most a mediamarktban 300forint ingyen kiszállitással))
Ha valaki próbálkozik ezzel a régiséggel és nem indul el neki, mert nem támogatja a videokártyát akkor ez a megoldás. A probléma W7 x64 oprendszer alatt van állítólag, itt van rá leírás linkekkel mit kell tenni: https://gamefixes.wordpress.com/2012/01/02/silentstormvideocard/ Az ott leírtak az UK English verzióhoz vannak, és fel is ment a programra. Természetesen minden felülírást és a fixáló programot is rendszergizdaként kell feltenni.
Kiegészítés: Amennyiben a küldetésbõl hátralévõ részekben már csak kár érné a csapatot, akkor inkább "Leave!" és így megmenekülhetünk a nem kívánt fejleményektõl. Akit kell azt elõtte vegye vállra a megfelelõszámú katonánk, ill. a kellõ dokumentumokat eddigre szerezzék meg a kommandósaink. (A svájci gyárból is így a legegyszerûbb kihozni az igazgatót: miután minden ellenség ártalmatlanítva lett, minden lenyúlni való elemeltetett, hátizsákok teletömve, igazgató vállra véve, mindezek után már csak a zöld gombot kell megnyomni a küldetés sikeres befejezéséhez - ehhez a pálya elsõ "szintjérõl" minden olyan dolgot le kell hozni, amit haza is szeretnénk szállítani.)
Néha nincs otthon az ezredes, ilyenkor nem jönnek a bevágások a menekülésének folyamatairól. Ekkor csak a 4-5 dokumentum megtalálása a cél abban a küldetésben.
Hhmm, ha ezt a játékot egy Close Combat III-mal össze lehetne mixelni... körökre osztott (WW II) stratégiából már mást nem is nagyon tudnának kiadni többet - kb. mint az IL-2 a rep.-szimulátoroknál!
Ez egy - ismét - szórakoztató/idegõrlõ küldetés, mert piszok vert helyzetbõl indít és ráadásul idõre is megy! Tehát az elején olajra kell lépni a közeli kapu felé - ha az autó felõl nézem, akkor 1 balra, 2 az autó mögé (sznájperek ide), 3 a jobboldal felé - ROHAN (NEM GYALOGOL!) mindenki (külön öröm, ha nem talál a tetõn lévõ hang-tompított k98-s, a felderítõnk leendõ távolsági fegyvere). A kapu 2 oldalán 1-1 géppisztolyos/géppuskás várja a kimerészkedõket, az autó nyújtotta fedezék mögül meg a mesterlövészeink próbálják ritkítani a tömeget, közben 2 katonánk a másik kapu felé iramodik sebesen - persze kint a járdán, a kerítésen kívül teszi mindezt. A küldetés célja, hogy elkapjuk az áruló tisztet, aki nagyon szeretne meglépni elõlünk és a bal oldali, emeleti szárnyból indul. Elõször is a 4 embernek be kell törnie a kapun - 2x2 õr oldalt, a közeli lépcsõházból is kirohan pár ember, a szemben lévõ átjáró fölött és a tetõn is 1-1 mesterlövész, ill. a másik bejárat felõl is érkeznek ellenséges érzelmû katonák a már az udvaron lévõk mellé - ami nem egyszerû feladat (pláne mentési lehetõségek nélkül ). A 4-bõl 2 az épületet bal-hátulról kerüli meg, egy közelharcosabb (sorozatlövõ fegyverrel felszerelt) típus a lépcsõházba, míg az utolsó az átjáróba igyekszik minél elõbb bejutni. A 2 kósza a másik bejáraton kísérli meg a betörést - 2x2 õr, szembõl néhány - , majd az egyik a nagy lépcsõházban helyezkedik lõállásba, hogy a tisztet lekaphassa, míg a másik jobb-hátulról kerüli meg az épületet, ahol számos õr vigyázza a kilövõállást. Hogy hol, melyik emberünk szedi le az árulót az a védelmen való "áthatolási" sebességünktõl függ - volt, hogy az elsõ lépcsõházas és az átjárós fogta villába, de olyan is akadt, hogy már a rakétára mászott, amikor végre leterítették a legényeim. A tetõtérben még van pár felfegyverzett civil, az emeleteken meg pár katona strázsál... Itt ismét sokat számít, hogy mennyire edzettek a szintjükhöz képest a katonáink!
