Hát mit is mondjak így indításnak. A játék jó lesz, kicsit heteleös, + 1 picit beteg az ellenfelek miatt, de jó szórakozásnak ígérkezik! Itt is van pár kép ízelítönek:
itt meg 2 új:
(az utolsó kép elég régi, még a fejlesztés elején vágták ki a készítök)
Elég brutkó!
mikor jelenik +? :)
a megjelenési idön még dolgozom, de itt a gépkövetelmény a fejlesztök szerint: IBM PC or compatible computer. 800 Mhz processor or better. 256 Mb memory. Direct X version 8.0 or later. 3D Video accelerator card with 64 Mb memory. 16-bit Sound card. 3D Sound accelerator recommended
aranyba kéne önteni a nevem :) itt van a megjelenés, 2 perc alatt meg is találtam egy interview-ban: "It is planned that the game will be released during the first half year of 2004."
itt van a prológus angolul: "Year 1878. Soreo Isle, a small, uninhabited, volcanic island in the Pacific. The Man, a masterful physiologist, well-known in scientific circles for his extraordinary imagination, howled out of England for his ambitious and rather disgusting experiments on animals. His name is Dr. Morhead. On this detached island he stepped aside from the world, to continue his twisted experiments. Violating the very foundations of nature, his work was aimed at the creation of a new form of living being. Dr. Morhead's work in his "Temple of Rebirth" sought to alter animals to look, feel and behave more like humans.
Many years of hard labor were spent in hopes of bringing his only desire into reality, the creation of a new type of clean and perfect community. He achieved remarkable results in giving animals a human look, but there was one thing he did not take into account: Animals are born as the children of nature, so their suffering bodies retained wild souls. The creatures' true nature could not be concealed forever, and the day came when Dr. Morhead fell prey to his own creations. "The Temple of Rebirth" burned into ruins.
In 1881, this island was visited by H. M. S. Spider. A party of sailors landed there, but found nothing living except some local animals, rather small.
Later, several newspapers stated that further information had been discovered. This mysterious information was under the rapt attention of the military, however it was not made public. Unfortunately, this information remains just a rumor without any official confirmation."
a játék 1ébként Dr. Monroe szigete történetre alapszik, csak más köntösben (azér állatok az ellenfelek), söt eredetileg filmadaptációnak készült a játék!
itt 1 új kép:
Kis info morzs a GameStar oldalról: "Az Action Forms fejlesztõcsapat emberei minden képzeletet felülmúló világba kalauzolnak bennünket. A találó AtmosFear nevet viselõ grafikai engine jóvoltából fotó realisztikus világba csöppenünk, ahol különféle génmanipulált ember-állat mutánsok vadásznak ránk. Karakterünk állandóan fejlõdik, fegyvereinket pedig kombinálhatjuk egymással, ezáltal nagyobb tûzerõre, pontosabb célzásra tehetünk szert."
A video meg a képek alapján alig várom! Kiadhatnának demót vagy alpha verziót!
Hát ez azért igen mesze van a fotoreáltol...Amugy nem néz ki rosszul de ezt a génmanipulácios dolgot már egyszer valakik elbukták az evolva cimü játékkal....
nincs reklámja a játékban, eddig nem is nagyon hallottam róla (sajnos)... Doom 3, Stalker, Half-Life 2, Far Cry teljesen elveszi a figyelmet más játékokról...
LOL elképzeltem hogy mi lenne a valoságban ha az állatok fellázadnának! Képzeljetek el egy disznót ahogy késsel közeledik felént! Bár igaz hogy meg sem tudná fogni de jó játszani a gondolattal felálna kétlábra és attakolna ezerrel!
kár hogy nem állatokkal kell embert ölni.azt jobban élvezném!
ja, így a játék ellen majd tuti fel fognak lépni az állatvédök! :(
576 is fent van,gondolom ugyanez. Megnézve vegyesek az érzelmeim.Az rendben hogy a tárgyakon /forgószék/ van csodás fizika,de az ellenségeken miért nincs?Legalábbis a shotgun találatok után mindig ugyanugy estek össze a lények,már pedig ez ma már nem bejövõs /nekem/.
Nem valami meggyõzõ a videó.Bár szerintem se több, se kevesebb, mint amire a képek alapján számítani lehet.A fizika meg nem valami tökéletes, még a forgószéket tekintve sem, ha azt vesszük, hogy csak simán forog, de nem borul fel. Szerintem csak az szedje le a videót aki nagyon unatkozik(124 mega).
Tököm ki van az állandó szóismétléseimmel:))
Vivisector: Beast Inside - Release date
German site GameStar has word that Pointsoft´s upcoming FPS Vivisector will be released on October 27, 2004.
