Õk csinálták a Fleet Commandot. Az máig zseniálisan megcsinált kis progi. Nem hinném, hogy ez rossz lesz. Sõt. Azt mondom, egyfajta Fleet Command 2 lesz, amiben lehet majd müködtetni is a technikát, nem csak sima rts, mint az FC volt. A Sub Command stílus továbbfejlesztésének tûnik. Csak itt a hajükba is be lehet majd ûlni, meg a repcsikbe is. Remélem a legjobbakat!
A manual 560 oldalas, szeritnem csak a tema megszallottainak...
Nem lett csúnya, jól néz ki, és iszonyat bonyolult elsõre. Csináltam 1 db missziót, és kipróbáltam. Sub vs Sub. Aranyos kis program.
Akinek tetszett a Fleet Command, és oda volt a Sub Commandért - szinte ua a kezelés, csak ugye pindurcit szebb lett -, annak ez is be fog jönni. Nekem ugyan a FC jött beinkább, de tényleg lehet vízi és felszín alatti, sõt légi célpontot is irányítani. Nem rossz, nem rossz. Van voice command is, de ebbe még nem nagyon merültem bele. Nagyon komoly játék. És ismétlem: JÓ A GRAFiKÁJA!
Fel tudod tenni valahova a 2.CD-n lévõ manualt (pdf) ? Persze csak ha nem túl nagy és van rá lehetõséged !
Most néztem meg a videókat és sztem még a Sub Commandnál is nehezebb... viszont eszméletlenül ratyi az intrója, meg nem hiszem el hogy nem lehet normálisan megcsinálni a sérülésmodelleket... szinte semmit sem változott ez a rész a SC óta... na mind1 majd meglátom milyen
Sziasztok! Jó látni hogy vannak olyan fanatikusok mint Én is Ha tudtok majd esetleg valami olyan magyar oldalt ahol a játékot elmagyarázzák részletesen , annak nagyon örülnék...a fasz attack-al nagyon sokat játszottam még régesrég.Multiban is bennelennék majd , ha megtanúltam játszani evvel a progival
Valaki, aki nyomta már a game-t leírhatná röviden, hogy hogyan azonosít egy ismeretlen hajót és hogyan cserkészi be, majd lövi ki....
én bekapcsoltam a show truth-t a menüben, kezdõknek ajánlott amúgy már most látom hogy még dolgozhattak volna pár hónapot a játékon... pár grafikai hiba, meg létezik hogy csak orosz kampány van?
Remélem azért van ekkora csend, mert mindenki ezzel játszik....
Vezethetsz repülõt, hajót, tengeralattjárót, de még igazán nem merültem beléjük. Fõleg subokkal szórakoztam, mert az picit ismerõsebb. Egy Seawolf subbal becserkésztem egy saját magam által generált küldiben 3 argentin subot, és egy brazil argentin felszíni flottát 4-5 hajó, plusz a hordozók. De sokkal nehezebb lett, mint volt a SC. Most olvasom a manualt. Elég hosszú. Amíg azon nem rátam át magam, nem esem neki. :(
Kicist zavar, hogy nem lehet (tudok) joy nélkül repkedni, de az is irtó komplikált. De egyre többet fogok fel a dologból. Bár még mindig a Fleet Command (az ue, mint ezek, ue készítette, csak az egy RTS) a csúcs. Azt hittem, ezt is lehet úgy vinni, mint azt, de nem ... :(
Végre egy komoly haditengerészeti játék... A Seahawk-al már egész jól megy a felderítés és a harc, de a szonárokkal még gyakorolnom kell :)
srácok! ha generálok mgagamnak egy single missiont , akkor hogyan kell betenni vagy beállítani azt a járgány amivel én akarok lenni? Mindent beleraktam csak magamat nem tudom.....help
Sikerûlt valakinek rájönni, hogyan lehet beazonosítani az ismeretlen objecteket??? Úgy vettem észre, hogy néhány fantom is ólálkodik a tengeren! Pl. Próba képpen kikapcsoltam a "show truth"-ot és felfedezett objektumok nem fedték egymást...az ID számok se egyeztek meg (bár lehet, hogy csak Én vagyok a ) Olyan is elõfordúlt, hogy fantomokat kergettem és fantomok csapódtak a tengeralattjárómba ???!!! Miért?? Felmentem a felszinre és minden fütyit bekapcsoltam, radar, ESM...stb. Továbbá mitõl függ, hogy a kilõtt rakéták becsapódnak-e a célpontba vagy nem (Leszámítva azt, ha kilõvik)??? A tórpedókat hogyan lehet elhárítani? Itt értem azt, hogy mi alapján döntöm el, hogy Aktív vagy Passzív elhárítót pottyantsak ki???
Valakinek valami tapasztalat??
