Ha zombik, rosszak, szörnyek, etc. üldöznek, az addig pöccre induló gépjármû hosszas indítózás után sem hajlandó beindulni. Ekkor erõteljes ütéseket mérve a kormányra, "gyerünk, gyerünk!" kiáltásokkal kísérve a mûveletet, a motorba életet tudunk lehelni. Igaz, a jármû legkésõbb akkor beindul, mikor az elsõ zombi, rossz, szörny felpattan a motorháztetõre, vagy az elsõ balta/karom csapás átszakítja a tetõt.
(A párbaj, Tuti balhé, Vissza a jövõbe 1 )
még ehez egy kis adalék :
"-Ha egy nyomozó a nyomozás során eljut a fiatal áldozat szüleihez, mindig meg akarja nézni az elhunyt szobáját. Ez a szoba mindig az emeleten van és mindig lehet ott találni valamilyen nyomot, ami segít a továbbiakban. Ha az illetõ férfi volt, akkor a falon rugby, baseball poszterek vannak, nõ esetében tükör+fénykép az asztalon. A fényképet a nyomozó mindig megnézi és meg is dicséri ("helyes fia/lánya volt")."
- Ha további fontos dolgokat akarunk keresni az eltûnt/meghalt ember házában akkor vagy a WC -tartályban lesz , vagy a parketta alatt, vagy a garázsban a régi kocsija üléskárpitjában.
- Ha már megtalátunk valamit akkor azt nyugodtan vigyük el, mert a háziaknak úgysem tûnik fel.
- Általában egy naplót fogunk találni majd, amiben az eltûnt leírja az egészéletét, mindenféle képekkel van teleragasztva, groteszk-és bizarr megjegyzésekkellesz majd teli a könyv. Mindenképpen vigyük el- mert ezzel tudjuk megfejteni a rejtélyt.
- Ha egy szellemjárta házban a pincében akadunk a könyvre/naplóra, akkor ott helybe kezdjük el olvasni elemlámpa segítségével. közben úgysem vesszük észre ha jönnek a szellemek. Ha mégis valaki arrafelé jön, nagyon meg kell ijedni, összerezzenni.
az amerikaiak tutira alsónemûbern szexelnek - ez olyankor derül ki, ha valami miatt váratlanul ki kell pattanni az ágyból, ekkor látszik, hogy a pasin gatya van, a nõk pedig fennhagyják a ( szatén, kivágott, csipkés) hálóinget.
-Ha egy nyomozó a nyomozás során eljut a fiatal áldozat szüleihez, mindig meg akarja nézni az elhunyt szobáját. Ez a szoba mindig az emeleten van és mindig lehet ott találni valamilyen nyomot, ami segít a továbbiakban. Ha az illetõ férfi volt, akkor a falon rugby, baseball poszterek vannak, nõ esetében tükör+fénykép az asztalon. A fényképet a nyomozó mindig megnézi és meg is dicséri ("helyes fia/lánya volt")
- Ha további fontos dolgokat akarunk keresni az eltûnt/meghalt ember házában akkor vagy a WC -tartályban lesz , vagy a parketta alatt, vagy a garázsban a régi kocsija üléskárpitjában.
-a könnyes szemû anyuka viszont mindig hozzáteszi, hogy "olyannak hagytam a szobáját, amilyen volt, mikor elment"
ha mindez hónapokkal ezelõtt történt, akkor sem lep be semmit vastagon a por ( pl: 8 mm)
- A thrillerekben a fürdõszoba vagy gyilkosság (zuhanyfülke) vagy valami válogatott borzalom (fürdõkád) színhelye - mindennapi használat kizárt.
- A fõgonoszról mindig azonnal rendelkezésre állnak dokumentációk abból az idõbõl, amikor még náci tiszt volt a II. vh-ban vagy fekete-fehér képek a régi életérõl. Ezeket aztán a fõhõsnek magyarázat kíséretében mindig megmutatják.
