Ezt megveszem. Nem gondoltam volna, hogy a Panzers után valaki tud még egy ütõs progit felmutatni, és azt meg pláne nem, hogy az a valaki: MAGYAR LESZ!
Ami kicsit aggaszt az a minimum gépigény... 64MB-os Vkártya nekem soknak tûnik, de biztos nem írták el. Minimum, ne feledjük!
Én attól tartok inkább hogy nem véletlenül nem volt eddig minden RTS sivatagi. Kicsit unalmas lesz a 20. pálya végére a sivataga :~
De nagyon jó mozgás közben a játék, az emberek nem mozognak olyan 5-ös csoportokban mint a panzersben, nagyon fullos az egész.
Mondjuk ettõl én is tartok. Meg attól is, hogy ennyi egységet, hogyan lehet majd taktikusan irányítani. Már régóta várok egy olyan programra, mint anno a PG volt. Nekem ez és a Panzers nagyon a PG-re emlékeztet, már csak azt kéne elérni a fejlesztõknek, hogy ne egy átlag RTS maradjon belõle, hanem igazi taktikus csata és lehessen megállítáni az idõt is, ujabb parancsok végett. A Panzers ezt tudni fogja, de a DR programja sokkal inkább "háborúsabb benyomást kelt", mint a Panzers. Már eleve a grafika is minden sallangtól mentes és abszolult korhû és realisztikus. Akár arányaiban, akár megjelenítésben (táj) nézzük. A Panzers is rettenetesen jól néz ki, de az kicsit mesésebb, rajzosabb hatást kelt. Remélem a DR nem baltázza el ezt a lehetõséget, mert itt adott lenne egy nagyszerû II. VH-s stratégia. Amit eddig láttam belõle az engem meggyõzõtt, a továbbiakban is folytassák ezt a minõséget és akkor talán eljön az álmom.
Örülök annak, hogy a magyarok jó témákat választanak mostanában a játékaikhoz és a kidolgozásuk is kezdi megközelíteni a nyugati szintet, viszont amiben elõrébb járunk az az egyediség és az eredeti ötlet. T3 is milyen remek ötlet. Remélem sokan meghálálják nekik ezt, eredeti játék beszerzésével. Bár ezt csak remélni tudom. Magam felõl biztos vagyok, de ez csak egy ember.
Õszintén remélem, hogy siker lesz. Nagyon szorítok nekik és sok magyar fejlesztõcsapatnak, bármin is dolgozzanak. Amit eddig elértek, már az is szép siker, ezután pedig igazi büntetések lesznek. Lassan de biztosan feljött Kelet-Európa a "nagy" nyugathoz és nemsokára állva is hagyja szerintem, mind tartalomban, mind minõségben.
Most olvastam a hivatalos honlapon, hogy lesz Pause. Ez jó hír!
Hmm jól forgatod a billentyûzetet, meg úgy általában is bírom a nézeteid :P
A Street Legal és a Haegemonia nem volt túl nagy reklám nekünk magyaroknak, bár kétségtelen hogy ismert lett a Haegemonia. #halflife2 csatin meg egyszer benyomta vki a HDD-statisztikáit, volt egy külön partíciója Street Legal névvel, csak néztem :)
A többi játék tényleg ütött, de még messze vannak attól, hogy igazán nehézsúlyba sorolják õket. Nem kéne más, mint havi egy órát rászánni, és beküldeni a gamespy-ra, gamershellre egy kis marketingrizsát. A legkisebb külföldi cégek is beküldik az elõre megfogalmazott szövegeiket, a gamershell meg örül hogy kirakhatja...
Ott az agon, azt meg külföldrõl tudtam meg, hogy létezik.
Kicsit ebben a profizmusban kéne felnõni, interjúkat adni, lassan adagolni a külföldieknek a képeket, ilyenek. Kezd ez is alakulni, de nem láttam sehol Desert Rats vs. Afrika Korps bejelentést külföldi lapokon.
