Hello, remélem nézi még valaki ezt a totyikot. A2-es jogsihoz szeretnék motort vásárolni, lehetõleg nakedet, városi ingázásra és rövid túrákra. Alacsony fogyasztás valamint fenntartási költésggel.
Elsõ motor lenne, úgyhogy nem akarok nagyobbat venni(gs 500-at vagy cb500-at ajánlották még), így a Honda CBF 250-et néztem ki magamnak. A maximum ráfordítható keret 500.000 forint lenne. Mi a véleményetek errõl a motorról?
3 éve van egy CB500-m. Kezdõ motornak vettem és idén szeretném cserélni. Igazából az a lényeg hogy vállalható áron legyen és idomos vagy félidomos. Nem tudom mit vegyek. Elsõre CBF600-ra gondoltam de az nagyon drága. Aztán Sv650S (injektoros változta) de arról azt hallom mindenütt hogy jó jó de kurva kényelmetlen. Utasnak meg fõleg. Utána ajánlottak egy GXF 750F-t. Ami tetszik és nagyon kényelmes de sajnos full egyszerû technika. Karbis bár kiforrott. Vele a legnagyobb bajom hogy orrnehéz és nagy tömegû, tehát kanyarodni nem épp a legjobb. Én olyan motort keresek amit élvezet használni. Tehát túrázni fasza, de ha pályázni szeretnék vele akkor sem hagy cserben.
Ötlet? :)
Az intruderen 70 centi a legalacsonyabb és 80 centi a legmagasabb üléspozíció.
Nem tudom milyen nagy egy 800as Intruder, de nem gondolnám, hogy nagyon alacsony építésû...mindamellett, hogy a "chopperek"-nek alacsonyan van a súlyelosztása. Nézz körbe, hogy a piacon melyik motor milyen "magas" meg ha lehet ülj rá minél többre.
Hát nem tudom, abból kiindulva, hogy az egyik amerikai focis irányítónak (Roethlisberger) is choppere van, s õ is olyan 195 centi körül mozog, nem tartom valószínûnek hogy lenne ilyen "határ". De nem vagyok szakértõ...
Új vagyok a témában, csak érdeklõdöm, szóval nem kiröhögni!
Azt hallottam, hogy a chopperek egy bizonyos motoros testmagasság felett kényelmetlenek. Konkrétan én kábé 195 centi vagyok és az m800-as Intruder tetszett meg nagyon. Érdekelne, hogy ez igaz-e és mik a tapasztalataitok ebben!
Elõre is köszönöm!
Na megvan minden :) Sisak: Shoei Qwest Kabát, kesztyû: Vanucci Nadrág: Café Racer Cipõ: ProBiker Motor: 2005-ös Suzuki SV650N :D
Hát ezt a Shock tesztet nem találtam meg, de biztos úgy van. :) Akkor biztos nézted már, a louisnak van webshopja, ott minden fent van, mielõtt mész tudsz nézelõdni.
Köszönöm a választ. Nem vagyok fõvárosi, így a Bécsi louis-al én is szemeztem, közelebb van mint pest. A Marushint nekem azért ajánlották, mivel 5*-os eredményt ért el a Shock teszten,
Marushint nem ismerem, csak láttam, jól néz ki. Ha beírod a Google-ba kijön egy-két üzlet, ahol kapható. Bolt szempontjából szerintem árban és minõségben jó a shox.hu, imet.hu, kelomotor.hu, motorrad.co.hu (nem tudom fõvárosi vagy-e). Illetve van még a louis.de (Bécsben van üzlet legközelebb), mi sokszor voltunk kint, mindig bevásároltunk. :) Itthon a louis-moto.hu és a bazismotor.eu árulja a termékeiket, csak szerintem rendelni tudsz, vagyis nem tudod felpróbálni elõtte. :(
Üdv. Márka nincs, bõrt szeretnék venni, minél biztonságosabb, annál jobb. Sisakból a Marushin RS2-t ajánlották illetve azt néztem ki magamnak. Többit meg még nem tudom.
