fureszlap 2006. máj. 23. 19:42 | válasz | #3627
ezt azzal csináltad? ahhoz képest, hogy rosszul mûxik, egész jó :)
hen-tes 2006. máj. 23. 18:02 | válasz | #3626
ilyen foshágokra jó a trucst :C
Malakai 2006. máj. 23. 17:15 | válasz | #3625
Kovács legény 2006. máj. 23. 17:02 | válasz | #3624
Malakai 2006. máj. 23. 15:32 | válasz | #3623
Olvass vissza a #3580
környéke elõtti jópársok hozzászólásra, a lényeg nem a trust szó, az csak egy márka, a lényeg a tablet szó... :)
mod 2006. máj. 23. 15:30 | válasz | #3622
Trust-tal nem vagyok tisztába, sry, kérdezd hentest. :@
Fantos 2006. máj. 23. 15:20 | válasz | #3621
na most nem lettem okosabb sokkal hogy konkrétan mire jó
mod 2006. máj. 23. 15:17 | válasz | #3620
Malakai 2006. máj. 23. 15:10 | válasz | #3619
Bizalmi tulajdon-átruházás, bizalom, célvagyonrendelés, felelõsség, hitel, letét, megõrzés, remény, reménység, tröszt, érdekszövetkezet, õrizet, bizalommal, viseltetik, hisz, hitelt ad, letétbe helyez, meg van gyõzõdve, megbíz, megõrzésre átad, rábíz, bizik (vkiben); bizalom. Amúgy.
Fantos 2006. máj. 23. 15:05 | válasz | #3618
és miaza trust?
hen-tes 2006. máj. 23. 12:39 | válasz | #3617
azt nem mondtam, hogy jól mûködik:|
mod 2006. máj. 23. 11:45 | válasz | #3616
Loál János 2006. máj. 23. 09:39 | válasz | #3615
Biztos, hogy jól mûködik?
hen-tes 2006. máj. 23. 00:19 | válasz | #3614
trust még mûködik :o [ná hitte volna]
Loál János 2006. máj. 19. 09:22 | válasz | #3613
mod 2006. máj. 18. 19:29 | válasz | #3612
fureszlap 2006. máj. 18. 18:24 | válasz | #3611
énse azé mondtam mert rossz lenne, csak poén, nyugi :D
Aquir 2006. máj. 18. 17:22 | válasz | #3610
na, pedig dícséret volt :D
hen-tes 2006. máj. 18. 17:21 | válasz | #3609
hát most már
Aquir 2006. máj. 18. 17:20 | válasz | #3608
hen-tes 2006. máj. 18. 17:15 | válasz | #3607
NEM!
fureszlap 2006. máj. 18. 16:27 | válasz | #3606
hen-tes, a srác szemüvegében direkt van SS jel, vagy csak én vagyok ennyire kész? :P :D:D:D
Moyko 2006. máj. 18. 14:30 | válasz | #3605
ez szénnel volt.. azé kentem el... :P
Moyko 2006. máj. 18. 14:29 | válasz | #3604
meg még...
Moyko 2006. máj. 18. 14:27 | válasz | #3603
még egy...
hen-tes 2006. máj. 18. 14:27 | válasz | #3602
Vegas 2006. máj. 18. 14:24 | válasz | #3601
hen-tes 2006. máj. 18. 14:18 | válasz | #3600
ha már jacko orránál tartunk...
Buci 2006. máj. 17. 22:55 | válasz | #3599
Add ide a didit, a didit add ide
Fülüke 2006. máj. 17. 21:59 | válasz | #3598
Puntigamer 2006. máj. 17. 21:58 | válasz | #3597
iko 2006. máj. 17. 18:20 | válasz | #3596
naon széép :), bár az arca (orra) picit emlékeztet jackora
Moyko 2006. máj. 17. 11:33 | válasz | #3595
még szkennelek ha lesz idõm...