Mások, lásd Chrome, Savage, Hidden&Dangerous, piros betûkkel vannak bevésve mindenkinek a naptárjában. Az itteni játékról meg jó, ha már hallottak.
Ja benyomtam pár külföldinek tegnap a játék videóját, mindenki azt mondta húdekirály.
szvsz haegemonia nekem se jött be többek között, biszont ig1-2 az über! :P amugy abban sem értek egyet hogy kelet eu-nak nagyon kéne zárkozni, lehet hogy kevés game jön ki de sok kelet eu-i gama szvsz sokal szinvonalasabb mint a nagy nével ellátott tucatjátékok nyugatrol és usabol... (pl lasd unreal 2,stb...) de azért énis azt mondom hajrá csak igy tovább... :)
ez a game meg über lesz sivatag ide vagy oda (és mellesleg nekem si egyik kedvenc részem 2.vhbol) amugy attol emg hogy sivatag nem biztos hogy kihalt lesz...
Aha szerintem meg nem volt jó és ami véleményeket én olvastam a >játékélményrõl< az nem volt jó. "maga a játék elég gyenge volt de a robbanások nagyon jók voltak benne" volt itt-ott külföldi fórumokon.
Nem tudom mit vagytok ettõl úgy oda! Szerintem annyira nem is szép, és tuti, hogy semmi realítás nem lesz benne. Viszont az nagyon tetszik, hogy tovább lehet vinni az egységeket és szintet is lépnek, továbbá lehet jármûvekbe beszállni. Ennek ellenére sem fogott meg nagyon a játék. Nálam az abszolút király a Blitzkrieg volt, amit egyedül az uncsi random missionök gátoltak meg abban, hogy mindenidõk egyik legjobb 2. VH-s RTS-e legyen.
Megnézted a videót, vagy képek alapján nyilatkozol.
Nem, mert pontosan ezért kérdeztem. Mozgásban tök más, és nagyon is bûntet a grafika. De nem tépem a szám, mert hamarosan beesel, és azt mondod, bah miket beszélek, tényleg király a grafika! :)
hardwired-en van egy kis videó a játékról: DÖBBENET!!!
szerintem kb olyan mint a c&c, talam egy picivel szebb. Viszont az ingame reszek meg a a videoban is szaggattak, ha nekik nincs olyan gepuk ami fel tudjak venni normalis minosegben akkor elege szaggatni fog.
Nem tudom, én megvárom a következõ Gamestar-t (febr. 12) és abban magyar nyelvû demó lesz. Addig olvasd el a hardwired fórumot, ami a demó hírnénél van. Ott már próbálták páran és tudsz következtetni.
Valaki végig vitte m,ár ezt a demót?Most nem tudom hogy tényleg csak 1 misszióból áll vagy én nem csináltam jól valamit!Mikor kiírja hogy hogy gyõzelem a végén akkor csak okézni tudtam vagy vissza a fõmenübe?!
Szasztok!
Letõltöttem a demót. Akadt vele egy kis gondom a menünél... Semmilyen szöveget nem látok a kis szürke ablakokban. Így sajnos még elindítani sem tudom a játékot.
Konfig: Windows XP pro + SP1 AMD Athlon XP 2400+ ATi Radeon 8500
Várom segítségetek!
3P
Ismét a Radeon mizéria. Driverbõl tegyél fel újat és talán jó lesz. Ha mégse akkor sincs gond. A véglegesben ki lesz javítva ezen hiba.
