:(, én sem találom, az a gáz hogy mikor megvettem februárban akkor toltam (2007ben:O) aztán játszottam vele feb végéig ,abba hagytam ,és most van kis idõm gondoltam folytatom, de nem emlékszem szinte a történetbõl semmire, 2 éve volt :D ha megtalálod írj majd légyszi!
keresem ezerrel a kib. terkepet, de nem talalom neked... :C EN mar regen vegigtoltam a jatekot es ezt a kuldit is megcsinaltam(valiumot kerhetsz ugye a fecskendoert cserebe, gondolom ezert kell)... Sajnos nem emlexem, hol van az arnyak korhaza(de remlik, hogy nem onnallo)... :( ha megtalalom leirom ide :|
off: DIREKT NEM! :D konkretan gyulolom az ilyen kinek van a nagyobb kukija es kinek csicsasabb a meghosszabitott penisze oldalakat style(pl:carstyling) - de ha fennt vagy, linkelheted a tiedet :D - "ti" Mondeo STsek osszejartok esetleg? mert "mi" Fiesta ST(<-nem vagyunk sokan ugye, aki fifit vesz az pont a love'/takarekossag miatt vesz simat)-sek osszeszoktunk neha-neha jarni, dumcsizni, meg cruiseolgatunk erre-arra(psszt gyorsulas stb :D) ha jo az ido... ha van kedved csatlakozhatnal... ahhh imadom a V6 enyhen bugyborekolo hangjat ugyis^^
Copper Hill nél vagyok és a lovat kell elfogni, az alma már megvan ,viszont nem találok sehol sem fecskendõt..
Háát ... ha csak "emléxel", az nekem kevés. Kérdeztem itt lejjebb, hogy miért nem tudom függetleníteni a kamerát a fickótól, de nem jött válasz. Pedig a beállításoknál adja a lehetõséget, csakhogy szarik rá.
Igen ... teljesen egyetértek. Mondom ... csak az idióta kameramozgatás tett be. Hosszabb idõ után elég frusztráló volt, hogy nem tudok máshova nézni, csak oda, ahol a kijelölt karakter van. Azéé ... ma már ez kevés
Sziasztok!Mit kell csinálni az 1. pályán egy árva lelket sem találok sehol csak gatyában szaladgálok. Hogy kell felöltöztetni a karaktert?
Na megvan az elsõ Hummel ... de csapatmozgásra inkább a gyalogos módot választom, mert mire az összes falábú be- és kiszáll, addig elérek futva a térkép legtávolabbi pontjára is
Két kérdésem lenne: - Indítottam "-o"-val az exe-t, be is jött a beállító menü. De nem lehet 1024x768-nál nagyobbra állítani, mert visszaugrik 800x600-ba . 1280x1024 a legnagyobb, amit megengedne, de nem enged. A kártyám MSI GeForce GTX 260, szal nem hiszem, hogy ne bírná ...
- Beállítottam, hogy NE kövesse a kamera a játékost. Hát azért is követi. Ezzel lehet valamit csinálni? Szöveges config fájlt nem találtam, mert már átírtam volna.
Ja, ezt el is feledtem megemlíteni. Megijedtem kissé ... én nem olyan vagyok
Van itt erõltetett tüzelés? Nem lelek rá ... ált. CTRL+tûz szokott lenni.
Tegnap vettem a Teszkóba' ... de hiszen ez egy jó kis szórakoztató játék! A MOD-ot is ki fogom próbálni. Jármûvet nehéz találni? Már túl vagyok a Patkányokon, a Sivatagi Szerzeteseken, a Keresõkön ... aszt sehun egy jármû. Pedig ígérték
Oké,így értem, köszi a segítséged! :) papa01
a megjelent hivatalos magyar verziohoz valo a mod! szoval igy: #1395 hsz...