Rakat dolgot lehet állítgatni a fegyverzetnél, hogy mit, merre, hogy. Javaslom, hogy a manualt olvasgasd! Kiba hosszú és néha elég körülményes.
Most akkor a full mission buliderrel csinálsz küldetést vagy a quick mission-el generálsz? Nem mindegy. Az FMB-ben miután kiraktál egy egységet, alul az egyik lapon (ha jól emlékszem a másodikon) be lehet állítani, hogy Controllable by player vagy valami hasonló.
Sikerûlt valakinek rájönni, hogyan lehet beazonosítani az ismeretlen objecteket??? Úgy vettem észre, hogy néhány fantom is ólálkodik a tengeren!
Radarral, szonárral és távcsõvel
Pl. Próba képpen kikapcsoltam a "show truth"-ot és felfedezett
Kikapcsoltad? Alapból a Show Truth nélkül kell játszani, csak úgy érdekes :)
objektumok nem fedték egymást...az ID számok se egyeztek meg (bár lehet, hogy csak Én vagyok a ) Olyan is elõfordúlt, hogy fantomokat kergettem és fantomok csapódtak a tengeralattjárómba ???!!! Miért??
Ha valamit felderítesz radarral, majd szonárral két különbözõ ID-t kap ugyan az a célpont. A kapitány dolga eldönteni, hogy melyik jelforrás a biztosabb :) A "valóságban" is így mûködik: ha a radar fog egy jelet az ad egy irányt és egy távolságot, de a hajó vagy repülõgép attól még mozog, így a célpont az eredeti jelforrástól akár több száz kilométerre is lehet mire odaérsz. Van egy olyan poszt, hogy TMA (target Motion Analysis) ahol a célok mozgását lehet megsaccolni.
Felmentem a felszinre és minden fütyit bekapcsoltam, radar, ESM...stb. Továbbá mitõl függ, hogy a kilõtt rakéták becsapódnak-e a célpontba vagy nem (Leszámítva azt, ha kilõvik)???
Ez rakétától függ. A Harpoon-okat és a SLAM-eket például be kell programozni kilövés elõtt. A Penguin-nek pedig csak ki kell jelölni a célt. De itt újra elõjön az elõzõ probléma: ha olyan célpontra lõsz rakétát, ami már kilométerekre van az utolsó érzékelési ponttól, akkor a rakéta csak a hült helyét találja majd. A Tomahawk-nál és a Harpoon-ál ezért meglehet adni egy keresési zónát, ahol a robotrepülõgép aktív radarral kezdi keresni a célt.
A tórpedókat hogyan lehet elhárítani? Itt értem azt, hogy mi alapján döntöm el, hogy Aktív vagy Passzív elhárítót pottyantsak ki???
Hi! A mission editorral próbálnék csinálni magamnak egy tök egyszerû küldetést, hogy gyakorolhassak kedvemre, és ha minden jól megy nehezíthessek is ....Szóval ha a new mission-ra nyomok rá , szépen berakok pl egy hajót...és az nekem elég is lenne hogy megkeressem és elsüllyesszem, csak az a gáz hogy a saját járgányomat nem tudom hogyan kellene kiválasztanom. Erre szeretnék valami részletes választ kapni:)
Az a baj, hogy munkahelyen vagyok és nem emlékszem 100%-ban...
Tehát:
1. leraksz pl. tengeralattjárót (side0, típust, nevet, waypointot, taktikát stb. adsz neki - értelem szerûen olyat válassz ami játszható 688i, Akula...) 2. a következõ oldalra lépsz a kis nyíllal és ott lesz egy checkbox, valami olyan szöveggel, hogy Selectable vagy Controllable by player, ezt jelöld ki, utánna ha jól emlékszem a következõ oldalon is van egy olyan checkbox, hogy platforms playable, azt is jelöld ki. De ha odaviszed az egeret a szöveg fölé kiírja, hogy melyik kapcsoló mire szolgál 3. tegyél ki egy hajót, ami side1 stb. 4. mentsd el és próbáld ki
Én is játszogatok vele, egyelõre show truth-al. Kár hogy néha kifagy. És tényleg csak 1 kampány van?
Szia neuro! Hát nem vergõdtem zöld ágra még mindig....A 2. pontban leírtakkal lettek gondjaim , mivel nekem olyat nem is ír ki a program amit leírtál...Elsõ lépésben beraktam egy tengeralattjárót amit be is állítottam ..név tipus...stb. utána a következõ oldalon nekem a következõ van: Prob of inclusion...alatta: latitude....alatta: longitude....azt követõ oldalon pedig egy 3d-s kép van a tengeralattjáróról amit választottam...több oldal nekem nincs
Hi! Rájöttem :) Csak azokat a tengeralattjárókat lehet vezetni ,amit a campaign-ban is felajánl a game....sajnos. Így eléggé behatárolt a választék. Sajnos pl. az amerikaiaknál 2 tipust...az oroszoknál mintha 3 -at engedne.