Feltankolod az emberedet a HQ-n a kívánt lõszerfélével és azt ülteted bele - ha ez kevés, akkor a többiek is mehetnek feltankolva a küldetésre és a szünetekben átpakolják a hátizsákjukat. A kiegészítõben nagyon drága a "fenntartásuk", az alapjátékban meg kevés az ellátmány - különösen, ha az ellenfélé az éppen jobb/használhatóbb cucc...
Amúgy nem kedveltem ezeket a pléhdobozokat - Kevesebb "értéket" lehet elhozni miattuk: azokat lehet csak el(vissza)hozni, amiben emberünk is van, de ilyenkor a katonánk 2 fegyverét is hátizsákba kell rejtenie, és ha ez a kettõ egy STG44 és egy 3x7-s géppuska -> nem sok hely marad a szajrénak?! - , inkább a sunnyogás és a nehéz gránátok, meg a "csodafegyver"...
Axis oldalon is ue a feladat! Azaz, a vezetõnek még élnie kell addig, amíg a 3-4 dokumentumot fel nem kutatod és ki nem lépsz velük a gyárkapun - bújócska, lopakodás, ilyesmik (jó hallású és rejtõzködési képességû egyénnel ez simán megy - edzés elõtte). Ha a jobboldalon settenkedsz a gyárba, a vasúti alagútnál, akkor pár emberrel akár fel is tarthatod és meg is ritkíthatod a páncélos lovagok csoportját - inkább itt, mint a nyílt terepen, kint a gyár elõtt - , ez alatt a többiek belopakodhatnak - ha elég tökösek, akkor akár szembõl is, a gyárkapun keresztül - és lenyúlhatják az elhozni valókat. Amint elhagyta az utolsó elõtti embered is a gyár közvetlen környékét, azután hidegre lehet tenni az igazgatót is, majd futás a mindenképpen bekövetkezõ detonáció elõl ezzel az emberrel is. Célszerû a külsõ körletet kitisztítani minden behatolós ( nem félreérteni!) hadmûvelet elõtt, így sokkal könnyebb lesz az eltávozás és a keresés is - a mesterlövészeknél, meg úgy általában mindenkinél, eddigre alapnak kell lennie az STV-nek, mint távolsági lõfegyvernek, és ha rendesen edzve voltak elõtte (100 fölött - jóval - a lõ-tudomány), akkor ez nem lehet gond... (A fa õrtornyokat 3-4 lövés - vagy egy robbanás - is ledönti, nem feltétlen kell a benne vacogót pontosan kilyuggalni...)
Hhmm, ez sem egy aktív topic, pedig a játék eléggé bejövõs - pláne, ha a maiak "minõségét" is hozzávesszük - igazán moddolhatnák ezt is, biztos, hogy nagyobb sikere lenne, mint pár, friss bejelentésnek!
Kérdésem: Ha a Sentinels-t W7 és Vista (32 bit) alatt tudja futtatni vki - C2D proci és 7900 GTO, valamint x3100 GMA alatt - , akkor legyen oly jó és írja le annak mikéntjét, köszönöm! Az alapjáték hibátlanul fut, de a kiegészítõ már betöltõdni sem akar. XP alatt pedig még semmi gond nem volt vele, hibátlanul futott - a Daemon Tools verziója kavarhat be?!
#218, lammaer: (Ha még aktuális... :D ) Ha robbanóanyag volt a ládában, akkor az megsemmisítheti annak - akár az egész - tartalmát, különösen az üveges szerek hajlamosak erre! Amúgy nincs különbség a kinyitás módját illetõleg a végeredményben - a kiegben talán már igen, mert ott van a fegyvereknek "állapota", de ez feltételes, mert én még nem tapasztaltam kirívó megrongálódást ott sem.
