Az igazság sajnos az, hogy a kotor3-ból nem lesz semmi. A napokban jelentették be a Lucasartsnál, hogy anyagi gondok miatt elbocsájtottak egy csomó dolgozót, és ez több projectük, többek között a Kotor 3 címû MMORPG-t is érinti. Tehát nem lesz kotor3, de mivel szaros mmo lett volna, nem is olyan nagy kár érte.
A Gizka project meg? Egy csapat srác már a kotor 2 megjelenésekor eldöntötte, hogy a korai megjelenés miatt a játékból kivágott tartalmat (kábé a játék 40%-át) visszaállítják, mert annak egy töredéke benne maradt a játék fájljaiban(hogy a többit hogyan akarták visszaállítani, azt ne kérdezzétek). Ez jónéhány éve volt, azóta nemigazán hallattak magukról. Komolyan azt gondolja bárki is, hogy lesz még valami a dologból ennyi év után?
Nagyjábol igen ,pár jószándéku srác összeállt hogy helyrehozza amit sikerült elrontanni jelesül a teljes endinget. Az már más kérdés hogy kész lesz e valaha.
Jah :S ezt nem tudtam... tavaly nyáron még azt sem tudtam hogy kimaradtak belõle dolgok :D De itt olvastam a topicban hogy elvileg 10b lesz a vége és most 8nál tartanak. Csak emiatt vagyok ennyire optimista.
Én meg azt olvastam hogy elsem készül a 3. rész mivel kírugták a Kotorrért felelõs embereket :S A gizka meg szerintem nyárra már talán elkészül. Vagyis ebben reménykedem :D
De azért a 2.-ban sokkal nagyobb szabadságot kap az ember, szerintem :) Az, hogy az elején Jedi vagy vagy kiképeznek megint, csak a történet miatt alakul így.
Amúgy Kreiát is ki kell szabadítani, az elején be van zárva az orvosi szobába :DD
A küldetések tényleg jobbak az elsõ részben, viszont szerintem a második rész története is legalább ilyen jó lenne, ha nem vágták volna ki a dolgok felét, harmadát. Ezért várom a gizkát, csak nem értem, hogy mi történt velük, mintha most nem haladnának :(
1-es: keresd meg az összes térképet 2-es: keresd meg az összes mestert
Viszont az egyesben egy halandó emberként kezdesz, és késõbb válhatsz Jedivé ahogy az akadémián tanulsz, szerintem ez nagyon jól meg lett csinálva. Másodikban viszont az elejétõl fejlõdsz folyamatosan. Az egyesben rohadt jó, hogy pl. ki kell szabadítani Bastillát, akibe beleszeretsz. Kettesben ott van Kreia az elejétõl fogva és ott is lesz szinte végig. Egyesben hihetetlen jó mellékküldetések is vannak. Pl. ahogy azokat a szegény embereket az alsóvárosból ki lehet szabadítani, az is nagyon tetszett. Talán jobban föl van építve az egyes, és nagyon jó, ahogy haladsz elõre, a kettes nekem túl egysíkú volt, kevesebb fordulattal, meglepetéssel, és ráadásul befejezve se volt. Na majd a kotor3, ha nem MMORPG lesz, na majd az lesz a jó nagyon :) Ha pedig MMORPG lesz, akkor meg ott találkozunk :)
Nálam meg fordítva volt, az elsõ perctõl kezdve tudtam, hogy Kreia a csúnya néni(és így nekem mind1 volt mit vakerál), a Raven-s fordulat sokkal jobban meglepett.
Nekem amúgy történetileg is a 2 tetszene jobban, ha be lenne fejezve.. Az elsõnek gyakorlatilag annyi a sztorija, hogy menj és keresd meg az összes térképet... Ami viszont az elsõben jobban tetszett, az a karakterek saját küldetései, nagyon feldobták az egészet.
