In 1987, the original Pirates! (see our Hall of Fame entry) graced the computer gaming world with a unique mix of pixelated high-seas action. Creator Sid Meier (Civilization, Gettysburg!) admits that the original "opened up a lot of peoples' ideas about what a game could be" when it was released, thanks to the open-ended gameplay and variety of things for the player to do. It had it all: swords, sails, puffy shirts and powdered wigs. Why wait 17 years for a sequel? "With 3D and new technology, we felt we could really add something," Meier tells us. "We've learned quite a bit about gameplay... we learned how to build on a classic game without destroying it." And so, the team that brought Civilization into a new century with Civ III prepares to grapple and board another classic!
Sid Meier's Pirates! will allow gamers to live out the life of a pirate, cruising the Spanish Main during the golden age of buccaneers. Not so much the life of a real pirate -- grimy, desperate, and sick with scurvy -- but the romantic pirates of folklore. Think Errol Flynn or Orlando Bloom, swinging from chandeliers while wooing the maiden and defeating the corrupt Governor. The Caribbean is yours to plunder, sailing where you will and moving from one action sequence to the next in a fast-paced game that's easy to pick up and dive into.
We spent a few hours yo ho hoing it up with Meier at Firaxis secret pirate lair, but we lived to tell the tale. Here's what to expect!
Release Date: Q4 2004
Na ez lesz meg egy kurvajo gama !!!!!!
lol?
Sid Meier's Pirates!
[2004-03-15 @ 13:46 - ZeroCool]
Ahogy azt megszokhattuk, az igazán nagy alkotások részletei a GameSpy oldalán jelentek meg elsõként. Ez most sem volt másképpen. Míg mások csak annyit tudtak Sid Meier következõ alkotásáról, hogy készül, addig itt már meg is találhatjátok az elsõ cikket róla ezernyi infóval és több szép képpel egyetemben. Lássuk néhány fontosabb apróságot:
- Eddig nem látott szabadság a játékos kezében - Rengeteget kell majd csevegnünk a játék folyamán - Tengeri csaták során ki kell ismerni hajóink képességeit - A fõhõs akár tánctudását is csiszolhatja :) - Közelharcban kardozó képességeinket villogtathatjuk - A szárazföldi csaták RTS jelleggel mûködnek - Misszió felvétel mellett rengeteg szerzett tárgyat értékesíthetünk
Most ahogy nézegetem a képeket kira game lesz olyasmi lesz mint a Pirates of the Caribbean!!
(Hardwired)
Már idõtlen idõk oda be van jelentve Sid Meier Pirates! rimékje, de az infók meglehetõsen szûkösen szivárognak róla, eddig talán egy-két kis képen kívül keveset hallhattunk-láthattunk a játékról. A Gamesy emberkéi most azonban rárúgták az ajtót a joviális játéktervezõre és egy adag látnivalóval és friss infókkal térhettek haza. "A célunk, hogy a játékosnak a legnagyobb szabadságot adjuk az események irányításában." - nyilatkozta Sid Meier - "és ezen események köre egy lüktetõ - saját politika és gazdasági rendszerrel rendelkezõ - világot teremtettünk."
A játék sok apró történés és minijáték láncolata lesz, hogy soha ne legyen unalmas. A következõket teheted:
Hajózás: hajókat fosztogatsz, viharokkal hadakozol, és elkerülöd az ellenséges õrjáratokat. Kikötõ vizit: Beugrasz a kikötõkbe egy kis ápgrédre, eladni a zsákmányt, körülnézni a kocsmákba, missziókat gyûjteni. Governor látogatás :): Kellemes társalgás és tápos missziók felvétele! Tengeri HENT!: manöverezés, sortûz, csáklyázás! Kard ki kard: Egyedi kardharc, speciális mozgásokkal!. Szökés a börtönbõl: Egy kis lopakodás a sötét városban, cél az õrök elkerülése.. Elásott kincs! Találd meg a térkép darabjait, amelyik a hatalmas piros X-hez vezet! (Jutalmad egy "megtaláltam a kincset" poló ;)) Szárazföldi támadás városok ellen: Egy kis szárazföldi mészárlat RTS egyszerû RTS elemekkel. A Governor lányának elkápráztatása: Tanulj meg úgy táncolni, hogy a táncparketten hódítsd meg a nemes leányt. Igen Pirates!-ben egy táncszimulátor is rejtõzik!
