hmmm valami nem vilagos ha nem lehet elso releaseben kardozni mert valahol olvastam hogy igy lesz, akkor hogy foglalunk el hajokat?
vagy csak szarazfoldon nem lehet kardozni tengeren igen? meg mivan akkor ha teszem azt ket hajo megcsaklyazza egymast es kozelharc van mas hajok meg belelonek a tomegbe? vicces lenne ha egy agyusortuz kardozas kozben levinne a fejunket vagy valami hasonlo :)
Állati szép képek. Honnan loptad?:)
Két új kép:
Sziasztok!Mi van a potbs.atw.hu oldallal,egyszerûen nem akarja behozzni 404-es hibára hivatkozva!?
Üdv Marten
Megjelent már ?
Nem még nem!:(Sajnos!
Most néztem,rengeteg sziget lesz!Tudja vlki hogy szám szerint mennyi lesz?
Sajna ezt szerintem még a fejlesztpk se tudják. De azért ma este megkérdem Aether-tõl, ahogy visszajöttem a vívásról.
Azt nem tudták hog hány sziget de azt igen hogy 130 kikötõ ;)
Egyébként remélem megjavul az oldal:((
BBlackbeard=Admin(a Potbs.atw.hu oldalon)?Valószinûleg az lesz a megoldás hogy én is letöltök egy operát,mert sem explorerel sem mozillával nem jön be az oldal(potbs.atw.hu)!
Most szedtem le az opera 8.53-at,sajnos avval sem jön be az oldal!What a Hell??!!!
Nekem mos megy operával nagyon sajnálom hogy sokaknak baja van vele. Esetleg csinálhatok screenshotokat:D
hm operaval hasit ie vel kicsit lassabb de muxik rendesen ;)
nekem internet explorer-rel is megy
egyre jobban félek hogy elrontják ezt a fantasztikusnak ígérkezõ játékot...insta pvp meg még sorolhatnám. meg ahogy kinéz (semmi infó csak pár új kép) max a fa alatt fogjuk látni a játékot :/
Tudom, hogy majdnem csak lehetetlen egy ilyen kis introba bele zsúfolni amit szerettem volna, de:
-így az egész csata úgy tûnt nekem mintha "fps" lenne...kb ilyen 2 lövés 1 hajó (lehet csak nekem jött vissza rosszul) -kíváncsi lettem volna hajó elfoglalásra -Grafikával is voltak bajaim -és a hangulatot sem igazán találták el szerintem
féltem egy kicsit ezt a játékot hogy elrontják :) meg kicsit idegesít hogy itt van a nyár lassan és alig kapunk vmi infót, tudom jó munkához idõ kell :)
Ez az egyik devchatben volt. Kerek perec kimondták. Ha be tudják fejezni a küldetéseket, hogy éljen a játék, akkor idén kiadják kb az alább írt idõpontban. Ha nem, akkor 2007 április és még beletesznek ezt-azt is ...
...és ha minden jól megy, kijön 2007 augusztusára.
A Penny Arcade Expo (PAX) Show, Seattle után (2007. augusztusz 25-27) jelentik be hivatalosan azt, hogy mikor és milyen formában (steam, box) jelenik meg. Ez legkorábban a hétvége. Egy biztos: hamarosan bõvítik a bétások számát. (Nekem jelenleg már ez is elég lenne ...)
"Award-Winning MMORPG Pirates of the Burning Sea Introduces Swashbuckling!
Seafaring MMORPG to launch June 2007
(PENNY ARCADE EXPO) August 25, 2006 – At today’s opening of the Penny Arcade Expo, Flying Lab Software unveiled the addition of avatar combat to their award-winning MMORPG Pirates of the Burning Sea, a massively multiplayer online computer game set in the Caribbean during the 1720s.
Fighting across land and sea, players of Pirates of the Burning Sea will experience intense tactical ship combat and swashbuckling adventures, where every player is the captain of their own ship. British, Spanish, French, and Pirate captains battle it out for glory and power, engaging in both PvE and PvP game play that has the power to truly change the game world. Compete to conquer enemy ports, pursue 1000+ missions, engage in a fully player-driven economy, and earn ships, skills, and gear to become the most famous -- or infamous! -- captain on the Burning Sea.