- Gyerekjáték beépülni bármilyen alvilági szervezetbe. Elég, ha az öltözékedet és a szlenget hozzájuk igazítod és máris önként és dalolva megosztják veled a legmocskosabb titkaikat is.
- A világ összes gonosztevõje kívülrõl fújja az életrajzodat és a hibáidat az elsõ alkalommal fel is emlegeti,csakhogy bosszantson téged.
- Mindenki harcolt Vietnámban.
rádásul a reflektorok nem egyszerre kapcsolódnak fel, hanem egymás után 1 sec-es késéssel ( hangos Ts effektus kíséretében)
- a nõk rendszerint este, egyedül mennek a kocsijukhoz, miközben furcsa zajok hallatszanak, mindig van ilyankor egy perverz/gyilkos is a közelben aki már résen van és elrabolja a nõt.
- fontos dokumentumokat is csak este a mélygarázsban lehet kicserélni egy talákozón. Persze az üldözõk is egybõl ránktalálnak.
- mindig el akarnak minket gázolni a mélygarázsban, rendszerint a motorháztetõn át fogunk esni, mert elgázol minket a támadó. Ha utánalövünk úgysem találjuk el a támadó autóját, a támadó mindig elmenekül. ( X-akták)
X-akták, :
- ha valakit exhumálni kell, azt csak éjszaka lehet! - Muldert a film közepn mindig alaposan összeverik. - ha egy eltûnt ember otthonában kuatanak akkor mindig megtalálod azt az eldugott tárgyat amit az elõzzõ rendõrök az elmúlt 20 évben hiába kerestek .DD ez általában a wc tartályban van.
A New Yorkban dolgozó kutatóorvos, pszichiáter, rendõr, FBI-ügynök a legnagyobb természetességgel száll repülõre és utazik hétfõn x000 kilométert egy sivatagi kisvárosba Új-Mexikóba, ott autót bérel (Ford Taurust), hogy beszélgessen kedden tíz percet a helyi középiskola egykori tanítványáról, J. Smithrõl. Aztán szerdán visszarepül.
Erre a tízperces párbeszédre a telefon valamiért nem alkalmas.
vegasban nyugdíjasok és mindenféle szakadt arcok ülnek a félkarú rabló teremben, és gépiesen tömik beléjük a negyeddollárosokat. arra várnak, hogy kijöjjön három citrom, vagy hetes, ekkor persze ötmillió érmét kiokád a gép, hogy azzal mit lehet tenni, rejtély. a hangos csörömpölésre odanéz a többi figura is, és hüledeznek.
nagymenõk, akik csomót kaszálnak, legtöbbször behívót kapnak az igazgatótól, és bekiséri õket hozzá egygy kigyúrt gorilla. a fönök húsz kamerával vagy elsötétített üveg mögül figyeli a játéktermet.
A bûnözõk rendszerint egyedi pólókat hordanak, vagy a szõnyegük egyedi, amibõl aztán mikrorészecskék maradnak a helyszínen. Az éles szemû helyszínelõk felfedezik az anyagmaradványt az áldozat nyelõcsövében, a fikusz levelén, vagy az utca kövezetén. A profi laboros aztán belepillant a mikroszkópba és a kesze-kusza szálak ezerszeres nagyításából azonnal vágja: ez 1974-es évjáratú Montrepllier szõnyeg, kézzel készült és csak a 134. utca sarkán kapható. Természetesen a szõnyegboltos emlékezni fog egy különös vevõre, aki ilyet vett 23 évvel ezelõtt és azt is tudja, hogy John-nak hívták, valamint az East Gimiben érettségizett. Rendõreink kikérik az évkönyveket és megvan a gyilkos. Ennyi, ilyen egyszerû ez.
