mijen lesz???:) korai tudom de csak azé... gamestaron fölröpent egy kis hir ugye...
Allitolag kamu, bar en nem hiszem hogy kihagynak 1 sikerjatek biztos hasznot hozo folytatasat. Ma ugyis ez a divat, majd pont a bioware nem...
Jó lenne ha igaz lenne, hogy lesz nevörvinternájc kettõ:))
Es megis mi lenne a folytatas? Szabalyrendszer ugyahogy adott, azt lehet peccselni ha boveiteni/javitani akarjak. Modulok (alapjatekok) osszesen nincs 100mb, melyet barmelyik kreativabb emberke osszehoz ha nekifekszik. Motor miatt lenne 2? Kotornal bevalt az atdolgozas, de attol meg ugyanaz a generacio, turbozva. Szoval akkor mi lenne a folytatasban a "2"?
Epp ezaz hogy nem akarjak. Mar megkaptak a penzuket (megvettek az emberek a jatekot), minek dolgoznanak meg erte... Remelhetoleg a folytatas jobban kiegyensulyozott lesz. Meg aztan lehetne egy doom3 motort alatolni. :)
bioware egyelõre nem dolgozik az nwn2-õn. gondolkoznak rajta, de alapvetõ kérdésekben sincs még döntés. dolgoznak egy RPGn, de az saját világ lesz és valszeg teljesen szingli, editor nélkül. nwn2 egyelõre nem lesz. legalábbis neverwinter vaulton a bioware-es fejlesztõk egyöntetûen ezt állítják. szóval a kiszivárgott hír kacsa.
Epp olyan valoszinu mint az ellenkezoje. Az viszont teny hogy ma a kiadok az x+1. folytatasokat preferaljak, mert az biztos haszon, a NWN pedig sikerjatek, igy a folytatasa is annak igerkezik. Lehet hogy meg nem kezdtek el a fejlesztest, de mar tuti dolgoznak rajta, ha mashogy nem, gyujtik hozza az 5leteket, mit hogyan, stb. Ezek is a penzre mennek, hulyek lennenek kihagyni.
szvsz bioware bármilyen rpgt ad ki, a cég neve önmagában már elég arra, hogy sikeres legyen. az nwn meg lévén multi, lévén nem túl új játék már nem olyan szép, mint a mai játékok, nem használja ki a mai videokarik teljesítményét. a játék jellege, a tile alapú világfelépítés maga eredményezi azt, hogy annyira soha nem lesz szép, mint egy direkte szingli játék. vesd csak össze a KOTORral, vagy a készülõ Jade Empire-rel. sajnos ez az ára az egyszerû editornak (ti. hogy eléggé egyformák az egyes helyszínek). ezért sokan azt kezdték rebesgetni, hogy a bioware gondolkozik egy nwn2-õn, ami editor nélkül jönne ki és nem lenne DM tool sem. a bioware saját, hatalmas serverén jácchatna mindenki vagy szingliben, ami itt már nem lenne annyira gázos. erre persze az egész community feléledt, hiszen az editor a lényege sokak számára az nwn-nek (pl. nekem is). erre bioware-tõl jöttek sokan arcok és cáfoltak. persze lehet, hogy a cáfolat a kamu és bioware csak megpróbálja visszalapátolni a szart a lóba. nem tudom.
aki beszél angolul nézze meg a vaulton a hírek archívumában az elmúlt egy hét anyagai között. benne van minden, amit ezzel kapcsolatban tudni kell v lehet.
Khmm. Minek a folytatasa?? meg mindig nem ertem. Maga az nwn nem mas, mint egy remekul megcsinalt motor, amelyet multiplayre szantak. A modulok amelyek a tortenetet adjak, nem nagy cuccok, barki megirhatja - hala ismet csak a motornak, amelynel az is foszempont volt, hogy konnyen alakithato legyen. Ha pedig csinalnak egy uj motort - legyen az doom3 vagy akarminek a motorja atdolgozva esetleg - akkor meg mi van a regi nwn-nel? Mert ebben a jatekban hatalmas lehetosegek vannak, es kizart hogy 2 ev utan leallitjak a fejleszteseket. Lehet hogy lesz uj szerepjatek - biowarenel nem meglepo ;] - de hogy a konkret nwn (2) meg odebb van, az tuti.