The addition of avatar combat to Pirates of the Burning Sea’s game play amplifies the need for strategy and skill, offering melee encounters where movement, position and tactics truly matter. This new feature expands sea encounters as well, allowing players to board enemy ships, and with the aid of their crew, battle their opposition for supremacy and seize their opponent’s ship and cargo.
More than a simple hack-and-slash combat system, players move and dodge around the battlefield, wielding a vast array of weapons: from rapiers and pikes to muskets and even bar-stools! Adopt an aggressive stance and unleash a powerful combination of attacks that send the enemy reeling back on his heels, or bide your time on defense and wait for the opportune moment to launch your fatal strike. With a focus on fast action, environmental interaction, swift dispatches of minor enemies, and lengthy duels against worthy adversaries, Pirates of the Burning Sea offers swashbuckling combat the likes of which have never been seen in an MMORPG!
On land, players will explore dense jungles, Aztec ruins, and pirate treasure caves in search of adventure, fame and fortune. Players can raid fortresses manned by dozens of soldiers and battle it out for the opportunity to hoist their flag above the citadel, or duel sneering spies in swashbuckling swordfights within elegant colonial mansions.
“We already brought intense real-time tactical ship combat to MMOs,” said Producer John Scott Tynes. “Now we’re bringing the same imagination to sword fighting, brawling, and musketry through the introduction of swashbuckling combat mechanics.”
By the time the game releases in June 2007, it will have been in development for almost five years and in beta testing for a year and a half, resulting in a title with polished, innovative game play, and rich content. Flying Lab Software is currently accepting beta applicants at www.burningsea.com.
Key Game Features · Join forces with the Pirates, English, French, or Spanish · Traverse a world of over 100 PvP conquerable Caribbean ports · Explore the world and make a name for yourself via 1,000+ Missions · Completely player-driven, manufacturing-based supply-and-demand economy · Build, capture and customize over 50+ historical ships · Design your own personal flags and customized sail decals · Supports SoundBlaster X-Fi sound cards with 128 simultaneous audio channels for stunning battle effects · Award-winning graphics · Sound effects by Academy Award® winner Richard King, of “Master and Commander” fame
About Flying Lab Software Flying Lab Software, a Seattle-based game development company, is the maker of the critically acclaimed Rails Across America. Their current project is Pirates of the Burning Sea, an innovative massively multiplayer online role-playing game of adventure and naval combat in the age of sail."
Apjuk fasza!
jó, két hónapot tévedtem, de lesz ebbõl még szeptember is. ;)
- A játék várhatóan csúszás nélkül idén júniusban jelenik meg. - A játék havidíjas lesz, 5 euro körüli pénzrõl beszélnek, de hivatalos forrás ezt még nem erõsítette meg, igaz nem is cáfolta. - A játék jelenleg closed beta, azaz zárt béta teszt alatt van a megjelenésig (már jó ideje egyébként). Ha jelentkezel, elõször megnézik, hogy az adataid, életkorod (18+), géped hardvere megfelelõ-e, majd a szûrõn átment emberek közül besorsolnak párat. Bár most már megvan a szükséges létszám a teszthez (1500-2000 ember), úgyhogy valószínûleg