Nos gondolom megsasoltátok a demót, a rámenõsebbek végig is nyomták (szerencsére elég hosszú) ! Nekem bejött a cuccz, végre egy újabb gondolkodós játék, ahol a reflexek semmiféle szerepet nem kapnak (ez ugye üdítõ a mai RTS korszakban). Leginkább a konzolon honos japán RPG-kre hasonlít a harc, a mászka terep pedig Warcraft 3 szerû. A játék, fõleg a duel-ek alatt nagyon szép és egyedi. Szal. nem pikóta, én máris várom !
Kíváncsian várom, ti mit tartotok róla ?!
magic the gathering rulz :)
Nekem az elsõ rész nagyon tetszett, erre nemtudom fog-e idõm jutni mert hát: Black and White 2 UFO:Aftermath K.O.T.O.R.
Max egy kis késéssel de mindenképp megtekintem :D
hol vannak meg ezek??? viszont az etherlords2 arany...
Nekem az elsõ résszel az egyetlen bajom az volt, hogy kegyetlenül nehéz volt és általában túlerõben volt a gép. A végigjátszás módja is eléggé be volt határolva. Ha ezeket a második rész kiküszöböli, az egyik kedvenc játékom lehet.
Hát ez is borzasztóan nehéz (mocskosul jól játszik a gép), de nekem pont ez jött be, mert nem szeretem a könnyed gyermekjátékokat ! Minden duel-t meg lehet csinálni ésszel, sõt a legtöbb elõl akár ki is lehet térni (ÉN soha nem teszem) !
Nem csak arról van szó, hogy nehéz. Nekem a champaginban a 3. pályán már a tököm kivolt azzal, hogy állandóan hátrányban voltam a géppel szemben és csak 2-3 szinttel alacsonyabb hõseim vannak. Egyszer kétszer izgalmas így játszani, de én inkább az egyenlõ esélyeket preferálom...:P
Nem tom a végsõben hogy lesz, de itt egy hõsöd van, azt irányítgatod kizárólag.
Az 1-ben tényleg volt 1-2 baromi nehéz pálya, de volt jó néhány baromi könnyü. Nem találták el az egyensúlyt. Remélem ezen javítottak.
Hát megnéztem a képeket és úgy tûnik a grafika nem sokat változott... Bár az elsõ részé is nagyon tetszett szóval nekem ezzel biztosan nem lesz bajom... Remélem azért szép számmal lesznek új lények/varik mert azért nem csak egy küldatéslemezzel akarok nyomulni...
megjelent amcsiban, szal ma vagy holnap ftpken lehet keresni
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ Etherlords II: Second Age (c) Strategy First ³ ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ´ ³ Date: Oct. 1st, 2003 ³ Game Type: RPG ³ ³ Supplier: Razor1911 ³ Size: 2CDs ³ ³ Cracker: - ³ Protection: None ³ ÔÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ;
GAME NOTES: ~~~~~~~~~~ Delve into a fantasy world beyond your wildest dreams in Etherlords II: Second Age, a turn-based strategy adventure where four races vie for control of the world in dynamic one-on-one fights. Combat is based on the premise of a fantasy card game, in which you must select cards from your deck and each time a card is used, a new round is introduced and new spells become available to you.
The saga continues! Etherlords II takes you back to the world of Ether and into a whole new realm of fantastic possibilities. Lead your hero on an unforgettable journey through lands filled with unsurpassed beauty and danger to unlock the ultimate mystery.
Etherlords II is an exciting mix of role-play and tactical turn-based combat in the best traditions of fantasy trading card games.