Szia, attól függ, mennyi pénzt szánsz rá. Sztem a motor márkakereskedésekben 2-3x annyiba kerül ugyanaz, mint sima motoros boltban. Van kifejezett márka, amit szeretnél? Bõrruha vagy cordura? Jó dzsekit már lehet 25-ért kapni, nadrágot 20-ért, 10-15-ért jó, protektoros kesztyût, 15-ért csizmát. Bukó nyitott, zárt, felnyitható? Pl. zártat 30-tól a csillagokig. :D Ha írsz egy kicsit bõvebben, akkor könnyebb. :)
Na most én kérek tanácsot... ruhát és sisakot hol érdemes venni? Nekem a Yamaha World-öt ajánlották, de ott nem olyan bõ választékú a webshop. Tanácsok?
Zero_cool összegei nagyjából jók. Annyi megjegyzésem lenne, hogy 600.000 Ft-os mocira azért még rá kell költeni, ami miatt a végösszeg 1M fölé is mehet. (biztosítás kb. 25e, persze több tényezõtõl függ)
Köszi szépen a válaszokat, megpróbálok én is kutakodni kicsit aztán írok ha van valami
Ennyire még nem néztem utána, de sztem olyan 15-20 körül lehet a biztosítás (nekem 2001-es kocsira 25.000) Olyasmi még kell szerintem, hogy átiratási költségek, (nem tudom a motornál kell-e) esetleg eredetiségvizsgálat.
Azt esetleg nem tudod, hogy egy ilyen mocinak mennyi az éves biztosítása és miket kell még utána fizetni?
Üdv. Én ugyanebben a cipõben járok. Most vágok bele. Én egy SV650-est terveztem. Az én számításom a következõ volt: Jogsi kb. 130.000 (nálunk itt ennyi Szombathelyen) Moci kb 600.000 (állapottól függõen) Sisak (azért legyen jó, mégis csak az életed) 70.000 körül Cipõ 20.000 körül Kabát + gatya együtt olyan 50.000 körül Kesztyû kb. 15.000
Megvétel után persze lesz pár apróbb vétel, ami kell még, pl. olaj + szûrõ, egyéb folyadékok. Így ez körülbelül 900.000-1.000.000 körüli végösszegre is rúghat akár.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy körülbelül mennyi pénzbe kerül úgymond belevágni a motoros életbe, ha teljesen a legelejérõl kezdem? Úgy értem nekifogok a jogosítvány megszerzéséhez, az kb. kijön maximum 100.000 Ft-ból ha nem néztem el semmit. És akkor ha mondjuk egy Honda CBF600N típusú motort tekintünk, magán a motor vételárán kívül milyen költségek merülnek fel rövid ill. hosszú távon(mondjuk a motor megvételétõl számítva egy év alatt)? Mennyibõl lehet egy középkategóriás(nem a legsilányabb de nem is a legprofibb) kiegészítõ szettet összeválogatni(sisak,ruha,csizma,kesztyû stb.)? Sajnos nekem egyáltalán nincs tapasztalatom ezen a téren, és szeretném a rutinos motorosok véleményét kikérni, tudom, hogy ezek nagyon relatív dolgok, de ha más nem egy szimpla becslés a költségekrõl sokat segítene.
Üdv. Ti mit ajánlanátok kezdõ motornak? Egy túra gépet akarok, amivel lehet szépen motorozgatni. Ismerõsöm az SV650-et ajánlotta, de én szemezgettem még Bandittel, vagy akár Yamaha is lehetne. Vélemények?
Helló! Tudátok dobni egy linket, ami a motorokról szól általában, hogy melyik tulajdonsága mit jelent, mibõl mi a legjobb vagy ilyesmi. Fõleg a sport és túra motorok érdekelnek. Köszi. :)
Jah és papírozható!;D
Csa! Nekem van egy Kx 125-m. lámpaszettel, mellé két vatta új gumi,minden sebességben jön egykerékre!Új prox dugattyú van benne! 1991-es kiváló álapotban van!Ha érdekel írj!Jah és új légszûrõ!:D
Hali! Egy hatalmas kérdésem lenne! Szerintetek kötelezõ a motorosoknál lennie egészségügyi csomagnak? Köszi!!
sziasztok!! motort venék 100.000Ft-ig:) kb:125ccm vagy 80ccm-es lehet Endurot szeretnék, bármijen álapotu jöhet (csak totál káros meg ijesmik kiméljenekXD)az a lények hogy menyen:) szosziXD
Hello!
