Dungeon Lords is a new breed of epic Fantasy RPG, a unique combination of RPG and Fighter game action in full 3D, featuring a deep storyline shrouded in mystery, surprise, and betrayal. Dungeon Lords is loaded with quests, personal missions, extensive skills and special abilities for customizing your own character hero from a variety of races and multiple class specializations, as you journey through an enchanted land of ancient castles, dark forests, and dungeon lairs braving an army of diabolical foes in real time action packed combat to uncover the secrets lying hidden within the depths of an evolving storyline. Dungeon Lords can be played either single-player stand alone, or in multi-player group sessions.
Non-stop game action and exploration in full 3rd person 3D, including outdoor wilderness, swamps, forests, mountains, arctic lands, towns, villages, castles, dungeons, temples, caves, and forbidden ruins.
Nail-biting 3D combat action featuring an arsenal of attack and defense combo moves with real time player control of all combat tactics, including a vast selection of weaponry, magic spells and powerful artifacts.
Loads of personal quests and missions, featuring a world full of NPC characters to interact and bargain with, some who may become your ally, others who may be your enemy.
Create your own character hero, choosing from a variety of races and multiple class specializations, featuring detailed character hero development that includes a host of personal attributes, skills, and special abilities.
Extensive Inventory that features common, rare, and unique items.
Full support for both Single-Player stand-alone and Multi-Player group game sessions.
A Dungeon Lords címû RPG-rõl annyira még nem hallottunk sokat. Egyidõben azzal, hogy Észak-Amerikában kiadót kapott, egy új oldal is elkészült prezentálni a benne lévõ tudományt. A szemet gyönyörködtetõ képeken kívûl nincs sok újdonság, de érdemes elnézni.
Info: Gamestar!
elég csuf
Csúfjnak nem csúf, csak lerágott csont ez a fajta RPG.
inkább a uj dungeon keeper stilusu game jöhetne , névbõl még elsõre azt gondoltam hátha de nem... :/
ház azért annyira nem lerágott csont. a hasonló jellegû akció játék az igen, de az rpg az nem. a gothic 2 óta nem tudok egy ilyenrõl sem, hogy megjelent volna.
Sötét, ijesztõ helyen botorkálsz, kezedben egy csupasz tõrrel, öltözeted mindössze vékony ágyékkötõ. Így kezdõdik a Wizardry sorozat készítõjének új, teljesen 3D-s akcióhentelõ szerepjátéka, amilyen nem volt a 2001-ben megjelent Blade of Darkness óta. A harc valós idõben dúl, gyorsbillentyûkkel bekapcsolható varázslatokkal. Nem lesz célpontrögzítés. Pontosan kell karddal szúrni-vágni. Nagy hangsúlyt kapnak a különféle pajzsok. A szörnyek nagyon keményen ütnek, ezért tested elé emelt pajzsod az egyetlen védelmed csigolya-zúzó, bordatörõ ütéseik ellen.
Megfelelõ gyakorlással ördögi képességeket fejleszthetsz ki, mint a sebek szakítása, kritikus találat, ninjitsu. Teljesen belemerülhetsz a fantázialények benépesítette világba, mivel a képernyõ a játékteret mutatja, figyelem elterelõ kezelõfelület nélkül. Csak életerõ és mana jelzõt látni. Gombnyomásra természetesen elõjönnek az igazi szerepjátékokat fémjelzõ, kövér ablakok. Visszatér a Bethesda Softworks ARENA címû játékának izgalma, mert kifejleszthetsz mágusölõ, iszonyatos mágia-ellenállással rendelkezõ karaktert! Akrobata tolvajmesterré válhatsz, kit semmilyen zár nem állít meg. Dönthetsz úgy, hogy harc közben te fogod a legügyesebben használni nehézpáncélzatodat. Mágiaimádók választhatnak a wizardryból már jól ismert természeti erõk uralma vagy a rúnamágia között. Félelmetes hírû baltadobáló bajnok akarsz lenni? Gyakorlással bármit elérhetsz.
Skill-pontok nélkül is mondhatsz el varázslatokat és viselhetsz páncélt, de messze nem olyan hatékonyan, mint az a karakter, aki gyakorol, így képességpontokat áldoz mesterségének tökéletesítésére. Tapasztalati pontok halmozódása során szinteket léphetsz. Egyetlen forrásból javítod összes tulajdonságodat, tehát megválaszthatod, hogy erõdet, gyorsaságodat növeled, vagy valamelyik képességedet. A legendás karaktergenerálás elején az emberek mellett különleges fajok választhatóak, mindegyik a maga gyengeségével és erõsségével.