Game: - Five campaigns covering a magnificent 3D fantasy world - Hundreds of spells and creatures combine to create nearly unlimited tactical possibilities - New monsters and magic that can be used by any of the four races - Enhance your Hero\'s skills throughout each campaign with new spells, creatures and abilities. - Boats, tunnels and transporters let you explore every corner of the Etherworld - Non-linear missions with multiple paths to completion - Thorough tutorial system to help you learn basic and advanced dueling tactics
Customize: - Constructor lets you create your own artifacts - Map Editor lets you create new missions and even campaigns
Multiplayer: - Auto-rating server for duels and tournaments - New modes for one-on-one and team based duels for up to 8 players - Ability to record and play back duels
Olyasmi. A harc pedig a kártyás szerepjátékokra hasonlít, és elég élvezetes volt az elsõ részben, gondolom itt még jobb :) Sõt engem csak ez a része érdekel, ha jól tudom a multiban is van egy külön mód, ahol ki kell válogatni a kártyákat és lehet duelezni.
képzeld el a heroes féle terepet, amin ugyanugy vannak szörnyek, kincsek stb., de a küzdelem a magic the gathering kártyás játék szabályait alapul véve zajlik (természetesen más szörnyek, képességek stb.)
száguld le de mág várni kell hozzá egy órát de csak holnap próbázom ki bár a screenshotokat megnézve lehet még ma
Jön le épp nekem is :D Az elsõ részben nekem õszintén szólva a térképes része nem nagyon tetszett, de a duel annyira jó volt, hogy mindenért kárpótolt... Ha itt még a térképes és gazdasági részt is jól megoldják akkor könnyen lehet, hogy még az UFO:Aftermath-et is félreteszem érte :)
Hát nem tudom, nekem az elsõ rész szintén azért nem nagyon jött be, mert rohadt nehéz volt.Egyetértek eye-scream kollégával. Lehet, hogy bennem van a hiba, de némelyik pálya annyira nehéz volt, hogy szinte a teljesíthetetlenség (de szép szó) határát súrolta. Ez már szinte több volt mint egyszerû kihívás, (néha úgy tûnt, hogy csal a gép) és nekem valahogy ez nem jött be. ettõl még persze lehet jó a játék, Fõleg az igazi Magic The Gathering fan-oknak (Én nem vagyok az). Azért egy esélyt lehet, hogy kap a game :-))))) Mindenesetre ha valaki kipróbálta már akkor jöhet a vélemény!!!
Ebben a részben (legalábbis a demo alapján) normálisabb a játékegyensúly!az elõzõ nekem eamiatt nem teccett mert vagy esélytelen volt az AI(unalmas csaták), vagy nem lehetett elintézni(hajtépés). Az Ether...2 demóját 2 hétig jáccottam újra és újra , annyira teccett! :)Azonnal "megveszem" és holnap neki is esek a fullnak!
a fenét volt nehéz, csak jol kell összerakni a paklit ha nehéz játékot akarsz, kezd el a homeworld 2t :D
Még 1 fájl!!!!!! Amúgy nem a nehézség miatt volt bajom vele...bár amiatt is. Az volt idegesítõ, hogy a gépet folyton hátrányos helyzetbõl kellett legyõzni. Azon a pályán sokalltam be (Asszem a 3. a jóknál) ahol 2 ellenfél van, neked meg elvileg egy szövetségesed. De õ nem csinál semmit, és még az õ várát is védened kell, különben elvesztél. Közben meg mindkét gép támad...:/
Na néhány elsõ benyomás:
A játék alapvetõen a külsõ terep résznél változott meg, méghozzá elõnyére. Sokkal játszhatóbb, szebb és élvezetesebb is lett, bár a kamerakezelés kissé idegesítõ... A csaták terén nem sokat változott az egyhez képest, néhány lény kicsit részletesebb és új kinézetû hõsök... Új lényekbõl úgy általában alig néhány van, ám van egy teljesen új lénycsoport amik valamiféle átlátszó dögök, de hogy mifélék arra még nem jöttem rá :) Néhány új varázslatot is találtam de ebbõl sincs olyan iszonyatos sok... Nekem nagyon tetszik, épp azt javították ki ami (nekem) az Etherlords 1 ben idegesítõ volt a jót meg meghagyták. bár pár új varázslat/lény azért elkelne...