Ezért vagyunk különbözõ emberek :D Mindenkinek más tetszik! Nekem lényegében bejött mind2 játék, mert mindkettõben voltak jó dolgok. Csak közelebb áll hozzám az elsõ rész! Jobban megfogott. Lehet, hogyha befejezik teljesen a második részt, akkor másként vélekedek. Mindenesetre már nagyon várom a gizka projectet és akkor meglássssuk :D
Nekem nem volt nagy meglepetés már, amikor Malak beköpte, hogy én vagyok Revan, viszont Kreia ködösítései, na azok igazán tudtak csavarni a sztorin.
A kotor1 története egyértelmûen jobb, mint a kettõé. Gondolj bele, a végén kiderül, hogy te vagy Revan! Mekkora katarzis volt mán!! A kettõ meg mirõl szól?... A kettõ csak annyiban jobb, hogy szebb, de az 1 minden másban veri.
A DC lényegében az adott tárgy (pl akna) nehézségi foka, a kotorban gyakorlatilag csak annyit számít, hogy ez az az érték, amivel szemben a mentõt dobod :)
KotOR versus TSL? A második résznek tagadhatatlanul jobb a hangulata, nekem legalábbis jobban tetszett ez a Toldi Estéje hatás, a megfáradt, kitaszított hõs visszatér, hogy még egyszer megmentse a világot, miközben mindenekelõtt magával kell megküzdenie. Az elsõ rész Jolee Bindo-ja (a szenilis öreget direkt megjátszó bölcs öreg karaktere nagyon bejött) helyett itt van egy remekül kidolgozott Visas Marr, egy darab Atton Rand, szal három kedvenc mellékszereplõmbõl kettõ a második részben van :). Leszámítva persze a kincset érõ beköpésekkel megspékelt HK-47 droidot, de õ ugye mind a két részben szerepel. Mondjuk Bastilát én elvbõl kerültem, amit belõle akartak kihozni, azt igazából a Mass Effect Ashely Willams-ével sikerült megvalósítani. A második résznek ráadásul jóval sötétebb, baljóslatúbb a hangulata, ami egy plusz lökést ad, hogy az ember könnyebben azonosuljon a történetben játszott szerepével. Csak ugye nem ártott volna, ha a kedves Lucas Arts management hagyja az Obsidiannak, hogy befejezzék a játékot. Mert ugye az egész játék, a karakterek, a párbeszédek, az infulence-rendszer mind arra volt kihegyezve, hogy amikor visszatérünk Telos-ra, beinduljanak az események. A társaink egymásnak esnek, kétségek mardossák õket, vannak, akik elvesznek, vannak, akik felemelkednek, az egész személyessé válik... vagyis vált volna, ha nem kellett volna a 95%-át kivágni, mert nem volt még lescrpitelve. A KotOR egy teljes egész.
Összességében a KotOR a jobb játék, mégis a második részt kedvelem jobban. :)
Szerintem épp ellenkezõleg, a 2-ben közelebb kerülnek egymáshoz a karakterek, így a játékos is. Ez már az elsõ részben is így volt, de ott jobban kijött a statikus, menj elõre, hogy tudj beszélni hatás. A kettõben jobban tetszettek a helyzetbõl következõ párbeszédek, a befolyás rendszer. A történet pedig mindenféleképpen érdekesebb mint az 1.
Az elsõ rész nekem is jobban bejött! Nagyon megfogott az a játék! És tényleg jó kis fordulatok voltak benne, meg a karaktereknek is voltak személyes küldetésük és így kicsit személyesebbek voltak a karakterek. A 2. részben nemigazáb ismerhetjük meg õket (legalábbis közel nem annyira mint az elsõ részben) Ráadásul én nem szeretem a komorabb atmoszférájú játékokat és már csak ezért sem jött be annyira a 2. rész. De félreértés ne legyen, tetszett a 2. rész is. Sok jó ötlet és küldetés volt benne. Nagyon tetszett a Nar Shaada, illetve a Telos. És tetszett, hogy végre volt a játékban normális köpeny. És jó ötletnek találom hogy sokkal részletesebb lett a fénykard készítés!
kétpengéjûbe sebzõ kristályokat kell tenni, pont azért mert mindkét pengére hat így, míg ugyanehhez a hatáshoz két kardnál duplaannyi kristály kéne. igazándiból szvsz 2 fénykasza akkor éri meg, ha nagyon komolyan veszed Consular karit, és tele pakolod mindkettõt statokat adó kristályokkal, de pl egy Consular-Marauder/Weapon Master karival már kétpengûvel érdemesebb tolni.