[MOVIE] Vivisector [2005-02-24 @ 20:49 - ZeroCool] (kommentek: 7) Egy, azaz egy darabka friss mozgókép érkezett a Vivisector: The Beast Within-bõl. Nos, mindent elmondhatunk errõl, csak azt nem, hogy a mozi sokatmondó. Lényegében csak egy esetlenül megkomponált összeállításról van szó - jön egy ilyen állat, aztán kap az arcába és kb. ennyi. Azért megnézhetitek, lévén csak másfél mega, de ne várjatok sokat tõle - ennél jobb videót is kiadhattak volna róla...
(GameCloud) Az Oroszországban már megjelent Vivisector jelenleg várja, hogy angolra fordítsák és kiszivattyúzzák belõle a sok fölösleges vodkát. Valentine Jeltisevvel, az Action Forms PR menedzserével készült interjú összefoglalása következik. Elmondható a Vivisector egészérõl a grafikai kidolgozás igényessége. Aki látta a tréler elején a betondurva logójukat, ízelítõt kaphat az orosz csapat profizmusából.
Az FPS kamera elõtt, kezünkben tartott puskák és egyéb fegyverek kialakítása masszív és meggyõzõ. A szörnyek valószínûleg nagyfelbontású, extrém szuper modellek leegyszerûsített változatai, mert még alacsony polygonszámmal is jól néznek ki. Szépen csillog a pixel shaderekkel megfejelt, átlátszó víz. Nyugtalanító érzetet kelt a fenyegetõen sûrû köd. Jólesik ránézni az égre. Éjjel a világítás pedig hangulatos. Az a láthatatlanság technológiával felturbózott tigris szörny pedig elképesztõen durván fest. Ráadásul fegyvereink lövedékei felhasítják az ellenfelek testét és az széjjelrobbanó darabok mellett elõtûnnek belsõ részek, a lefaragott irha és csontok alól.
Herbert George Wells [jobbra fent] több mint száz évvel ezelõtt, 1896.-ban kiadott regénye ihlette meg a fejlesztõgárdát. A Vivisector sztorijában Dr. Moreau szigetére látogatunk el egy felmentõ kommandóscsapat élén. Eltûnt bajtársainkat keressük és rátalálunk egy õrült tudósra, aki harcra idomítja és genetikailag masszírozza lényeit. Természetesen mindez csak a kezdet. Az igazi szórakozás csak ezután kezdõdik! A pályák 24 óriási szabadtéri és beltéri részeken kaptak helyet. Dzsungeltõl az ipartelepen és titkos bázisokon át a havas hegyekig mindenféle helyszíneket bekommandózunk. 20 féle hagyományos és futurisztikus fegyvert markolunk csaták közben.
Az õrült doki kísérletei nagyjából három fõ fejlõdési stádiumra bonthatók, melyek során készített szörnyek drasztikusan eltérnek és szépen nõ a veszélyességi fokozatuk. Brutális Fõszörnyek ígérkeznek a legszórakoztatóbb játszótársaknak. Egyedi ellenfelek eltérõ irtási stratégiát igényelnek, ezzel a gárda megakadályozta, hogy unalomba fulladjon a Vivisector. Multiplayer élvezet kimarad. Szerepjátékokhoz hasonlóan fejleszthetjük a fõszereplõt, képességpontjait tetszés szerint növelhetjük. A szörnyek testébe becsapódó golyók helyét pontosan mutatja a 3D motor, így folyamatosan állíthatunk a célzásunkon. Soldier of Fortune-ban látott csonkoló hentesmunkák itt mûvészi igényességgel kivitelezhetõk.
A 3D motort a legmodernebb fícsörökkel hizlalták fel. Változó idõjárás, hajladozó fûtenger, animált hátterek, szõrös ellenfelek, rongybaba fizika, átlõhetõ falak, pajzsnak felkapható és magunk elé tartható tárgyak, ellenségek fejéhez vágható berendezés figyelnek be. Oroszhonban népszerû játékmagazinokban tízbõl 8.5 pontot kapott a a Vivisector.
info: Hardwired
576.hu:
"Az Action Forms az amúgy roppant csendes december végét választotta a Vivisector: Beast Inside demonstrációs verziójának nyilvánosságra hozására. Két éve valószínûleg még mindenkinek ismerõs lett volna a játék címe, de a fejlesztés olyan szinten elhúzódott, hogy most mi leszünk kénytelenek frissíteni egyet a Nyájas Olvasó emlékezetén - orosz fejlesztésû, némileg Dr. Moreau szigetét idézõ hangulatú (a pucskacsõ kevésbé vidám végén furcsa ember-állat hibridek ugrálnak) horror / FPS-rõl van szó. A demo 180 megát nyom, és két pályát tartalmaz: tölteni egyelõre INNEN tudjátok, a lokális verzió átszipkázása folyamatban van (... ha átjött, ápdételünk egyet a híren). "