Nemá, hogy senkitse érdekel!:( Íme egy kép az egyik új szörnyrõl:
engem erdekel , de per pill jatszok vele es nem beszelgetek rola ;))
A kettõ nem feltétlen zárja ki 1mást:) Én a 3. missziót tolom a Vitalityvel épp
De minek van a hõs kezében fegyver ha nem hasznalja?:P
Aki szeretne TCP/IP-n legyalázni multiban (Duel) az megtalál MIRC-en a #vkk csatin. Várom a jelentkezõket :)
Ha esetleg nem válaszolok rögtön még a privire se, akkor valszeg éppen duelezek vki mással ;)
en az egyest nagyon sokat jacottam de tul nehez vala :( A kettesben mi uj van?
3 csata utáni benyomások. Kevesebb kristály van csak 3. Ha legyözöl ellenfelet kapsz kártyát. És ezeknek a megidézése nem kerül kristályba mint az egyben. Valamint nem körökre osztott. Eddigiek alapján nagyon jó a game!
A kettes már nem annyira nehéz:) Teljesen megújúlt a "térkép" rész, most már inkább RPG szerû mint stratégia, várad sincs. A csata részben szinte semmi újítás nincs, de pár lény adatait megváltoztatták (pl. legyengítették kissé a Tick-eket) Van egy teljesen új lénycsoport a Pale. Ezeket bármilyen hõs a seregébe fogadhatja, egyfajta démonok. Amikor kijátszod õket akkor még csak egyfajta szellemalakként vannak jelen, ahhoz hogy harcolni tudjanak egy lényt valamelyik temetõbõl ki kell tenni a játékból.(ergo amíg senki nem halt meg Pale lény nem támadhat/védekezhet de a speckó képességeit használhatja) Ezzel a hátránnyal szemben viszont iszonyatosan erõsek alacsony kijátszási költséggel.(talán túlzottan is erõsek)
Hát, lehet, hogy az én készülékemben van a hiba, de nekem átlag fél-egy óránként kivág a windows-ba, legalábbis a vital campaign-ben így volt, a synthet campaign-ben viszont már el is akadtam, mert egyszerûen állandóan kivág.
A kép bal oldalán az a híd az egy "fal" akar lenni? Mert ha igen akkor meg sem nézema játékot... ez kész röhej 2003 vge felé...
Ha arra gondolsz hogy egy fal típusú lény-e akkor nem. De egyébként a grafika nekem még mindig kifejezetten tetszik, bár szvsz ebben a játékban egyáltalán nem ez a lényeg.
oke , akkor jatsz tovabbra is a 256ik FPS-el vagy a 123453ik RTS-el , ezert haldoklik a jatekipar mert mar nuku otlet csak enginek es ha van 1 jatek amiben otlet van ... amugy azzal a "fal"-al soha nem fogsz talalkozni mivel ez nem vmi shotemup ;) ehhh
Fenebe... ebbe alig van uj dolog... meg a grafika es a menu is ugyanaz mint az egyesben... :((
Jah felújították az 1-t. Mostmár az 1-ben megtaláható összes kártya közül választhatsz a pakliban. Sok új kártya nem lett az biztos, de a játékmenet viszont sokkal élvezetesebb lett. Az 1 annyira nem jött be de ez tetszik.
Egy baromi nagy gondom van a játékkal: Minden vár erejét növelték, új/megújított spellekkel/lényekkel. A vitality semmi újat nem kapott és még le is gyengítették az egyetlen lényeket amivel magas szinten esélye lehetne (Tick). A champaginben viszonylag jól lehet velük boldogulni(viszonylag erõsek alacsony szinten). De a Duelben esélyed sincs velük....
A Tick-ek ereje/kitartása és az összes tulajdonsága hajszálpontosan megegyezik az elsõ részben tapasztaltakkal ;) Amúgy meg gyere duelezzünk egyet (vagy többet) én leszek olyan deck-el ami Tick-ekre épül :) Mint a 38-as hozzászólásban is említettem mircen a #vkk csatin vagyok elérhetõ aki kedvet kap egy kis duel-re.