Lóversenyen ordítva ell szurkolni és közben lobogtatni kell a szelvényt. A futam végén csüggedten össze kell tépni a szelvényt
Egy mai filmrõl jutott eszembe: ha a II. világháborúban a náciktól valamit el kell rabolni, az két dolog lehet:
a, arany b, Enigma
És persze mindig sikerül is a rablás. Szerintem a háború végére a szövetségeseknek már több Enigmájuk volt, mint a németeknek
ja,..és egy szarrálõtt tengeralattjáróval is remekelül lehet menni, menekülni. DD
Trauma/költözés
-ha a nagyvárosban (=New York) valami nagy trauma ér, meghal valakid, vagy bármi más eset történik, mi negatívan had a pszihédre, akkor költözz ki vidékre, egy álmos kisvárosba, egy erdõszéli hatalmas házba.
(Életeken át, Kör 2, Ovizsaru, Commando, ..stb.)
-mindenki piszok furcsa lesz és csúnyán néz, még a sheriff is. így indul be a cselekmény. elõször ártatlanabb dolgok történnek - kinyírják a macskát/kutyát - majd egyre durvul az egész, sejtelmes-rejtelmes üzenetekkel.
Masrsos film :
-Hogy van az, hogy Val Kilmer egy (a sztori szerint) 30 éves orosz marsszondán rögtön megtalálja a kõzetminta tárolót, amelyet egy kézmozdulattal el is képes távolítani.
-És miért van az, hogy ha egy nõi szereplõnek meg kell javítani egy ûrhajót, akkor az levetkõzik, a csak egy spagettipántos topot és egy testhez álló nadrágot visel? (az persze egyértelmû, hogy nem lesz koszos).
amiket énis észrevettem a Bond filmben:
Hát igen, az tényleg dúrva volt hogy :
- a sporkocsiknak tényleg semmi bajuk sem lett a becsapódáskor a film végén. DD - a jéghotel is gagyira sikeredett...meg a leggagíbb a Bond autóján lévõ két automata gépfegyver.--annyira gagyi, mintha játékfegyverek lennének, meg minek az oda..
- egy lézersugár - mégha baromira erõs is - iszonyat gyorsan olvasztja a jeget, persze hiperszuper irányító rendszerrel sem tudja utolérni Bond sugárhajtású szánkóját. DD
- A kórházhajóján nem tudják felismerni Bondot, pedig szemmel láthatóna õ az, csak akkor bizonyosak teljesen a fiúk miután a röntgenen látszik hogy : " a mája nem túl jó, igen, ez minden bizonnyal õ" DD egy röntgennel aligha lehetne a máját ilyen részletesen megnézni...
- A kórházhajón , amikor sokkolóval újáélesztik rögtön fel tud kelni, összpontosítani, emlékezni, és megmenekül. DDD nem is szédül..stb...ereje teljében van
- egy angol vívó klubot minden további nélkül ripityára lehet kardozni anélkül hogy utána bármilyen következményei lennének. És a kardozás már javában zajlik, de a folyosón ülõ emberek rémesen megrémülnek, pedig már messzirõl lehetett volna hallani õket hogy csörtetnek a folyosón. D
- ejtõernyõvel 1 méteres pontossággal lehet leszállni London belvárosában, a megbeszélt idõben .DDD
-A valóságban nem létezik üvegorrú AN-124-es, amit a filmben látunk. A valódi AN-124-esek orra egyébként felnyitható.
Ezt az eggyet azért könnyû megmagyarázni. A rohattgazdag fõrosszbácsi átalkítatta fõhadiszállásnak. Ezért üveg az orra.
Viszont azt nem említetted, hogy a párszáz méterrõl lezunanó sportkocsinak csak annyi baja lessz, hogy picit belefúródik a földbe. :)
Pár régi talányom. :))
Peacemaker:
-gõzmozdony vontatta atomrobbanófej-szállítmány, természetesen fa utaskocsival.... -Az éjjellátó szemüvegek vörösen világitanak. Valószinüleg azért, hogy az éjjelátóval nem rendelkezõ ellenség már messzirõl észrevegye õket. Lovagias megoldás :) -Természetesen a feketeruhás orosz kommandó lézercélzós HK MP5-ökkel osztja a halált. Én elhiszem, hogy ebbõl a fegyverbõl dögivel van a Hollywoodi kellékesek polcain, de olyan nehéz lenne pár AK-74-et, AN-94-et vagy Bizon-t szerezni?