Jövõre tavasszal szeretném letenni az ak jogsit, szeretnék robogóról motorra váltani. Egy max 5 éves, 250-est szeretnék, kb 700000 pénzt tudnék rászánni. Ennyiért mit ajánlotok? CBF 250? Mire elég az ereje? mert azt hallottam 21 ló kevés egy 250-es géptõl. Nem gyorsulni kéne, de ha nem gyorsabb egy cbr125r-nél, akkor nem éri meg nekem. Utóbbinak viszont nagyon virsli kerekei vannak, nem tudom van-e az igényeimnek megfelelõ gép. Help!
sziasztok! légyszíves kezdõként kezeljetek mert abszolút nem vagyok jártas a témában. az a helyzet hogy motort kell vennem. B jogsim van és ezért 50 ccm ben kell gondolkodnom, + ráadásul sosem vezettem motort. Nem robogót szeretnék venni mert kicsik kerekei, idegesítõ hangja van meg ugy az egész unszimpatikus. milyen típust ajánlatok? magasságom 185cm . egy laptopot mindig magammal szeretnék vinni. nagyon köszi.
Hello! El szeretném adni a motorom és érdekelne, hogy szerintetek mennyit ér. Ez egy Aprilia RS50, 2004es, kiállított motor volt, így 500km-vel vettem 2007ben. Azóta 5000km körül van benne(plusz minusz 100km). Egyszer estem vele egy kisebbet, a fotókon látszik milyenek a sérülések. Lenne rá vevõ, csak az árban vagyok tanácstalan. Aki járatos az RSekben kérem segítsen nekem:) Köszönöm!
Én nem a vizsgáztatás miatt írtam a számlát,hanem azért hogy nehogy lopott legyen!
én ugyanezt mondtam, endurot kellett volna venni azzal nem lenen annyi gond szerintem... de persze mindenki maga dönti el, én cask 100 %-ig enduro gépet fogok venni, rendezett papirokkal =)
crossmotort akarsz forgalomba helyezni? tudtommal ha 97-esnél régebbi cska az helyezheti forgalomba, aki behozta, csak az aki vámolta (ha külföldi). De ha még egy adásvételid sincs akkor passz. de nem tudom hogy crossmotort egyáltalán engednek-e vizsgáztatni.
Ha semmi papírja nincsen,még igazolni sem tudod hogy vetted!Magyar papírokat így meg pláne sosem fog kapni,ahhoz külföldi eredeti forgalmi+adásvételi /számla/ minimum kell.
Ha meg körözött még meg is hurcolnak vele,mivel tudsz így védekezni?
Hi. Most vettem egy kawasaki kx 125-öst semmi papírja nincs. Azt hol tudhatom meg, hogy a forgalomba helyeztetés, biztosítás és más papírok mennyibe kerülnének, hogy legálisan motorozzak?
Sziasztok!
Aprilia SR 50 carb. Keveset használt, rendszeresen szervizelt, minõségi olajjal hajtott motor. Elöl-hátul teljesen új 140-es sportgumik, Lexus-optikás hátsó lámpa + eredeti. Tuningmentes állapotban eladó!
