tény hogy monumentálisabb de viszont nekem valamiért a hangulata sokkal kevésbé jön be mint sh1 vagy sh2-nek, én se tudom megmondani miért de nekem azok jobban bejöttek
szerintem a silent hunter nem lesz ilyen király mint a DW... ne essék félreértés, az SH2 vel sokat játszottam, és ténleg az egyetlen jó szimulator volt hosszú ideje ebben a témában a DW elõtt, de ez sokkal monumentálisabb szerintem a sima tengeralattjáró szimulátornál. (meg ugye ez más korszakbeli is). Most jött le, azonnal haverokkal kipróbáljuk multiba multi-station módban.
Nem tölthetem fel, mert hivatalos úton kerül hozzám, meg különben sem szeretem a warezolást. De az érdekesebb dolgokat majd bemutatom a bop-os fórumon.
ahogy elnéztem lehet manualisan is iranyítani, joystickal stb. csak autopilotat ki kell kapcsolni egyébként meg most vettem eszre hogy ez mar kinn van:) nem is figyeltem rá hogy egy ilyen atomkemény cuccot mostanában kiadtak... annyira felspannoltam magam, hogy ha eljut ide kishazánkba simán megveszem, mert ez a cég megérdemli
amugy a full-t már csak azért is érdemes beszerezni mert ahoz vannak tutorvideok, emg egy manual ami nélkül szvsz elég elveszett egy dolog :)
hát az hogy szimulátor e nézõpont kérdése, inkáb jármû managernek lehetne nevezni :P 8legalábbis az én szóhazsnálatomban pl a repülégõp és a heli irányitása tutira nem manager, mert max parnacsokat makogsz a pilotának de nem te irányitod közvetlen :P) ettõl még tény hogy elég komoly a game, már szükség volt valami ilyesmire hogy kihuzzuk sh3ig :)
na néztem a demot és ez kibaszott komoly lesz végre valami igazi szimulátor bár igaz még elejétõl végéig nem néztem át, de már akkor leesett az állam amikor benyomtam a spech controlt, és reagált az összes parancsomra
A subsim.com-on nyertem egy eredeti Dangerous Waters példányt jeeee :))
Thanatos-nak igaza van....sajnos...de aki tud jól angolúl és olvasta a manuált, vagy tapasztalattal rendelkezik a játék terén, az szerintem szivesen megosztja az infókat...szal érdemes olvasgatni a fórumot!
Nektek nem villog néha a játék? Tök idegesítõ... (GefFX5600, legújabb driverek)
Szerintem BUGos...:( Most kezdtem el 7-szerre a kampányt és mindig ott rohadok ki...Azt a tetü sub-stationt nem leht kilõni...a shipyardot is csak úgy sikerált, hogy a spec egységet zavartam oda...A felderítõ repcsi meg beakadt a parton és ott remeg! Szal szerintem jöhetne valami pecs...
A hadjáratba még nem kezdtem bele. Egyelõre csak tanulgatom a programot. De olyat már én is láttam, hogy egy célpontot megduplázott, de az csak akkor jött elõ, ha az Autocrew ugyan azt a tárgyat felderítette a radarral és a szonárral is.
Hááát nekem a tapasztalatom az, hogy a MARK paranccsal megjelölöd a célt, de a távolság még mindig nem tiszta. Szal az irány az megvan, de a távolság nem egyezik, izé...szal nem tudom meddig kell csúsztatni azt a képet vagy mi a rák! A tüzér meg csak akkor látja a célt, ha az meg van jelõlve neki valami módon. Ami lehet vizuális (Periszkóppal bohóckodni) vagy Sonár, vagy radar! A taktikai képernyõn (F5) a számok elõtti betû jelzi, hogy mi alapján lett megjelõlve. s=sonár, v=visual, r=radar asszem...
Sziasztok! Gyerekek valaki magyarázza mááá el nekem hogyha periskoppal meglátom a célt..lefényképezem meg minden...utána a fényképet megnézem..el lehet csúsztatni---azt vágom hogy ezzel a távolságát lehet meghatározni---de mennyivel kell elcsúztatni...és az irányát pedig a térképen tök hülyén jelöli.Azt is hogyan kell beállítani mielött elküldöm a tûzvonalvezetésnek.
