Lada-Renault szövetség: ----------------------- Oroszország legnagyobb autógyára együttmûködési szerzõdést írt alá a Renaulttal. Részeletek: www.ladarevolution.atw.hu
AZ oldalát törte össze mondjuk rossz példa volt mert nem frontálisan egy oszlopot trafált el jó most ez egy rossz példa volt de akkor is meghajlott a huzatópad
hát nem tudom hogy törés szempontjábol mennyivel jobb de egx ismerösnek volt 540i-je összetörte ugy hogy meghajlott a padlolemez és nem sérült meg senki komolyabban de egy jó féle huzatópad megroppant alatta és azért mégiscsak a hátsókerék az igazi de attol m ég mindig szeretem a ladákat ha az ujjakkal nem is volt még szerencsém találkozni a niván kivül
hát sajna az elsõ kerék hajtás mellett szól a térkihasználás, és a törés szemponjából is kicsit szerencsésebb egy keresztmotoros konstrukció:( de van megoldás 4x4-est kell venni:) Vagy ilyen 2151-est, amit a 2105-ös padlóvázára tervezték: (bár ennek gyártása bizonytalan, mert csak EU3-as a níva 1.7i motorja, és nem nagyon akarnak pénzt ölni annak a motornak a fejlesztésére...)
Jók ezek az ujj ladák de a tuning 05-ömet nem adnám oda eggyikért sem amugy meg kár hogy elhagyták a hátsókerék hajtást ennél a pontnál kicsit szálka ment a szemembe most már csak a bmw lessz lassan egyedül hátsókerekes és ennek nem rülök sokkal több hátsókerekes autó kellene
A Lada C nagyon tetszik. Bár nekem az összes régebbi (2101, 2103, 2105, 2106, 2107 stb.) is tetszik. :D Egyszer szeretnék egy 2101-et és 2103-at. De jó lenne, mindkettõ gyári állapotba visszaállítva. :D
A Kalinát 2005 óta gyártyák, saját, orosz nagbefektetõk, illetve állami finanszírozásokból. A Lada C-Project-et, és a Lada C-t pediga Magna-Steyer céggel közösen fejlesztette ki a Lada. (a steyer a padlóvázat tervezésében volt benne) Az autó az EuroNCAP törésteszteken 5 csillagot ért el. (crash test video 2116) Elõreláthatólag mindkettõt 2009-ben kezdik gyártani.
Amúgy a Lada 2170 Priórát kifelejtettem:)
Ez a 2110-es frissített változata. Idén kezdték gyártani. EuroNCAP töréstesztje 4 csillagos: crash test video 2170 A 2009-ben bevezetendõ modellekik pedig, ennek az 5ajtós és Soprtcoupe változatát kezdenék gyártani:
És 2008-ra tervezik a Lada Oka 1121 kisautó gyártását is:
válasz1: sz**sz rá nagy ívbõl, a lényeg hogy jár a motor válasz2: elmész egy szervízbe válasz3: elkezded átnézni a kábeleket kontakt hiba után kutatva válasz4: egy forgalmasabb fórumon kérsz segítséget
lényeg: halvány lila gõzöm sincs és szerintem rajtam kívül kb senki nem figyeli ezt a fórumot. ellenben ha már ittvagyok tessék egy kis ritkaság (lrc topicból):
Olyan kérdésem lenne, hogy csacsiba be lehet-e építeni valami más típus 5 gangos vátóját. Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de légyszi válaszoljatok. Ha hülyeség akkor azt is mondjátok meg. THX
Hétvégén minirallye volt a városban, a vasútállomáson rendezték. Mondanom sem kell, a Ladák okozták a legnagyobbakat, gondolom, ismerõs a Muki név... a ~21-2 másodperces idõk mellett õ csinált 41.7-et, de nem maradt hátul gumija. Azt hittük, a felnit is leesztergálja :-) Volt VFTS (lehet, hogy csak kívülrõl) is, az valami gyönyörû! Ha elõhívom a képeket (digitális gép :-) ) majd teszek fel párat. Bár a DuEn.hu-n állítólag már fent vannak a képek.
Jah, király. LADA4EVER ;)
Ja a felnik meg a szárny hasonlít.Meg minden, de nagyon ott van.
Gömbölyû Lada? Ugye a hátulhajtást azért meghagyták? (Ja, az már a Samaránál sem volt meg :-( ) Lassan tényleg egyforma lesz minden autó... De azért teccik!