Magánvélemény: Radeon jó kártya, de annyi gond van vele, és szinte minden játék Nvidia preferált, hogy többet szív az ember, mint amennyire kiélvezné. Tudom a Geforce mostanában (FX széria) nem igazán nyerõ, de kijött az 5700, és az 5900XT ezek már nagyságrenddel jobbak és teljesítményben/árban is megfelelõ alternatívát nyújtanak. ATI meg megtanulhatna már írni valami normális drivert, mert ez így eléggé gebaszos. Na meg az, hogy a fejlesztõk is nagyívben... szóval nem optimalizálják eléggé erre a kártyára a játékokat. 8500-ös pedig nem is egy mai gyerek, de ettõl függetlenül, ahogy fent írtam egy új Cataclyst (remélem jól írtam) és úgy tudom 4.1-es a newby, szóval segíthet. Geforce forever. :)
Ez a "Radeon mizéria" eddig nálam nem igen fordult elõ... Az hogy nincs menü és ez valóban VGA gond volna, akkor errõl talán a fejlesztõk is tehetnek, hogy nem tesztelik le a játékot egy igen elterjedt kártyán.
Nézed, igazából ennék okosabbat nem tudok mondani. De a tény ettõl tény marad. Az viszont vígasztaljon, hogy ez egy DEMO. A véglegesben ilyen problémád nem lesz. Viszont a driver-el kapcsolatban: Fent van a legújabb? Vagy 3.9-es legalább?
4.1-es driver van fent mással nem is próbáltam (ez jelenleg a legújjabb). Bízom benne, hogy javítják a véglegesig, végül is ezért is csak demó ez.
Értem. Akkor csak a fejlesztõk hibája, hogy nem indul nálad. Viszont van egy mondjuk úgy másdolagos megoldás is:
Február 12-én megjelenik a Gamestar. És a CD/DVD-n (attól függ melyik) rajta lesz ennek a játéknak a DEMO verziója. De magyar nyelven. És lehet, hogy az már jobban optimalizálva lesz. Ezt csak arra az esetre írom, ha nem bírod kivárni a full megjelenését, hiszen az elvileg márciusra esedékes. Bár elõbb kéne jönnie, de a DR egyenlõre ezt a dátumot adta meg.
A játék a menüben az Agency betûtípúst használná. Nálam abból kettõ is volt (egy szinte üres és egy rendes) a gépen ezeket kellett helyre tenni, és meg is oldódott a gond...
Örülök neki! Legalább kellemes hétvégéd lesz:)
Na mentem haza. Amik várnak: KOTOR, Arx Fatalis, Dungeon Siege. Szóval tenni kell a dolgokat.
Nekem ment a demo! nagyon fasza! csak az emberek nemsokat érnek, tankok rulez! a grafikája se semmi! remélem nemsokára a teljessel is nyomhatom! :)
Ugyan ez volt a problémám nekem is. Azaz nem voltak betûk. Én a jó öreg recepthez fordultam, nevezetesen újraindítottam a vindózt (winXP+SP1). Ezután tökéletesen mûködött.
Nos végigvittem ezt a hatalmas küldetést. Nagyon tetszett a tankok és a katonák mozgása, egyfolytában zoomoltam és forgattam. tetszik, ahogy lefékez a tank és akkor a tehetetlensége miatt szépen berugózik. Ami kicsit röhejes volt. A Panzer kettesek röhögve szétszedték a britt tankokat. A Panzer 2-es jó volt a gyalogság ellen, teherautók ellen, esetleg gyenge páncélzatú autók ellen. De nem a nehézpáncélzatú Britt tankok ellen. Oda már bizony elkell a jó öreg flak 88-as, vagy a pak 43-as (75 mm-es) páncéltörõ ágyú. Esetleg néhány stuka, de semmiképpen panzer 2-esek.
elvileg nemsokára kijön a game??? mert a következõ gamerbe ELVILEG játéktesztként már benne lesz... :)
"Magyar nyelvû demó megjelenése a magyarországi premierrel egyidõben, azaz március elején lesz."
marcius eleje ha ugy vesszuk akkor nevezheto 'nemsokara'-nak.
Pontosan március 2-án Magyarországon, és márc. 26-án az USA-ban!
