Remek játék. Ha majd kipróbálod, akkor látni fogod, hogy miért is jó az ha nem kell egy játékban építkezni. Nincs semmi bajom az építkezõs, egységgyártós stratégiákkal sem, szívesen játszok velük. Ebbe viszont ez nem kell, pont így jó ahogy van.
Igazából nem a video akad, hanem az a számítógép szaggatott, amin játszanak. Ez meg elég hihetetlen számomra, hogy valami özönvíz elõtti gépen teszteljenek. Talán még az is lehet a magyarázat, hogy .mov formátumba vették fel az anyagot, hatalmas adatvesztést beállítva a kis méret érdekében. Akkor viszont nem sok értelme van trailert kiadni. Más ötletem nincs.
túl sok változást egy ilyen kategóriájú játékban nem várhat az ember.
Nos én nagyon szeretem a Blitzkrieg elsõ részét és a kiegészítõit. Viszont ezeket a képeket nézve nem igazán látok nagy különbségeket. Sõt! Az egyetlen különbség, hogy a teljes 3d-s megjelenítésnek köszönhetõen, már lehet forgatni a pályát és zoommolni. Nos ez nekem eddig sem hiányzott. Általában beállítom egy nézõpontra és egy fix zoomra a pályát és többet már hozzá sem nyúlok. Örülök a 2. rész elkészülésének, de a képek alapján túl nagy változásra nem számítok.
Megnéztem a trailert. Vadállat!!! Fõleg a hajó tetszett. Na ott lehidaltam. Úgy látom egész jól ki lehet használni a teljes 3D-s forgatást. Negatívumként egyedül azt jegyezném meg, hogy amikor a brutális hajóágyú bebombáz a kikötõbe, akkor elvileg az épületeknek szét kellene robbaniuk és beteríteni a törmeléknek mindent. Itt viszont a ház robban, de csak azon a helyen amit az épület fizikailag elfoglal, aztán pedig (és ez a legrosszabb) saját magába roskad. Nos ha egy hajóágyú telibe lõtt egy épületet, akkor annak a darabjai szinte mindenütt megtalálhatók, kivéve az eredeti helyüket. Magába roskadt házak, pedig legfeljebb egy földrengés alkalmával keletkeznek nem pedig ágyúzáskor. Na ez csak egy kis puffogás volt, ettõl függetlenül nagyon tetszett.
Ha valakinek van crack a játékhoz, legyen szives ossza meg velünk. THX
A Nival Interactive javában fejleszti a Blitzkrieg 2. részét, de nem hanyagolja az elsõ rész rajongótáborát sem, mivel jön a kiegészítõ lemez, mely a hangzatos Burning Horizon (Lángoló Horizont) nevet kapta a keresztségben.
Érdemes megvárni ugyanis nagyon ígéretesek az eddig kiszivárgott infók. A fõfogás egy 18 misszióval telített hadjárat lesz, amelyben Rommel generális fõbb csatáit játszhatjuk újra. Csak a fõbb helyeket említve: Ardenek, Tripolis, Tobruk, El Alamein, Szicília és természetesen Normandia. Persze nem ennyi lesz az újdonság, mivel kapunk egy új választható oldalt, Japánt. Megismerésükhöz 8 új küldetés áll rendelkezésre, eljutunk majd Szingapúrba és Burmába is. Több, mint 50 új egységet láthatunk a játék során, úgy mint Zero vadászrepülõket, Blenheim bombázókat, M5 Stuart, Chi Ha és Pz IV H tankokat és még sok mindent amit még nem árultak el nekünk.
A Burning Horizon-hoz új mesterséges intelligencia dukál. Az ellenség figyeli a vonalainkat, felszámolja az aknamezõinket és elõszeretettel veti majd be a légierõt. A missziók széles skálán mozognak, lesz légitámadás levezénylése, túszmentés, épületek védelme és persze sok támadás. Apropó épületek, új épületeket is ígérnek a fiúk.
Gondolom a német CDV Software kiadó hatására fejlesztõk elõször a német verziót fejlesztik, de utána nem sokkal várható az angol nyelvû is. Megjelenést kissé tág intervallumban határozták meg, 2004 elsõ fele. Szóval az is lehet, hogy holnap de az is lehet, hogy május vége - hamarosan kiderül. Ha valaki az angol verziót favorizálja, akkor neki egyszerû a képlet: amint kint a német változat, készülhet.