Az én magánvéleményem hogy a második részben semmi ujitást nem tettek be csak az elsö rész farvizén probáltak evezni kevés sikerel és érthetetlenül összecsapott befejezésel. Az elsö rész hangulatát még véletlenül se sikerült megközelitenni. A happy end meg csak a jó oldalon van a sötét oldalon mindjárt nem lesz az ,arrol nem is beszélve hogy legalább vannak éppkézlább befejezések ami a második részröl sajnos lemaradt. A story a Raven fordulatal meg meg szerintem a crpg-ék legnagyobb dobása ezidáig amit nehéz lesz valaha is überelni a folytatásban még csak megközeliteni se tudták azt a csavart a storyban. Mivel Star Wars fan vagyok én végigtoltam már kétszer ezt a részt is / az elsöt már vagy ötször / ugyhogy nagyon lehuzni se akarom de nincs egy súlycsoportban az elsö részel.
A KOTOR 2 jobb szvsz mint az 1.
A KOTOR 1 gyakorlatilag egy szokásos "happy end"-es sztori Star Wars köntösben.
A KOTOR 2 viszont egy lélektanában bonyolultabb, érdekesebb történet. Jóval a felszín alá visz a történet.
De ez csak az én szubjektív véleményem.
Köszi szépen mindenkinek! Sajnos az angol tudásom elég gyér, abból kifolyólag, hogy németet tanultam :S de majd rákeresek valahol. Még annyit kérdeznék, hogy ez a DC mit jelent? Köszi!
Itt nagyjábol mindent zanzásitva megtalálsz meg egy rakat linket ahol részletesen is elmagyarázák a AD&D szabályrendszert.
A KotOR harcrendszere a D&D szerepjáték-rendszerbõl építi fel magát - végletekig leegyszerûsítve.
A mentõdobás. Egy bizonyos célérték ellen "dob" a játék. Ha a mentõ és a dobás együttes értéke nagyobb mint az adott hatás (csapda, AoE sebzés, etc) célértéke, akkor a mentõ sikerült, és a sebzés, mérgezés etc. nem érvényesül illetve csak feleakkora erõvel. PL: ha van mondjuk 6-os reflex save-ed, és belépsz egy csapdába, amely DC-je 14, akkor, ha a véletlenszerû dobás nagyobb, mint nyolc, elkerülöd az akna okozta sebzés jelentõs részét.
Kritikus: A támadásokat is efféle kockadobás alapján határozza meg a játék, 1-20-ig terjed ez az érték. Minden fegyvernek van egy kritikus esélye, fel is van tûntetve, pl "18-20, *2" Ez gyakorlatban azt jelenti, hogy ha támadásra 18 és 20 közötti értéket dob a gép, azaz legalább 18-at, akkor kétszer akkora sebzést okoz az adott fegyver.
kotor 1 = filmek átírása más névvel, más idõintervallumra, kidolgozott környezetben (ettõl még szerintem is nagyon jó) kotor 2 eredetibb sokkal, csak az meg befejezve nem lett rendesen
Én nagyon szeretem a kotort és már párszor végig is vittem, de pár dolgot nem értek belõle. Pl a mentõdobás az mit takar? És ez a critical? mindig láttam meg olvastam a játékban a fegyvereknél és képességeknél, de nemigazán értem hogy mit takarnak. Elõrre is köszi!
Mellesleg pedig aki még nem próbálta, játszon a Kotor elsõ részével. Sokkal nagyobb a játékélmény, profi a kidolgozottság. A kotor 2-t nem is lehet hozzá hasonlítani. Ha a kotor1-et tekintjük 100 százaléknak játékélmény szempontjából, a kotor 2 kábé 40 százalékot kap.