Hello valaki elküldené a The Fall magyarosítását vagy a magyar fájlokat amik kellenek hozzá. Ja és elég ritkán nézem az E-mailimet ezért írna a fórumra ha elküldte.
nah skacok... ujrakezdtem enis a NOARPE moddal a gamet... viszont mintha bugos lenne a cuccz, mert nem tudom peldaul a patkanyszor kabatot odaadni az NPCnek(nem kinalja fel!) amikor tradelnek a fodrasszal... :C nemtom Noarpe meg ugykodik esetleg ezugyben(extras honlapja halott), de rohadt idegesito :C alap noarpe mod+benyomtam neki az 1.3.6osat... nemtom van-e ujabb??? (vagy kellenek az elozo verziok is? 5os, 4es stb?) valaki esetleg?
na, végigtoltam, tudom, elvileg a befejezés után is van tennivaló, de ennyi elég volt. nem azért mert rossz játék, csak ennyi pont elég belõle. na lássunk egy "rövid" véleményt:
a háttértörténet nem valami nagy szám, atomháború helyett kapunk globális felmelegedést. maga a sztori is eléggé elcsépelt: kisfalunkat elpusztítják, rokonainkat a. megölik, b. elrabolják. elõbbieket megbosszuljuk, utóbbiakat felkutatjuk. tevékenységünk sem mozog vmi nagy skálán: nem mentjük meg a világot, csupán a környezõ népeknek szerzünk élhetõ lakhelyet (persze ez messze is vezethet). nekem speciel tetszik ez, a fene akarja minden játékban megváltani a világot 8). a gui elég nehézkés, még a végén is beleszaladtam abba, hogy a kibõvített guiban rákattolok egy csapattagra, a tárgyaival manipulálhatok, de valójában a játékképernyõn nem õ van kijelölve. a táj nem túl változatos, általában ugyanazokból az elemekbõl építkezik az összes (amúgy nem túl sok, kevesebb mint két tucat) helyszín. persze mért is lenne az, dimbes-dombos sivatagról beszélünk, pár településkezdeménnyel/rommal. ezt azért megbolondítják egy-két csinos darabbal: édenkert, hajóváros. a térképrendszer/utazás a falloutokból, baldurs gate-ekbõl, arcanumból ismert, egy nagy térkép, rajta a helyszínek, közöttük utazgathatunk. viszont kiirtották a véletlenszerû találkozások lehetõségét, kérem, itt az összes csatát a helyszíneken vagy alukálás közben kapjuk. talán ide tartozik a hosszú töltögetési idõ is, miközben nézegethetjük a piros pöttyöket a térképen, vagy befonhatjuk a hajunkat (vagy kimegyünk dohányozni mint én). a küldetések a sztenderd mentsdmeg, hozdel, viddel típusúak, de a körítés emellett változatos, ötletes, jópofa, és egészen sok van belõlük. a játék elég sok rohangálással, keresgéléssel jár (maximalistaként beleõrültem az összes hordó, doboz, mosogató stb. végigklikkolásába), ehhez képest nem sok a csata, a fõ izgalmat a küldetések illetve a karakterek tápolása jelentik. a grafika elsõre csúnyácskának tûnik (késõbb is), de ha összevetem pl a wh40k:dawn of warral - ami ugyan más típus, de ugyanígy 3d, bezúmolhatós, de fõleg felülrõl kicsike emberkéket nézünk szemszögû - már nem is olyan rossz a helyzet (a dow kortárs, 2 hónappal öregebb). azért belémbújt a kisördög, és összegyûjtöttem vele egyidõs vagy öregebb, valamilyen szempontból hasonló játékokat, és mind csinosabb: morrowind, gothic2 (2002), kotor1, cold zero (2003), kotor2, vampiretm:b (2004). mindegy lehet vitatkozni ezek besorolásán, stílusán, játékmódján, de a the fall-én is: nekem elsõsorban a gorky 17 (odium) és cold zero ugrottak be, amelyek inkább taktikai játékok mint rpgk. amúgy sem a külcsín