Die Another Day:
-Bond biztos valami supermen, mivel 14 hónapnyi kínzás után is jó húsban van (az amúgy élelmiszerhiányban szenvedõ észak-koreaiak biztos jól tartották), nyoma sincs maradandó sérülésnek rajta (de akkor miért mutogattak felhevített piszkavasat?), hosszú haját (amely természetesen se nem borzas, se nem állt össze rastafrizurává) és szakállát (amely láthatóan ápolt) leszámítva semi sem utal arra, hogy fogságban lett volna, és ráadásul még épelmélyüségét is megõrízte... -Az észak-koreaiak furcsa mód csupa nyugati fegyvert használnak (pl. Bond a légpárnáson használt kifogyhatattlan MAC-10-esét is egy koreaitól szerezte), persze a "statisztáknál" meg csupa AK-47 figyel... -Mikor Bond megszökik a kórházhajóról, és kimászík a vízbõl, a háta mögött a Hongkong-öböl látképe terül el - csak éppen egy hajó sincs az amúgy folyton zsúfolt öbölben -Megtudtuk, hogy kubában minden autó ragyogóan tiszta, és frissen polirozott... -Mikor Bond a jégvárosban este követi a nagydarab Hawai ürgét a láthatattlan Aston Martinjával, hibáznak a kellékesek: az ajtó még azelött kinyílik, hogy az ürge az ajtónyitó érzékelõ elött meglengeti a kezét. -A rakétás jégszánkónak a fékezõernyõje fura mód paplanernyõ - holott ilyesmire vagy kör alakú, vagy "kereszt" ernyõket használnak... -Érdekes módon a jégvárosban senkinek sem látszik a lehelette, holott ha a jég és a hó nem olvad el (vagyis minuszok repkednek), akkor ez álltalános jelenség. -A valóságban nem létezik üvegorrú AN-124-es, amit a filmben látunk. A valódi AN-124-esek orra egyébként felnyitható. -A nagyméretû tehergépek (C-5, AN-124) alsó (vagyis rak-)fedélzete nem túlnyomásos, vagyis ha ahogy a filmben is láttuk, az AN-124 mintegy 20.000 láb (mintegy 6.000 méter) magasságban repül, akkor Bond és Jinx bizony igencsak hamar elájult volna az oxigénhiánytól... -Érdekes, hogy a szanaszét szakadt, csupa lyuk AN-124 olyan stabilan repült, mintha dróton vezették volna, pedig ez a valóságban nem jellemzõ.... -A helikoptereknek van egy érdekes tulajdonságuk, miszerint ha a hajtómûrõl lekapcsolják a fõrotort (mintha kuplungot nyomnának), akkor a légáramlat forgatni kezdi azt, sõt ezálltal felhajtóerõ is keletkezik, aminek köszönhetõen (még ha elég nagy horizontális sebességel is) viszonylag biztonságban le lehet tenni azt... Bond bezzeg keményen küzd, hogy beindítsa a hajtómûvet...