A kétkezes fegyverhasználat képességet ne felejtsd el maxra fejleszteni, különben nem sokra mész majd a kétpengéjû kardoddal. Ha ez a képességed nincs meg, alig fogsz betalálni a duplapengéjûddel, leginkább a levegõt fogod kaszabolni vele. Továbbá a fénykard segzésén sokat dobnak a beleépíthetõ kristályok. Két fénykard használata esetén kétszer annyi, azaz hat kristályt építhetsz be, duplapengélyûnél csak hármat.
Szóval szép-szép a kétpengéjû kard, de nem az a logikus választás. Természetesen a kétkezes fegyverhasználatot két kard használatánál is maxra kell fejleszteni.
am mikor a korribanon vagyok és belépek a kriptába és mikor jön a malakos látomás amiutána jönegy harc,akkoraharc végén mindig kapokegyy sötét oldlai pontot, vagy azt csak azért kaptam mert, olyan váaszokat adtam?
köszi az info-t :)
van. kétpengéjûnek nagyobb a sebzése, de kevesebb criticalt üt, egykezessel pedig kisebb az alapsebzés de több crit - na meg ugye kétszer annyi kristály. de a KotORt mindig is a kétpengéjû kardok uralták, sokkal jobban lehet velük darálni.
hy ha valakit érdekel egy kiváló ötlet és tud a Kotor 2-höz modokat készíteni azt várom hogy jelentkezzen a [email protected] -on vagy a [email protected] - s msn címen
Meg talán nagyobb a sebzése de lassabb. Nagy pénzben nem fogadnék rá, de így rémlik.
Bár már rég játszottam a játékkal, de úgy emlékszem, hogy nins különbség közöttük. Máshogy néz ki vele a harc, de ennyi. Illetve a duplakezes harchoz a kétkezesharc képességet, a sima kardhoz a párbaj nevû képességet kell kifejleszteni, hogy hatékonyabb legyen!
nah már van féykardom végre :), egydupla élüt választottam :P, am van képességbeni különbség adupla élû és a normál egy lû fénykard között, vagy a kinézet más?
köszi az info-t, am a teos vége alatt azt érted, amikor elrepülök a sarkvidékrõl megkeresni a mestereket(csak mert most ott tartok, pontosabban a dantooinre mentemelõször ésmég mindig ott vagyok :D )
http://www.rpgvault.hu/?menu=203 talán itt találsz választ, én soha ne mjátszotta a kotro2vel, az elsõ rész sokakl jobban tetszet, azér nem ugrottma ennnek.
NYIROG: a három, fénykard rész: lencse emitter vagy micsoda Meg a egy cella, de nem biztos. ezeket az összetevõket és a kristályokat meg lehet venni, vagy találni, de teloson még nem lehet, csak a telos végén:)
hy azt szretném megkérdezni, hogy fényardot hogyan lehet építeni (talán minden izét megkellhozzá építeni a munkapadban ami a fénykard menü alatt található)? Am ott vagyok, hogy nem rég szálltam le a telosra a citadellla állomásról és most mentem be abba földalatti katonaibázisba.
és nem gyõztem le mindegyik katonát, csak elõre futottam.
Sziasztok!! HELP PLS!!!! Végeztem a Nar Shaddan( ba**ott hoszzú volt), és már Dxun-on vagyok, mert Kavar mester hivott. Megérkezek, kiválsztom a csapattagokat, beszéleg a mandalóriai vezérrel, hogy vigyen a táborba. Elvisz, beszélgetek Kelbornnal, de nem tudjuk befejezni, mert egybõl, beszélgetés közben elkezdenek jönni az orvgyilkosok. legyõzzük õket, mondja Kelborn, hogy megyük Izizbe. Követekzõ jelenet már az, hogy Attonnal, és Xargával vagyunk vmni sith bázison. Xarga teljesen láthatatlan, pedig nem lopakodik. Megyünk tallálkozunk három Bomával. Nagyon nehéz õket legyõzni, meg mindenkit, nem tom miért, pl 3 sith katona legyõzése 7 percbe került, pedig a harc könnyûre van állitva. Az aknák és a lövegtornyok is láthatatlanok. Bemegyek Freedon Nadd sirjába, legyõzöm a katonákat és kinyitom az ajtót. Bemegyek kinyirom a sith mestereket, beszélek Xargával, hogy menyjünk vissza a csapathoz. rákattintok hogy mehetünk, fekete kép és kifagy. Elmentettem mielõtt mondanám, hogy mehetünk, és nem is ott teremsz ahol mentetted!!! hanem a sir egyik sarkában. szal tiszta bug az egész, próbáltam minden patchet, semmi. Tlán azu lehet a baj, hogy csheatelek, és hogy Atton nem jedi? PLS HELP!!!
