Miért lett volna elírva, eredetileg ez egy mod volt és simán Red Orchestra név alatt futott, és ez avanzsálódott át Red Orchestra: Ostfront 41-45 -re miután teljes, független játékként fog megjelenni.
Szóval kicsit körültekintõbben, ha lehet. Most meg jól van írva, ugye ... Talán maradjunk ennél: Red OrchestRa: Ostfront 41-45
király lesz nem semmi, csak az nem fér a buksimba, hogy nem HL2 motoros és a Steam-en keresztül jelenik meg, persze mondjuk egy rendszer, gondolom marketing és kész, csak eddig nekem összefort a HL2 motorral a Steam.
Remélem. A Cs:s + dod:s-t meg lehet vásárolni külön is. Remélem Fleko benéz ide, és megmondja, mi a helyzet a steames játékokkal ez ügyben. Legrosszabb esetben ott a backup lehetõsége.
Re Serpa: ezeket én nem vágom (Fleko?), de azt tudom, hogy a dod:s-t könnyen, gyorsan, egyszerûen, megvásárolhattad. Ha azt nézzük a szokásos játék árainak kb. feléért-harmadáért.*
Re: Thanatos: nem a cod/uo/cod2 van elcseszve, hanem a sok hülye teszi tönkre a játékot (játékélmény, szerverek). Ez fõleg a cod2 érvényes.
Nagyon jó szervereket, egyedi módokat lehet találni, érett játékosokkal. Mint minden ezek is a "nagy közönség" látóterén kívül esnek. De vannak. érett, értelmes játékosokkal, jó szerverekkel, átdolgozott játékmetódussal. Szerintem.
*módosítva: ez a dod:s-re igaz volt, ferlelõtlen lenne tõlem, ha azt mondanám, a RO-val is ez lesz...:)
te most a COD(UO) ról beszélsz v a COD2 rõl? mert a kettõ ég és föld, az elõbbi javára.
hát pedig szvsz nem lenne jo ha egy viszonylag reális gamet elarcadeositanák ... :((( a mod nekem anno eléggé tetszett, remélem ezzel a nagy váltással megmarad az a szinvonal és nem alacsonyodik a cod szintjére :/
Ha úgy csinálják, mint pl. a dod:s esetén, akkor az a játékosoknak is jó: megkapták relatív olcsón a játékot, nem kell fizetni a sok kezet, amin keresztül átmegy a játék.
most néztem meg steamen a trailert elég cod feeling
akár még jó is lehet :)
csak steamen keresztül lesz elérhetõ?
Anno csak rövid ideig próbáltam ki, kiváncsian várom a márciust...:)
COOOOLLL.figy csak most kapcsolodtam be vki vmi linket (ma ha elkészült) vagy addig is vmi régebb verzio letöltési heylének a linkjét ha megtudnátok adni?:DD thx Me csak red orchestra miatt vettem meg az ut2k4-et
Nagyszerü hírem van! Mit azt már biztos tudjátok a Red Orchestra nyerte az Epic és az nVidia közös pájázatát a Make Something Unreal contest-et! Ezzel bezebeletek egy halom pénzt és nem mellékesen egy Unreal Engine 2.5 licenszet is!
A játék hiánypótló lesz a piacon ebben biztos vagyok, mert egyrészt a keleti fronttal kevés játék foglalkozik (és a Red Orchestra: Ostfront 41-45 épp itt játszódik) másrészt a COD2 nem éppen nevezhetõ realisztikusnak (a Red Orchestra: Ostfront 41-45 sokkal inkább)! Néhány a game feature listájából:
* Fight intense battles on 13 authentic Eastern Front combat environments
* Crew 14 fully realized vehicles with highly detailed exterior and interior models
* Choose from 28 authentic infantry weapons
* Full 32 player online Multiplayer Support
* Unique Setting – the only FPS to focus on the WWII Russian Front
* Engage enemy tanks at 800 metres and more with the Simulation-level armored vehicle combat
* Fight the full range of combined arms infantry and vehicle combat in detailed environments based on real-world data, from city-centre to deeply rural settings
* Realistic bullet and projectile ballistics will make you duck for cover
* Coordinate strategies with your team-mates via Voice Over IP
* Authentic Immersive Sound FX and 3d Positional Sound System
* 3d “Iron Sights” and unique 3d scope system
* True weapon deployment system including resting rifles on support
* Historically accurate artillery system
* Distance-based sound system dynamically creates the battle ambiance
* Advanced player movement system featuring diving over obstacles and leaning
* Custom 8 way animation system for highly realistic player animations
És még egy infó: A Tripwire Interactive a Valve Steam-rendszerén keresztül kívánja majd piacradobni a játékot megjelenés: Január!
