Nem teljesen értem ezt a balesetet.Ha a kosaras autó már ott volt a füves részen mikor felszálltak akkor a pilótának tudnia kellett volna, hogy hol van, ha késöbb ment oda akkor viszont a toronynak kellett volna szolnia, hogy nem tiszta a pálya. HA meg azt hitték, hogy a betonos pályára teszi le akkor megint a pilóta és a torony is hibázott, hogy nem beszélték le , hogy mi az aktiv használatos leszálló.
Nem is értem, hogy hogyan gondolták ezt... Ez kb. olyan, mitha egy BKV buszsorfőr poénból driftelni kezdene a végállomáson az utasokkal teli busszal... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.03.08. 16:14:46
senki. komment egy másik videó alatt: The rough detail on the AirZim flyby. Rod Bater is the guy you can hear over the speakers handling air traffic. AirZim radioed and offered the show organisers to do an impromptu fly by - the airshow guys said yes please - all went swimmingly well - except for the full load of passengers on the HRE-JNB flight who were not anything about what was going on until after the plane had ascended! AirZim was sued, the Cpt.was fired. The incident is a true crowning moment of Babwe glory.
Van errefelé valaki aki a repülőgép karbantartás területén dolgozik?
Ott is magassági korlát van, csak harcfeladat közben lehet. Az air policy éles riasztás is ebbe tartozik bele. Itthon 36k ft felett lehet, gyanítom ott is. Kivéve azon légtereket, ahol más a szabály.