Fülüke 2006. máj. 16. 20:54 | válasz | #3594
ja
fureszlap 2006. máj. 16. 19:51 | válasz | #3593
most, hogy ilyen jól belenyugodtunk a padomba, lehetne esetleg rajzokat betenni, nem? :P szóval hajrá
mod 2006. máj. 15. 21:05 | válasz | #3592
I.C.ram 2006. máj. 15. 20:02 | válasz | #3591
Shaman 2006. máj. 15. 19:48 | válasz | #3590
Jánozsnak van ahsznált. 1,5K + túrórudiért odaggya!
fureszlap 2006. máj. 15. 15:55 | válasz | #3589
no, kösz a sok segítséget, elszántam magam, és rendelek egy Geniust. :) bár még nemtom hol, mert sehol nem láttam raktáron. vkinek ötlet?
Loál János 2006. máj. 15. 14:39 | válasz | #3588
iko 2006. máj. 15. 14:37 | válasz | #3587
54 új üzenet
Fülüke 2006. máj. 15. 13:47 | válasz | #3586
I.C.ram 2006. máj. 15. 13:46 | válasz | #3585
középponton nem halad át egy vonal sem, meg nem szimetrikus, de lehet, hogy ez direkt :D
Fülüke 2006. máj. 15. 13:43 | válasz | #3584
tysonbaba 2006. máj. 15. 13:41 | válasz | #3583
hány órás meló volt?? joak az! sztem ..:D
Fülüke 2006. máj. 15. 13:41 | válasz | #3582
I.C.ram 2006. máj. 15. 13:37 | válasz | #3581
Fülüke 2006. máj. 15. 13:22 | válasz | #3580
Malakai 2006. máj. 15. 13:18 | válasz | #3579
Igen, ott is van Radír... Amúgy én spec nem vagyok kibékülve a toll végén lévõ radírral. :P
mod 2006. máj. 15. 13:17 | válasz | #3578
Haveromnak wacom Graphire 3-ja van, és neki is radíros a toll másik vége...
mod 2006. máj. 15. 13:15 | válasz | #3577
mod 2006. máj. 15. 13:15 | válasz | #3576
hen-tes 2006. máj. 15. 13:11 | válasz | #3575
Ami miatt megéri az Intuos az az érzékenység, százszor pontosabb, mint egy 20ezres gép.. No meg a radír a ceruza másik felén már csak hab a tortán :D
hen-tes 2006. máj. 15. 13:10 | válasz | #3574
nem nehéz a ceruza, ha arra gondolsz :o
Malakai 2006. máj. 15. 13:09 | válasz | #3573
Na erre lettem volna kíváncsi, mert az eléggé sok súly töblet, ami kényelmetlen sztem. :P
fureszlap 2006. máj. 15. 13:07 | válasz | #3572
nah igen, kényelmetlen, de egy másik genussal kapcs olvastam, hogy 2évet bírt a gyári elem. nemtom, ez mennyire reális. tipikus kérdés: mennyiség/minõség. mert hiába kisebb a volito, azé' mégiscsak.. nah érted
hen-tes 2006. máj. 15. 13:06 | válasz | #3571
hen-tes 2006. máj. 15. 13:06 | válasz | #3570
fureszlap 2006. máj. 15. 13:05 | válasz | #3569
jah, télleg geniusba kell? ezt vmiért sehova sem írják oda :S
Fülüke 2006. máj. 15. 13:05 | válasz | #3568
hen-tes 2006. máj. 15. 13:04 | válasz | #3567
és a wacom-nál az is rohatt jó dolog, hogy nem kell elem a cerkába, nálunk sorra tüntek el a távirányító elemei :D
hen-tes 2006. máj. 15. 13:03 | válasz | #3566
nem tudom :S toll leesett egy párszor, lehet hogy az tett be neki :\ talán még mûködne, de inkább hagyom
fureszlap 2006. máj. 15. 13:03 | válasz | #3565
mi baja van szegénynek? :D
hen-tes 2006. máj. 15. 13:02 | válasz | #3564
fenét, alapból volt három hegy a trust-hoz, és máig azokat használnám, ha mûködne :D
Malakai 2006. máj. 15. 13:01 | válasz | #3563
A Wacomnak még nagy elõnye, hogy tartozékokat is árulnak. Ha egy geniusban, vagy trustban tönkre megy a toll, elkopik a hegy/felület, akkor vehetsz egy egész újjat, míg wacom termékeknél ez nem szükséges. Igaz, a tartozékok se a legolcsóbbak. :D
fureszlap 2006. máj. 15. 13:00 | válasz | #3562
kösz a segítséget
hen-tes 2006. máj. 15. 13:00 | válasz | #3561
fureszlap 2006. máj. 15. 12:59 | válasz | #3560
neked most melyik van? és akkor melyiket ajánlanád pl max 25e-s kategóriában?