Jujj valamit elrontottam, de legalább jól olvasható (csak kevésbé átláthatO_o)
Nagyszerü hírem van! Mit azt már biztos tudjátok a Red Orchestra nyerte az Epic és az nVidia közös pájázatát a Make Something Unreal contest-et! Ezzel bezebeletek egy halom pénzt és nem mellékesen egy Unreal Engine 2.5 licenszet is!
A játék hiánypótló lesz a piacon ebben biztos vagyok, mert egyrészt a keleti fronttal kevés játék foglalkozik (és a Red Orchestra: Ostfront 41-45 épp itt játszódik) másrészt a COD2 nem éppen nevezhetõ realisztikusnak (a Red Orchestra: Ostfront 41-45 sokkal inkább)! Néhány a game feature listájából:
* Fight intense battles on 13 authentic Eastern Front combat environments
* Crew 14 fully realized vehicles with highly detailed exterior and interior models
* Choose from 28 authentic infantry weapons
* Full 32 player online Multiplayer Support
* Unique Setting – the only FPS to focus on the WWII Russian Front
* Engage enemy tanks at 800 metres and more with the Simulation-level armored vehicle combat
* Fight the full range of combined arms infantry and vehicle combat in detailed environments based on real-world data, from city-centre to deeply rural settings
* Realistic bullet and projectile ballistics will make you duck for cover
* Coordinate strategies with your team-mates via Voice Over IP
* Authentic Immersive Sound FX and 3d Positional Sound System
* 3d “Iron Sights” and unique 3d scope system
* True weapon deployment system including resting rifles on support
* Historically accurate artillery system
* Distance-based sound system dynamically creates the battle ambiance
* Advanced player movement system featuring diving over obstacles and leaning
* Custom 8 way animation system for highly realistic player animations
És még egy infó: A Tripwire Interactive a Valve Steam-rendszerén keresztül kívánja majd piacradobni a játékot megjelenés: Január!
Sajnos viszont a 41 szerver közül, amit találtam egy sem volt tört...
Próbáltátok már az RO 3.2-t? Mert én igen! A botok mostmár tényleg jók valamire, csinálják a dolgukat, nem ragadnak be, bár néha elõfordul, hogy annyira el vannak foglalva egy másik bot leszedésével, hogy mással nem törõdnek, ilyenkor könnyû õket leszedni... Az új pályák is nagyon jóra sikerültek! A blúr is nagyot dob a játékon, mikor felrobban mellettünk egy gránát! Hopp a gránátról jut eszembe a gránátbug sajnos még mindíg benne van :( IS2-t még nem próbáltam, de MG-42-t igen, hát az nagyon pusztító fegyver, de gyorsan el lehet lõni belõle a muníciót :)
Sõt már kint is van, bár még csak a FilePlanet-rõl tölthetõ...
Hallottátok ezt a nagyszerû hírt? Talán jövõhéten kijön a Red Orchestra 3.2 MG 42-vel IS 2-vel és full bot támogatással :) tehát oda mennek a botok ahova irányítod õket! További infó a hivatalos oldalon!
Ja értem, köszi!
gondolom azért mert az is mint midnen ut2k4 mod alapvetõen multira van kitalálva, igy a botok csak azért vannak benne hogy +1 sort irhassanak feature listába...