Ahogy a képeket is látszik egyfajta stílizált rajzfilmszerû grafikai stílust választottak a játékhoz, amely bennem nagyon kellemes Monkey Island-es emlékeket ébreszt és pláne a Pirates of the Carribean film után az egész világ nagyon közelinek és ismerõsnek tûnik, kiváló idõzítés. Maguk a harcok és a kocsmai verekedések is a filmeket idézik majd, sok humoros és látványos akcióelemmel.
Bár a játékmenet nyitott, Meierék nem akarnak "gonosz" kalózt, hanem egy királyi engedéllyel harcoló nemes célokért küzdõ hõs (és gazdag) hazafit.
A hajózási részt egyszerûsítették, ezentúl nem kell foglalkozni a széliránnyal. (Ez nem tom mennyire jó ötlet, khhm...). Lehetõség lesz néhány extra tárgy megszerzésére, pl. egy táposabb kard), de extra embereket is felvehetsz, amelyek a hajó hadi képességeit erõsítik.
Persze a nagy karrierépítés mellett a háttérben ott lesz a NAGY KVESZT is, azaz meg kell találnod elvesztt családtagjaidat és a KÕKEMÉNY fõellenséget, de õ legyõzéséhez a legjobb hajókra és legénységre lesz szükséget. Ha õt is legyõzõd, akkor már nyugodtan nyugdíja vonulhatsz :)
messze lesz még ez a játék (mert ugye 1-2 hónapos csúszást is rá lehet számítani nyugodtan)
Heh. Ez már a második Pirates! remake. Anno a Pirates! Gold-dal rengeteget nyomultam. A graphix nem tûnik valami hanyattesõsnek , de hát a hangulat miatt szerettük eddig is.
Én már nagyon várom. Szerintetek milyen lesz a gépigénye? Mint a PotC?
na még az volt egy bugparádé,nekem is meg van mind a napig a gyári dobozos full original a polcon,de annyi a bug benne,hogy rengeteg,remélem ez jobb lesz
Amondó vagyok, hogy nézz körül a topicjában, fõleg az elején. Egyik legbugosabb játék volt az utóbbi évek termésébõl.
Ami az új Pirates-t illeti, engem a #7-es postban látható kép tett kíváncsivá, asszem nem volt még olyan játék, amelyben a karddal vívást sikerült volna értelmesen és hitelesen megoldani (Talán a PotC-féle védek visszaszúrok megoldás tetszett a legjobban). Talán neki sikerül.
Kicsit off, de részben idevág: érdekelne, hogy ti hogyan oldanátok meg az irányítást egy ilyen párbajban, hogy normális legyen?
Nekem van egy elképzelésem, ami bonyolultan hangzik, de a használata egyszerû lenne. A lényeg, hogy egyszerû gombkombinációk használatával zajlana a küzdelem, pl multiban lenyomok egy bal+action gombot, akkor nyomná a csávó a megfelelõ figurát, az ellenfél képernyõjén pedig egyidejûleg felvillanna ugyanez a kombo, amit lenyomva lehetne hárítani a vágást. Egyszerre indított támadásnál vagy mindketten találnak, vagy összecsattannának a pengék. Ennek a rendszernek köszönhetõen némi fineszt is lehetne csempészni egy vívójelenetbe, ami ráadásul nem 3 másodpercig tartana. A fáradtságnak szintén lehetne szerepe (ugyanaz a mozdulat tovább tart fáradtan, mint frissen).