Nem. Az elsõ részben a Tick worker +1et adott a thougnesshez is és a powerhez is, most csak a powerhez. A tick queen pedig 2 adott a tuoghnesshez most csak 1et.
a tickeket lesöpri egy vörös varázslat, ami minden lényen 3mat sebez, de egyébként valóban, meglepetéspaklinak jó ami engem szintén lenyomott elsõre, az egy koboldpakli :D lehet hogy meglepõ, de 0/1es lövöldözös sámánok, amiket elderek felállítanak -> 6-9et sebeztek körönként
KÉRDÉS1: hogyan lehet az ellenfél körében spec képességet használni, amikor az nem támad?
KÉRDÉS2: a lifetap mit csinál? sehol nem irja, régen ez asszem az volt, hogy megkaptad azt az életpontot, amit a lény sebez
Tény, hogy nem nehéz kinyírni a Tickeket, mindazonáltal a Tickek kitartását nem nehéz 3 fölé (sõt 6-8 se túl nehéz) elérni ... De mondom, pont ezt a játék szépsége, hogy MINDENNEK van ellenszere, nem lehet lõgyõzhetetlen karaktert építeni. Felhívosm is csak arra akar utalni, hogy emberek ellen akarok játszani, nem arra, hogy legyõzhetetlen a Tick-es deck :) Én a játékért játszom, nem a feltétlen gyõzelemért.
A kettes kérdésedre a választ megadtad saját magad, most is ugyanúgy mûködik mint elsõ részben.
Az elsõ kérdést meg nem értem, de ha leírod mi volt az nmy specialitása az segítene. (amúgy sok specko van ami a blokkolási fázisban jön elõ, gondolj csakpl a Rebirth-re)
Nincs IRC-em de majd lehet felteszem, azt megöllek jól:D A lifetap: amennyit a lény az ellenséges hõsön sebez, a saját hõs ÉP-je annyival nõ. Az 1ben egyszer kipróbáltuk 2 Tick paklit egymás ellen.:DNagyon brutális volt, mindkettõnknek 10 Tick, az összes kb. 8/14 körül volt és még mindkettõnknek volt gyógyításunk is csomó... aztán befejeztük mert az életbe le nem játszottuk volna...:D
KÉRDÉS1 ujra: hogyan lehet az ellenfél körében spec képességet használni, amikor az nem támad?
Azaz, vannak lényeim, amik speciális képességeket használhatnak, pl evil eye, ami sebez xet 1 lényen. Az ellenfél simán tudja használni a sebzõ lényeit az én körömben, de én, ha nem adja át az irányítást a combat fázisban (értsd, nem támad), akkor nem tudom ezeket aktiválni, még a köröm elõtt. Megoldás?
KÉRDÉS2: Mi az az Artifact blank? minden értéke (töltete, stb.) nulla; a 3mas pályán a vár alatt lehet találni
Az evil eye-ok úgy tudnak csak sebezni (fejbõl mondom lehet nem pontos) hogy ahány evil eye-od van, annyit sebeznek összesen egy lényre (pl van 4 db evil eye-od, akkor max egy 5-ös vagy nagyobb életerejû lényt nem tudsz sebezni vele) ráadásul vannak lények akiknek a specialitása egyszerûen nem használható blokkolási fázis alatt másoknak meg igen.
Az artifact-okat meg különbözõ "oszlopokánl" lehet újratöltetni, általában még ugyanazon a pályán ahol találtad.