3.1-es legujabb verzióm van
Hi! Azt szeretném kérdezni hogy miért nem lehet feljebb venni a botok ügyességét és a time limitet, mert hiába állítom be alapon marad(UT2004 RO easy-to-use exe install)!
most nemtom sajni, mert win-install volt és még sehol sem tartok, de a fegyverválasztás, ha jól emléxem...
én nem húztam le csak kcisit kétértelmû volt a fogalmazásod, sorry ha félreértetted :) ja és mellesleg ezért már tisztelek is midnenkit (hová fajul a világ hogy már ezis kuriozum :(( ) aki nem iylen idióta krédéseket rak fel mint mondtál..., ez telejesen pozitivum és nem lehuzásnak szántam azt a hozzászólást se sorry :) a lolban emg szerintem semmi sértõ nincs..., attól mgé hogy valaki nevet nem feltétlen rosszindulatúan teszi :) amugy a poénodra meg stipstopi lecsaptam :PP
-Antijedi (#770): Ha megengeded, megtisztelek minden fórumozót (embört), hogy nem húzom/szarozom/lámázom le. Miért is tenném? Ez természtesen Rád is vonatkozik. Miért tenném fõleg olyannal, akit -ha felületesen is- ismerek, LANoztunk már többször a Tudadtlan képviselõivel...Miért ne üdvözöltem volna? A #754-es hozzászólásodat dehonesztálónak is lehet értelmezni. Én mégsem húztam magam, sõt. A "akkor mit mesterezel? lol :PPP" hozzászólásod már kevésbé vicces. nyílván nem is annak szántad. De...muszály...kell ez...? Ez utóbbi költõi kérdés. Szóval csak diszkrétan arra próbáltam rávilágítani, hogy a "lol-ozást" ne használd felém. Kivéve ha majd a fórumon serialokat kezdek kunyerálni, meg törést, vagy megkérdezem, hogy miért nincs célkereszt.
Amolyan modern Regõs Bendegúzként mondhatom: nem olyan családból származom én...(hogy ennyin felszívjam magam). Szóval ha nem muszály, erre a poénra már ne csapj le!:) ON
RO-ból igazából azt hiányoltam nagyon, ami már a DOD-ban is nagyon megfogott: nevezetesen, hogy a golyók süvítenek a füled mellett!
enm, az kimaradt énse tom már miért :) cs után elõitéleteim votlak biztos :PPP de ettõl függetlenül kaliberben mindegyik nagy... :)
ez tény... :) amugy kaliberben van más ilyen mod is vagy jobb pl cs..., na persze az más stilus, más a célja meg minden de kaliberben az se kismiska :)
Persze vagyük hozzá, hogy ez egy mod és még mindíg bétás! De szrintem ilyen kaliberü mod-ot még nem csinált senki egy játékhoz se és bár nem minden tekintetben, de fel tudja venni a versenyt rendes játékokkal szerintem (itt pl. nem játékos táborra gondolok, hanem magára a játékra, a megvalósításra, úgy egésszében)
te se sokat jáccotál vele..., bf42 arcade de még ennek ellenére is jó votl a hitbox..., küln számitot a fejtetõ a lánctalp az oldala az eleje, etc..., és sokban külömböztek a tankok... ágyú, mozgékonyság, etc...
Hát ha a BF1942-höz hasonlítom akkor ott sem sokkal jobb a helyzet, sõt rosszabb! Nem nagyon számított, hogy Tigrissel, vagy PzIV-el megyek a Sherman ellen nem számít, csak annyi volt, hogy a Tigris 1-2 lövéssel többet bírt!
Lehet, hogy gyorsabban fordul, de szerintem a 3.1-es verzióban tulzásba vitték azért volt egy alapelképzelésem, hogy egy 40-50 tonnás tank, ami úton 40km/h-val tud menni terepen meg ennyivel sem kb. hogy viselkedik, de szerintem most túl gyorsan fordul...