Tomb Raider II.: Cardle of Life:
-Lara barátnõnk lemerül kb. 40-50 méteres mélységbe, ott akció van kb. 10 percig, majd jön föl, egy tüdõnyi levegõvel. Biztos nem fél a keszonbetegségtõl... -Nyilt sebekkel lebeg az óceánban állítólag 3 napig. Se egy cápa nem került elõ, se a sebei nem fertõzödtek el a sós vízben, és még csak hegek sem maradtak :)) -Larának biztos jó kapcsolatai vannak a rendõrséggel, mivel otthonában olyan fegyvereket tart, amelyek amúgy a nemrég (tán már négy éve?) megszigorított angol fegyvertartási törvények szerint nem lehetnének nála... -Ismét láthatjuk az csudi látványosra feltuningolt HK G36K-at, amelyeken van lézercélzó, fegyverlámpa, és persze elsõ pisztolymarkolat. Az alapból hozzá való, átlátszó tárakat nem láthatjuk. Mert akkor látszana az, hogy vaktölténnyel vannak megtölve :) -Megtudjuk, hogy az Ecreoil helikopter plexi üvegén csak "piszokfoltot" hagy egy .45-ös lövedék... -Lara barátnõnk fog egy egyszerû parabola antennát (amely, mint tudjuk csak fogni szokta a rádióhullámokat, adni nem), kirakja egy dzsunka ablakába, úgy saccra (biztos a mûhold megkeresi majd, hol is kellene lennie :)), és szépen összehegeszt egy kétirányú mûholdas kapcsolatot egy pár drót és egy mobiltelefon segítségével! Nesze neked McGuyver! :))) -Azt persze hozzá se kell tennem, hogy a dzsunkán lakó hétköznapi (nem túl tehetõs) családnál természetes, hogy egy csúcs Panasonic plazmaTV-n nézik a rajzfilmet :))
Nem is folytatom, mert nehéz ép ésszel felfogni már ezeket is... :)
Két túsz között? :D
A villanygyosos jelenetet viszont egy filmbe szórul-szóra lemásolták :D
- raszta hajú néger rendõr, csak kabrió fekete corvette-el jár - néger rendõrfõnök - lövés perdülésbõl kábé 100 méterrõl pont homlokon talál vkit - vagány, jó nyomozati eredményeket felmutató, egyedi módszereket alkalmazó rendõr régi társát megölik - természetesen megkapja a nyámnyila egyetemet végzett újoncot társnak, akit természetesen egybõl utál - volt társa meggyilkolásából eredõ bûnfelderítési ügyet õ akarja csinálni, persze a rendõrfõnök nem engedi - két amerikai ha találkozik, kifinomult jazz zenét hallgatnak - vagány egyedi néger rendõrnek természetesen családja válságban van - volt feleségével/gyerekével nincs ideje találkozni, mert a munka
- autós üldözést csakis kabrió Cadillac Eldoradoval lehet folytatni - ha egy modern autó felborul, egybõl kezd belõle ömleni a benzin, hadd izguljon a hülye nézõ, hogy kigyullad-e - ugrálás sanfransisco ismert lejtõin autókkal - természetesen az üldözés a híres friscoi villamoson is folytatódik - a híres friscoi villamos természetesen fékevesztve rohan lefelé a lejtõn, hiszen lelõtték a kezelõt - ha a villamos beér egy autót, és enyhén meglöki azt, akkor a villamoson mindenki kurvanagyot esik - fõhõs négernek kell megállítania a villamost, a féket természetesen izomból kell húzni, természetesen elromlott.......
Ha egy (öreg)embertõl azt várjuk, meséljen el egy fontos történetet, hosszú gyõzködésre sem hajlandó elmesélni.
Aztán egy teljesen más idõpontban, amikor már indulnánk haza, váratlanul megszólal: "Az egész egy esõs délutánon kezdõdött..."
autók fék nélül.:
-Ha valami gonosz teremtmény elnyiszabolta a "fékvezetéket", akkor abból negyed órás szágulós jelenet lesz a filmben. Persze minimum 30 százalékos, hajtûkanyaros lejtõn, vagy autópályán, minimum 170-nel száguldva.
-A fõhõs ilyenkor csak eszetlenül nyomja, pumpálja a beesett fékpedált. Kis jelentnél kb. hússzor, nagyjelenetnél sokkal többször. A drámai hatás fokozására még 5 perc elteltével is mutatják, ahogy próbál fékezni a fazon.