Nem. Megnéztem a távkukkerrel is és ott van a station! Próbáltam úgy is, hogy kijelõltem a célpontot (define target), de akkor is csak becsapódik a rakéta, de nem robban... Továbbá azt is észrevettem, hogy a kilõtt hajót megduplázta a progi és az elsûlyedt hajó mellett generált még 1 hajót, amit nem is lehet kilõni! A radaron is megjelenik! Továbbá a kilõtt célpontokat miért nem tõrli autómatikas a taktikai térképrõl?? Én állítottam el valamit? Haha de észrevettem, hogy a kilõtt 48-as torpit lehet manuálisan is irányítani, és ki lehet kapcsolni, hogy pecsapodjon és robbanjon! Így ki lehet kerûlni az aktív és passzív eltérítõket és a célpont közelében bekapcsolni és BUMMM! MUHAHAHA
Na, jah...Én kb. 3 napja még az elsõ kûldivel szarakodok...
SPOILER
Odáig eljutottam,hogy lenyomtam az öböl elõtti egységeket, lecsúzliztam a helikoptereket, behajóztam az öbölbe és kilõttem ott 2 hajót. Sajnos a 3. hajó valahogy összeragadt a ronccsal és azt nem tudom kilõni (BUG??) és 3 parti célpontot se. Hiába lõttem rájuk TLAM rakétát, az be is csapódott, de nem robbant fel! Most ott tartok, hogy mindenem elfogyott és csunya szavakkal dobálózok... Valami ötlet? A show truth-ot kikapcsoltam...
Hi! Rájöttem :) Csak azokat a tengeralattjárókat lehet vezetni ,amit a campaign-ban is felajánl a game....sajnos. Így eléggé behatárolt a választék. Sajnos pl. az amerikaiaknál 2 tipust...az oroszoknál mintha 3 -at engedne.
Szia neuro! Hát nem vergõdtem zöld ágra még mindig....A 2. pontban leírtakkal lettek gondjaim , mivel nekem olyat nem is ír ki a program amit leírtál...Elsõ lépésben beraktam egy tengeralattjárót amit be is állítottam ..név tipus...stb. utána a következõ oldalon nekem a következõ van: Prob of inclusion...alatta: latitude....alatta: longitude....azt követõ oldalon pedig egy 3d-s kép van a tengeralattjáróról amit választottam...több oldal nekem nincs
Az a baj, hogy munkahelyen vagyok és nem emlékszem 100%-ban...
Tehát:
1. leraksz pl. tengeralattjárót (side0, típust, nevet, waypointot, taktikát stb. adsz neki - értelem szerûen olyat válassz ami játszható 688i, Akula...) 2. a következõ oldalra lépsz a kis nyíllal és ott lesz egy checkbox, valami olyan szöveggel, hogy Selectable vagy Controllable by player, ezt jelöld ki, utánna ha jól emlékszem a következõ oldalon is van egy olyan checkbox, hogy platforms playable, azt is jelöld ki. De ha odaviszed az egeret a szöveg fölé kiírja, hogy melyik kapcsoló mire szolgál 3. tegyél ki egy hajót, ami side1 stb. 4. mentsd el és próbáld ki
Hi! A mission editorral próbálnék csinálni magamnak egy tök egyszerû küldetést, hogy gyakorolhassak kedvemre, és ha minden jól megy nehezíthessek is ....Szóval ha a new mission-ra nyomok rá , szépen berakok pl egy hajót...és az nekem elég is lenne hogy megkeressem és elsüllyesszem, csak az a gáz hogy a saját járgányomat nem tudom hogyan kellene kiválasztanom. Erre szeretnék valami részletes választ kapni:)
Sikerûlt valakinek rájönni, hogyan lehet beazonosítani az ismeretlen objecteket??? Úgy vettem észre, hogy néhány fantom is ólálkodik a tengeren!
Radarral, szonárral és távcsõvel
Pl. Próba képpen kikapcsoltam a "show truth"-ot és felfedezett
Kikapcsoltad? Alapból a Show Truth nélkül kell játszani, csak úgy érdekes :)
objektumok nem fedték egymást...az ID számok se egyeztek meg (bár lehet, hogy csak Én vagyok a ) Olyan is elõfordúlt, hogy fantomokat kergettem és fantomok csapódtak a tengeralattjárómba ???!!! Miért??
Ha valamit felderítesz radarral, majd szonárral két különbözõ ID-t kap ugyan az a célpont. A kapitány dolga eldönteni, hogy melyik jelforrás a biztosabb :) A "valóságban" is így mûködik: ha a radar fog egy jelet az ad egy irányt és egy távolságot, de a hajó vagy repülõgép attól még mozog, így a célpont az eredeti jelforrástól akár több száz kilométerre is lehet mire odaérsz. Van egy olyan poszt, hogy TMA (target Motion Analysis) ahol a célok mozgását lehet megsaccolni.