Azt ne mondd, hogy nincs hitbox-uk! 3.0-ban is volt, ha a tank seggét lõttem, akkor 1 találattól kipurcant! Meg most kipróbáltam az új orosz tankelhárító puskát és szart sem ér, ha nem a tank seggét lövöd szóval hülyeséget beszélsz!
hát nem tom mongyuk mivel én még nem láttam de az a normális hogy a tank sokkal gyorsabban fordul mint a lövegtorony :) ezért csinálták páran azt hogy a tankot forditották nem a lövegtornyot (pl wittman is assze, remélem jól irom a nevit :P)
De ennyivel?! Keringõt lehet vele járni. Nem voltam katona, pont megúsztam ezt a sorkötelezettséget, de én sosem úgy képzeltem egy tankot, amiben el lehet szédülni!
épp ezaz hogy csak a külsõ meg a hang..., tulajdonságaikban tökéletesen ugyanaz, ráadásul a tankoknak nincs is rendes hitboxuk..., nah látom sajna nem a te véleményed kell figyelembe venni realitás terén :PP
a tank valóságban is gyorsabban fordult mint a lövegtorony de fel se vedd... :P mostmár kezdek kételkedni a megitélésedben hogy mi a reális és mi a nem az :D
Most elég magas a színvonaluk, csak kicsit elárkádosodott értem ez alatt, a tank gyorsabban fordul, mint a lövegtorony váááá jönnek ki gyorsan egy 3.11-es patch-el és javítsák ki!
az az igazság, hogy nem tudom mihez mérni, BF-hez képest maga a valóság, mást nem próbáltam... van még a WW2 online, azt már kipróbáltam offline, az nagyon cool, fõleg a repülõk, nehéz mindent vezetni (minden jármûvet máshogy kell), de azt sem tudom, hogy milyen multiban...
nincs is de attól még leszedem csak kiprobálás végett :P amugy tankokat anyit reklámozták mint az állat azt oylan szarok voltak hogy tyûûû, igaz elgalabb nem votlak tul arcade beállitásuak de akkor se valami magas szinvonal volt... :/
ja igen, azt má' megbeszéltük, hogy "ezért" nem veszel UT-t ;) értem én, értem :)
azt még nemtom, hogy melyik tank mit tud... van mellette csapatszállító teherautó, meg páncélozott jármû (a stryker õse ;)) <--- az egyik belinkelt képemen épp harctérre utazunk a platón :)
ha nincs UT2k4-ed, akkor nem naon érdemes leszedni se (hacsak nem akarsz ilyen szép képeket látni mint én :D), mert tört szerver sztem nincsen...
amugy tankok bugjain javitotak? meg lettbene több jármû (és értelmük is van már vagy gyk ugyanaz mint 3.0ban hogy ugyan az a összes csak más a skin? :)
hát frag ops szerontenm nagyon gagyi... és ro-t joval többen nyomtak anno mint hatan magyarok :) amugy msot a 200ból hány magyar volt? kitalálom 1, azaz te amugy ki fogom probálni de perpill ilyen népszerûség mellet nem fogom többi letöltésem elé rakni mert nekem hudehude kell..., ráér még ugyis max botokal fogok jáccani :)
antijedi: jelentés az RO frontról: tegnap hajnal fél 2-ig játszottam és kb 200-an voltak fenn a szervereken, ez sokkal több, mint elõtte, szal a peccs megdobta 8legalábbis átmenetileg), sokan dícsérték a dolgot (jó is) az elõzõekhez képest...
jelentés a FO frontról: most jelent meg a 2.1-es peccs, és mindenki szidja mint a bokrot (elvileg nehezítettek a játékon, de az inkább csak fegyó-erõ csökkentés, pl AK-ból kell két tár mellbe...:) ez ám a kevlár :D) <-- szal nem egy realmod (nekem egyébként tetszik, de majdnem olyan láma mint a CS) ja és tegnap este párszor, pihentetés képpen felnéztem fargopsozni, és kb 10-en war-oztak és kb 25-en mission-oztek... (a magyar rajongótábor kb 6 fõ, annyi összejöhet RO-ban is, csak bízni kell benne ;))
ja és sajnálom, hogy melléfogtam, amiket mondtál azalapján úgy gondoltam, hogy nem naon játszottál RO-val, de hát amint megtudhattuk, az évek és a tapasztalat beszélt belõled...:) mindenesetre most jó a gém, próbáld ki!!