ha igy gondolod akor ez 100%-ig igaz! soha nem vennék robogot:P (csak ha megvan már az a hosszu lista motorbol...:D) amugy haver crossozik inkáb az RX-el (50-es), most lett neki hengerfejesXD de multkor elmentem vele, én DT-vel csak néztem mit csinál, inkább nem gyilkolom a Yamahát, álltam, felugrat mellettem, olyan csöröst nyomott öröm volt hallani h koppan a teloXD
köszi a tapasztalatokat. nem várok sokat tõle, a terepezés kisebb földutas túrákban merülne ki. csak robogó helyett jobb lenne endurót venni. robogózásra jó a babetta :DD
ház én 125-öt csak papirral mondanék, és amugy igazad van, mert én is félek a rendöröktöl, mert cask egy pillantást kell vetni a hengerre (én nem szedtem le roal a feliratot), 50 jo az, cask ne várj töel sokat, mert azért nem cska a blokk ám a különbség, és terepen ugyanolyan fontso sztem a futomü is, például a DT-knek szörnyen gyenge az elsö teloja, sztem ugratásnál kész is lenne teljesen, és az RXnek még gyengébb volt talán... 125ben a marzocchi (asszem az van elöl) egész jo, nekem feküdt nagyon, a központi meg gázos, hát nemtom, ha sokat használom terepen akkor örülni kell ha 15000 km-t eldöcög vele a gép, de sztem ugratokkal együtt 5 sincs... majd meglássuk, elöször nekem is msot a jogsira kell koncentrálni (meg a sulira, mert megdumáltam anyámat, h nyáig ha kell lizingelje nekem a motort, viszont a jegyeimre oda kel figyelni-viszont igy elöbb lehet moccom:D zsir, viszont nyáron vissza kell perkálnom:P)
olvasgatok elég sokat az 50-esrõl. népítéleteket meg stb. és nagy részük pozitív véleménnyel ír róla. de mondom, nem tuti hogy 50-es lesz, de 80cc felé tuti nem mennék. ma épp láttam egy 50-est, szép hangja volt és jó állapotban is volt, meg ment is szépen, igaz csak közúton láttam. egyébként elsõ endurónak sztem jó lenne az 50-es is.
125 meg már feltûnõ lenne. jogsira meg most nem jut, mert a B kat. most lett meg a nyár elején. a motor is jó ha jövõre meglesz. nem kell nekem hogy ki tudja milyen gyors legyen, meg nem is vmi nehéz terepre lenne. persze mielõtt megveszem, beszélgetek még apámmal meg nagybátyámmal. mind2en nagyon régóta foglalkoznak motorokkal, ráadásul nagybátyám endurózik hobbi szinten szintén régóta, volt neki vmi 500cc honda, most 600cc yamaha. amúgy xt600ról is lehet jót-rosszat egyaránt olvasni, neki egy igen jó példánya van belõle. velük azért ki is próbáltatom, ha oda kerülök hogy összegyûlik a pénz.
Szasztok. Van egy eladó Yamaha BWS-em. Ha valakit érdekel a képesmotoron megtalálja. 2002-es , metálszürke , technigas kipuff, meg ott meglehet nézni. Ha vkit érdekel szóljon.
és mi az rendörakadémia?:D amugy jah tiszta, de gondold meg, 50-esböl elmondások szerint jot ki lehet hozni, de kell szervizelni és drágák az alkatrészek, haveré például nekem a DT után hát... a DT 6000-en jobb mint az 12 000-en:P de persze lehet h pont az volt szar... viszont én meg tuareg rally 125-el mentem az hihetetlen jo motor, nagyon kéynelmes és jo, de endurora nekem a legjobb RX lenne, de ha nem lesz vagys sokkal olcsobban lesz tuareg akkor azt veszek (viszont abbol csak rally kell!) amugy most járok A1-re, lesz rá jogsi is:P
én most egy RX-re gyûjtök. leginkább 50-est szeretnék, az a tiszta, azt vezethetem, de majd kialakul (lehet hogy 70, vagy nagyobb :DD) csak ugye suliba is járnék vele valószínûleg. :D
bizony, én majdnem fizethettem, mert kiprobáltam jogsi nélkül egy 650-es dominatort, amit akkor hoztak be olaszbol (gondolhatod mennyi papirja volt), hát, mákom volt mert jofej volt a szabálysértési elöado, emg nem vagyok még 18, nem csináltam soha semmit... igy egy figyelmeztetéssel megusztam, de amugy kb 150 000 forintba lett volna ez... Zsolt: haver van megörülve érte, nekem RX vagy Tuareg Rally kellene, de mindkettönknek 125-ös, max 11kW-os FORGALMIVAL;) (jah és nekem még megvan a DT-m, van rá jelentkezö, de sokan dicsérték, ha valakit érdekel irjon egy privit)
Havernak van eladó Aprilia RS 80cc-s. Ha kell valakinek megadom az email-ét.
persze én még annó gondoltam arra hogy veszek egy SV-t így de jogsim sincs szalúgy már sok lenne a kettõ :D , viszont tény h sokan lesz*rják és nem foglalkoznak ezzel, de gondolom aztán meg kemény pénzeket csengetnek ki ha helyzet van...
