Nem imbolyognak, "csak" épp méretüknél fogva több métert emelkednek-süllyednek másodpercek alatt. Az meg elég, hogy ne a fedélzetet, hanem a hajó hátulját trafálja telibe a pilóta...
Persze eltalálni a fékekötelet nem könnyû munka és azis mekkora hogy akkora energiát levezetnek a hajó alatt egy csmo mechanikai szarság van ami segítségével lasítják le a gépeket
Itt minden utas türelmetlen lehetett, mert mindjárt a strandon szálltak le... KATT
Dehogynem. Nem a felszállásra gondoltam, hanem magára az anyahajó üzemre. A leszállás a világ leggikszeresebb dolga ezekre a teknõkre. (Nem magamtól találtam ki.) Csak a legjobb képességû pilóták szolgálhatnak ilyen hordozókon, és ha jól tudom, max. 4 évig. A leszállások mind fizikailag, mind pszihésen megterhelik a repülõk személyzetét.
Türelmetlenebb turisták már itt leugorhatnak a bícsre:
Ezt nem sokára felváltja az elektro mágnesesség csak az még túl uj és nem biztonságosak a tesztek ezért szárazföldön csinálják de szupi lesz ha készlesz
Van olyan idétlen pilóta is, aki elfelejti magát bekötni. Az ilyen megszívja, mikor hátast fordítja a gépét... KATT, mert nagy a kép.
Idõnként a halaknak is tartanak légibemutatót. Néha még meg is merítik a gépet, ne kelljen utána a hangárban suvickolni.
És hogy lássátok, a mûrepülésnek minden szép és jó oldalát: Jurgis papa 'szárazedzést' tart Motegiben néhány hostess (racing queen) társaságában.
Oldalazó repülés kis sebességgel, kb. 30 centire a talajtól. Ezt csak az erõs motorral, és a nagy vonóerejû légcsavarral rendelkezõ gépek tudják megcsinálni. Olyanok ezek a gépek a repülõk között, mint az autóknál a Forma-1 -es kocsik. Erõsek, speciálisak, tutin beállítottak. :)
CSak köszönni akartam, mert már megyek is. Jók a képek. Én is elvezetnék egyet.
A híd alatt átrepülés a pilóták szerint nem kunszt, csak kívülrõl tûnik veszélyesnek. Én mindenesetre sikítanék.
Szintén Jurgis papa, 45°-os felhúzásban. Nem, a gépe nem gyulladt ki, és nem is kártevõk ellen permetez: ez jelzõfüst, hogy látványosabbak legyenek a manõverek, mivel tovább megmarad a levegõben a repülõ nyomvonalát mutatva.