ß Ü Ü Ü Û ß²ß Ü Ü ß Ü²Ü ²ÜÜ ÜÜÜ Û Ü ÜÜÛÜ ß ß²ß Ü ÜÜÜÜÜÛÜ ß ÜÜܲßßß²ßßßßßßß²ÛÛÛÛÜÜÛ²ßßßßß²ßßßßßßßß²ÜÜÛÜ ÜÛ²ßßßß²ÜܲßßÜÜÜ ß ßßÛÛÛÛß ÜÜÜÜÜßßÜÛÛÛ²ß ß²ÛÛÛÛÛ²ÜÜÞ² Ü °ÛßßÜÜÛÛÛÛÜßßÜÛÛß²ÛÛÛÜ ±ÛÛÝ °ÛÛÛ ÜÜÛÛÛÛÛÛ²ß ²ÛÛÛß ßßßß²ÜÜÛÜÜ Ü °Û °ÛÛÛÛÛß ±ÛÛÛ° ²ÛÛÛÛ ±ÛÛÛ ÞÛÛÝ °ÛÛÛÛß ÛÛÛßÜÜܲÛÛÛÛÜÜß²Ü ÜÜÛÝ°²ÛÛÛÛ² ÛÛÛÝ ÛÛÛÛÛÞÛÛÛÝ ÛÛÛÝ°ÛÛÛÛÝ ÜÜÛÛÛÛÛÛßßß²ÛÛÛÛÛÛ ÛÛ²ÜÜÜ ßß²ÛÛÛ °ÛÛÛÛÛÝ ÞÛÛÝ ÞÛ²ÛÛÝÛ²²Û²ÜÜÛÛÛÛ ²ÛÛ²ÛÝ ß ÛÛÛÛÝ ÞÛÛÛÛÛÝÞÛÛÛ²ßß ß ßÛ² °ÛÛÛÛ² Û²Û Þ²²ÛÛ ±²ÛÛÛÛß±²ÛÛ °Û²²Û± Üܲ Û²ÛÛÝ °ÛÛÛÛÛ°ÛÛß Ü ol°Û²²ÛÝ ²²ÛÜ ßßß±²Ü °²²Û ßß²ÛÛÛ²ß Ü²²²ÛÛ ÞÛ²ÛÛ°Olli^cRo ß²ß °Û²²²Ü ßß ßÛÛÜÜÜÛÛÛ² ßßßÛÜ ²²²Û° Ü²Ü ÜÜÛÛßß MYTH ßßßßßß PROUDLY PRESENTS: ß²Û° ß ß°°ß ß ßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßß ß ß° ß Afrika Korps vs. Desert Rats (c) Monte Cristo Ü ÜÜ ÜÜܲÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜܲÜÜÜ ÜÜ Ü ß ß ß RELEASE SIZE : 65 * 2.88MB RELEASE DATE : 02/2004 PROTECTION : Starforce 3
Ü ÜÜ ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜܲÜÜÜÜÜÜÜܲ۲ÜÜÜÜÜÜÜܲÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÜÜ Ü Ü ÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ²Û ÜÜÜÜÜÜÛßÛÜÜÜÜÜÜ Û² ÜÜÜÜÜÜÜÜÜ Ü Ü Ü ÜÜÜ ÛÛ ÜÜÜÜÜÜÛÛÜÜ Ü Ü Ü ÜÜÛÛÜÜÜÜÜÜ ²Û ÜÜÜ Ü Ü ÜÜ ßß ß²ß ßß ÜÜ ÜÜ - --+ ß [Release Notes] ß +-- - ÜÜ Ü ÜܲÛÜÜÜÜÜÜÜÜÛÜÜÜÜ ÜÜ Ü ÜÜ ÜÜÜÜÛÜÜÜÜÜÜÜÜÛ²ÜÜ Ü ßß ßß
Support the software companies. If you play this game BUY it!
