Ez egy másik játék. A blitzkrieg 1-et felhasználva készítettek egy önálló játékot az oroszok. Ez lett a Great Battles Of WWII Stalingrad. Remek játék érdemes kipróbálni. Éppen most tolom én is meg Nameny56 is és kb. a német kampány közepén járunk mindketten.
Találtam a 1944 Battle Of The Bulge-hoz savegame-t. Azt írja hogy minden küldetéshez hozzáférést ad és játszható. http://www.1000waystocheat.com/dl/tnt1bou1.zip A SavedGame giving you access to all of the areas of the game. Unlocks: All 20 Missions NOTE:These 20 missions are spread across the 3 Chapters of the game. They are listed in numerical order from 1 through 20 within the game, when using our unlocker. However, the game only lists the names of the missions, and not their numbers or which chapter they are in. So, we give you that information below, because we are just so damn nice.
Mivel hogy minden Blitz 2 kieg fent csücsül a gépemen így tudok mindhez hozzászólni. Frontline - Fields of Thunder-rõl Nyomtam az este azt az orosz elsõ pályát ahol Axonnak beragadtak egységei. Nekem az angol warez verzió nem csinált ilyet. Most hogy az alapjátékot szintén nyomom, ez a Frontline tényleg szebb és hangulatosabb. Meg mintha a gépi ellenfél is okosabb lenne. Valahogyan jobban össze van rakva. Szóval az alapjátékban túl könnyûek voltak a pályák. Lehet mert normál fokozaton mentem. Talán ha hardra teszem jobb...Máskülönben meg az afrikai szintereken az angol csapatok hüje zöldes takjaikkal...nem tetszettek. A német tankok még jók voltak, valósnak látszottak. Más. Afrika Korps vs. Deset Rats az nekem megvan magyarul és tök jó a magyar szövege stb.
Én is nagy Sudden Strike rajongó vagyok. Megvan minden része és az összes létezõ mod és kiegészítés hozzá. A sudden 3 viszont nekem is csalódás volt, méghozzá igen nagy. A 1944 Battle Of The Bulge játék egy 4 részes sorozat 3. darabja. Érdekessége, hogy az elsõ két rész magyarok készítették és a játék is magyar nyelvû, míg a 3. és 4. részt már egy külföldi csapat készítette és az angol nyelvû. Afrika Korps vs. Deset Rats D-Day 1944 Battle Of The Bulge Moscow to Berlin
Nekem nagyon bejöttek. Egyébként azért a hasonlóság a panzershez, mivel egyidõben készültek és a két magyar csapat versengett egymással. Szerintem ez a sorozat jobb lett mint a panzers.
Nanana!!!Most nézem!1944 Battle Of The Bulge???Honnan töltötted le?:D Nagyon régóta vadászok rá!Megosztanád velem,hogy honnan lehetne leszedni?Elõre is köszi!;)
Ismét hangulatos képekkel láttál el minket magyargyerek,köszi!:)
Értem Axon!Látod,ez is egy isteni jel arra,hogy ne játsz az oroszok oldalán!:D Mert nagyapáink emlékét tiszteletben tartva,egykori bajtársaikat irányítva kell dicsõségeket szereznünk!;)
Most itt állok végsõ rohamra felkészülve. Jön az utolsó küldetés az alapjátékban, a Blitzkrieg 2-ben. Végre kikerültem a sivatagból. 12.Precious Cargo a küldetés neve és õsz van újra. Szépek a fák levelei, a tankjaim meg visszakapták terepszínûket. (afrikában is terepszínük volt, az ott sárga mint a homok.)