Amennyiben RPG jellegû a játék, akkor a fejlõdés egyszerûen megoldható lenne azzal, hogy a hõs a játékban fellelhetõ mesterektõl bonyolultabb vágásokat tanulhat (kezdetben csak egy-két kombot ismerne), amit gyakorlással gyorsabban hajthatna végre. Persze nem kell Mortal Kombat szintû kombinációkra gondolni, az túl bonyolult volna.
No mindegy, ez csak az én álmodozásom, hátha egyszer valaki a gyakorlatban is megvalósítja. :) De tényleg érdekelne, hogy nektek milyen ötleteitek vannak ezen a téren.
Amúgy annak idején valami webes gamer-magazinban olvastam egy Carribbean ktitikát. A konklúzióban 2 pontot adott rá a 10-bõl. Heh. Lehet, hogy meg voltak a maga hibái, de ez azért extrém túlzás. Én a magam részérõl olyan 7-8 pontot adnék rá.
anno c 64 en a legjobb game volt,nem is tudom hanyszor nyomtam vegig
remelem ez is lesz legalabb akkora durranas,de picit felek,hogy tul lesz bonyolitva,s a nagy akarasban,bizonyitasban vegul elveszik az eredeti Pirates! orome.
Egy baja volt csak a jateknak 64en. A nyugdij. Pedig elbohockodtam volna akar 20-30 "evig" is a jatekban, de a legenyseg egy-egy osztas utan adott egy uveg rumot, egy hintaszeket, majd lelepett a hajoval integetve ;]
hajócsaták alatt többféle lövedéket használhatunk (ágyúgolyó, kartács, stb.) kikötõk fosztogatása elõtt össze kell csapnunk a helyõrséggel, amelyet változatos csapatok alkothatnak (gyalogság, tûzérség, lovasság) amennyiben bejutottunk a városba, míg katonáink küzdenek, mi Splinter Cell-szerûen akciózhatunk-lopakodhatunk, megpróbálva elkerülni az õrök figyelmét (jajj?) annak érdekében, hogy a nõi társadalom szervezetten masírozzon a szoftverboltokba Pirates!-et venni, helyet kapott a játékban egy összetett udvarlási "szimuláció". A városok kormányzóinak lányait lekenyerezhetjük ajándékokkal, párbajra hívhatjuk a többi udvarlót, kiszabadíthatjuk õket (már amennyiben elrabolták), vagy nõül is vehetjük. az ominózus táncszimulátor segítségével hasznos információkat kaphatunk a hölgyektõl (új helyszinekrõl/személyekrõl szerezhetünk tudomást). Saját tánczenét is szerezhetünk a beépített zenerészletek összefûzésével (jajj!) a játék év végén érkezik
elég bugyuta... olyan xboxos gagyi, elsõnek vicces aztán idegesítõ még mindíg (eredeti) Pirates! powa van
"Pirates! @ Online !
Túl sok újdonság nem derült ki a Firaxis berkeiben készülõ Pirates! remake-rõl az utóbbi hetek folyamán (még az E3 alatt sem), így éppen idejében hajózótt be a játék hivatalos honlapjával kapcsolatos hír, mely most pótolja a korábbi hiányosságokat. Az infótenger mellett közel tucatnyi új vizualitás is felkerült a lapra, úgyhogy a téma iránt érdeklõdõk mindenképpen ejtsék útba a weblapot."
Hát igen, ugy fordul, mint a GTA-ban a robogó :) De mint a vivásokon is látszik, itt a szórakoztatás kerül elötérbe. A hajóból kirepülõ emberek, nagyon ott vannak. Jó cucc lesz ez!
"Pirates(!) novemberben!
No kérem, a SevenM-es pajtások alig pár perccel ezelõtt szóltak, hogy az Amazon.de elõrendelési listájának trónját nem más, mint a Pirates! kaparintotta meg! Sid Meier legendás programjának folytatása végre hivatalos megjelenési dátummal is rendelkezik: a teljesen három dimenzióba átültetett, a stratégia, az akció és a kaland stílus legjobb elemeit vegyítõ produktum november 18-án horgonyzik le a kikötõkben."
