza Alfához,azoknak is ujra kiadom a parancsot hogy lõjenek az utcába,gondolván ha a füst eloszlik és esetleg az arab tüz alá veszi a Bravot,akkor nem gond,lõhet az Alfa. Na füst eloszlot,ordibálás,arab lõ,fadoboz hullik darabokra.Alfa nem lõ ki,Alfa vezér a saroknál kuporog,nem löne ki az istennek sem.Barvo tûz alatt,fedezék egyre fogy.Én már ugy nagyjából leszámoltam ezzel a kalandommal,amikor az utolsó dobozdarab is elszállt akkor valami isteni csoda folytán a Bravo csapat egyik tagja /talán már minden mindegy alapon.../ eleresztett egy sorozatot,ami likvidálta arab barátunkat. Nem semmi izgalmakat tartogat ez a játék...
nem, ezt úgy hívják, hogy nem egyszer követtem a tekintetemmel az arabot, de amikor utána mentem, már nem volt senki a zsákutcában vagy a sarok mögött, csak 1-2 ajtó
a hotelnél meg szintén az ajtón jönnek ki, nem értem, mi ebben a bug....
a GPS pedig csak azt mutatja, amit utoljára észlelt a felderítés (ezt el is mondják a tutorialban), vagyis ha valahol láttál egy álló enemy-t akkor azt még egy ideig kijelzi ha takarásba került, akkor is, ha már nincs ott
Viszont azon a pályán 2 ellenség is van az utcát védõ 2 arab megkerülésére szolgáló mellékutcában, akik (és itt jön a lol), csak akkor vannak ott igaziból, ha szembe mész velük (a kezdõ pontod felöl). Ugyanis az elõbb leírt taktikával miután megöltem a két védõt az utcán elvileg a GPS által mutatott két arab mögé lopoztam hogy majd harc nélkül hátbalövöm õket, ám ez nem jött be mert hiába mutatta a gps, nem voltak ott. Ugyhogy visszamentem az utcára és ahogy elhagytam az 1. arab fedezékét, kirohant a semmibõl (nem volt ott semmi amikor hátulrol mentem és megnéztem), és lelõtt... Szal ez egy bug, hogy csak akkor vannak ott a saddamok, ha a játék által megjelölt utvonalon haladsz...
Én azt egyszerûen megoldottam, bár kis gyakorlás kell hozzá. A karabélyos és a géppuskás saddam közé dobtam egy füstgránátot a sarokról, úgy hogy mindkettõt befedje a füst, abbahagyták a tüzelést. Ezután az általuk védett utca másik oldalán mögéjük mentem és mikor eltûnt a füst, pojnt fájörrel szépen leszedtem õket. Slow: detto.
Hát lehet hogy én hülye vagyok ehhez a játékhoz,az lehet,de ez szerintem belemagyarázás.Ilyen alapon akkor lehetne mentés nélkül is,mindig elölrõl,mert akkor aztán majd megondolod hogy mit csinálj... Amugy tervezhetek én amit akarok ha katonáim néha csak bámulnak,mint borjú az új kapura,ha meglátnak egy ellenséget.Na de ezt már kitárgyaltuk...
Én nem használom a replay-t mert ahányszor ujracsinálom, annyiszor csiszolódik a technikám, és tanulok a hibákból, és még talán rövidebb idõ alatt is csinálom meg mint amig végigmegy a replay. Fedezett tüzet ha egy sarok mügül nyujtunk akkor tökmindegy hogy 1 egész csapat csinálja (pl a bravo team, az alpha-nak), vagy az alpha-ból 2 ember hiszen csak 3 ember hajol ki. Egyéb fedezék mögül van értelme. Egyébként meg van olyan h egy csapattal csinálok fedezett átvonulást és az épp átvonulo 2 ember nem tûzkész állapotban sétál, hanem fut... Ezt mikor van? Vagy én csinálom, és nem veszem észre? (pl hosszut/rövidet kattontok, vagy ilyesmi.) Vélemény a fedezék mögötti headshot-ról???
most figyeltem, és sajnos semmilyen gránátot nem kapunk a CASEVAC pontokon.... ez mondjuk szopás, bár az is lehet hogy túl könnyû lenne úgy
nem értem emberek, mi a gond, teljesen jó helyeken vannak a mentési pontok... sztem ez így logikus, mert ettõl lesz kihívás a dolog...