Mennek elõre, vágják a port a tankjaim, Afrika sivatagos területein. Már a cél Tobruk városa. Elfoglaltam az egész várost, nem volt megerõltetõ roham. Segéderõk is voltak a gép ad más német alakulatokat akikkel válvetve gyõzedelmeskedtünk. Ez volt a 11. pálya Homecoming
Nálam a harc folytatódik csak ugye hogy ne legyen egysíkú ezért néha elcsábulok más game felé. No kipróbálás szinten nyomtam a sudden strike 3-at. Hát eddig akadozik a játék. Úgyhogy azt nem erõltetem. Lehet kicsi a konfigom ehez. Mondjuk eddig nem volt ilyen problémám. Ezen nyomom: AMD Athlon 64 X2 3800+ AM2, ASUS EAX1950PRO, KINGSTON 2048Mb DDR2 677Mhz...tehát nem értem. Valahol olvastam róla topicban hogy másnál is jelentkeztek hasonló tünetek. Annak idején nagy s.strike fan voltam, végig mentem az elsõ és második résszel is ,sõt a resourceval is volt próbálkozásom. Más: valahol véletlenül találkoztam egy Codename Panzers mintájú játékkal,1944 Battle Of The Bulge a címe. Letöltöttem. Eljutott a próbálkozásig. Na ezt is néztem, hát a grafika az talán szép volt csak valahogy mégsem tetszett. Negyedannyi kicsi pálya volt mint a mi Bliztkriegünk. Aztán lezoomolok a tankok felé, hát max felbontáson is jó nagy kép pixeleket látok. De nagyon koppintás feelingje volt a c.panzers részekhez.
Mióta kivégeztem a Frontlines német kampányát, kicsit háttérbe szorult ez a játék. Pontosabban elkezdtem az orosz kampányt is, de bugos volt. Volt vagy 4-5 feladat, ahol a pálya különbözõ helyein kellett visszaverni a német támadást. Az egyik helyen viszont beragad egy jármû és egy szakasz katona. Hiába klikkelgettem nem mozdultak. Különösebben nem foglalkoztam velük, a maradék egységekkel is megoldottam a feladatokat. Az utolsó feladat az volt, hogy fussunk mint a nyulak, mert jön a komplet felbõszûlt német hadsereg és jól elkeni a szánkat. Én el is kezdtem menekülni a megadott pontra, de az a két beragadt egység ott maradt ahol volt. Egy idõ után kiírta, hogy sikertelen küldetés, mivel nem mentettem ki minden egységemet. Ezután hagytam a fenébe az egészet.
Az utóbbi idõben elhagyatott lett ez a topik!:S Mi van gyerekek?Semmi új hódítás?Semmi új hír?:D
Én is megvettem régebben az Anthology-t és most is azt használom minden gépen (2 munkahelyi gépen és az otthoni gépemen van fent) és nem volt még vele semmilyen gondom. Sõt, az elmúlt idõkben a gépcseréket figyelembe véve legalább 8 gépen indítottam az Anthologyt sikeresen.
Hi. Megláttam az elõbb az Auchanba a Blitzkrieg Anthology nevû játékot potom áron,meg is vettem. 990 ft volt.:-) Na most feltettem, bejön a menü, csak aztán mikor a pályát kéne beadja fekete a képernyõ. Szerintetek mi lehet vele? Ez így nem játszható de akkor meg mi van vele? Nektek hasonló probléma annak idején volt?
Igen-igen!Én is ott járok!:( Nem tudom mit kellene tennünk!:S
A Stalingradban én is keményen elkadtam. annyira, hogy talán véglegesen fel is kell adnom a végigtolását, pedig már számtalanszor újra nekiugrottam annak a pályának. Nem tudom hanyadik pályán járhatok, de a Sturet Emil-es pályákon már túl vagyok. A pálya közepén van 2-3 házacska, mögöttük pedig kisebb emelkedõk egészen a pálya széléig, gazdagon megrakva oroszokkal. Szétlõnek minden egységemet mire egyáltalán megpillantanám õket.
Emlékszem a mesterlövészre is, azzal tényleg nagyon messzirõl le lehetett szedni az ellenséget. A tank viszont 100 %, hogy ezen a pályán van. Ott ahol elsõre megjelennek a gyalogosaid a tengerparton, nyílegyenesen el kell indulni felfele és ahogy visz fel az út, akkor az út jobb oldalán van a tank, kicsit feljebb pedig a tank legénysége. Ez már nagyon a pálya szélén található.
Axon!Had kérdezzem már meg!Te végig vitted a Great Battles of WWII- Stalingrad-ot??Vagy ha nem,akkor hol jársz benne?Én elég keményen elakadtam!:S :(
Hát igen!Jó kis pályák voltak ezek!:)
Elsõ feladat a szük szoroson átjutás. Látszik gyönyörûen ahogy forgatom a képernyõt 3D-ben, milyen élethûnek hat a táj.