-A hibás fékkel rendelkezõ autók különös tulajdonsága, hogy ha nem nyomják a gázt, akkor sem vesztenek sebességükbõl még sík terepen sem.
-A kézifék fokozatos behúzása, vagy a sebességváltóval való visszakapcsolgatás természetesen nem jut az eszébe senkinek.
a Halálbiztos diagnózis-ból leszûrt tanulságok:
-mindenki mindig mindent óra nullanullakor csinál, és erre mindig emlékszik is
-a filmbeli nyomozók vagy hülyének nézik környezetüket, vagy hangosan gondolkodnak, mindenesetre mindent kimondanak az üggyel kapcsolatban
-a rendõrség munkája abból áll, hogy rutinkérdéseket tesz fel a gyanúsítottnak, amikre nem kap választ, és ha lövöldözés van, megmentik rokonaik és szerelmük életét
-egy komoly gyilkossági ügyben 1, azaz egy darab férfi nyomoz hivatalosan
-minden gyilkossági ügyben van egy szép nõ
1. Ha egy állatot laboratóriumban tenyésztenek és kiszabadul, az FELTÉTLENÜL gonosz, alattomos és az emberekre veszélyes. 2. Csak akkor támad,amikor egyedül, védtelenül álldogálsz valahol. 3. Akkor viszont csontig lecsupaszít. 4. Ezek a mutánsok elpusztíthatatlanok, hiába veted be a legszuperebb fegyvereket. 5. Végül valami egészen banális és bugyuta módszerrel lehet csak felszámolni õket.
Ha a dzsungel legmélyén lezuhan egy repülõgép, és marad egy lánygyermek túlélõ, akkor abból minden esetben hidrogénszõke, szilikonmellû nõ lesz nagykorára, tökéletes manikür-pedikürrel :D
A nemét autópályákon csak a lejárt mûszakival rendelkezõ, forgalomból kivont kocsik, divatjamúlt, roncsteleprõl szervált kocsik száguldoznak és törnek ripityára, kivéve a rendõrök kocsiját, az éppen az aktuális Audi vagy Merci model :D
hétvégén láttam egy nagyon jót!
A lopakodó csapatszállító változatáról úgy át lehet menni a Boeingbe, hogy a tenoristák :-) semmit sem vesznek észre. A "kiégett egy panel" szöveget minden terroros beveszi, pláne, ha mutatsz is egy kiégett hangkártyát (ilyen vót, na.) Ráadásul az átvezetõ csövön akkor "szakad el a tömítés", amikor Steven Seagal is átért. Nah eddig néztem a Tûzparansc c. paródiát.
Elõször én sem értettem, de rájöttem a megoldásra. 100 ember nem tud eltalálni egyetlen embert, míg az mindet letlövi. Magyarázat: a magányos hõsnek sok célpontja van, ha vaktábnan lõ, akkor is van valamennyi valószínûsége, hogy eltalál valamit. Nagyobb, mint a 100 embernek egyenként, akik egyetlen célpontot akarnak eltalálni. Most épp azon gondolkodok, hogyan lehet egy normális tûzgyorsaságú Avtomat Kalasnyikova orbcza 1947 típusú gépkarabéllyal két másodperc alatt annyi töltényt kilõni, melytõl 20 ember holtan fog összerogyni. Azt máig nem értem ,hogy a bosszúhadjáratot folytató hõsökre miért nem vonatkoznak a törvény elõírásai.
A tipikus "Ne tedd mert akkor olyanná válsz mint õ! -szöveg"
Persze a jó nem öli meg, a gonnosz viszont a fegyveréért nyúlés orvul hátba akarja lõni a jót, mire az lepuffantja.