Edzed a mérnököd, és akkor nem kell ilyenen agyalnod! Ha már 6.-8. szintû, akkor fel lehet húzni a mérnöki képességét a 2. generációs bombamentesítõ és zárnyitó eszközök alapkövetelményéhez (50, ill. 60 pötty): Ha addig minden létezõ - talált, v. "elvett" - kézigránátot visszavittél a bázisra, akkor, mielõtt elhagynád a pályát, rakd fel õket az épen maradt ajtókra és ablakokra, csapda gyanánt, ill. a bombamentesítõ eszközök és az aknáid felhasználásával is tudsz szépen javítani ezen értéken: akna lerak, majd visszaszed, issoráz, amíg van visszaszedõd, + a "kinyithatatlan" ajtókon elhasználod az összes álkulcsodat - ha elfogy az alapkészlet és elérted a 50/60 pöttyöt, akkor onnantól úgy is az emelt szintût használod, ami így elérhetõvé válik! Mivel egy képesség maximális értékét a hozzá tartozó alaptulajdonság (itt az intelligencia - zárnyitás) és - legfõképp - a karakter szintje határozza meg, ezért a magasabb szintû dolgok a 6.(-8.) szint elérése elõtt nagyon valószínûtlenek. A kiegészítõben már el kell gondolkodni, hogy pénzért meddig olcsóbb "megvenni" azt, mint gyakoroltatni a terepen az emberünket (Abban az EÜ-képességre költöttem "sokat", hogy a jobb cuccokat is használhassák az e téren alul-képzett embereim, amúgy az el vihetõ dolgokat fogyasztottam el, hogy növekedjen egy-két, fõbb tulajdonságuk - gránátdobás, amúgy is rozoga fegyverek végleg való tönkretétele, sortüzek által, stb.).
Ha a küldetés végén, vagy egy "kis-mappon" futtatod az embereidet, akkor a mozgáspontjuk nõ, ha szorgosan nyomkodod a "H" billentyût, akkor a rejtõzködési képességük, ha "lõgyakorlatot" végeztetsz velük egy "ellenséges" bokorra, fára, stb., akkor a lövész-értékük emelkedik. Ha (nehéz - vs. Panzerklein) gránátot akarsz az embereddel dobatni, akkor - elõtte - puszta kézzel kell megtámadtatni vele a székeket, asztalokat, stb., valamint 6-12 - a 4. szinten elég lehet a 6 is, késõbb meg már a 12 is kevés lesz egy körben - , uo dobótõr megléte esetén, azokat hajigáltatni vele egy tisztább saroknál, hogy növekedjen az ereje és a dobási képessége - ez a kettõ határozza meg a távolságot és a találati "arányt" a gránátoknál (+ az erõ határozza meg a HP-t is, amibõl sohasem lehet elég, nehezebb szinteken fõleg). Amint emelkedik 1-1 képesség, úgy csökken a hozzá tartozó akciópont-szükséglet is: kezdetben 15(v. 14) pötty egy ütés, de 60 fölötti "Melee" értéknél - 7.-8. szintû katona kasztnál - ez már csak 11, vagy kevesebb lesz - a közben, folyamatosan, növekedõ AP-l közösen már helyre kis pofozógéppé változtatva az addig csont-gyönge bakát is.
Meglehet, hogy az "edzés" idõigényesebb, mint magának a küldetésnek a véghezvitele, de megéri - vagy használj Trainer, de az már csíít!
Bocsi már megoldottam. Nem vettem észra a ládát :)
nekem is tök ugyanez a gondom!
A Penemunde Archives nevû pályán. Megcsináltam minden feladatot, felszedtem a dokumentumot, amit kellett, megöltem a hordozóját, de hiába megyek a létrához, nem tudok kimenni. Egyszerûen nem történik semmi :(
Próbáltam, hogy felrakom a patchet, de ahhoz meg nincs crack :(
Valamiért nagyonm elkerülte a figyelmem a játék, bár megvolt eredetiben, de csak a polcon porosodott. azt hittem csak valami szimpla IIvh-s lövölde, erre kiderül hogy egy tuti JA+UFO kombináció. És most nyomulok vele... :)
Egy kérdés: ha a ládákat szétlövöm (mert éppenséggel nincsen valami jól képzett mérnököm) akkor van annak valami hátránya? Szétmennek a ládában lévõ cuccok vagy ilyesmi?