Persze lattunk mar csodat, es kiderul ugyis mit hoz a jovo. Reszemrol csak tippelgetek, nem iget hirdetek, igy aztan nem kell egyeterteni vele, ezen ne akadjon ki senki mint altalaban ha mas a velemeny ;]
Még az 1-el sem nyomtam milyen game érdemes leszedni?
A NWN nagyon szupi kis játék, de közel sem hibátlan, a 2. rész(?) máshol játszódna és a NWN "csak mellék cím" lenne, más területrõl kapna nevet.. vagy egyszerûen más nézetû lenne,s nem a "fölülrõl nézem a karit és kattintok hogy hova menjen, mit csináljon" típusú, sztem jó lenne ha lehetne váltani belsõ és külsõ nézetek között.. Na, de ez tálleg a jövõ zenéje, de reméljük a legjobbakat
Nem lesz NWN2 az E3-on
[2004-03-28 @ 21:21 - Berkenye]
A BioWare fórumain olyan pletykák terjengnek, miszerint nem fogja magát képviseltetni az idei E3 rendezvényen a Neverwinter Nigths 2. Az ok pedig egészen kézenfekvõ. Nem is tervezik egyelõre, hogy nekifognak. Na most akkor hogy is van?! Az igazság el van ásva, lapát vagy ásó meg sehol...
oh, bazz, hát ettõl van tele a tököm, hogy legyen így az ember naprakész?! a számozást gondoltam hogy direkte tolják, olyan mint az Electronic Gaming Monthly, meg a társlapja
"szvsz bioware bármilyen rpgt ad ki, a cég neve önmagában már elég arra, hogy sikeres legyen." Azert ennel az RPG rajongok igenyesebbek. A konzolos tabornak el lehet sozni barmi szart, aki ilyennel jaccik, annak fontos a minoseg. Igaz strategia, de a LOTR3 is bukas lett pedig az elso 2 resz kategoriat teremtett.
"lévén nem túl új játék már nem olyan szép, mint a mai játékok, nem használja ki a mai videokarik teljesítményét." Majd a 2. resz ki fogja (remelhetoleg). Leginkabb a keves poligonszamra lehet panasz, a texturak a mai napig megalljak helyuket, sot.
"a játék jellege, a tile alapú világfelépítés maga eredményezi azt, hogy annyira soha nem lesz szép, mint egy direkte szingli játék." Ez nem a single vagy multiplayertol fugg, hanem a palyak felepitesetol. Ahogy te is mondod, a tileset alapuban altalaban tobb az ismetlodo elem, viszont varialhato, az egyedi palyak pedig nem, azok mindig ugyanazok. A BG sorozatban 2. jateknal mar elore ismersz mindent, hol mi fog "varatlanul" felbukkanni, egy NWN modulnal nem. Sztem inkabb a tileseteket kene tovabb finomitani, tobbfele stilus, tobbfele epitoelem kene hozza, hogy legyen mibol valogatni. De meg a mostani allapot is eleg lenne ha a modulok tartalma is megfelelo szinvonalu lenne (BG 1-2), nem pedig a Diablobol atvett "itt 1 varos kozepen, ha legyaktal mindenkit a kornyeken, akkor mehetsz a kovetkezo varosba" felepites lenne az alap. Nem is ertem a Bioware a BG sorozat utan hogy tudott ennyit visszafejlodni, hiszen 1szer (2szer) mar megmutattak mit tudnak.
"ezért sokan azt kezdték rebesgetni, hogy a bioware gondolkozik egy nwn2-õn, ami editor nélkül jönne ki és nem lenne DM tool sem. a bioware saját, hatalmas serverén jácchatna mindenki vagy szingliben, ami itt már nem lenne annyira gázos." Szerintem meg de. A sok hulladek, szinvonaltalan modul kozt van jonehany igazan szinvonalas is, ha ez a lehetoseg megszunik, akkor varhatunk eletunk vegeig hogy majd a Bioware talan kegyeskedik minket megajandekozni 1-2 uj modullal. Ez 1ertelmu visszalepes lenne. A Bioware se hiszem hogy komolyan gondolna a sajat szervert, aki kovette az esemenyeket a Diablonal, az biztos tudja mennyi munkaval, penzraforditassal jar az ilyesmi, amit a jatekosok a jatek megvetele utan mar nem tamogatnak, tehat veszteseg az egesz. Meg aztan egy Bioware PW-hez is kene am modulokat irni, ha singleben se nagyon megy (Witch Wake probalkozas), akkor nagyuzemben se. Eddig pont a kozosseg altal irt modulok miatt nem hianyoztak a Bioware sajatjai, de anelkul nagyonis fognak.