Amikor elhagyod a bolygót és a holdra mész, meglesznek ;) Egyébként láthatod õket menekülni a Czerka irodából.
Sziasztok !
A két szökött bûnözõ az merre található ? Ezt a küldetést Gren hadnagy adja a Telos-on.
alapvetoen barmilyen jatek eseten csak a teljesen szuz jatekra tudod feltenni a patcheket, szoval se crack, se semmilyen egyeb modositas, mielott felrakod a patchet
Hali Vistán szeretnék játszani, Vista fix meg is van, menü is szuper. Viszont ha elnyomom a felvezetõvideót(szokásos SW), akkor cska fekete kép,csak zene van, és sehova sem tovább. Kilépni csak feladatkezelõvel lehet.
Öcsémnél Vistán tökéletesen megy.
Patch-eket próbáltam volna, de dialog.tlk -nál kiakad mind.
7600Gs, 1 gb ram, AMd Athlon 64 a gépem.
meg kell dumcsiznod a megbízóddal a leegfrissebb fejleményeket, csocsóval (chodo, ithoriai) vagy lorsóval (ceruza), attól függõen, hogy melyik oldanak segítettél
SZisztok! Segitségeteket szeretném kérni, Teloson elakadtam, ugye azt mondta Gren hadnagy, hogy ki kell tölteni a papirokat. Kiderül, hogy ellopták az Ében Héját, és a Tõzsdével kéne kideriteni. De elõtte már megycsináltam a tõzsdés küldit, megöltem a Lunát, és a fõnökét is, akkor hogyan lehet továbbjutni? PLS HELP!
És persze a videókártyához a legújabb driver van letöltve.
Sziasztok! A napokban szereztem meg ezt a játékot, fel is telepítettem, de valami gondja van a videókártyámmal. Rögtön az elején sárgával jelzi is, hogy probléma van, majd a játékban amikor játszanék teljesen pixeles a grafika, a szereplõk színtelenek. A menük, a mozik jók. Egy Nvidia Gforce 7300-as kártyám van. Mi lehet a gond?! Köszönöm elõre is a segítséget.
lehet sérült egy fájl, vagy véletlenül töröltél egyet. szerintem tedd újra. ha azután nem lesz jó, nem tom
Hi! Lenne egy problémám... Valami új gond jelentkezett nálam, ami eddig még nem volt sohasem. Elmegyek Nar Shadda -ra, h megtudjam a 2 Twi'lek csajtól Atton dolgait és amikor megyek a Refugee sectorba találkozok az Ebon Hawk elõzõ tulajával... Megtudom tõle, h van két rejtett rekesz is a hajón. Ezután lemegyek a refugee szektorba, megtörténik azt event és megtudom az infot. Megyek vissza a landing padhoz és történik ahogyan szokott, ott vannak a fejvadászok. Leverek mindenkit a hajón, beszélek a fõnökkel és bármit választok miután meghal/eltûnik a hajóról a játék kifagy... Valakinek volt már ilyesmi ?