Felmentem a felszinre és minden fütyit bekapcsoltam, radar, ESM...stb. Továbbá mitõl függ, hogy a kilõtt rakéták becsapódnak-e a célpontba vagy nem (Leszámítva azt, ha kilõvik)???
Ez rakétától függ. A Harpoon-okat és a SLAM-eket például be kell programozni kilövés elõtt. A Penguin-nek pedig csak ki kell jelölni a célt. De itt újra elõjön az elõzõ probléma: ha olyan célpontra lõsz rakétát, ami már kilométerekre van az utolsó érzékelési ponttól, akkor a rakéta csak a hült helyét találja majd. A Tomahawk-nál és a Harpoon-ál ezért meglehet adni egy keresési zónát, ahol a robotrepülõgép aktív radarral kezdi keresni a célt.
A tórpedókat hogyan lehet elhárítani? Itt értem azt, hogy mi alapján döntöm el, hogy Aktív vagy Passzív elhárítót pottyantsak ki???
Most akkor a full mission buliderrel csinálsz küldetést vagy a quick mission-el generálsz? Nem mindegy. Az FMB-ben miután kiraktál egy egységet, alul az egyik lapon (ha jól emlékszem a másodikon) be lehet állítani, hogy Controllable by player vagy valami hasonló.
Rakat dolgot lehet állítgatni a fegyverzetnél, hogy mit, merre, hogy. Javaslom, hogy a manualt olvasgasd! Kiba hosszú és néha elég körülményes.
Sikerûlt valakinek rájönni, hogyan lehet beazonosítani az ismeretlen objecteket??? Úgy vettem észre, hogy néhány fantom is ólálkodik a tengeren! Pl. Próba képpen kikapcsoltam a "show truth"-ot és felfedezett objektumok nem fedték egymást...az ID számok se egyeztek meg (bár lehet, hogy csak Én vagyok a ) Olyan is elõfordúlt, hogy fantomokat kergettem és fantomok csapódtak a tengeralattjárómba ???!!! Miért?? Felmentem a felszinre és minden fütyit bekapcsoltam, radar, ESM...stb. Továbbá mitõl függ, hogy a kilõtt rakéták becsapódnak-e a célpontba vagy nem (Leszámítva azt, ha kilõvik)??? A tórpedókat hogyan lehet elhárítani? Itt értem azt, hogy mi alapján döntöm el, hogy Aktív vagy Passzív elhárítót pottyantsak ki???
Valakinek valami tapasztalat??
srácok! ha generálok mgagamnak egy single missiont , akkor hogyan kell betenni vagy beállítani azt a járgány amivel én akarok lenni? Mindent beleraktam csak magamat nem tudom.....help
Végre egy komoly haditengerészeti játék... A Seahawk-al már egész jól megy a felderítés és a harc, de a szonárokkal még gyakorolnom kell :)
Vezethetsz repülõt, hajót, tengeralattjárót, de még igazán nem merültem beléjük. Fõleg subokkal szórakoztam, mert az picit ismerõsebb. Egy Seawolf subbal becserkésztem egy saját magam által generált küldiben 3 argentin subot, és egy brazil argentin felszíni flottát 4-5 hajó, plusz a hordozók. De sokkal nehezebb lett, mint volt a SC. Most olvasom a manualt. Elég hosszú. Amíg azon nem rátam át magam, nem esem neki. :(
Kicist zavar, hogy nem lehet (tudok) joy nélkül repkedni, de az is irtó komplikált. De egyre többet fogok fel a dologból. Bár még mindig a Fleet Command (az ue, mint ezek, ue készítette, csak az egy RTS) a csúcs. Azt hittem, ezt is lehet úgy vinni, mint azt, de nem ... :(
én bekapcsoltam a show truth-t a menüben, kezdõknek ajánlott amúgy már most látom hogy még dolgozhattak volna pár hónapot a játékon... pár grafikai hiba, meg létezik hogy csak orosz kampány van?
Sziasztok! Jó látni hogy vannak olyan fanatikusok mint Én is Ha tudtok majd esetleg valami olyan magyar oldalt ahol a játékot elmagyarázzák részletesen , annak nagyon örülnék...a fasz attack-al nagyon sokat játszottam még régesrég.Multiban is bennelennék majd , ha megtanúltam játszani evvel a progival
Most néztem meg a videókat és sztem még a Sub Commandnál is nehezebb... viszont eszméletlenül ratyi az intrója, meg nem hiszem el hogy nem lehet normálisan megcsinálni a sérülésmodelleket... szinte semmit sem változott ez a rész a SC óta... na mind1 majd meglátom milyen