Na, jah...Én kb. 3 napja még az elsõ kûldivel szarakodok...
SPOILER
Odáig eljutottam,hogy lenyomtam az öböl elõtti egységeket, lecsúzliztam a helikoptereket, behajóztam az öbölbe és kilõttem ott 2 hajót. Sajnos a 3. hajó valahogy összeragadt a ronccsal és azt nem tudom kilõni (BUG??) és 3 parti célpontot se. Hiába lõttem rájuk TLAM rakétát, az be is csapódott, de nem robbant fel! Most ott tartok, hogy mindenem elfogyott és csunya szavakkal dobálózok... Valami ötlet? A show truth-ot kikapcsoltam...
Nem. Megnéztem a távkukkerrel is és ott van a station! Próbáltam úgy is, hogy kijelõltem a célpontot (define target), de akkor is csak becsapódik a rakéta, de nem robban... Továbbá azt is észrevettem, hogy a kilõtt hajót megduplázta a progi és az elsûlyedt hajó mellett generált még 1 hajót, amit nem is lehet kilõni! A radaron is megjelenik! Továbbá a kilõtt célpontokat miért nem tõrli autómatikas a taktikai térképrõl?? Én állítottam el valamit? Haha de észrevettem, hogy a kilõtt 48-as torpit lehet manuálisan is irányítani, és ki lehet kapcsolni, hogy pecsapodjon és robbanjon! Így ki lehet kerûlni az aktív és passzív eltérítõket és a célpont közelében bekapcsolni és BUMMM! MUHAHAHA
Sziasztok! Gyerekek valaki magyarázza mááá el nekem hogyha periskoppal meglátom a célt..lefényképezem meg minden...utána a fényképet megnézem..el lehet csúsztatni---azt vágom hogy ezzel a távolságát lehet meghatározni---de mennyivel kell elcsúztatni...és az irányát pedig a térképen tök hülyén jelöli.Azt is hogyan kell beállítani mielött elküldöm a tûzvonalvezetésnek.
Az options-ben van egy olyan lehetõség, hogy a roncsokat eltüntesse...
Hááát nekem a tapasztalatom az, hogy a MARK paranccsal megjelölöd a célt, de a távolság még mindig nem tiszta. Szal az irány az megvan, de a távolság nem egyezik, izé...szal nem tudom meddig kell csúsztatni azt a képet vagy mi a rák! A tüzér meg csak akkor látja a célt, ha az meg van jelõlve neki valami módon. Ami lehet vizuális (Periszkóppal bohóckodni) vagy Sonár, vagy radar! A taktikai képernyõn (F5) a számok elõtti betû jelzi, hogy mi alapján lett megjelõlve. s=sonár, v=visual, r=radar asszem...
A hadjáratba még nem kezdtem bele. Egyelõre csak tanulgatom a programot. De olyat már én is láttam, hogy egy célpontot megduplázott, de az csak akkor jött elõ, ha az Autocrew ugyan azt a tárgyat felderítette a radarral és a szonárral is.
Szerintem BUGos...:( Most kezdtem el 7-szerre a kampányt és mindig ott rohadok ki...Azt a tetü sub-stationt nem leht kilõni...a shipyardot is csak úgy sikerált, hogy a spec egységet zavartam oda...A felderítõ repcsi meg beakadt a parton és ott remeg! Szal szerintem jöhetne valami pecs...
Nektek nem villog néha a játék? Tök idegesítõ... (GefFX5600, legújabb driverek)
Thanatos-nak igaza van....sajnos...de aki tud jól angolúl és olvasta a manuált, vagy tapasztalattal rendelkezik a játék terén, az szerintem szivesen megosztja az infókat...szal érdemes olvasgatni a fórumot!
na néztem a demot és ez kibaszott komoly lesz végre valami igazi szimulátor bár igaz még elejétõl végéig nem néztem át, de már akkor leesett az állam amikor benyomtam a spech controlt, és reagált az összes parancsomra
hát az hogy szimulátor e nézõpont kérdése, inkáb jármû managernek lehetne nevezni :P 8legalábbis az én szóhazsnálatomban pl a repülégõp és a heli irányitása tutira nem manager, mert max parnacsokat makogsz a pilotának de nem te irányitod közvetlen :P) ettõl még tény hogy elég komoly a game, már szükség volt valami ilyesmire hogy kihuzzuk sh3ig :)
ahogy elnéztem lehet manualisan is iranyítani, joystickal stb. csak autopilotat ki kell kapcsolni egyébként meg most vettem eszre hogy ez mar kinn van:) nem is figyeltem rá hogy egy ilyen atomkemény cuccot mostanában kiadtak... annyira felspannoltam magam, hogy ha eljut ide kishazánkba simán megveszem, mert ez a cég megérdemli