már nem kerül be senki így a finisben. - A játék fix dátumos, 1720-ban játszódik. Az idõ telik, de az évszám nem fordul át, konstans. Miért pont 1720? Ez az az idõszak, amikor a kalózkodás virágkorát élte, bár már a nagyhatalmak elkezdték a harcot ellenük. Ebben a korban vált olyannyira csábítóvá, könnyû meggazdagodási lehetõségnek a kalózkodás, hogy sokan Európából csak azért hajóztak a Karib-tengerre, hogy ott kalózkodásból szedjék meg magukat. Gyakran maguk is valamely birodalom hajóján legénységként mentek át, ott aztán vagy megszöktek, vagy zendülést szítottak, és rögtön volt egy rabolt kalózhajójuk is. Az 1660-as évek elõtt még elég kis volumenben kalózkodtak, nem voltak elszemtelenedve, 1740 után pedig a nagy európai birodalmak már komoly katonai flottát szereltek fel a kalózok (és egymás) ellen. - Miért pont a Karib-tenger? Ebben az idõszakban már gyakorlatilag lezajlott a telepesítés, és európa hajói már csak a szajrét hordták innen - ezekre a hajókra vadásztak a kalózok is. - Négy nemzet van jelenleg a játékban, mégpedig az angol, a spanyol, a francia, és választható "nemzet" a kalóz is. Már a karakter generálásnál is látható, hogy nemzetenként jellemzõ öltözetet kapnak a figuráink. - A játékban 3 fõ irány szerint játszhatunk: kereskedhetünk, csempészhetünk árukkal, vagy kalandozhatunk, felfedezhetünk, illetve haditengerészeti tisztek lehetünk védeni az ország, vagy politikai érdekeket, esetleg kereskedõ hajókat a kalózok elõl. A kalózkodás szabadon választott mindenki számára, de nem fõ tevékenységi kör. Természetesen bármikor bármelyik metódus szerint játszhatunk, ahogy éppen kedvünk tartja. Lehetünk akár privateer-ek is, azaz egy nemzet engedélyleveles kalózai. - A diplomácia szerves része a játéknak, a diplomácia fõ meghatározó elemei a nemzetek, amelyek ebben a korban háborúban álltak egymással. Ugyanúgy szervezhetõ céh (klán) más játékosokkal, mint más játékokban. A céhes rendszer lesz a diplomácia dinamikus, játékot alakító része. - Ugyanis PVP rendszerben nem csak más játékosokkal harcolhatunk, hanem akár városokat is elfoglalhatunk. Természetesen ez utóbbihoz nem elegendõ egy ember, itt jön képbe a céhes csapatjáték. A városok felügyelete elõnyökkel jár majd (kivethetõ adó, a városban minden olcsóbb a birtokosoknak, stb.) - A harcrendszer PVP és PVE módon is zajlik a játékban. A PVE rendszer hivatott a biztonságosabb fejlõdésünket támogatni, NPC hajók és katonák ellen gyakorolhatunk tapasztalati pontokért, hogy aztán játékos ellen is kipróbálhassuk magunkat, vagy akár a térség rettegett, fosztogató kalózává váljunk. A hajó hajó elleni küzdelemre ha sor kerül, a kép némi töltés után egy "harcmezõre" tesz be minket az ellenféllel együtt. Ebbõl ha épp nem vagyunk támadás alatt, bizonyos idõ után kiléphetünk a nyílt tengerre. Illetve harcunkba más külsõ játékosok is becsatlakozhatnak közben. A játékban óriási szerepe van a szélnek (erõsségének és irányának), lévén ez hajtja a ladikokat. Célszerû jól manõverezni, és kihasználni a hajótípusok elõnyeit, elkerülni hátrányait. Vannak kis méretû, kevés ágyúval felszerelt gyors, mozgékony hajók, vannak hatalmas, 3 ütegfedélzetes, lassú, de rendkívül strapabíró sorhajók, és a kettõ között még vagy 50 hajótípus szolgál "átmenetként". A hajókon NPC legénységünk látható, ahogy dolgoznak: riffelik a vitorlákat, újratöltik az ágyúkat ha kell, egyszóval láthatóan "él" a hajónk. A hajónkon egyébként válthatunk nézetet, ilyenkor szabadon mászkálhatunk a