Ha a 56 emeletes felhõkarcolóról éppen le akar ugrani valami önygilkosjelölt, addig sohasem fog ugrani, amíg a tökös utcai zsaru oda nem érkezik, és meg nem próbálja lebeszélni az ugrásról. DDD
Amúgy sosem ugrik le egyetlen önygilkosjelölt sem, kivéve ha Mel Gibson megy ki a helyszínre, mert az odabilincsel, és a mélybe húz az ugrásával. DDDD
Eskönfilm vége: megvan a gonoszok fõhadiszálása, 1 bemegy a másiknak a kocsiba kell maradnia, de persze nem marad. És naná hogy õ menti meg a fõhõst. Ha a fõszereplõn nincs mellény akár golyozápor közepén is kávézhat, nem találják el, de ahogy felvesz egyet, szarrá lövik. A nagy végkifejlett közepén sohasem ér oda az erõsítés, mindig PONT akkor, amikor meghalt a fõgonosz, vagy éppenséggel le kell beszélni hõsünket az utolsó nagy csapásáról (véres, fujtat, vicsorít, habzik a szája), de aztán sikerül lebeszélni.
Az is tuti, hogy ha én leszek a világ ura, akkor csinálok egy buzi nagy piros gombbal ellátott panelt a fõhadiszállásomon, ráfestem, hogy önmegsemmisítés, és belevezetek tízezer volt áramot.
A Nagyon ütös vígjáték kategória elég tág: Annak ellenére, hogy én horror-thriller rajongó vagyok, nekem nagyon tetszettek a következõ vígjátékok: Minden6ó, Horrorra akadva 1-3, Tök alsó, Feketén-fehéren (Wayans fiúk agymenése), stb.
Tudnátok ajánlani valami nagyon ütõs vígjátékot?
Wow! Mindig találkozni akartam a debreceni sorozatgyilkossal! Társulunk?
Én az összes itt leírtat kipróbáltam és az életben is mûködnek...
Ha valaki azt ordítja neked, hogy "megtudod csinálni!"
Akkor legyél akármennyire összeverve, felkapod a kardot/pisztolyt/kezedet ökölbe szorítod és tényleg!
A rossz meg sírhat.
Egy érdekes kérdés. Még nem volt alkalmam letesztelni. (És nem is akarom mert nem akarok börtönb/villamoszékbe kerülni.)
Általában sorozatgyilkolós filmekben, amikor az ártalan nõi áldozat mögé lopakodik a gyilkos és mondjuk hurkot vet a nyakába, vagy kézzel támad rá, ilyenkor mi történik?
Az aldozat általában rémülettõl kikerekedett szemmel lemerevedik. esetleg néha kaparássz a gyilkos kezét/kötelet. Ezután 4 dolog történhet. 1. Kb 1.5 percen belül meghal. (Ez csak a fílm elején/közepén szokott lenni, hogy lássuk mekkora szemét a gyilkos.) 2. A gyikost megzavarják és elmenekül. 3. Fõhõsnõ barátja megjön és ártalmatlanná teszi a gyilkost. (összeborulás) 4.A fõhõsnõ magától kiszabadul, és közben ártalamatlanná teszi a gyilkost.
Azt nem értem hogy a mellékszereplõk töbségének miért nem jut eszébe, hogy amíg elég levegõjük van mondjuk tökönragadják, vagy szembenyomják a gonoszt. Vagy egyáltalán bármilyen offenzív dolgot mûveljenek?
Vagy a valóságban is így van? (Hirtelenségm, sokk stb.)
A fõgonosz, meg te álltok egymásal szemben, a fõgonosz fegyvert fog rád, és késöbb le is akar lõni, de elõtte elmeséli gondosan, hogy miért kell téged megölni, meg hogy hogyan kerültél egyáltalán ekkora gebasz -ba.
