most ez a Kill Bill: The Whole Bloody Affair kiadás nem fog megjelenni ?
Részlet a story board-ból? :D
Légyszi valaki ha tud adjon a Kill Bill 1 és 2-höz feliratot a japán részekhez! mindegyikbõl 1 Cd-s változatom van, bithumenrõl szedtem. ott azt írtk h feliratok.hun van, de én nem találtam.
Sziaszotk!Nem tudja valaki, hogy hol lehet a Kill Bill zenéjét letölteni?
Még annyit, hogy a teljes film, - tehát vol 1. + vol 2 - egyértelmûen második fele volt az érdekesebb, izgalmasabb, Tarantino-sabb, mert itt derült ki minden.
Egyetértek! Meg aztán a második részt is látni kell, hogy kialakuljon a teljes történet. Ez a két rész, nem kettõ, hanem egy filmet takar. Ezt még Tarantino is megmondta! Az elkészítás után jött az ötlet, hogy vágják ketté, mert úgy gondolták ennyi idõt nem fog senki egy film alatt tölteni a moziban. Meg aztán biztos volt neki más oka is, hiszen így dupla annyit kereshetett a két darabba vágáson:)))
Asszem a DVD poszter magazin melléklete most a Kill Bill....whoá
Na, én is megnéztem a fimet végre DVD -n. fenn is van a gépen, és megírom.
A zenéje nagyon jól el van találva, mint minden Tarantino filmnek. Az hogy a vér spriccel mindenhonnan engem is zavart egy kicsit, de hát úgyis elvont egy kissé a film. Azért jó film....
Valaki nemtudja mi annak a számnak a címe, ami akkor megy, amikor uma hattori hanzonal felmegy a padlasra, a kardokhoz, és ekkor megy egy szám ennek a címe érdekelne. Thx.
3.
Ebben próbálta a mester az oldschool hentelõs-belezõs kínai/japán filmek stílusát felvennni ez látszik is...
Nagyon tetszett, borzasztóan bejött, hogy több síkban/szálon futott a sztori. Mivel társaságban néztük több embernek nem is állt össze a kép :-) Ellenben a Kill Bill-ben is találni hasonló megoldást, idõben szintén több szálon megy a sztori. Csak hát... a többit már olvastad.
ON
OFF
Csak az összehasonlítás képpen, a Ponyvaregény neked, hogy tetszett és mi a véleményed róla?
Azt hittem Tarantino, hûen a saját stílusához egy olyan színtû filmet csinált mint pl. a Ponyvaregény. Bár még Nem láttam a Kill Bill-t, de akkor errõl a filményményrõl mondak is le?
Hm, tegnap este néztem meg. Jókat röhögtem; idõközben rájöttem, hogy nem szabad mély dolgokat keresnem a film "mondanivalójában". Csajszi egy szál karddal lenyom egy kisebb sereget, hullanak a testrészek, idétlenül spriccel az embertelen mennyiségû vér, ennél többre számítottam. Számomra csalódás volt, második részt már tuti nem nézem meg.
Amúgy azért írok, mert most töltöm a filmet és már egyre jobban kezd érdekelni. Sose láttam még, nem volt alkalom+lehetõségem. Ha megnéztem még biztosan beírok ide vmit:)
A második menet A zene mindenkié 2004. április 23. 7:28 MNO
Hegyi Zoltán Miután a hülye Miramax úgy döntött, hogy a közönséget még önmagánál is hülyébbnek tekinti, és egyszerûen kettészelte a Kill Billt, mint a Fekete Mamba az óvatlan statisztákat, ott veszítettük el a fonalat, amikor a Menyasszony (Uma Thurman, természetesen), miután munkatársai csúnyán átverték, a fele csapattal már éppen végzett. Így a második részre maradt még Budd (Michael Madsen a Kutyaszorítóban-ból), a félszemû Elle Driver (Daryl Hannah) és persze minden bajok okozója, a Menyasszony volt fõnöke, szerelme és gyermeke apja, a Bill (David Carradine). A spagettire öntött szusi valószínûleg a megszokott mederben folytatódik, tehát már nem a B-filmek parafrázisa, hanem egy valódi B-film, amit mégiscsak a Tarantino rendezett, tehát vicces, a zenével kapcsolatban pedig máris tudhatjuk, hogy így van, mivel a Kill Bill Vol.2 cd már jól meg is jelent. És persze jó is, nem is féltünk, mint mondjuk Kósáné a tömjénfüsttõl, mert sejthetõ volt, hogy így lesz, mert minden rendezõk közt Tarantino a legjobb zenei szerkesztõ. Az elején mindjárt Uma megmondja a frankót, aztán az egész olyan már, mint amikor az ember kifog egy jó éjszakát válogatás cd-írás közben, csak megspórolták neki a macerát. Ennio Morricone, Johnny Cash, Malcolm McLaren, meg jó néhány pompás ismeretlen, közben meg Thurman és Carradine ismertetik Pai Mei legendáját. Mindezért mindig jól meg is szokták dicsérni a mestert, õ meg mindig elmondja, hogy ez nála úgy van, hogy mielõtt nekifog a forgatókönyvnek, hetekig turkál a lemezgyûjteményében, hogy meglegyen az alaphang és az elsõ jelenetet le sem írja addig, míg nincs meg a felvezetõ track. Aztán a továbbiakban sem elégszik meg holmi hangulati aláfestésekkel, nála a zene a dramaturgia fontos része, de hát ez így is van jól, kultfilmhez kultzene kell, de Tarantino arra is képes, hogy kultzenét teremtsen. Mert tegyük a szívünkre a kezünket, a kutya sem gondolta volna a Ponyvaregény és a Jackie Brown elõtt, hogy valaha egy rettenetes hatvanas évekbeli szörfzenekarra, vagy egy hetvenes évekbõl exhumált Angela Davis-frizurás, Starsky- és Hutch-öltönyös soul együttesre próbálja beindítani az enervált tibet-könyvtár szakos csajokat.