számít, csak hát lehet máshogy is valósidejû rpg-t készíteni... nézzük tovább: a jármûvek szinte ugyanazok, mint fallout tacticsban, de ezért nem jár megrovás: lamborgini murcielagoval nehéz a postapoc utakat róni. jó ötlet a tuning, csak a. lehetne több, b. nincs sok értelme (ha jól emlékszem +20% sebességnövekedés). mivel mindenhol elakadnak, és a ma középszerûnek, de 2004-ben csúcsok csúcsának számító gépemen akadt mint a fene vezetésnél, 2 év a ki- és beszállás, leginkább csak hordozható pakolóhelynek jók. jó amúgy a fizikájuk, csak az az elakadás... jó ötlet a road trip talent, ezzel pihennek utazás közben a népek (amúgy nem). fegyverbõl van rengeteg, talán annyi is mint fo2-ben, de ugyanúgy, mint ott, nagy részük felesleges, mire megkapjuk, van jobb, vagy hasonló. mindegy, a választék akkor is dícséretes. jó, hogy lehet tuningolni, de ez is kevés: mi az, hogy nem rakhatok hangtompítót az m4a1re? a zene kellemes, mintha nem lenne sok, de nem untam meg, szóval elég. tetszett a fõcímzene. az bosszantott viszont, hogy vmelyiket nem bírták szépen lekeverni, hirtelen hallgat el. valamelyik játékban ez azt jelentette hogy csata, én most is folyamatosan szívrohamot kaptam miatta. pedig 2004ben már az sem lett volna luxus, hogy harc esetén ugyanaz a muzsika vált át pörgõsebbe (ma már alap, de tuti, hogy akkor sem lett volna nagy extra). a kereskedõknél alig van árufeltöltés, ha csak lõdözzük kedvenc puskánkból a skulót, egyszer csak elfogy, oszt vagy találunk, vagy nem. pénz nincs, teljes cserekereskedelem, nekem tetszett. nehézkésebb, mint a fallout1 kupakpénze, de elegánsabb és reálisabb megoldás. a tárgyak komoly hányada érdektelen, beleértve a fegyverek nagy részét is, és rengeteg ládát kell végignyitogatni értük. (igen, tudom, hogy sokból lehet kombinálni, még így is.) a karakterfejlõdési rendszer naon tetszett, persze elemeit láttuk már, de így is jól eltalált, leginkább a falloutok special rendszerére hajadzik. persze van 1-2 kevésbé hasznos skill és tehetség, de ez mindig igaz, utóbbiak is nagyrészt ötletesek, hasznosak (morálnövelés, sértegetés, vízkeresés, mészároskodás, fõzés, páncél/lõszer módosítás). érdekes (és beállítható) az xp osztása: küldetésért oszlik, gyilokért azé, akié a gyilok. jó ötlet a skillek elsõ használatáért járó plusz xp ötlete is. hiányolom azonban a skillek használatából fakadó (akár minimális) xp-szerzést: specialista (nem igazán harcos) csapattagok emiatt sokkal lassabban fejlõdtek, a csatákért járó xp-t a lövészek zsebelték be, a zárnyitogató lányka, a sofõr/technikus úr, az orvos/mészáros néni meg hoppon maradtak. a vadászat is élvezetes, cseretárgyat, kombináláshoz alapot, hp-t adó husit egyszerre nyújt. mivel vízhiányos a világ, talán természetes, de akkor is jó, hogy a víz komoly szerepet játszik: keresni kell, és komoly hp-t gyógyít. ez remekül beleillik ebbe a világba. az npc-kkel való társalgás érdekes, bár azért elég kevés. az npc-k karakteresek, érdekesek. van 1-2 jó mozgás, amit meglepett, hogy beletettek, hiszen egyszer használatosak. pl meggyõzõdésem volt hajóvárosban, hogy a lejutáskor szimplán átpakol fentrõl lentre. nem is álmodtam arról, hogy francis létrát fog mászni. hasonló a szurdoknál a kötélmászás: simán kihagyhatták volna lustaságból, ahelyett, hogy