Aha akkor azért volt.Általában "élõ" ellenfelek ellen játszottam egyébként.Egyik pályán-talán az Odessza mapon egy toronyba mentem fel és az ablakból távcsövessel sorra terítettem le a szovjeteket.Kb 5-öt-izgi volt.
Igen, igaza van bakvarnyunak, azok botok voltak. Némely szerveren beüzemelik õket, hogy meglegyen a létszám, de ezek ellen játszani hülyeség. Menj olyan szerverre ahol hús-vér játékosok vannak, pl. Wild Bunch 1. és 2. szervere ilyen.
Nagyon közel volt kb. 3 ruszki hozzám de nem lõttek le.Egy másik németet is csak kerülgettek az is õket,néha haladni sem tudtak egymástól-furán nézett ki.Végül én lõttem le a hátáról a ruszkikat.Ezt nem értettem mi lehetett-miért nem tudták egymást kinyírni.
Igen, nagyon jó kis játék. Az utolsó mondatod nem értem... Egyébként tedd fel a Darkest Hour módot, nagyon jó kis pályák vannak benne, jól kiegészítik a RO kelet-európai frontcsatáit.
Kipróbáltam az online harcot,nagyon jó-az ismétlõkarabéllyal voltam a legsikeresebb,a többi eszközzel nem ment még valami jól.Harckocsival hamarabb eltalálnak mint én õket.Jó hangulatú korhû játék ez,de egy szerveren mikor közelkerültem a ruszkikhoz nem tudtuk egymást kinyírni,csak forgolódás volt-pedig szerintem volt még lõszerem.
Kösz,ez a Sztalingrádos nagyon jól néz ki.Az alapjátékban is lehet németekkel lenni a gyakorlópályákon.Kár hogy idõrendi sorrendben nincsenek hadjáratok,majd a kiegészítõben lesz akkor.Netes szerverekhez hogy lehet csatlakozni a játékkal?
Van egy nagyon jó finn Darkest Hour szerver, nem laggol, általában 50/50-es látszámmal de könnyû bejutni. (pl spect-bõl) Ajánlom mindenkinek.
Na ezt se gondoltam volna, hogy valaki az RO pályák méretére panaszkodik. Tedd fel akkor a Darkest hour mod-ot,kb. 10 perc amíg a tankkal elevickélsz a frontvonalig.
botokkal csak annyit érdemes foglalkozni hogy megnézd a pályákat, egyébként teljesen életszerûtlen, kár ellenük gyakorolni. irány a netes serverekre :)
rendesebben kidolgozott kampány majd a jövõre megjelenõ RO: heroes of stalingrad-ban lesz, amiben akár a németekkel is lehet majd lenni, kevés ilyen single player játék volt eddig.
Most már jó,kb fél órával késõbb sikerült. Jó játék ez,csak lehetnének nagyobb területû pályák.Kampány nincs benne,olyan hogy idõbeli sorrendben adná be a hadjáratokat?Csak gyakorlás és multiplayer lehetõségeket láttam.Az AI viszont elég bután viselkedik,volt hogy az ajtó szélénél álltam de nem jönnek oda,szépen céltáblát álltak az ellenfelek.(vagy lehet hogy csak azért mert gyakorló pálya volt?)
nálad van a gond, nem volt az elmúlt hetekben semmilyen leállás. nézd meg hogy tûzfaladon v routereden átjut-e, support.steampowered.com oldalon találhatsz segítséget a beállításhoz
Nem tudom a kódom aktiválni mert ez a rohadt steam szerver egyszerûen nem érhetõ el.Amúgy van netkapcsolatom úgyhogy biztos a szerverrel van valami gond.Gyakran elõfordul ez? Jó hogy kiadja az ember a pénzt a játékra aztán nem tud vele akkor játszani mikor akar. Nem szeretem ezt a lóf*** steam-es megoldást pont emiatt.
DARKEST HOUR UPDATE RELEASED! Friday, 18 June 2010 21:35
"The Darkest Hour Team is proud to announce the release of the new version of Darkest Hour to Steam!