sötét oldalon is érdemesebb megölni; már csak az XP miatt is :) asszem, ha még be is szólsz 2000 XP :K
thx de azóta már rájöttem hogykell: az elején a varacskos megkérdezi akarsz e vámot fizetni mondom húzz a picsába erre betojnak de akkor is leölöm csak azt a 2 õrt és a csaj már mehetett is ezen kívül az összes bolygón kivétel nélkül mindent megcsináltam (egyedül a pazakosokat nem vertem le) mellesleg énis próbáltam de a felügyelõt sehogyse tudtam megölni nem engedte meg nem is volt olyan válaszlehetõség :S de már mind1 :D
Világos oldalon? Akkor úgyis kipucolod a tõzsdét.. szólj be a fõnöknek, "halfejû"), rögtön megtámad mindenki. Azután, mikor sorban ölöd meg az õröket, egyszer csak kiírja, hogy kész a küldetés, szabaddá tetted az utat, és mehetsz a nõhöz. Én kiírtottam a másik, telepeseket szorongató klánt is, egyszóval mindenkit, így több jópontot is kaphatsz.
én egyszer sötét oldalon elkövettem azta hibát, hogy felküldtem a férjéhez, de utána betöltöttem szal el tudom mondani. elõszõr is fel kell menn ia dokkokba és géig kell járni az össze lakást ott faszánál (fassa XD) és az egyikben lesz egy lootra nevû pasas (vigyázz ne öld meg, de úgy is megtudod csinálni, ha már halott, mert én megöltem XD :) ) mellesleg itt is van egy bónusz küldi, amikor benyitsz asszem az elsõ lakásba van ott két alien akik valami olyat mondanak neked, amikorbelépsz hogy úgysem tudod kihallgatni õket. ezen a ponton benyomsz egy zsóló módot, és ha valamlyik társad ért a lopakodáshoz, akkor belopkaodsz a szobába és kihallgathatod õket. visszatérve a pár-összehzoós küldihez, miután megtalálta lootrát, visszamész a csajhoz elmondod neki és mindenki boldog
jah és világos párti vagyok szal úgy kéne megcsinálni
hi all pls valaki segítene 1 bónusz küldin a naar shaddaron? hogy hozzam össze a menekült csajt a férjével? mert az õrök csak aztmondják hogy a fõnökhöz menjek de a fõnökkel nemlehet csinálni semmit meg se tudom támadni mit tegyek?
szerintem is tedd azt, mert egy idõ után nagyon szar a windows. nekem is volt egyszer olyan, hogy már egy ideje nem volt újratéve prgraom indításánál mindig hibát észlelt, reinstall után megjavult
Így annyival jobb a helyzet, hogy ha visszatöltöm az állást, akkor már megy a játék. Egyébként most ritkábban csinálja.
Lehet, hogy a WinXP-t is újra kellene tenni, és akor nem csinálná.
Én egyszer láttam ilyen problémát, de akkor minden tizedik percben, amikor egy laptopon játszottam vele. A játék fullra volt húzva, bitang kis laptop volt, de amikor füst volt a terepen - képen, akkor egy pillanatra irányíthatatlan lett a karakter, majd rohangászott összevissza, aztán nem tudtam vele semmit kezdeni. Betöltésnél ugyanez, csak a játék újraindítása segített, és akkor is elszállt memóriahibával. Az elsõ résszel is ugyanezek a bajok voltak, de ott a peccsekkel kijavítottak mindent, gondolom itt is feltettétek mindkettõt, ugye. Máshol olvastam, a játék pikkel az ATI bizonyos kártyáira, és csak az segített néhol, ha a játék indításakor feljövõ menüben a grafikus beállításnál alapértelmezett, azaz 60 hertzre veszitek vissza a képernyõfrissítést. nekem ez vált be valóban, bár nem értem, mi köze van az egészhez, de nem vagyok meglepve semmin sem. Hátha valakinek ez segít.
persze..nem azért vettem 2 magost, hogy most vegyek mellé egy egymagost is
nálam egymagossal is csinálja idõnként. érdekes módon az elsõ 5-6 végigjátszásnál semmi gáz nem volt, utána kezdte. ilyenkor elmentem-visszatöltöm aztán mûxik rendesen. igaz nem is ötpercenként csinálja.
egyszerû a megoldás :) vegyetek egy kurvajó egymagos procit és levan a gond. már láttam 3 ghz-eset 20k-ért intel pentium, tudom hogy ne a legjobb de jó ez is sztem