külön animációval szenvednek, de inkább dolgoztak vele. kudos. van arena, ez jó, sõt, manapság kihagyhatatlan szinte egy rpgbõl, viszont lehetett volna egy kicsit több küzdelem a bajnoki címig, és nem csak pusztakezes. mond aki amit akar a németekrõl, igenis van humoruk, mint ahogy nem egy film és játék (köztük ez is) bizonyítja. nem vagyok egy hangosan örülõ típus, de párszor sikerült felkacagni az idióta párbeszédeken. van egy rakat jó ötlet a fentieken kívül is: pl hajóváros, múmia-múzeum, vasútimádók stb. a játék összességében elég könnyû volt, két ponton viszont aránytalanul nehéz: az egyik a rivalizáló ratskulls testvérek gyûrûje, a másik a bioszféra gno-segítség nélkül. soksoksok visszatöltés... és itt ugye nem lehet elmenni a sivatagba tápolni mint a falloutokban. jópofa az is hogy megszokhatunk fegyvertípusokat-fegyvereket (a névadás külön bónusz, sohse feledem elsõ baltámat, bloody maryt 8), de ez nagyon lassan alakul ki, és így értelme nem sok, mire nagyon szokatlanból átmegyünk szokatlanba, már le is cseréljük... van pár dolog, ami vagy érzésem szerint, vagy az ígéretekhez képest kimaradt. ilyen a többféle befejezés, én speciel a mutánsokat vadásztam volna le inkább (ne magyarázzák már, hogy emberek), vagy lehetõleg mindkét tábort, egyik sem volt szimpatikus. amúgy voltak nyomok, hogy volt ilyen szándék (pl az árnyak-barlangban az oszlopokon a tooltip: gyanítom, hogy gnonak játszva oda kellett volna raknunk a bombákat), de az egyértelmû intro/outro ennek ellentmond. egy rpgtõl egy befejezés ma már kicsit ciki. lett volna még talán emeletmászás is, többszinte házak, lépcsõk vannak, de hiába. csúnyán ront a realitáson. ígértek lövöldözést a jármûvekbõl, ez is kimaradt (ezért kellett gondolom koptatni út közben a jármû páncélját, hogy értelme is legyen). volt szó karakteres csapattagokról, akik kommunikálnak, konfliktus teremtõdik köztük, stb, hát ez se került bele. ami a fõ fájdalom viszont (az egyféle befejezés mellett), az a linearitás. elkényeztettek a falloutok, de akár a morowind is (az oblivion az idegesítõ karakterrel fejlõdõ ellenfelekkel inkább ellenpélda), az ember a játék elején is oda ment ahova kedve tartotta - legfeljebb nem élte túl. tudom, ez nem általános, de nagyon ígérték a non-linearitást, azért kínos...
no, ennyi. tudom, többet szidtam mint dícsértem, és ez elég egyoldalú, és nem is igazságos. az ember ilyenkor inkább a hibákra, hiányosságokra koncentrál, mi hogyan lehetett volna jobb, több, máshol hogyan oldották meg esetleg jobban. a leírtak ellenére a játék nagyon kellemes postapoc történet, remekül szórakoztam közben. az is igaz, hogy hiánypótló: ha sok hasonló játék jelenne meg hasonló világban, lehet, jobban finnyáskodnék. azt sem állítom, hogy nem örültem volna jobban a van burennek (eredeti fallout3, 90%-os állapotban leállították a projectet 8( ). de nem rossz, nem rossz, kicsit több tesztelés, kevesebb hiba, kicsit több tartalom, és remek játék lett volna belõle. rengeteg plusz marketing és még sikeres is.
hiánypótlásra postapoc-rpg dzsánkiknak a fallout3 megjelenéséig ajánlott...
ha esetleg jársz még erre: hogyan lehet jármûvet javítani? francis elég jó mind technológiában, mind vezetésben (+repair vehicle tehetség), oszt rohad tovább szegény hummer...