Most indulnak csapataim az "alapmû" 8-as "Precious Prelude" küldetésének.
Igen igen, a Liberation-nak is így lett vége hogy kidobott a menübe. Biztos azért hogy kezdjem nyomni a másik néppel, mondjuk az orosszal. Nos, kivégeztem az alapjáték Desert Barracuda 7-es pályát. Nem volt jó játék, csak gyalogosaim voltak, ellenem legalább 3db 90 mm-es löveg volt. Elfoglaltam egyet és a depo raktárakat szétlõttem ahogy a képen látszik. És ennyi. Axon amit említettél hogy valami tankot kell kiszabadítani és elindítani az nem volt! Az valami másik pálya lehet. Egy mesterlövészt szabadítottam ki és tapasztaltam hogy milyen hatásos a harcászata ha bevetem. Gyakolatilag messzirõl kinyírt egy fél hadsereget.:-)
Gratulálok a gyõzelemhez hadnagy!:D Ha az oroszokkal is nyomni akarod,akkor tegyél belátásod szerint!:D ;)
Számomra hihetetlenül sokat dobott a hangulaton, hogy magyar nyelvû volt a játék. Sokkal jobbak az egységek tesztúrái mint a többi Blitz2 játékban. Summa-summarum, szerintem ez eddig a legjobb Blitz2 játék a sorozatban, bár a másik két kiegészítõt még csak próbálgatás szintjén toltam, de akkor is fenttartom a véleményem. Valószínûleg az orosz kampányba is bele fogok kukkantani.
És vége is... Bizony tényleg 10 pályás a német kampány és ezután ki is dobott a nyitó képernyõre. Azért valami kis záró filmecske jó lett volna, de ha jól emlékszem magyargyerek beszámolójára, akkor a Liberation is pont így fejezõdik be. Mindegy, német kampány kivégezve. Ez az utolsó pálya egyértelmûen egy bónusz küldetésnek lett szánva és abszolulte nem illik bele a pályák sorozatába. Valamelyik pálya után kellett volna beszúrni mellék küldetésként (nyulfarkinyi rövid volt) és a 9. pályát tenni utolsó pályának, mivel az tényleg egyfajta lezárása lett volna a Kurszk hadjáratnak, ahogy a németek hõsies védekezéssel hátrálnak a vesztes csatából.
Majd a kitüntetés:
Majd ismét egy hídon való átkelés ami már kicsit könyebb volt és csatlakozás az itt álomásozó szövetséges egységekhez és vége is:
Nagy nehezen átkecmeregtem a hídon, majd megindultam a 2. híd felé és felszámoltam az ott álomásozó örséget:
Nem dehogy. Wendorf megmentése csak az elsõ feladat volt. Most át kellene kelnem a tankok mögött látható hídon. Ez elképesztõen nehéz. Nagyon hiányzik a gyalogság. Jó lenne ha a tiszt távcsövezne, míg egy másik gyalogos alakulat elkezdene kúszni a hídon keresztül, egyrészt golyófogónak, másrészt meg elintézhetnék a túlparton lesbõl tüzelõ 85 mm-es légvédelmi ágyút, míg a gyalogosok után araszoló tigris kilõhetné a túlparton beásott orosz tankot (talán t34es ha jólemlékszem). Közben a kiindulási pontomra megérkezett egy rakás orosz egység vagy 3 su152-es önjáró tüzérséggel, úgyhogy amint rálépek a hídra és észlelnek az oroszok, akkor rögtön jön a tüzérségi áldás is. Szóval 3-4 (sikertelen)nekifutás után úgy döntöttem, hogy megkísérlem a 2 tigrissel felszámolni a mögöttem levõ orosz tüzérséget a védelmükre rendelt tankokkal együtt és csak aztán átkelni a folyón.