én nem csak láttam ,hanem egy olyannal mentek el mellettem mikor DT-ztem, kb annyiért vete a srác rendszám nélkül, alkatrésznek, ahogy látam egy karcolás van rajta egy esés miatt... de városba jo az nem?
pff , csak robogoba :) , na mind1 azer koszi Most meg talaltam egy masik jot de arrol meg csak 1-2 cikket , es az is kinaiul volt irva ... Ja , meg az arat sem lattam sehol ... Aprilia Tuono Rs 125cm3 '07
CSa , valaki nemtudja hogy letezik-e ilyen motor 125ccm - be ? : Suzuki GSR 600
Ennél azért egyszerûbb a helyzet, nem csal szinte az összes szalon az országban.:) Fõleg hogy nem azt írják mellé hogy nem kell regadót fizetni utána, hanem azt hogy azt nem tartalmazza az ár, tehát pluszban még rájön a kiírt árra ( esetleg lealkudja a vásárló vagy ilyesmi). Szvsz az az egyszerû magyarázata hogy pár helyen elkezték úgy reklámozni a vasakat azzal a címszóval hogy az árban már benne van a regadó. Így viszont csináltak egy kis káoszt, fõleg hogy sokszor szalonon belül is találkozni mindkét esettel. Az átlag birka vevõ meg elkezdi nézni hogy hol a legolcsóbb, meglátja az alacsony (regadó nélküli) árat, egybõl megy a telefon hogy a regadó benne van-e az árban mert az nincs feltûntetve. Nyilván elege van ebbõl sok szalonnak ezért elémennek a problémának.
azért írják mellé h mennyi lenne regadóval mert nincs rajta vizsga, ugyanez a "hobby célra" kategória is... behozzák alkatrésznek aztál elpöccintik, láttam én már így DukeII -t is 450.000.-ért szb....
Szevasztok! Nincs véletlenül valakinek Kaposvár környékén eladó Simson S51-es mocija? Ha lehet valami jó állapotú. Elõre is köszi!
Hello! Remélem még él a topic valamennyire... Ez egyenlõre csak terv, de szeretnék majd venni egy endurót. Kinéztem egy Suzuki DR-Z 125 L típusút. Nézegettem az üzleteket, és arra lennék kíváncsi, hogy miért van az, hogy az ár mellett kifejezetten feltûntetik, hogy nem tartalmazza a regisztrációs adót. Talán ez a típus nem helyezhetõ forgalomba? Nem vagyok tisztában a motoros dolgokkal, mert még nem nagyon ástam bele magam. Azt is láttam, hogy a motoron (legalábbis a képek alapján) nincs elsõ világítás. Mennyibe fájna ha egy elsõ fényszórót rátesznek (feltéve ha lehet)?
lesz, szorri de már msn-en is szarul irok, egész nap itt beszélgettem és már kivan a kezem nagyon:D
sztem jol birják, pölö én is endurokat imádom, nekem DT-m van, nemtom h te milyen kategoriát akarsz, de kezdönek ez sztem talán lehetö legjobb:D és birja a dolgokat, most lett elado a nyáron
alattunk a sarkon a foszer pont ilyet vett, 4,5 milla volt asszem... pont ilyen 1098, én nagyba mek itt a dt-vel, ez meg jön szembe, kuplungot behuzza, lekezdi rángatni a gázkart, olyan hangja volt enek a digo izének mint az atom:D van péze a srácnak, aki ennyit kiad egy ilyenért... én örülnék ha majd lenne 300k-m 125-re, átiratással mindennel:D
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék. Szeretnék vásárolni egy kb 10 éves kawa zzr600-at. Mir e kell odafigyelni? Mennyire megbíható ez a tipus? Kb mennyibe kerülhet az átírás? Köszönöm elõre is!
Õszinte legyek?:) Fogalmam sincs,de eszembe jut igérem! Átíratáshoz mik kellenek?Gondolok itt papírokra,és nem tudom ezen kívül mi kell még hozzá. Thx!:)