Nincs neki... :| A kiadó angol szinkronhanggal és magyar felirattal tervezte megjelentetni, de a szinkronból nem lett semmi. Így aztán úgy jelent meg a játék, hogy párbeszédeknél egyáltalán nincs beszédhang, csak felirat... :(
lenne egy kérdésem: a mo-n kapható, magyar feliratos játéknak az alap (beszéd) nyelve mi? angol? német? köszi, g
dlh.net itt van vmi patch, + beszédfájlokkal. hogy fel megy-e a magyarra ill ki lehet-e belõle bogarászni a lényeget, fogsincs, csak most akadtam a játékra, és izgat...8)
Az én kézikönyvem ezt írja: "A játék elindítása elõtt, a Start Menü programok menüpontjai között megtalálható The Fall > The Fall Options pont kiválasztásával elindíthatod a beállító programot."
Tehát innen tudod indítani a beállító progit, ahol már felbontástól lezdve textúrarészletességen át látótávolságig minden állítható. Gyakorlatilag nincs külön exe fájl, csak egy "-o" paramétert kapott a játék exe-je.
Én is megvettem a játékot, de meg kell mondjam, az angol szinkron hiányát leszámítva én nem csalódtam benne. A hangulata (ami nálam elsõdleges szempont) egészen remek, a grafika minõsége szerintem egyáltalán nem gáz, sõt, a párbeszédek pedig nagyon el lettek találva, ötletesek, poénosak. A rohadt jó fõcímzenérõl már nem is beszélve ^^
Megvettem a gamet, vmiért a párbeszédek alatt nincs szöveg, ugye a feliratok maygarok, de elég illúzióromboló így angol hang nélkül, de ahogy nézem ebbõl a verzióból a speech filek hiányoznak belõle. Patchelni meg gondolom nem lehet, amúgy ez az 1.10-es verzió. Még 1 probléma: nem lehet benne grafikát állítani: csak 800*600-ban fut. Amúgy az egészen igényes kézikönyvben az szerepel, hogy a játék kívül külön exe-vel lehet állítani a grafot, de ilyen sincs! Szóval csalódtam benne. Tudtok vmit segíteni?
a konvoj befejezhetetlen küldetés noarpes tárgykombókat nem tudok, a többi kinn van az oldalon
józsika megtanítja pistikét, pistikének kijön teach adottság, majd pistike tanítja béluskát, béluskának is kijön teach adottság, aztán mindhárman tanítját fõkarit... íme egy példa, így a legegyszerûbb elmondani
persze pár szintlépést pistikénél és béluskánál nem árt belekalkulálni
nah... most azért felb*sz*tt a mod egy kicsit. megtaláltam a harmadik jármûvet a patkány bázison. lehet vele menni meg eszi a benzint. az inventory-ja meg kisebb és csak berreg mint a rossznyavalya. namost mivan? ott állok a sok stuffal amit abba szántam bele. reinstall azt alap? meh, mondjuk az M4A1+M203 az bejött nagyon... béka lenyel? a sütés feladása után... valaki?
mit jelent a jól használod? egyszer adott egy olyan sapka ikon azt annyi. lehet belevágtam a levesbe?
tanítás adottság az növeli egy másik npc-nek azon skilljét ami a tanítás adottsággal rendelkezõ kari legmagasabb skillje.
szép magyaros mondat lett...
példa: van Józsika 75-ös speechel, tanítás megvan neki, és van egy 78-as vezetés képzettsége, odamegy Pistikéhez, rányom egy tanítást, akkor Pistike kap +5 vezetést.
szóval tanítás az táp nagyon, a gém végére ha jól használod 75 képzettségpontot lehet összeszedni a fõkaridnak vele.