Érdekes képek,grat Axon!;) Akkor te már az utolsó pályával is végeztél?:O
Megmentettem wendorfot tankostól:
Wendorfot kell kiszabadítanom és ott van a tankja:
Érdekes, hogy ennek a rakétavetõnek nem módosították a textúráját mint a többi egységnek, hanem úgyhagyták ahogy az eredeti Blitz2-ben volt.
Parancsnoki bungalló:
Vannak szövetséges egységek is. Ezt skuvizzátok, egy Posta!
A 10. küldetés igen érdekes. Elvileg ez az utolsó pálya, legalábbis a játékhoz adott magyar nyelvû kézikönyv szerint. Itt most nem a hagyományos adok-kapok megy, hanem valami más. Wittman tankját irányítjuk! Wittman elindul kiszabadítani egy jóbarátját a muszkák fogságából. Természetesen egyedül megy, ahogy egy hõshöz illik. Nos ez valahogy egyáltalán nem illik bele az igen-igen valóságosra sikeredett pályák közé. Már az is mesebeli, hogy Wittman tigrisének jóval nagyobb az életereje mint a többi tigrisnek:
Az eddigi tigriseknek 215 körül volt az életereje ha jólemlékszem, ennek pedig 315. A páncél és tûzerõ értékekre már nem emlékszem, így azt nem tudom, hogy azt is megnöveli-e Wittham mágikus egyénisége.
A jól megérdemelt kitüntetések:
Az 5. pont megvédése nem volt nagy gond a magaslatról, majd a 6. pont védelme jött, ahol kismillió egységet kaptam és a többi helyen is bõven maradt. A 6. pont is könnyû volt, gyakorlatilag 2 elefánt legyepálta az egész ellent, miközben a hátukmögöt döcögött még 3 elefánt vagy 10 tigris, tízegynéhány tigris, meg még vagy 20-30 egyébb tank. Ezután sietni vissza a 4. pontra, ahol a tiszt volt és megvédeni õt a végsõ nagy rohamtól. Bár ömlöttek az oroszok mint a tenger, de egységem eddigre már annyi volt, hogy egymást taposták. Nem is volt sem hely, sem idõ beállítgatni õket, így spontán harc tört ki mindenütt. Végül is a valóságban is volt hasonló pont Kurszknál. Az eredmény ez lett:
Gyõzelem. Most pedig az 5. pont védelmi feladatait kaptom. Sajnos megjelent 3 vadászbombázója és mire leszedték a vadászaim, igen nagy kárt csináltak:
A 4. ponton verem vissza az ellenséget:
A Flammpanzer egy vastag tûzsgárral tisztára seperte a gyorsan felém kúszó muszkák áradatát és már meg is kaptam a 4. pont megvédésének feladatát:
Újrakezdtem az elsõ ponttól és nagyon vigyáztam az egységeimre a gigantikus túlerõvel szemben is. A 3. pont sikeres megvédésének vége:
Talán ez eddigi legjobb képem.
Nemsokára tolom én is tovább, csak most megszereztem az anno 1701 magyarítást és azt nyomom próbálkozásként milyen magyarul. Jók a csatáid! Igazi küzdelem.
Igazi mészárlás! Nem rosszak az ilyen pályák amúgy,mert sztem visszaadják a német csapatok elkeseredett védekezését a ruszki hordák ellen!KITARTÁS AXON HADNAGY!!!
Mondjuk ott elõl az az 5 db Pz 38T nem valami tápos védelem a csordában özönlõ KV1 és KV2-esek ellen. Igazi golyófogók. Egy lövés erejéig feltartják az élen jövõket, addig a mögöttük levõ Nashornok apríthatnak egy kicsit.
El sem hiszem, de pont megvan az a mentésem, amikor az elsõ pont megvédése után vagyok és pont most kapom meg a feladatot, hogy védjem meg a 2. pontot, de az ott levõ egységek fölött még nem kaptam meg az irányítást. Érdemes rájuk vetni egy pillantást. Igen tápos csapat, de másodpercek alatt elvesztettem mindet:
Ha megnézitek a képeket, akkor láthatjátok, hogy elég sötétek. Nos elvileg napkelte van azért dereng minden ilyen narancssárgás árnyalatban. Higgyétek el, hogy baromira zavaró, alíg lehet kivenni a sötétségbõl kilépõ egységeket.