New Items
* Added a "Simple HUD Colours" checkbox to the game's HUD settings, which sets the team colours back to Red/Blue for colourblind players (and people who really hate green/gold) * C96 M712 Mauser * Fixed Red and Orange Smoke Grenades for use in marking locations and rally points, can be carried simultaneously with other grenades. Only one rally point can be active at a time however and the last grenade thrown/binoculars marked will take precedence. * Added Mantling. * New tank - M36 Jackson "Slugger" * New tank - Panzer III Ausf. N
New Maps
* Dog Green (A condensed re-release of the old Beta map) * Freynaux and La Mormenil * Hurtgenwald (Back by popular demand) * La Chappelle * La Monderie * Noville
New Features
* Improved track damage model o Hit areas are now better defined. o Frontal and aft shots now have a possibility to take out tracks. * Additional component damage: o Locational hits to the turret can disable traverse, or affect gun elevation. o Locational hits to the turret can cook off shells in turret ready racks. o Locational hits to driver's area can damage control or "disable" tank. * Improved crew damage model o Crewmen can now take fire damage (hot, hot!) o Hull gunners can now be struck by penetrating shots (damage to drivers and commanders added previously) * Added rider positions to the following tanks: o Sherman M4A1 75mm o Sherman M4A1 76mm o Sherman Firefly o Panzer III series o Panzer IV series * New ammunition icon art for Allied tanks
The entirety of the change list can be viewed on the forums here and here!
We are very pleased with this release and we hope that you will be too! We are indebted to the effort of our testing team and the continuous support of the community as a whole. We can not thank you enough!
lehet hogy pont azt a felbontást nem támogatja RO, vagy nem emlékszem de nincs olyan rész settingsben hogy 4:3ról szélesvászonra állítás, lehet csak a 4:3as képarányú felbontást listázza ki ha nem lenne ilyen akkor próbáld meg a ..\Steam\steamapps\common\red orchestra\System könyvtárban a RedOrchestra.ini-t módosítani az alábbiak szerint hátha megoldja:
Hogyan lehet a felbontast 1024*768-rol nagyobbra tenni?Mert nekem mikor ott kivalasztom a felbontast 1024-nel tovabb nincs:SPedig a gep birna hiszen Full erogepem van.
Még én sem untam meg, a CoD-ot keddrõl szerdára untam meg, az RO-nál nincs (még) ilyen érzetem. Bár bizonyos pályákat szívbõl utálok (Leningrad, brrrrrrr...) de egy kis gyilkolászás még mindig jöhet. Ha a DH jobban optimalizált lenne akkor átnyergelnék de így csak néha teszem tiszteletem Normandiában.
Szerintem nem az op. rendszerrel van a gond hanem a tört verzióval. Én is W7-et használok (igaz 32-bit). Mivel az ára a béka segge alatt van ezért kár sz@arakodni vele, vedd meg.
leszedtem kiváncsiságból kipróbálni elõtte offline (tudom, botok ellen mit sem ér...), de nem indul el, a win7 nem tetszik neki. win7 64 bit van fent. az eredeti elindulna vele ?
tolják még ezt sokan ? érdemes megvenni ? milyen játékmódok vannak és mennyi a respawn idõ ha meghalok benne ?
Na, átraktam D meghajtóról C-re és egybõl jó lett. Érdekes, hogy eddig mindvégig D-n volt a game, és csak most jött elõ nála ez a hülyeség. Úgyhogy kösz mindenkinek a segítséget. Még játszanak vele, sok magyarral is szoktam találkozni, de mondjuk annyian nem nyomulnak vele, mint CoD-dal. Amúgy meg szerintem ez a legrealisztikusabb II.Vh-s játék. Sokáig CoD2-t toltam, de az nem volt az igazi, meg is untam. Azóta tolom ezt, és már alig várom a Heroes of Stalingrad-ot!
Á, a grafika semmit se számít, én a cod-ot 1 óra alatt megunom ezt meg soha, sokkal összetettebb valósághûbb stb.
Van azért elég szerver. Igen, realisztikusabb, nincs bunnyhop, van végtagtalálat, ami számít; van ballisztika, lehetne sorolni, de megtapasztalni kell.
Nálam is volt hasonló probléma. Csak úgy tudtam megoldani ha a steamet az alapértelmezett telepítési mappába engedtem feltelepülni (C:\Program files\steam...).
Egyébként tegnap megvettem steamen a játékot, játszanak még elegen ezzel? Kb. fél órát belenéztem tegnap este de az irányítás elég fura, viszont a grafika jó nosztalgikus cod1-es idõket juttatja eszembe. :) Sokan mondják erre a játékra hogy életszerûbb mint a legtöbb fps, bár még annyit nem nyomtam vele hogy rájöjjek miért is. :P
újraraktam az egész gépet, és úgy a steam-et is, de még mindig ugyanazt a problémát írja ki de lehet, hogy valami központi probléma van, vagy valami... de azért még keresgélek
nekem is volt ilyen regen, a steamel volt a gond, ujra kellett raknom...