hú olyan fura csak magammal beszélgetni... bár nem ütközöm ellentmondásba legalább nah, akkor ha valaki olvassa - esetleg noarpe vagy aki ismer az modult - szal van valami lista a kombókról? én már egypár dologra rájöttem, de nincs az az inventory ami elég lenne a felfedézshez.
hú itt szinte csak én vagyok... na mindegy azért megkérdem: a konvojjal lehet valamit kezdeni? én már a kövek alá is benéztem és semmi... hússütõs bug ala noarpe, én már nem sütök. elment a kedvem az f8-f9 kombós sütögetéstõl. csak így jóval nehezebb...
hát feltettem. vannak dolgok amik teccenek s vannak amik nem. pölö minden bökés vagy lövés után gallyra mennek a fegyverek. nem túlzás? de a fúrásmestert szívesen vettem
magyar. akkor jó. én is erre a következtetésre jutottam. még egy kérdés. én végigböngézstem a fórumot címszavakkal de nem találtam infót a 'tanít' rábeszélés perkre. ammegmérjóis?
én úgy tudom, magyar verzióhoz nincs patch... a németet meg nem tudom :/ neked milyen van?
csak most jutottam el addig hogy kipróbáljam a gamét. milyen peccs-et érdemes esetleg keresnem hozzá? konkrétan gazdaságos asszem valami gold verzióm van. valaki?
Nagyon köszönöm a hozzászólásod! Ugyan nem jött be mert a tárgylistában nincs nála a kaátja, ez is már milyen :))) De értékelem hogy sekíteni akartál köszi.. akkor itt számomra vége a játéknak valami bug miatt... köszi mindenkinek mindent !
CASA VERDE cséplõgép. ott van a kezemben a vasrúd vagy az ásó . Azt írja ki semmi érdekem nem fûzõdik hozzá vagy azt hogy nem értek hozzá, de sehogyse akarja elrontani a cséplõgépet,pedig nincs ott a pasi a közelbe se akkor se. Valami egyéb javaslat a megszerzésére?
/OFF ismeros... hugomnak mig nem volt gepe, addig csak lekolazta 1-2X az enyemet isch... -,- /ON
függõség, egy a sok közül, én szeretem meg legalább mókás... láttál már billentyûzetet ruhaszáriton száradni darabokban, egy alapos kimosás után? btw képernyõ-billentyûzet száksz.
Köszi ! Én meg azt hittem mérgezés :) :D Mert csodálom hogy a sivatag közepén soha nem kell innom vizet meg ennem ezt még beletehették volna Már csak egy komolytalan kérdésem van mi a manónak lehet ki bekapcsolnia ventillátort ? :)
elzöldülés: hírnév miatt, nõttek a karid képzettségei. kombókra: van de el semmibõl nem fogsz überfegyvert alkotni
OFF: és a kurva életbe a kólával, kicsit érdekes viselkedik miatta a billentyûzetem.
sziasztok két kérdésem lenne. Miért zöldültek el a számok a karakterlapomon ? Van egy olyan hely ami leírja az összerakható kombókat, mert így semmi kacatot nem merek eladni hátha abból épül fel az über frankó 1000* zúmos szuperfegyver :)
Fúfú, Calver! Most látom, hogy te a betonba is belekötöl! Menj és szidjad a pcdome the fall fórumán baromságokat irogatókat te is! De sürgösen! Ja, csak KMagne-t ne bántsad, mert az én vagyok! De én úgyis csak az elégedetleneket szapultam.
Na jól megmondtam nekik! Most megkapták, ami jár az ilyen kis ostobáknak! Ha meg nem tetszik nekik, kapnak még a szemük közé! De jól esett! Még szerencséjük, hogy ilyen finoman fogalmaztam, mert jóval cifrábbakat gondoltam az tuti! De most komolyan, régen idegesített fel valami ennyire, mint ahogy ezek a játékot szidták!