Az elsõ képen a 3. pontnál megmaradt néhány egység látható. Sajnos a 2. pontnál nem maradt meg egyetlen egységem sem. Nos ezt a kevés maradékot kellett volna idõben visszavonni, hogy védjék a 4. pontot. Mondanom sem kell, hogy a 4. pont támadásánál olyan tömegben ömlöttek az orosz páncélosok, hogy két tenyérnyi helyen nem látszott a pálya a tankoktól. Mindezellen védekezett 2 db Pz IVG és 2 db Nashorn. Ezt a 4 egységet kellett volna segítenem az ázsiai hordák ellen.
A kép rosszul lett beszúrva. Itt az elsõ pontból megmaradt egységek:
Elsõ pont megvédésénél maradt egységek várják a további támadást. A minimapon jól látszik, hogy a térkép közepén kell(ene) megvédenem a 4. pontot.
Toltam kicsit a Kurszki csata 9. pályáját. Itt már folyamatos védekezésre kényszerülünk. Az elsõ stratégiai pontot veszteség nélkül megcsináltam. A 2. pontnál a kékszínû szövetséges egységek irányítását közvetlenül a támadás elõtt megkaptam és még vittem is át az elsõ ponttól egységeket. Nagyon rosszul helyeztem el az egységeket és majd az osszes egységem megsemmisült, közben az elsõ pontnál még mindig folyamatosan támadtak a muszkák. Ezután a 3. pontot kellett megvédeni és az itt lévõ egységek irányítását is megkaptam. Eddigre az 1. pontot már nem támadták tovább, de a 2. ponton keresztül folyamatosan jöttek a tankok és immár a 3. pontot is oldalba támadták, miközben a 3. ponthoz szembõl is megérkezett az ellenség. Sikerült ez a pontot is megvédenem jelentõs áldozatok után és a térkép közepén levõ 4. pontot kellett védenem. Most jön a gond. Az itt levõ néhány egység fölött nem kaptam meg a parancsnokságot, így a rosszul elhelyezett néhány egységet hamar lerohanták és a középen levõ tiszt megölése után jött a Sikertelen küldetés felirat és a küldetés félbeszakítása. Tehát nekem a maradék (ha mard egyáltalán) egységekkel rohannom kellett volna a 4. pont megvédésére miközben a 3. pontot még folyamatosan támadta az ellenség azután is, hogy sikeresnek vette a 3. pont megvédését. Gyakorlatilag hiába gyõzök egy pontnál, mégis menekíteni kell a maradék egységet visszafele. Jó lenne ha lenne mentésem az 1. pont megvédése utánról, amikor még nem volt veszteségem, mert itt bizony nagyon tartalékolni kell az egységeket, ha meg akarom védeni a 4. pontot (és akkor ott még nincs vége a pályának, mert a térképen még van két helyen lerakva egy rakás szövetséges egység, amiket biztos megint meg kell majd védeni.
Total War nevezetû kieg létezik a Blitzkrieghez?Hmmm???Axon?Te talán tudsz válaszolni!:)
Na sziasztok!Megcsináltam a Blitzkrieg 2-Fall of the Reich kieg utolsó elõtti pályáját,ami a Balaton Offenzíva idején játszódik!Hát ez a pálya nem volt semmi!Védekezni kellett,még hozzá kemény 2 óra 6 percig(!!!).Egy kisseb dombon helyetfoglaló magyar falut védtem erõimmel,míg a muszkák folyamatosan ömlöttek 3 irányból!Huh,elég idegölõ volt!:) De ami még ennél is meglepõbb,hogy ezen idõ alatt 2500-nál (!!!) is több ellenséges egységet semmisítettünk meg csapataimmal.Számszerint 2517-et!!!:D Saját veszteségeim ezek mellett eltörpültek,csupán tizede az ellenséges csapatok hatalmas vérveszteségeinek(255 fõs aját veszteség)!Nagyon szuper csata volt!!:) Deutschland für immer!;)
Na ezen a pályán van egy német tank üresen, tõle nem messze pedig a tank legénysége fogságban. Ki kell szabadítani a tank személyzetét és akkor azok odamennek a tankhoz és... na igen elvileg beszállnak és ezután már te irányítod. Nekem viszont (talán valami bug miatt) nem voltak hajlandók bemászni a tankba.