fedélzeten, illetve bemehetünk a tiszti kabinokba. A hajók kidolgozottsága nagyon részletes. Hajóinkkal nem csak ágyúzhatunk egymást kerülgetve, hanem ha sikerül a másikhoz épségben odaérni, meg is csáklyázhatjuk. Ekkor átugrálhatunk NPC legénységünkkel az ellen hajójára, és kaszabolhatjuk a kapitányt és legénységét, aki lehet NPC, vagy szintén játékos. Ha valakit elsüllyesztenek, vagy fedélzetharcban legyõzik, az visszakerül hajójával a legközelebbi kikötõbe. Meg kell javítania/javíttatnia a hajóját, magát felgyógyítani. A hajó maximális "hp-ja" (durability) minden egyes elsüllyesztés alkalmával csökken valamelyest, tehát ha valakit túl sokszor a fenékre küldenek, elõbb-utóbb új hajót kell készíttetnie. A harc azonban nem ér véget a tengeren, a városokban, és a városok környékén a vadonban is lehet kergetni, öldösni egymást a zsákmányért, vagy magáért a városért. Tehát hajónk mellett karakterünket is folyamatosan fejleszteni, tréningezni kell. Többféle fegyverhasználat van a játékban, ezekben jártasságot lehet szerezni. Azonban hajóinkhoz a nyersanyagokat is magunknak kell elõteremteni. Számtalan fejleszthetõ skill van, érdemes céhen belül a játékosoknak megosztani, hogy ki miben lesz nagyon jó, hogy minél elõbb magas szintre kerüljetek ezekben, és egymásnak segíteni tudjatok. - A városokban vannak NPC-k, akik némi történeti keretet adnak a térségnek, vagy a településnek, hogy fogalmunk legyen arról, mi történik és miért. A városokban zajlik a társasági élet is gyakorlatilag, itt találhatók kocsmák, bárok, boltok, feketepiacok stb. A küldetéseket is városokban vehetjük fel - rengeteg lesz belõlük. Érdemes a játék elejétõl kezdve már önzetlenül összedolgozni a minél elõbbi fejlõdés és gyarapodás érdekében, ráadásul 2-3 hajós kis karavánokat már nem mernek megtámadni a kalózok, így nagy értékû árukat is viszonylagos biztonsággal lehet eljuttatni távolabbi helyekre. A játék tere a "csak" Karibi térség ellenére hatalmas és részletes, több mint 100 városka vár felfedezésre és elfoglalásra. - Kidolgozott piacrendszer várja a kereskedni vágyókat, karakterünk által készített vagy kitermelt holmikból is itt tudjuk eladni, amire nincs szükségünk. Nem kell folyamatosan hirdetni, kiabálni, míg árulsz, nyugodtan elmehetsz enni, fürödni, megsétáltatni a kutyát. - A játék összességében kellemes, ám eléggé addiktív ("jaj még ezt megcsinálom, mielõtt lefekszem"). A tempója a játékoshoz alkalmazkodik: ha akarod, nézelõdsz, hajókázol, ülsz a kocsmában és chatelsz a haverokkal, ha pedig úgy akarod, adrenalinpumpa, miközben vadászol a kereskedõhajókra, majd megküzdesz a zsákmányért. Kissé unalmas része a skillek fejlesztése magasabb szinten, ez - mint minden mmorpg-ben - igényel némi farmolást. Ám jó hír, hogy nem mindenféle skill farmjánál kell folyamatosan a gép elõtt is ülnünk, mert a karakter csinálja magától jó darabig. A játék hangulatát alapvetõen a korszak jellegzetes hajói és telepesvárosai, valamint a Karib tenger gyönyörû vidéke adja meg, zenéje is egész jó (bár még nincs benne minden, ami a végleges verzióban lesz), a hangok, effektek nagyon jók, pl. ha óvatlanul nem tekered le a hangerõt, mert élvezed a tenger susogását, egy sortûz olyan robajt csap, hogy szétmegy a dobhártyád. :) Szerencsére a karakter harcot is kikupálták a hack'n'slash stílusból, és rengeteg vívási mozdulat, alapállás teszi színesebbé, hatékonyabbá. Figyelem! A játékban nincs mágia, és varázslás. Valamint a játékban szereplõ puskák, pisztolyok a korhoz