Azért mert azt a gép irányítja, ezt egyébként nem lehetne csinálni, de a gépi ellenfelek irgalmatlan módon csalnak, pl.korlátlan számú lapja van, majdnem 100%-osan használja a hõs spec.képességét stb... Nekem volt olyan, hogy kb. már a 10-12.körben jártunk, amikor - ha elõtte minden körben használtál lapot- a kézben max 1 lap van, ennek ellenére a gép egymás utáni két körben is 3-3 lapot játszott ki, csak tudnám, hogy honnan a f..-ból vette õket. Na, mindegy, baromira felhúzott a gamma, pedig nagyon szeretem az efféle stratégiákat, de ilyen pofátlan csalás mellet, lehet, hogy nem játszom vele tovább. Ezek az új pale teremtmények meg eléggé elbaszottra sikeredtek, nem tudok rendesen tervezni, mert sose tudom, hogy mit fognak csinálni, elég szarul vannak leírva a tulajdonságaik. Az igazat megvallva, na meg 2 nap játék után, nekem az elsõ rész jobban bejött, habár ott is csal a gép, de a stratégia rész jobban ki volt dolgozva, a duel-ek meg ugyanolyanok, az új teremtmények meg nagyon nem jöttek be, mint ahogy azt írtam. Na ennyit akartam
Tenyleg rohadt idegesitõ, hogy csal a gép. Es kb 90%osan használja a speckóját... Valószínû emiatt fogom megunni :)
szerintem meg nem csal ... hanem azokra a kepessegekre epitett amivel neked igy tunhet , amugy te is tudod nagy szazalekban hasznalni a speckodat soot ot is meg tudod benne gatolni hogy hasznalja , figyeld meg jol !
A rescourses skill határozza meg, hogy egy lapot hányszor használhatsz egy játszmán belül. Ha maxon van akkor emlékezetem szerint akár 6szor vagy 8szor is használhatsz egy lapot egy csata alatt. Énnekem 2-õn van, így 4 szer használhatom a spelleket/fight és ez sztem elég. A spec kép pedig a luckkal bafolyásolható, de egyébként vannak olyan speckók amiket valóban iszonyat sokszor bead. Ugye Ity? :)
Hát elõször is a gép nem csal semmilyen formában, 3-as szinten a specialitás szinte 100%-al mûködik bárkinek, ha az ellenfél nem használja a supression képzettségét. Másodszor, rengeteg olyan lehetõség van a lapok közt (+ concetration képzettség szintén 3. szinten) ami a 10-15, de akár ha kibírnák az ether disturbancot a hõsök akkor az 50. körben is lehetne a kezükben 5 lap minimum. Ilyen karakterem nekem is van (mindenféle csalás nélkül) csak jobban át kéne böngészni azokat a varázslatokat, nem pedig egy egy mondvacsinált okkal lehúzni a gamét. Harmadszor pedig a pale pakli elcseszett lenne? Már bocs, de ezen röhögtem a legjobbat :)))) Igaz furcsa némelyiknek a mûködése, DE KIISMERHETÕ! és a leírásukkal sincs semmi baj! (Talán a kedves játékos angol tudásában keresendõ a hiba) Az viszont igaz, hogy a pale lapok túl erõsek az áraikhoz képest, DE! ez önmagába foglalja rögtön a megoldást is, ugyanis a pale lapok ellen, ugyanott (olcsó és erõs) ellenszer van minden! pale lény és varázslat ellen !!!
Tehát 2 nap "próbálgatás" után nem fikázni kéne a játékot, hanem megpróbálni kiismerni. Az, hogy nem érted a pale pakli mûködését, nem hinném, hogy a játék hibája lenne, és ha ezt te nem így látod, akkor nem is igazán neked való ez a játékstílus. A bonyolultság/összetettség adja meg a szépségét ennek a játéknak. Sok türelem és gyakorlás kell hozzá, sokkal több mint az elsõ részhez kellett a pale paklinak köszönhetõen.
Az egyetlen dolog amiben egyet tudok érteni (de ez meg szubjektív úgyis) hogy az elsõ rész stratégiai része jobb volt.
hát nekem az új rész jobban tetszik dehát kinek a pap, kinek a paplan :) A pale-ek engem is idegesítenek, bár nincs csalás a dologban, de valóban túl erõsek alacsony kijátszási költséggel és ultratp képességekkel. Sztem eléggé el van kapkodva éppúgy mint a multi rész. Iszonyatos bugok vannak ugyanis a multiban! Pl.: Gr. unsummoning elég gyakran nem a kezedbe adja vissza a lényeket, hanem eltûnteti! A "discards 3 summon spells" kinet lap pedig néha elviszi a nem summon spelleket is. A gázoknál (synethek) elõfordul, hogy a lény tulajdonosának nem jelzi ki a csökkentett Thuogness/Powert. Néha eltûnik a kezelõfelület/ nem lehet írni. Single gaméban ezeket ritkán tapasztaltam de multiban soxor. Ezenkívül a gép csalásához csak annyit, hogy én az elsõ részt épp a számomra túlzott nehézség miatt hagytam abba, de ebben eddig még egyszer sem találtam olyan ellenfelet amit max. második nekirugaszkodásra ne tudtam volna legyûrni.