Game Notes: ~~~~~~~~~~~ Desert Rats vs Afrika Korps is Real-Time Tactical game in full 3D with highly realistic graphics, real time shadows, localised damage effects, explosions, weather effects and much more. Missions range from recon operations in the desert and escort missions to large-scale sieges of desert fortresses. All missions start with a briefing, a recap of the historical background and a management phase.
Game Features: ~~~~~~~~~~~~~~ Desert Rats vs Afrika Korps is characterised by a high level of combat realism and varied combat tactics. At any time the player can pause the game, to think over tactics, and give accurate orders before coming back to real time. Its soundtrack, composed by Ervin NAGY and the BAFTA Award winner Tamàs KREINER, intensifies the captivating atmosphere.
- More than 70 different units available on the total, each with its own characteristics (riflemen, artillery, tanks, air support...)
- Three levels of experience can be acquired following the successful completion of missions
- A challenging tactical AI
- Three levels of difficulty
- Management phase at the beginning of each mission to prepare the battle at best
- Blitzkrieg Mode at the end of some missions (with no management / reinforcement phase for both camps)
- Multiplayer mode up to 4 players
Ripped: ~~~~~~~
Music, Movies
Note: ~~~~~
The game requires special fonts to be installed, therefor if you dont see fonts in the game you have to reboot.
Read this NFO properly! ß Û ß Ü ÜÜ ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜܲÜÜÜÜÜÜÜܲ۲ÜÜÜÜÜÜÜܲÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÜÜ Ü Ü ÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ²Û ÜÜÜÜÜÜÛßÛÜÜÜÜÜÜ Û² ÜÜÜÜÜÜÜÜÜ Ü Ü Ü ÜÜÜ°ÛÛ ÜÜÜÜÜÜÛÛÜÜ Ü Ü Ü ÜÜÛÛÜÜÜÜÜÜ ²Û ÜÜÜ Ü Ü ÜÜ ßß ß²ß ßß ÜÜ ÜÜ - --+ ß [Install Notes] ß +-- - ÜÜ Ü ÜܲÛÜÜÜÜÜÜÜÜÛÜÜÜÜ ÜÜ Ü ÜÜ ÜÜÜÜÛÜÜÜÜÜÜÜÜÛ²ÜÜ Ü ßß ßß
1. Unzip. 2. Unace either manually or use our installer in your Main Game Dir. If you unace manually and see a Crack.ace, unpack that into your gamedir too. 3. Run Setup.bat to decompress gamefiles. 4. Start the game with ak.exe and enjoy!
Û Ü ÜÜ ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜܲÜÜÜÜÜÜÜܲ۲ÜÜÜÜÜÜÜܲÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÜÜ Ü Ü ÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ²Û ÜÜÜÜÜÜÛßÛÜÜÜÜÜÜ Û² ÜÜÜÜÜÜÜÜÜ Ü Ü Ü ÜÜÜ ÛÛ ÜÜÜÜÜÜÛÛÜÜ Ü Ü Ü ÜÜÛÛÜÜÜÜÜÜ ²Û ÜÜÜ Ü Ü ÜÜ ßß ß²ß ßß ÜÜ ÜÜ--+ ß [ News & Application ] ß +-- ÜÜ Ü ÜܲÛÜÜÜÜÜÜÜÜÛÜÜÜÜ ÜÜ Ü ÜÜ ÜÜÜÜÛÜÜÜÜÜÜÜÜÛ²ÜÜ Ü ßß ßß
You think you can contribute to the scene too? You have one or more talents in:
- suppliers who work for any software shops/stores like: Electronic Boutique, Babbages, GAME, HMV, Dixons, Virgin or any software place at all!
- suppliers for new unreleased store/shop games that have access to a fast upload 300k+ internet connection.
- network or security administrators on fast 10mb plus internet links, who have full control and responsibility over their fast links.