nekem eddig semmi nem volt megoldhatatlan (mediumon), sõt 2-3 nál többször nem kellet visszatöltenem sosem...(most jön a 4. rész) csak szép lassan, nyugisan kell menni, minden sarkon ki kell kukkantani és szépen körülnézni fedezék után, meg flank lehetõséget keresni...
pedig te is leírtad a lényeget:
"egy saját hiba,rosz gombkattintás"
Az ember akkor hibázik, ha nem figyel eléggé, akkor meg úgymond megérdemled, hogy kimenj pisálni, és szedd össze magad amíg megy a replay. Ez a tétet emeli, ezáltal 6x is meggondolod, hogy kilépj a ház mögül, és inkább rágod a körmöd a GPS-t bámulva, hogy mit is lehetne itt tenni. Ha lenne quicksave, a mostani 5-6 nekifutás helyett 10-20 nekifutásból oldanál meg egy helyzetet, mert nem lennél rákényszerítve, hogy 100%-ot teljesíts.
Hát szerintem ennek a játéknak a halála a mentési rendszer.Most a 3. chapter elején 4x haltam meg mire a nehézfegyveres arab hátába kerültem./egy saját hiba,rosz gombkattintás,az egész egység kigyalogolt a halálba,egy játék hiba,a nyilt utára kirohanó arabot a fedezettûzben vonuló egységem kb 5 másodpercig érdeklõdve bámulta,aztán meghaltak ketten,meg két egyszerü meghalás is volt benne/ Na de a lényeg hogy borzasztó idegesitõ,a replay-t bámulni 1x,2x,3x amig a kritikus pont elé ér.Ugyanaz az erdmény mint a quick save-el lett volna,csak beleõszül a szerencsétlen játékos... Én nem tudom hogy ez a konzolos elõdnek,vagy a készitõk hülyeségének köszönhetõ,de szerintem alapossan elcseszték vele,ezt az amugy ötletes,és jó játékot.
hát ELVILEG van értelme, de ha sokat próbálkozol minden szituban, rájössz, hogy oldalirányba jobb futni, mint lépdelni, egynél több enemy esetén pedig csak ezt teheted, fõleg ha a másik team tud fedezni (akkor eleve kár plusz ammot pazarolni még egy fedezõtûzre)
ha távol van az ellenség, akkor egyrészt 2 ember fedezõtüze nem tudja megfelelõen leszorítani, viszont õk is pontatlanok, ilyenkor gyakorlatilag annyit rohangálsz oldalirányba, amennyit akarsz (jó példa erre a repülõtér elõtti rész, ahol a biztos halálhoz egy út vezet - az ellenség irányába mozogni, akár fedezve is)
De van, DEE VAAAN!!! Egyébként is oldalirányba is van mert, 2 fedez az egyik sarokról amig a másik kettõ átér (menet közbe azok is lõhetnek) és amikor átért akkor azok fedezik a másik 2 embert.
Ma egyébként egy kis meglepetéssel lepett meg a játék. A fedezék mögül tüzelõ arabot "point fire" alá vettem (nem = a fedezett tûzzel), és amikor leguggolt tölteni és kidugta a fejét, kapott egy akkora kibebaszott nagy fejest hogy alog hittem el!!!! Ja és nem lõtt elõtte fél órán keresztül az egységem...
Ez U.S. Army Infantry, a Navy Marines-ról szóló játékról itt találtok (Close Combat - First to Fight). Sztem akinek az FSW tetszik, azt ez is érdekelni fogja. ;)
vagy ilyesmi, és ez alapján döntené el az AI, hogy adott szituban lõ vagy nem lõ (ha nem kap egyéb parancsot), de nyilván az elõtte ugráló arabra akkor is illene rálõni.....
1. EGYSZERÛ fedezett átvonulás nincs, és ezt a fajta mozgást csak akkor érdemes megkockáztatni, ha a tûzvonallal párhuzamosan haladsz (vagyis ha mondjuk épp megközelíted az ellenséget), oldalazó mozgásnál szégyen a futás, de hasznos, ilyenkor pont az a rossz, ha lassan haladsz, mert hiába van fedezõtûz, a csapat két részre bomlik és az egyik mindig védtelen
2. töltsd be a replayt, fast forward és a kritikus pont elõtt esc-jump into replay