Tudom, de a Sentinels-hez is van egy 1.1-es patch, bár lehet, hogy az abban lévõ javítások benne vannak az eredeti játék 1.2-es javításába... Fene se tudja.
ó a fene miért kell egy jó játékot ilyen marhasággal elszúrni, persze lehet sokaknak tetszik ez a robotosdi, na mindegy akkor úgy tûnik megint csak addig fogom elvinni mint az alap játékot ,is bár abban a tengelyhatalmakkal az utolsó pályán sokaltam be, a szövetségesekkel meg asszem még 2 pálya lett volna, de az már nekem csak szenvedés volt így inkáb abbahagytam.
A pályát meg akkor végigjárom hátha megtalálom azt a vmit.
Mellesleg én már végig vittem nagyon jóó! Olyan kafa új fegyverek vannak hogy csak na!
Elõtte fel kell venni valamit hogy OK legyen a kûldi ha eddig nem teted. De lehet a hiba még az is hogy nincsen minden embered a létrához közel vidd õket szorosan a létrához és akkor enged fel menni egy ember jelõlj ki és azzal mássz fel...
Ahol a bányában kell bóklászni, na ott megtaláltam a fontso embert, lelõttem, de a járat végén van egy létra amin sehogy nem mászik fel a karakterem, és így nem is tudok csinálni semmit, mi lehet a hiba?
Hali Én már gyûröm ezzerrel!!!! Akinek bejött az ez a játék annak KÖTELEZÕ !!! Nagyon kaf sok új dologvan benne: pl. zsoldos vagy benne, itt már nem csak úgy ingyé kapod a cuccokat fizetni kell mindenért fegyver katona stb...
Grafika szinte ua. DE gyorssabb mint volt! KB. nagy hirtelen ennyi...
Valaki megtekintette már a kiegészítõt?
Éppen mostanában kaptam elõ megint, hogy a másik oldalon is végignyomjam. Nekem valahogy úgy tûnik, hogy egy-két küldetés és a HQ kivételével ugyanazok a két oldal küldetései és pályái; tényleg így van? Azt hiszem most akkor rámoccanok a kiegre. Egyébként meg teljesen egyetértek veled. :)
Kár, hogy ezzel a játékkal ilyen kevesen foglalkoznak, pedig szerintem az utóbbi idõk legjobb stratégiai játéka, a körökre osztott fajtából (nem a reflexeken múlik a dolog lásd RTS). És most itt van a kiegészítés is... Na mindegy.
Silent_Storm_Sentinels-MONEY remelem gyorsitottak rajta
Valaki Sehitysen PLLLZZZ!
Allies nemtudom hanyadik kuldije , amikor a Renegade Factoryt kell kipucolni (itt vannak eloszor panzerkleinek), ugye az a feladat hogy gyujts ossze minden informaciot es fogd el a gyar vezetojet. Namarmost en minden dokumentumot megszereztem, mar csak a csavot kelle elkapnom de amikor ezt megteszem beinditja az ommegsemisitest es hiaba van minden objective kipipalva , hiaba viszem ki a vallamon a kis szemetladat a gyarbol, amikor az felrobban , game over. valami otlet? kezdek begolyozni koszi
hat a letoltesnel az osszes mirrort kiprobaltam.. de mar nem aktualis mashobnnan megszereztem.
Melyik resze halott? Van vagy egy tucat mirrorja. Nekem teljesen jol megy, 1-2 napja en is onnan szedtem le. (A Sentinels demo ujra kedvet csinalt hozza :) )
latom a topic mar regen halott de en csak most akadtam ra erre a remek kis gamera es nagy szuksegem lenne egy crackelt 1.2 exe re.. tud valaki segiteni ?(gamecopyworld halott, es a lejjebb adott link sem muxik mar..) thnx
Hopp!! Nálam is szaggatott. De, nagyon. Uninstall is lett..pedig...ua. a baj, mint Dvorgaz-nak. Sejtettem én, hogy nem a gépemmel van baj. Ugyanis a 25 gammából ez az 1! volt brutálisan rosszan megjelenítve. AMD+1800, 768DDR, ATI9100 128MB, WinXP Sp1 HUN. közepes gépen is kéne menni minmálisan, de nem.
nem lehet hogy valami ramaty van az oprendszereddel?