- supplying new unreleased games (maybe you work at a game/util magazine, courier delivery firm, newspaper, game press/marketing company, distributor, publisher, duplicator, tv/radio show, shop, warehouse, design firm, language translation company, packing company store etc). No need for a fast internet connection for this =]
- you are a coder who can code your own tools to automatically remove commercial iso protections like the latest versions of any of the following: SafeDisc or Securom or Tages or VOB or Laserlok or StarForce.
- are you able to write your own source code to unpack & repack custom game related file formats.
If you can meet one or more of our above requests and want to be a part of the fun today, e-mail us. Use the contact information given below.
Always remember: ~~~~~~~~~~~~~~~~ We do this just for FUN. We are against any profit or commercialisation of piracy. We do not spread any release, others do that. In fact, we BUY all our own games with our own hard earned and worked for efforts. Which is from our own real life non-scene jobs. As we love game originals. Nothing beats a quality original.
"If you like this game, BUY it. We did!"
ß Û ß Ü ÜÜ ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜܲÛÜÜÜÜÜÜܲ۲ÜÜÜÜÜÜÜÛ²ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÜÜ Ü Ü ÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ²Û ÜÜÜÜÜÜÛßÛÜÜÜÜÜÜ Û² ÜÜÜÜÜÜÜÜÜ Ü Ü Ü ÜÜÜ ÛÛ ÜÜÜÜÜÜÛÛÜÜ Ü Ü Ü ÜÜÛÛÜÜÜÜÜÜ ²Û ÜÜÜ Ü Ü ÜÜ ßß ß²ß ßß ÜÜ ÜÜ - --+ ß [Contact Details] ß +-- - ÜÜ Ü ÜܲÛÜÜÜÜÜÜÜÜÛÜÜÜÜ ÜÜ Ü ÜÜ ÜÜÜÜÛÜÜÜÜÜÜÜÜÛ²ÜÜ Ü °²Û° Ü ÛÛ ÛÛ Ü °ÛÛ° Ü ÜÜ ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÛÛ ÜÜÜÜÜÜÛÛ Ü Ü ÛÛÜÜÜÜÜÜ ÛÛ ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÜÜ Ü °ÛÛÛ° ÛÛ ÛÛ °ÛÛÛ° ÛÛÛ° Ü Ü ÛÛÛ ÛÛÛ ßßß ÛÛÛ E-MAIL: [email protected] ÛÛÛ ß ÜÜÜ ÛÛÛ ß Û ÛÛÛ ß ß ÛÛÛ Û ß ßßß ÛÛÛ Û Û ÛÛÛ ßßß ß ß ßßßÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜÜÜÜÜÜ Ü Ü ÜÜÜÜÜÜÜܲÜÜÜÜÜÜÜÜ Ü Ü ÜÜÜÜÜÜÜÛÛÛÛÛÛÛÛÛßßß ß ßÛÛÛßßßß ßßßÛßßß ßßßßÛÛÛß Û UPDATED [08/JUN/2003] Û
Support the software companies. If you play this game BUY it!
POntosabban: "A játék hamarosan itthon is megjelenik. Magyar nyelvû verziója március 2-tõl kapható a boltokban."
Majdnem jól mondtam. ;)
Eddig egész szép elismeréseket kapott: Az elsõ hivatalos Afrika Korps vs. Desert Rats értékelések megérkeztek külföldrõl, ahol már német és francia nyelven kapható a játék.
Franciaország:
PC Jeux 92% (A hónap játéka) JeuxVideo 17/20 (A szerkesztõség kedvence) PC Team 89%
Németország:
PC Games 85% (A hónap játéka) Gamershall 81% (Ezüst érdemrend) 4Players.de 80% Gamezone 83%
amiket olvastam és láttam tényleg jónak tûnik. A grafika a képek alapján nem tûnik annyira ütõsnek (persze azért szép, víz stb.), de mozgásban azt mondják (+videó), hogy nagyon ütõs (élethû) és a játékélmény is szuper. Szóval én is kíváncsi lettem rá, de inkább kivárok egy hónapot, hogy itthon bekerüljöna boltokba...