megfelelõen kezdetlegesek, megsebesíteni jó valakit vele, de aztán kard ki kard. A sok kézifegyver mellett hajóink is különbözõ tulajdonságú ágyúkkal szerelhetõ fel, és többféle lövedéket küldhetünk az ellenfélre, melyek által okozott roncsolások látványosan meg is jelennek a célponton, a törésmodellek részletesek. A hagyományos skuló lyukakat üt a hajótesten, a kartács (láncos) skuló tépi a vitorlákat sajttá, majd rongycafattá változtatva, a sörét (grapling) pedig irtja az ellenfél személyzetét, és azok vízbe esnek, meghalnak a fedélzeten. És van egy újfajta lövedék is, ami pedig kimondottan az árbocok letarolására jó (le is dõl az ellenfél árboca), de a vitorlákat is rendesen megtépi. Szóval elég részletes, és szabad játék, lesz mivel eltöltenetek az idõtöket, valószínûleg aki beleszeret, más játékra úgysem lesz ideje/kedve. A grafika díjat is nyert az E3-on, a víz valami félelmetesen jó, és a hajó sem "idegen" ettõl a közegtõl, teljesen hitelesen ringatózik a hullámokon. Ja van vihar is, amely azért kicsit leamortizálja a hajót (fõleg a vitorlázatot) ha belekerülünk, illetve állítólag lesz benne némi misztikum (legendás tengeri szörnyek pl.). Egyedül ami kicsit zavaró lehet, hogy néha sokat tölt az interaktívok (jelenetek, nézetek) között, fõleg ha városba lép az ember, ahol sok játékos dekkol éppen.
Dióhéjban(!) ennyi, ha valakinek kérdése van, eressze el. :)
Szép wall of text. Amennyiben saját tapasztalatokon alapul légyszi boncolgassuk már tovább picit a PvP rendszerét. Hajmeresztõleg hatott anno amikor megszellõztették, hogy pl. egy városfoglalás amolyan "instanced" 20v20-as létszámmal fog zajlani. Lehetek én a korszak szerelmese, de végeredményben a PvP határozza meg a leányzó fekvését.
Jaj, csaknem tudtam megállni: a kartács nem a vitorlát tépi, hanem a legénység ruházatát. ;)
No hát nekem lenne kérdésem :-) In-game voice lesz a játékban mint a DDO onlineban? A következõ kérdés a professionokra irányul. Nem igazán láttam arról infót hogy milyen professionok lesznek, és hogy egyszerre mennyit vehetsz fel. Azt is hallottam hogy mindent a játékosok csinálnak. Ez mennyire igaz?
- Saját készítésû hajókat valószínûleg csak most lehet a játékhoz beküldeni a megjelenés elõtt (egyet én is most csinálok egy sráccal). A zászlókat, vitorlákat valószínûleg megjelenés után is lehet, de a fejlesztõk döntése szerint kerülnek be munkák, nem tesznek be minden szart még most sem. De nem tartom biztosnak, hogy a contest megmarad a megjelenés után is. - Valószínûleg következõ kiegészítõk ezt fogják szolgálni, de ennyire ne szaladjunk elõre, ez még csak találgatás, az alapjáték sem jelent meg.
Azért reménykedünk benne. Tetszik, hogy a kacsintós szmájli és a felvezetés ellenére igazi nõi reakció volt. :D Nehari, nem kell mindent támadásnak venni. :)
Mi az hogy in-game voice? Van-e hangja a karaktereknek, npc-knek? Vagy hogy van-e beépített speaker program a játékban?
A "professionokat" gyakorlatilag leírtam. Ha a nyersanyagtermelésre gondolsz, az pedig nem profession alapú, hanem minden játékos meghatározott számú lots-al (telekkel) rendelkezik, ahova építhet magának favágó tábort, bányákat, fûrészmalmot, kovácsmûhelyt, szárazdokkot stb. De ezek fejlesztése már rád van bízva, hogy melyikbe fordítasz több pénzt és energiát.
Igen, mindent a játékosok csinálnak. Player owned economy - így is hirdetik. Gyakorlatilag annyit jelent, hogy az egész gazdaságot a játékosok irányítják áraikkal és az áruk eladási ill. vételi mennyiségével.