Elkészült és elérhetõ a Pirates! második videója. Az elsõt még május folyamán mutattuk be. Néhány részlet ismerõs lesz belõle, de a mostaniban új jeleneteket is láthatunk Sid Meier közelgõ remekmûvébõl. A stílus rajongóinak kötelezõ! A többieknek csak erõsen ajánlott :)
Micsoda érdekes, és fontos döntés az Atari részérõl! A kalózjátékok kedvelõi máris jelentkezhetnek Sid Meier következõ sikervárományosának, a Pirates!-nek a beta tesztelésére. Ha te is részt szeretnél ebben venni, elõszöris el kell látogatnod erre a címe. Majd be kell írnod a kis mezõbe az "AVAST" jelszót. Miután bejutottál az Atari titkos laborába, ki kell töltened egy jelentkezési lapot, és miután elküldted, már csak azért kell drukkolnod, hogy beválasszanak. A végleges változata november 16-án érkezik, vagyis ez valószínûleg egy eléggé villámteszt lesz.
(HW Insider) Elõször real-time akarták beprogramozni a Pirates! szárazföldi harcait, de nem jött össze élvezhetõen. Ekkor Sid Meier mérgében elrágott két gerezd szárított pirospaprikát, majd lángoló fejjel leült a tervezõasztalhoz és hét nap, hét éjszakán keresztül csak rajzolt meg tervezett. A nyolcadik napon felállott az asztal mellõl, megpödörte képzeletbeli bajuszát, füttyentett egy népieset, majd kijelentette: körökre osztott harci rendszert fejlesztettem ki! Így lett a Pirates! szárazföldi csatája turn-based! Köszönet TmGergõ pajtásnak e hír megszerzéséért. Példamutató magatartásáért õrsvezetõi dícséretben részesül!
info:Hardwired
Ez igy k**rva sz** lesz! :(( korokre osztva! ez baromsag szerintem!
szvsz ne olyan legyen mint pirates of the caribean, mert akkor megint meghalt az igazi pirates... :/
Igyvan. Remake-rol van szo, nem pedig folytatasrol. Azt pedig isten ments, hogy olyan legyen mint a POTC. Az is jo jatek egynek, de nem pirates! Arrrgghhhhh ;]
amugy ez nem teljesen remake lessz mert probálnak ujat is rakni bele nem csak grafikai tupirozás, de mindenesetre maradjon hû önmagához és ne más gamekat majmoljon :)
Igyvan, latom egy az izlesunk es elvarasunk a jatek kapcsan. A pirates miatt (is) mai napig eloveszem a c64et, es jatszok vele. Jatszhatnek a Gold-dal is, de maradok a gyerekkori emlekeknel ;]
Az termeszetes, hogy par lehetoseggel bovul majd a repertoar, de ezektol nem felek. Az ilyen ujitasoktol mint a szarazfoldi harc reformja, mar inkabb. De az az igazsag, hogy Sid Meier "apank" projektjeinek 99%a korszakalkoto volt, es mivel ezt is o felugyeli, tudom hogy nem fogja osszecsapni. Foleg hogy nala is ez a jatek volt az, amivel igazan berobbant a koztudatba. Mai napig sajnalom, hogy a Microprose eltunt (atalakult, tulajdonostvaltott, stb.), mert ha egy jatek kapcsan meghallottuk hogy MP es/vagy Sid projekt, akkor tudtuk hogy Sid megint nagyot alkotott (XCom, civ, colonization, alphacent., stbstb) ;]
jah microporseot énis sajnálom de nem csak az ilyen stilusu gamek miatt, pl mw3at is õk csinálták ha jólemléxem..., namost 4.-et ugye m$ csinálta nem is érte utol a 3 szintjét..., sok jo game tünt el velük... :(
Az elsõ képen, a jobb alsó sarokban látható kis ikonok amin ugye látszik, hogy mire való, de kérdem én: Át lehet majd ezeket állítani? Pl. nekem jobban feküdne más gombokon némely parancs!