Ajánlom minden MTG fan figyelmébe: http://www.3dgamers.com/screenshots/games/mtgbattlegrounds/
végigmentem a zöld kampányon, de a 12ik szintu hosom helyett most kaptam egy elsõ szintu kinet lényt :((( fenének sincs igy kedve továbbjátszani
Na jó, tegnap kicsit felhúzott egy rohadt csata és egy kicsit elfogultan írtam, úgyhogy megkövetem magam, nem volt igazam. Mondjuk egy kicsit ki is akartam ugrasztani a nyulat a bokórból, mármint hátha ír valaki valamilyen ötletet. A concentration skill-rõl meg el is feledkeztem, pedig én is használtam az elsõ részben, de most valahogy elfelejtettem. Viszont a spec. képességekel akkor is van valami gáz, ha mondjuk nem is csal a gép, akkor meg el lett cseszve, ui. az igaz, hogy 3.szintû luck mellett már tényleg elõfordul, hogy használja a spec. képességét a hõs, na de elõtte van még két szint, azoknak viszont semmi értelmük, ezt most elfogultság nélkül írom pl.nekem 2.szintû luck és 2.szintû supression mellett 30-40 csatából egyszer sem használta a hõsöm a képességét, szemben a géppel, aki tényleg majdnem 100%-osan, még az alacsonyab stintû lények is. A pale-eket meg egész megszoktam (az angol tudásommal nem igen van gond). Mondjuk kimentem egy duel-be, és játszottam pale paklival, hogy rájöjjek, hogy hogyan is mûködnek. Igaz, hogy még most sem szerettem meg õket, de legalább már értem a dolgokat. Más. Diamanda ellen tud valaki ellenszert? Eléggé beleszaladtam és lazán lealáz. Na ennyit a helyreigazításról.
Õszintén megmondom, én sose használom speckót max (tehát 3-as) szinten kívül, az az egy amire mindig ráteszem a maxot, és így elég jól bejön, tehát 1-2-es szinten nem tudom mennyire mûködõképes. Szerintem ha nem mûködik az többynire inkább annak köszönhetõ, hogy az ellenfélnek a supression-je is magas szinten lehet, és máris elképzelhetõ hogy ritkán mûxik akkor is ha neked pl "csak" 2-es szinten van a luck. Az meg, hogy neki mûxik sztem nem csoda, hiszen gondolom maxon van luck is meg supression is, neked meg supression egyáltalán nincs, fõleg mert sok minden másra kell költeni a skilleket. Amúgy pale paklit meg meg kell szokni (és nem utolsó sorban fel kell készülni ellenük) és haszálni, mert nélkülük, ha nem is lehetetlen de nagyon nehéz duelben eredményt elérni. Singlében meg nincs igazán tapasztalatom, pont abból kifolyólag, hogy nekem speciel nem tetszik, elsõ ezerszer jobb volt ebbõl a szempontból. Ha gondolod téged is várlak pár duelre, biztos tanulhatunk egymástól, lentebb megtalálod hol érhetsz el.
Ok. Viszont a pale-el kapcsolatban, mintha hiba lenne a leírás és a valós mûködésük között.pl: azt írja a leírás minden pale-nél, hogy "rest:dissipate this creature". Ez nem azt akarná jelenteni, hogy ha a lény pihen, mondjuk egy támadás után, akkor disszipálódnia kellene, azaz újra manifesztálni kéne, hogy ismét támadhasson? Vagy pl a pale spelleater-nél azt írja:"destroy owned bright aspect enchantment to manifest...", tehát a saját enchantment elpusztításával manifesztálódnia kéne, ehhez képest nálam lazán leszedi az én hõsömrõl is az enchantment-et és utánna nem manifesztálódik. Ez most, hogy van? Lehet én értelmezem rosszul, van valami ötlet? Egyébként Diamanda problémát megoldottam, de inkább nem írom le, csak ha nagyon muszáj, nem akarom elvenni senkitõl a felfedezés örömét.