Ezek az afrikai pályák nekem nagyon tetszettek,sztem elég ötletesek voltak!;) Fõleg ez,amin most vagy!Az elsõ afrikai német pályán FLAK-88-asokat kell kimenekíteni!:P Am grat a képekhez,jól sikerültek!
A következõ pálya: The Rats of Tobruk, Africa: Desert Barracuda 1942. Nincs tankom, csak gyalogság. Este van. Egy rádióállomást kell elfoglalni. Nagyon tetszik hogy van kutya az ellenségnek. Egész ötletes ahogy meglát és fut, támad rám.
Látszik ahogy jönnek felém a kutyák.
Átmentem az elsõ sivatagi pályán. Gyerekesen könnyû volt. Igazából nem értettem miért ilyen egyszerû. Egyetlenegy falut elfoglaltam alig néhány tank védte. Aztán kaptam 3 teherautót amivel a pálya másik végébõl átkelett hozni 3 db légvédelmi ágyút. Axon biztos jobban tudja a tipusait. A szállítás útját biztosítottam harcjármûveimmel. Maradt még egy angol zászlóval jelölt város, azt nem is kellett bevenni. Nem értettem.
Ezekre a pályákra már emlékszem, mivel nemrégen vittem õket végig, ugyanis a blitz2 megjelenésekor nekiugrottam, és a sivatagig jutottam, majd félre tettem hosszú idõre. Aztán újra toltam, de már párhuzamosan a Frontline-al. Mivel a Frontline-ból már az utolsó elõtti pályán járok, így most csak arra koncentrálok, bár bevallom, annyira megtetszett a játék, hogy valószínûleg az oroszokkal is bele fogok kezdeni.
Axon: Jó hogy taktikai segítséget írsz, mert ha majd ott járok a Frontline - Fields of Thunder-t mikor nyomom, átnézem mit tanácsoltál. Alapjáték 6. pálya. Afrikában állomásozó csapataim láthatóak a képen amint pihengetnek a pálmafák árnyékában egy oázisnál. Este felé várhatóan megérkezik a vezérünk, a sivatagi róka. Megérkeztek az elsõ német egységek Tripoli-ba (az 5. könnyûhadosztály), amelyet késõbb, május elején követ a 15. páncéloshadosztály. A megérkezés után Rommel rögtön a saját kezébe vette az irányítást. Habár elvileg az olasz parancsnokság alárendeltségébe tartoztak, Rommel rájött, hogy a demoralizált és ódzkodó olaszok csak hátráltatnák a terveiben. Villámgyors támadásokkal visszaverte a meglepett briteket, visszafoglalta Cyrenaica területét, Benghazi-t, Bardiá-t, és Solum-ot. Tobrukot kétszer is ostrom alá vonta, bevennie azonban nem sikerült. Ellenben súlyos harcokat vívott a britekkel a Halfaya-hágónál és Sollum-nál. Wavell tábornok ellentámadását ugyan sikerült Rommelnek visszavernie, de a harcok után mindkét fél kimerült, ezért védelemre rendezkedtek be a front mindkét oldalán, és megkezdõdött a készletek feltöltése. Ezekben a harcokban tett szert Erwin Rommel legendás hírnevére, valamint a "Sivatagi róka" becenévre. Ugyanis az afrikai hadviselés teljesen más volt, mint addig bármi a II. világháborúban. Egyetlen út vezetett végig a sivatagon, a Via Balbia. Nem voltak természeti akadályok, civil lakosság is csak elvétve, a mozgási szabadság gyakorlatilag végtelen volt. A közös ellenség pedig maga sivatag volt, amely ellen mindkét oldalnak küzdenie kellett.
"Igen merész és ügyes ellenfél áll velünk szemben. Egy, a háború vérzivatarából kiemelkedõ nagy hadvezér" Winston S. Churchill 1942 januárjában, a brit alsóházban mondott szavai Rommelrõl.
Jók az akcióid.