Osszegezve: a Bioware jo uton indult el az NWN-el, csak sokminden kimaradt belole (ez mar fejlesztes kozben is lathato volt). Egyszeruen csak fel kene tupirozni a grafikat, belerakni a hianyzo elemeket, es maris kesz lenne az NWN2. Sztorit, modulokat meg majd irnak a rajongok, ha mar a Bioware erre lusta.
"A modulok amelyek a tortenetet adjak, nem nagy cuccok, barki megirhatja" Epp abban van a sok munka hogy olyan legyen amit egy beginner is tud kezelni.
mindenesetre kb ~1 het mulva valoszinu tobbet fogunk mar rola tudni
Jó lenne egy NWN2, ami nem a Forgotten Realms világában játszódna. Annyi izgalmas D&D világ van (Dragonlance, Planescape, Al-Qadim, stb), jó lenne már valami változatosság, szerintem már csak a miatt is nagyobb sikere lenne, mint az elsõ résznek. Persze Neverwinter a Forgotten Realms világában van, de meg lehetne oldani, hogy átkerüljön egy másikba. A másik meg, hogy szerintem sokkal élvezhetõbb lenne, ha megint lehetne nagyobb partikkal nyomulni (6-8 karakter, mint a régi SSI féle AD&D játékokban), na az ami nagyon hiányzik nekem.
Hello! Készítettem egy honlapot ami a PC gamekrõl szól!Mindent megtalálhatokk rajta amit csak el tudtok képzelni!Letöltés,VÉgigjátszás, Magyarositás, Demó,Napi hirek stb... Ha honlapom elnyeri tetszéeteket látogassatok el oda máskor is www.sologame.gportal.hu
Meg készítettél mind a 10 000 topicba egy reklámot De azé azzzódal az jóó
Korábban már szóltunk róla, hogy egyes pletykák szerint érkezik ennek a méltán híres szerepjátéknak a folytatása. Azonban ez nem volt 100%-ig biztos. Egészen eddig a napig! A BioWare végre hivatalosan is bejelentette, hogy készül a Neverwinter Nights 2! A megjelenés pedig 2006-ra várható. Annyira azonban ne rohanjunk elõre, minden bizonnyal pénteken érkeznek az elsõ hivatalos infók a játékról. Egy szó, mint száz, az RPG fanok most örüljenek, de nagyon! :) (Thanks IGN)
info: Gamestar
Hát ez sem holnapután fog kijönni :))
De remeljuk nem kapkodjak el mint az 1et, es nem kell 2 kiegeszito hogy felannyi minden belekeruljon mint azt alapba terveztek.
Ja és a druidának legyenek normális, kiegyensúlyozott animal companionjei, mert az alap NWN-ben a medvén kívül az összes eléggé foslé volt, az viszont valami eszméletlen tápos lett...
Ippeg megérkezett az Atari levélkéje, melyben feltüntették a Neverwinter Nights 2 tervezett megjelenését. Ha sikerül tartani az ütemtervet, 2006 tavaszáig kell várni az alkotásra. Már most félek tõle, hiszen akkor már eszméletlen grafikai szinteken mozognak majd az alkotások :)
Zsír!
Huhh addig ki kell játszani az összes Forgotten Realms játékot :D
Sziasztok nem tudjátok miben különbözik a Neverwinter Nightstól a NW:shadow of undrentide,NW hordes of underdark.Kiegészitök és ha igen menyit tobbnak az alap játékhoz.Elöre is köszi.
http://nwn.bioware.com/
Itt megtalálsz róluk mindent. Rakás új spell, szörny, feat, tileset, stb. Még felsorolni is hosszú lenne. Mindkét kiegészítõt érdemes beszerezni, pár napja láttam electro worldben a 3at együtt <5000 pénzért.
szvsz semmi gond nem lenne új kaszt és magic-et átirni pszi-re oszt kész, az hogy hogy hivod nem olyan gáz átvariálni :D mongyuk nem ismerem dark sun-t szal nem tom :P
érdekes kis világ, mindenhol csak homok és por, a fegyverek csontból vannak mert a fém felbecsülhetetlen érték és eléggé gyakori a vad-pszi képességek az embereknél amik csak úgy maguktól jönnek