Üdv Az lenne a gondom, hogy a Silent Storm élvezhetetlenül szaggat a 2.4 GHz-es gépemen GeForce Ti4200-sal meg fél giga DDR rammal. Fenn va a legújabb vidkártya driver meg az 1.2 patch is de semmi javulás nincs. Mellesleg pár hónpja is fenn volt a game a gépen, akkor egész tûrhetõen futott, pedig a konfig meg az oprendszer, driver, szóval minden ugyan az volt mint most. Jó lenne ha tudna valaki segítei.
A lövés ikont kattintsd be, úgy már lõhetsz akármire.Az ajtóhoz érdemes közel állni, aztán snapshotot, vagy rövid sorozatot leadni; kevesebb mozgáspont. Az már egyébként az utolsó küldetés. Ha azt a repkedõ fehéret lelövöd, folytatódik a történet. Egyébként elég sokáig tartott, azzal a zöld energia fegyverrel vagy 20 lövést kellett leadnom, mire kiterült. Valahogy megúsztam a dolgot, mert csak egyszer lõtt rám, aztán én meg oszlop mögül lövöldöztem: elöjöttem, lõttem, újratöltöttem, visszaálltam. És ez ment néhány körön keresztül.
Én meg most kezdtem el a szövetségesekkel, lehet megint fejleszteni õket... mert egyelõre 3 lövésbõl talán egy talál, úgyhogy a fejlövéseket még nem erõltetem... :)
Na a másik, hogy tudok egy adott helyre lõni puskával akármivel? A medicet/Kovács Gari/ használom rendesen mert az jól végzi a dolgát, a mérnök /Axel/ meg úgy ládából 1 et nyit ki, ajtóknál gránátozok.
Ott tartok, hogy egy rakéta kilövéséig van 5 perc, és meg kell ölnöm egy fehér panzerest, aki ráadásul repked is. Innentõl még mennyi van hátra?
Amúgy a szövetséges oldalon, sokkal több küldetést megcsináltam, de ott még nem volt panzerkelinem, csak hát az a mentésem sajna oda lett.
Jol latod. Foleg azon a palyakon van sok, ahol ezek a gyarak vannak. Ott Svajc folott volt egy kuldetes, amikor meg kellett vedeni egy fickot (es kesobb adott negy panzert is), na ott jo sok tolteny volt, igaz ez nekem mar egyben az utolso elotti kuldetes volt. Mondjuk talan itt tudtam egyedul jol kihasznalni a gepeket, amikor egyszerre vagy 20-an tamadtak, en meg kialltam 3 panzerrel, aztan ment a daralas, ok meg 1 HP sem tudtak levenni rolunk. Egyebkent mennyire tudtad jol kihasznalni a mernokot meg a medic-et? A mernokkel se ajtot, se ladat nem tudtam kinyitni, (altalaban az SMG nyitotta :) ) csapdat sem tudta eltavolitani.
A csodagépeknek hogyan lehet lõszer-utánpótlást biztosítani, dobozokból kell gyûjtögetni, vagy mi?
Ellenük a az ellenségtõl szerzett zöld energiafegyver (ill. a panzerkleines megfelelõje) és a heavy grenade-ok hatásosak. Van, hogy egy lövés ill. dobás (gránáttal) is elég. A többi tényleg nem sokat ér, még a rakétavetõk sem. Annak az energia fegyvernek sok hasznát vettem, úgyhogy érdemes ilyet beszerezni, illetve a hozzá való energiacellát gyüjteni.
Közben rájödtem, de szidom az alkotókat rendesen, a túloldalon megint van egy köteg ilyen szar, az enyémekenk már nincs lõszerük szinte semmi, kispuskával meg lelõni õket elég húzós és elég esélytelen is a dolog.