A 9. pályán a leírás szerint védekezésre kell berendezkedni, így ez lesz az elsõ pálya, ahol nem támadni kell.
9. pálya kezdõkép:
A jól megérdemelt jutalmam:
Gyõzelem:
A végsõ roham elõtt. Minimappon jól látszik az oroszok utolsó kis szigete:
IS2-es tank kivégezve:
A minimapot érdemes nézni, már enyém a térkép fele:
Egyre nõ az armada:
8. pályán a pálya fele az enyém. Egészen a kis kék nyíl-ig (ami az északot mutatja) az enyém a terület. Pont a kis kék nyíl alatt van egy domb 3 db orosz nehéztüzérséggel. Azt 2 párduc és egy Pz IV D hõsies feláldozásával teljesen megtisztítottam. Bár elveszett mindhárom tank, így kiiktattam egy jelentõs probléma forrást, amivel a jövõben jónéhány tankomat megmenthetem. Egyébként ez a pálya tényleg magasan a legbrutálisabb, bármelyik másik pályát ver nehézségben. Itt aztán tényleg minden négyzetméterért kínkeservesen meg kell szenvedni.
Blitzkrieg 2 alapjáték 5.pálya Ellenséges(francia)védelmi állások. Igen jól megerõsített,nehezen feltörhetõ pontok. Még jó hogy lehet kérni bombázást. Azt hiszem élni fogok ezzel a lehetõséggel.
Tankjaim szembeszállnak a francia csapatokkal. Meg kell törni harciszellemüket. Fogunk mi még masírozni a párizsi diadalív alatt...
Ham ég jobban érdekel ennek a nagy dögnek a kifejlesztése vkit,akkor ajánlom figyelmébe ezt a linket: ISZ-2
Igen,én is figyeltem ezt az IS-2-es nehéztankot,mivel a az én felderítõim is észlelték!Hát fel kell,hogy háborodjak,mert egy oltári nagy baromsáááág!Most elõször találtam ilyet a Blitzkrieg-gamek történetében!:S Íme a forrás: "A harckocsi sorozatgyártása 1944 januárjában kezdõdött. E hónap folyamán már csak 40 darab ISZ-85 készült cseljabinszki gyárban, február elején végleg leálltak a gyártásukkal, és már csak ISZ-122- eseket gyártottak. 1944 márciusában az ISZ-85- öt átnevezték ISZ-1- nek, az ISZ-122- t pedig ISZ-2- nek. A tavaszi hónapok alatt a tank megvivta elsõ harcait német Párducokkal és Tigrisekkel - nagy tûzerejû, robusztus gépként mutatkozott be, annak ellenére, hogy eleinte problémák voltak az orosz páncéltörõ lövedékek átütõképességével. A Párduc vastag, döntött frontális páncélzatát csak 700 méterrõl tudta átütni az ISZ-2 ágyúja. Az orosz tervezõk május-június folyamán új páncéltorõ lövedékeket terveztek az ISZ-2 ágyújához, és ez lényegesn megnövelte az átütõképességet - az új lövedék 2000-2500 m- rõl teljesen át tudta ütni a Párduc és a Tigris páncélját. Az ISZ-122 minden tekintetben egyenragú ellenfele volt a német nehézharckocsiknak. Legnagyobb hátránya, ugyanúgy, mint a T-34- esnek, a kezelõszemélyzet kiképzetlensége volt, és harckocsiegységek nem megfelelõ megszervezése, amely miatt a tankok taktikailag "sikertelenebbek" voltak német ellenfeleiknél. Hiányosságként lehet még emliteni a viszonylag alacsony tûzgyorsaságot - a tank átlagosan 1,5 lövést tudott leadni percenként - és a löszerkamra kapacitását, amelybe csak 28 darab lövedék fért. Mindkét dolog a 122 mm- es lõszer nagy méretébõl és súlyából adódott, és a tervezõk a háború végéig nem tudtak javitani rajta."
Hmm...az a 8.pálya sztem szörnyû!Én nem is kínlódok most vele! A Fall of the Reich kieghez tértem vissza,de ez is nagyon durva...! Habár itt legalább már tudom,hogy töröm meg a szovjet kutyák védelmét!