De sebaj, te szépen végighallgatod ezt, esetleg húzod még az idõt, addig a felmentõsereg ideér, és te megmeneklültél, a fõgonoszt meg vagy lelövik, vagy bötrönbe zárják. DD
Ha hiányzik a gerincedbõl egy 15 centis darab, akkor nem fog a tested összerogyni
Ha valami csók következne akkor 1 a -10.-en sebességel közeledik egymáshoz a 2 fej. Amikor már csak 1 mm van köztük vagy a telefon, vagy egy ismerõs úgyis megzavarja õket. Persze semmit nem vesz észre az egészbõl.
Csipogó mütyürök:
- Amerikában mindenkinek olyan autóriasztója van, hogy amikor bekapcsolod, akkor kettõ magas hangú csipogást hallasz. ( Uuu- Uu)
- Senkinek nincsen mobiltelefonja még mostanában sem, hanem csipogója, amire mindig rosszkor érkezik az üzenet.
- Ha hazaértél akkor mindig van üzenet az üzenetrögzítõn, általában ez is mindig kettõt csipog ha megnyomod.
és a fénysebességnél gyorsabb információcsere sem okoz problémát.
És úgy is lehet teretugrani, hogy egyenesen bele kell menni egy feket lyukba. DDD
A jövõben a csillagok között is fogunk tudni utazni, de a kommunikációs csatornákon a hang még mindig olyan lesz, mint a mai telefonokban
Jah, és a vonatvezetõ nem fog megállni, ha már elütötte tovább megy, sõt nem fog emlékezni sem a vezetõfülkébõl kiszált digóra, aki egy elõre odakészített másik kociba szállt, sem a felkötött karú szemtanura, aki az átkelõ másik oldalán nézte az esetet hidegvérrel végig
jah, az király volt amikor elbújnak a csatornában, de persze a kíváncsi fotóriporterek nem is tudják lefényképezni. DDD
És a végén : Ha el akarsz valakit intázni, akkor zárd be a kocsiba, majd áljj meg a kocsival a vasúti átjáróban, mindig arrajön egy tehervonat, mely keresztülmegy a járgányon, elintézi a kocsiban ülõket, és a tehervonat megállás nélkül tovarobog......
Ha a páncélterem elektonikus számzárja nem akar kinyílni, akkor csak lõdd porrá az, a kilincsel már nyitható is.
A közel fénysebességgel repülõ alumínium nem szakítja az embert ezer darabra, csak elrepíti, de csak annyira, hogy a a fából készült falat áttörni már nem tudja a lendülete.
Ha föl akarod robbantani a kisteherautódat, hogy azt higgyék meghaltál, állj egy csatornafedél fölé, úgy se látja senki, ahogy eltûzöl a kocsi alatt. (persze az nem gond, hogy a robbanás elõtt a kocsi a csatorna fedél melett áll )
Persze ha fõhõs vagy basebalütõvel is fejbecsaphatnak akkor is csak egy kis múló migrén lessz a dologból. :)
egyetlen ütéssel bárkit le lehet teríteni úgy, hogy az illetõ ne keljen fel amíg a környéken tartózkodunk
...amikor magadhoz térsz, a tarkódhoz kapsz, mert baromira fájni fog, de ez általában fél perc alatt elmúlik. Pedig lehet hogy pisztoly markolatával vertek fejbe. DD
HA leütöttek sosem kapsz agyrázkódást, és semmilyen káros hatástól sem kell tartanod.
Akkor már csak pár másodperced van még mielõtt leütnek.
Aztán meg persze a fõgonoszok rezidenciáján térsz magadhoz.
sopranosban birom hogy utálják a fekákat meg a bézbolütõ visszatérõ eszköz tiszta vice city az egész sorozat
ismétlek szerintem:
Ha valami emléked van, akkor azt külsõ nézetbõl látod. Ez sokszor akkor is igaz, ha a jövõdet látod.
Ha az autód tud dumálni, akkor bárhonnan képes felvételt készíteni ... még a megfigyelt személy orra elõtt közvetlenül is képes egy hõképet felvenni feltûnés nélkül, miközben az alany éppen limuzinban ül kb 50 m-el odább