Ja. Volt egy fem szinu panzer, a tobbi meg barna. Az ajtohoz meg mindenkinek(!) oda kell allni es akkor enged csak át a kovethezo palyara (akkor tudod kinyitni az ajtot). "Erdekes", hogy visszafele, amikor mar nalam mindenki panzerkleinben volt, mar nem is tudtam ugy helyezkedni hogy kinyithassam az ajtot, mert azok a panzerek kb ket helyet foglalnak.
Na de hogy nyílik ki az ajtó? Odamegyek de semmi nincs, kinyitni nem tudom, feltörni szintén nem, volt lent vagy 4 Panzerkelines, egyik Ezüstösben, abba miután a fickót kinyírtam belõle bele is másztam, a többibe viszont nem lehet. Amúgy nekem ezek a masinák nem tetszenek, számomra ez most egy kicsit rontott a játékélményen, de azért szeretnék továbbjutni-.
Mert az Urálnál is valami fõnököt kellett elkapni. Svájcban pedig, az alsó szinten egy garázskapunál lehet átmenni a következõ pályára. És annak a pályának az alsó szintjén, az egyik sarkában, a kohó mögött lesz a fickó panzerkleinben. Egyébként annyira jó ez a játék. Kár hogy ezeket a panzerkleineket nem tudtam (nem kellett) igazán kihasználni, pedig annyira begyüjtöttem, felszereltem õket. Az egyikre még egy kardot is tettem, de közelharcban már nem tudtam kipróbálni.
Az Axis oldalon a panzerkleinek megszerzése után van egy pálya mikor egy gyárban kell a tulajt megtalálni elkapni és dokumentumokat gyûjteni, jön 3 panzerkelin is ellenem, de nem találom se a dokumentumokat se pedig a tulajt merre vannak?
Á emlékszem a pályára, a nagy épületben van vmelyik szobában a cucc, hogy melyikben ne kérdezdd azért annyira nme jó a memóriám, de úgy rémlik, hogy az emeleten, de ha kinyírsz mindenkit és benyomod a leave-t akkor elvileg ugyanúgy teljesítve van a küldetés. Axis-ban nem tudok segíteni én még nem tartok ott, sõt sajnos az szövetséges mentett állásim is odalettek, így elõrõl kell kezdenem azt is.
Szasztok megint ha valakit érdekel és nem tudná kijött hozzá az 1.2-es PECS és SOKKAL gyorsabb Nem akadozik!!!
Hi Ehez a frankó kis játékhoz nem készûl magyarosítás???
Na talán most
Hogy miket lehet itt találni
Már megvan.
Tudja valaki hogy lehet a MOD-okat aktiválni?
Hi skacok! Lenne egy problémám: Brandenburgban manornál, ahol el kell kapni egy tisztet. Én nem kaptam el elmenekült egy rakétával! Ez nagy problem lesz?
Íme egy vers: "Gyantás a seggem, csillingel a herém, biztos a karácsonyfa jött hátulról belém! Boldog, Békés Karácsonyt!"
Egy kis csemege, ami ha megjelenik akkor azt hiszem beköltözöm a gép elé, mert ha az amit írnak róla megvalósul, akkor azt hiszem az utóbbi évtized legjobb játékát kapjuk kézbe a Nival Interactive-nak köszönhetõen.
Csak saját "tapasztalatot" tudok írni, de én személy szerint nayon ritkán használok sniper módot. Eddig még mindig megoldottam anélkül a feladatokat. A vérzésre több dolog is jó, ez függ a dokid skilljétõl. Elsõsorban perszen nem árt bekötözni, utána jöhetnek a csodaszerek. De a legjobb ha sikerül elkerülnöd a komolyabb sérüléseket, ha ez lehetséges. Géppuskákat használtam kezdetben, de most egy ideje minden katonámnak scope-os puskát adtam a kezébe elsõdleges fegyvernek és így nagyon jól használható mindenki nagy távolságból is. Másodlagos fegyvernek pedig kést, vagy egy jó pisztolyt viszek és így mehet a "közelharc" is, ha szükség van rá. A két puska közül fogalmam sincs így név alapján, hogy melyik a jobb, általában a lõtávolság alapján választok. Na ennyit "röviden" További jó játékot.