Már kb. két hete nem játszottam a game-mel, és úgy gondoltam, ma tolom egy kicsit. Belépek, és kattolok a többjátékos módra, és ezt az üzenetet kapom: A Steamnek futnia kell és aktívnak kell lennie az internet kapcsolatodnak. Na már ott a bibi, hogy netem is van, Steam is megy, plusz még eredetiben van meg a játék. Eddig ilyet még nem csinált. Mi lehet a probléma? Pls. segítsetek mert imádom ezt a játékot, és szerintem függõ is vagyok xD.
legjobb ha lelopod a videót downloadhelper-rel vagy más ff kiterjesztéssel. aztán zoomplayer vagy vlc. ezeknek saját quicktime kodekje van.
vagy flashre nyomni a video alatt :)
Apple Quicktime programhát nem szabad "felengedni" a gépre, helyette van ez a kicsi, okos plug in, ezzel érdemes megnézni a "mov" file-okat. QT Lite 2.9
Valóban nem ideillõ a radar, éppen ez volt a RO nagy elõnye, hogy valóban realisztikus volt. De úgyis lesznek olyan módok (mint pl. most a Darkest Hour) ahol likvidálják ezt a marhaságot de mégis már az új RO-ra épül a játék.
Oké, nem kell beszarni. Nem mutatja az ellenésget, csak a csapattársakat ha érintés/látás közelben vannak. Afféle szituációs tudatosságot és csapat-összetartást elösegítendö pszeudo-érzékszerv. Ha müködik, vagyis dacára annak, hogy vizuális jelröl van szó, észrevétlenül beépül a játékélménybe és helyettesítheti a zsigeri érzést amit egy szorosan mozgó csapat tagjaként érezni, akkor hasznos lehet.
Ramm (a szörös fickó a videóból):
[code]"the game doesn't have radar. You only see your squad mates that are within a very close radius. Right now we've got two different settings for this - one where they only show up on the minimap when they are actually within sight of the player, and one where they show up if they are in line of sight or not within the short radius. One of the main goals of ROHOS is to give players the tools they need to easily stick together and play as squads. Being able to easily find your squad mates is a big part of this. I personally think both of these methods are realistic. In real life, even if someone is just in the other room, you can hear them moving around, and you can talk back and forth to each other and hear their location. That is what this system simulates. It might "seem" unrealistic on the surface, but actually gives the player the tactical awareness they would have in real life, while improving team play."
asszem maradok a sima RO-nal. meghogy radar...eszem megall. remelem a leaderre is lehet majd spawnloni mint BF-ben...looserek...
a modderek (valamint a HC RO játékosok) biztos nem hagyják annyiban a radart, azt tuti kiszedik majd.
azért azt se felejtsük el, h õk is már csak egy játékfejlesztõ cég a sok közül és nekem úgy tûnik, h inkább a piaci igényeknek akarnak megfelelni
Alfának teljesen rendben van ez. Talán valamivel árkádosabb lesz mint szerettük volna, de kit tudja mi sül ki belõle - a játékmenet nagyon összetett dolog, a lényeg az, hogy koherens legyen. A zoom-ért kár, a radarnak mennie kell.
nem elfelejteni, hogy ez a játék alfa verzióját mutatja be.
Borzasztó rossz minõségû videó. :( Remélem lesz majd egy jobb HD-és is valamikor ami részletesebben bemutatja a játékot. Nekem ezen videó alapján eddig nem tetszik a RO2.
COD-os leegyszerûsített játékmenet (futkorászás összevissza) és Brothers In Arms beütése van (csapatirányítás). A RO '1' komolyabb szerintem...
- Legalább kissé rombolható környezet, átlõhetõ ajtó, fedezék jó lenne. - Az MI. buta mint mindig. - Butított sebzés, le sem sántult egy sorozattól, magától és felgyógyult ha nem kap több lövést? - Több kijelzõ, radar stb... :( - Az ajtónál "bedugott" nem célzott lövölde érdekes.
Red Orchestra: Heroes of Stalingrad - Gamescom 2009 http://www.youtube.com/watch?v=_2PN5J31mlQ http://www.youtube.com/watch?v=sVjqDVpBCZQ jó lesz
Nekem is ez volt, se nevre se jelszora nem emlekeztem, angolul irtam levelet nekik, le kellett fenykepezni a tokot meg a cd kulcsot es elkuldtek a jelszot az uj emailcimre.