hen-tes 2006. máj. 15. 12:59 | válasz | #3559
well a trustnál az a baj, hogy nem pontos :( geniust te ismered
Loál János 2006. máj. 15. 12:59 | válasz | #3558
hen-tes 2006. máj. 15. 12:57 | válasz | #3557
genius.... hagyjál már :DD trust! :DD! de már tönkretettem.. :o nyáron tervezek venni egy komolyabb wacom-ot (100e) de nem sok esély van rá :( amúgy nagyon jól használhatók, csak ajánlani lehet :O)
fureszlap 2006. máj. 15. 12:52 | válasz | #3556
tééélleg, bocs, elírtam. tehát a volito nem 20*9-es hanem 12*9. :D
Malakai 2006. máj. 15. 12:48 | válasz | #3555
Ja, sorry, elnéztem, ahogy te is, a volitot írtad el én meg a geniust néztem el. :) Tsak mert vannak más arányú táblák is. ;)
fureszlap 2006. máj. 15. 12:46 | válasz | #3554
na várj ezt nem értem. :) a monitor is és a pad is 4:3
Malakai 2006. máj. 15. 12:44 | válasz | #3553
Hiába jó a méret, tök fölösleges, hogyha nem olyan arányú monitorod van... Sõt, rosszabb úgy.
fureszlap 2006. máj. 15. 12:39 | válasz | #3552
nah ja, meg az ár is kicsit húzós, fõleg Graphire fölött :D köszönöm MOD, a MousePen 8x6 USB-rõl kapja a tápot, vagy elemes? mert azt tudom, hogy a volito2 elem nélkül mûxik. de ez azért elég nagy dilemma. mind2 egy árban van, a wacom 20*9cm, míg a genius 20*15. meg pl az sem mind1, hogy a legtöbb helyen(amit eddig láttam mindenhol) a geniust csak rendelésre kapni. a helyzet viszont az, hogy az utóbbi felé hajlok, mert a mérete igen jó, az árhoz képest, és nem kell *még* olyan profi pad.
Malakai 2006. máj. 15. 12:30 | válasz | #3551
A5 már bõven elég, A6 nekem már egy kicsit kicsi volt, de egyén függõ, vki azzal is egész jól elvan. Valakinek az A4 kimondottan nagy, nekem spec nemhiszem, mindenesetre, csuklónak fárasztóbb, az biztos. :) A Wacomnak amúgy ezek a termékcsaládai: Volito, Graphire, Intuos, Cintiq. Volitót szánták az abszolút amatõr kategóriába, de vhol írkáltak olyat, hogy Volito kategóriájában azért érdemes meglesni az egyéb gyártókat is. Graphire és Intuos a másik két tábla, a Cintiq az monitor és eszement drágák, nem otthoni munkára vannak szabva az áraik. :) A Graphire és Intuos már igen hasonló technológia, Intuosnak dupla akkora a felbontása, dupla akkora a nyomásérzékenysége, van toll dõlésérzékenység, ezek a technikai különbségek fõképpen, na meg más a design (és azthiszem a graphire szoftvere is kevesebbet tud, bár ebben nem vagyok biztos). :D
fureszlap 2006. máj. 15. 12:24 | válasz | #3550
sokban számít az a méretkülönbség?
Malakai 2006. máj. 15. 12:21 | válasz | #3549
A4-et ne is nézzetek, A6 és A5, graphire pl! Az afféle kezdõ pró választás. :)
fureszlap 2006. máj. 15. 12:20 | válasz | #3548
hát jah, de pl egy a4es wacom mennyibe is kerül? :D:D:D szal nekem csak itthoni amatõr játszadozásra, firkálgatásra kell, és mondjuk 20-25e-nél többet nem akarok erre áldozni.