A rest dissipate this creature azt jelenti hogy a már vmilyen módon manifesztálódott bright aspect formában levõ pale visszaváltozik pale aspect-be. Ez azonban csak akkor lehetséges ha az adott körben nem csinált semmi mást (tehát se nem támadott se nem haszálta a rá jellemzõ másik speciális képességét).
A spelleaternél érdekes amit mondasz, mert soxor használtam már és úgy mûködik ahogy le van írva, leszed egy saját enchatmentet és megtestesül tõle, max azt tudom elképzelni, hogy pl egy Lock Aspect vagy hasonló bûbáj megakadályozza az átváltozását.
Az a bizonyos Articaft Blank, egy üres artifact, amit speckó kombókkal fel tudsz tölteni egy csata során. Az elsõ recept vmi ilyesmi volt, fejbõl nem biztos hogy pontosan emléxem: 1. Legyen elkasztolt Ether Thorn varázslat (mindegy, hogy te vagy ellenfél, az se baj ha mindketten, sõt az a jobb minél több van) 2. Haszálj Ether Drop, Ether Tap vagy Ether Draw varázslatot. 3. Ugyanebben a körben használd el az összes éteredet ami az étergyûjtõben van. 4. Nem használhatsz semmilyen gyógyítóvarázslatot abban a körben. Ha minden feltétel teljesült, akkor a csata végén, mikor megkapod a tapasztalati pontokat, az Articact Blank-ból egy Ether Draw (vagy más, amit használtál) artifact lesz, éteradó mennyisége és töltetek száma pedig attól függ, hogy mennyi Ether Thorn, és Ether Draw (tap, drop) használat történt a "készítés során".
Hali! Segicsetek pls! Mi a legjobb csapat összeállitás a vital és a chaosnál? Még nagyon kezdõ vagyok most ismerkedem a játékkal. Dobjon meg vki 1-2 ötlettel hogyan csináljan. Eddig a vitalal jáccok és a regenerálásom max. Thx a helpet
Hi All! Most próbálgatom a gamet, eddig nem nyomultam ilyesmivel.(Arcomage, vagy mi volt a MM7-ben kártyás game.) Kircsinek tûnik, csak a hang szüttyög.
A játékban található kiegyensúlyozatlanságokat is figyelembe véve sem állítható össze olyan deck ami a "legjobb", vagyis minden paklit le lehet gyõzni, pont ez adja meg a játék szépségét/sokszínûségét. (Duel-re vonatkozik)
Viszont Vital-oknak max regent adni ... szerintem felesleges volt, hiszen pont nekik van a legtöbb életnövelés/visszaszerzés varázslatuk/lehetõségük, így hasznosabban is el lehetett volna költeni azokat a skillpontokat.
Amúgy meg továbbra is várom a duelezni kívánó emberkéket mircen a #vkk csatin.
Sziasztok. nm tudjátok, hogy honnan lehetne letöltei az etherlords 2-t? A demójával játszottam, és nagyon megfogott. Csak tudni kéne, hogy honnan lehet letölteni. lehetõleg ingyen, de ha fizetõs, az sem baj. Légyszi, rendes címet írjatok. Szóval www.xyz/akármi.com - szóval mindent. És mailban plííz.
mindenek elõtt leszögezem, hogy nekem nagyon bejön a játék, de senkinek nem szaggat iszonyatosan a térkép rész??? gondoltam egy Radeon 9600-nak nem nagyon kellene szaggatnia. meg azért valljuk be, annyira nem szemkápráztató, hogy ilyeneket csináljon.
ja, meg egy kérdés: peccset nem tud valaki, hogy honnan lehet tölteni? (no cd)