Saját vélemény a DEMO-ról: Összeségében nem rossz, mivel most és itt bejött az árkád játékmenet, a gyors akciók. Grafikailag szép a program és különleges effekteket is meglehet csodálni (távolabbról nézve kissé ködös a táj)... Kellemes a játék hangulata és alapos a körítés is. De annyira nem nagy szám az egész.
Szerintem sem. Sõt, attól félek a Panzers is ilyen lesz.
Majd talán a Battlefield Command (vagy mi most a neve), vagy a Kombat.
Vagy a Combat Mission 3 ...
Sajnos nem jó megoldás, hogy zászló lobog a tankokon. Ha jól tudom ezt akkor alkalmazták, ha elsõ vonalba kértek - pl. a németek - harcot támogató légicsapást (pl. a Stukáktól). Így 99%-os pontossággal üthették ki az ellenséget.
Nekem a kampány hosszával van bajom - 14 küldetés nem túl sok, mire az ember jól belejön már vége is van. Utána már csak multizni lehet, nincsenek önálló pályák...
Azert figyelembe kell azt is venni, hogy mennyi ido volt a fejlesztoknek. Mert hat valljuk be egy jo jatek fejleszteshez kb 2 ev kellene ... ezzel szemben a Digital Reality 2 ev alatt kiadta a Platoont, a Haegemoniat es annak kiegeszitojet plussz a DRvsAK-t. Nem sok jatekfejleszto tud ekkora dompinget felmutatni ^.^
a management kepernyo, a nehezsegi fokozat az mar smafu? szerintem egy egy palyat erdemes tobbszor is vegigjatszani, mas kezdosereggel, mas nehezsegi szinten, mas taktikaval ... persze majd akkor lehet errol erdemben beszelni ha mar a ti kezetekben is ott lesz a full verzio ^.^
A zaszlokrol meg csak annyit, hogy pontosan emiatt van az 1segek tetejen a zaszlo. Gondolj arra is, hogy egy egy unitot el is lehet foglalni. Pl. multiban eleg gaz lenne ha egy tankcsataban az ember nem tudna, hogy az a PzIV most az ove vagy az ellenfele. Termeszetesen a zaszlo csak akkor kerul fel az egysegre ha nem azonos a nemzetseguk. Igy pl. a Tigrisen nem lesz nemet zaszlo es a Brenen sem angol.
Gondolj bele ... itt most te latod olyan nezopontbol a terepet mint anno a Stuka pilotai.
ezt akartam én is mondani, hogy ez a játék eléggé hipp-hopp jelent meg, és ahhoz képeest én pozitív visszajelzéseket tapasztaltam. Persze mindig a saját szememnek hiszek, úhygogy majd le is írom a véleményem.
hmm ako ezeknek az addonoknak utánanézek :) bár lehet nem kell, megnéztem ripet hát lehet eléglesz igyis..., nem sikerült oylan jora mitn vártam, nekem valahogy oylan stilusu mint generals csak 2.vh-ban, amig ember végigviszi addig jo azt del... :/
Hát, én full verzió alapján nyilatkoztam. 14 pálya, és a nehézségi fokozatoknál a normal/hard között nem éreztem különbséget. A pályák legtöbbjén a gép nem cselekszik önállóan, scriptelve van azt hajrá. Egy kivétel a szövetséges pálya, talán az utolsó elõtti, ahol a gépnek elméletileg végtelen utánpótlása van, ott aztán lehet hentelni, annak van nehézsége - olyanból kéne vagy 10. A többinél túl gyorsan le lehet darálni a limitált egységszámmal gazdálkodó gépet -> nekem 1 bõ hétvége volt a single teljes játék (normal fokozaton, igaz)
Ezekkel együtt is jó gém, csinálhatnának hozzá sok küldit. Még a szoritól is eltekintenék, szerintem ebben a játékban nem domborodott ki annyira mint a Haegemonia esetén - elvan ez történet nélkül is.