Különleges lényeket idézhetsz meg harcban, hogy harcoljanak érted és felfogják a szörnyek harapásait, míg te kiválasztod a legjobb támadást. Tûzlabdák, magic missile-k, idõtorzítás, elvarázsolt penge, stb.. megjelenítése kellemesen látványosra sikerült. Szörnyek testén, kincsesládákban varázskönyveket találsz. Gombnyomásra ezek tartalmát – lehet választani melyik varázslatot sütöd el belõlük - a szörnyekre zúdíthatod. Miután kimerültek a varázskönyveid, gombnyomásra visszakapcsolhatsz kézifegyverekre vagy átválthatsz íjra és nyílvesszõkre.
A Dungeon Lordsban nincsenek kalandozó társaid. Egyedül nyomulsz és a nagyobb harcokhoz megidézhetsz még egy hõst. Viszont kooperatív multiplayer van, így az egész történetet akár nyolcan is végignyomhatjátok[szin=red[
Valaki az lent azt mondta, hogy csúnyácska...
Gyík...én vagyok az apád....
Szerintem ez pedig egy kurva jo gama lesz! :)
LOÁL. Akinek ez csúna az ....... Mikor játszunk már ezzel?
Non-stop game action and exploration, with something unexpected around every corner, featuring settings filled with rewarding and enjoyable puzzles, dangerous traps and treasures in addition to a wide variety of deadly combat foes. Nail-biting intense real-time 3D combat action featuring an arsenal of attack and defense combo moves to allow player control of combat tactics, fighting with weapons, magic spells, and powerful artifacts. Full support for both Single-Player stand-alone and Multi-Player game sessions. Expressly designed to be playable and enjoyed by gamers of all types and ages, and to promote and cultivate a worldwide Dungeon Lords community. Dazzling Special Effects for magic spells employing a unique magic system. Loads of personal quests and game quests to pursue, featuring interactive NPC characters for talking, trading, and conveying special bonuses, as well as potentially offering to join the PC character as an ally. Beautiful real-time 3D full freedom 3rd person perspective of all game settings and creatures, including outdoor wilderness areas, swamps, forests, mountains, arctic lands, towns, villages, castles, dungeons, caves, mines, and spiritual planes. Detailed PC Personal Character Development featuring a number of character races to choose from, and including personal attributes, skills, and unique character traits (perks). Extensive Inventory, featuring Items that can be common, rare, and unique. Rare and Unique Items are randomly generated with special modifiers that can make them truly one-of-a-kind and widely sought after items, bestowing special abilities and powers to the PC. Easy to use, simple and intuitive Interface Design for instant character control and inventory management, designed for both console controller devices and for mouse & keyboard. Blazing 3D Engine Technology that supports regular and curved surfaces, dynamic RGB light sources, interpolated motion capture animation, real world physics package, and a host of other features. Designed, written and developed by award winning computer game author D.W.Bradley, creator and developer of the legendary Wizardry games: Wizardry V Heart of the Maelstrom (SirTech), Wizardry VI Bane of the Cosmic Forge (SirTech), Wizardry VII Crusaders of the Dark Savant (Wizardry GOLD) (SirTech), the 3D sci-fi action adventure game CyberMage (Electronic Arts/Origin), and the epic 3D RPG Wizards & Warriors (Activision).
(Worthplaying) Az E3 alkalmával a Gamespy Ninja mesterei D.W. Bradley sikervárományos szerepjátékát, a Dungeon Lordsot vizsgálgatták. A kezdõ avatár pár rongyban szédelgett a labirintusban. Bradley kinyitotta az inventory ablakot és fénylõ páncélt adott rá, majd kisétáltatta a közeli erdõbe. Szörnyek kezdtek áramolni az avatár felé. Patkányok, csontvázak, nyilazó banditák. Bradley hadonászik kardjával, közben a játékot magyarázza. Bemutatója alapján a Dungeon Lords egy lépéssel közelebb került a Diablóhoz. Bal egérgombra nyiszál a karddal, jobb egérgombra védekezik fõhõsünk. Bal felsõ sarokban apróka életerõ kijelzõ szorong. Ezt leszámítva tiszta a képernyõ. Bekapott sebzés pár pillanatra felvillan alul. „Tisztán akarom tartani a játékteret. Nem szeretnénk elvonni a kalandozó figyelmét.” Jaja, csak így nem látni, mennyire döglõdnek a szörnyek. A félig szétgyilkolt goblin ugyanúgy néz ki, mint az egészséges. Harc heve van. De az keményen. Miután túlmászol a Dungeon Lords kezdõ városán, kétfelé ágazik a történet. Rengeteg a mellékküldetés. Szabadon beléphetsz multiplayerbe, majd kimentve onnan avatárodat, simán folytathatod szólóban a játékot. Bármilyen karakter bármilyen képességet vagy tárgyat használhat. Néhány különleges faj már-már mesteri szintû elõnyökkel rendelkezik pár képesség fejlesztésében. Ugyanakkor vészes hátrányban vannak bizonyos skillek építése során a „normál” fajokhoz képest.
Legjobban a mágiarendszer tér el az eddigi unalmas „jól van na lássuk milyen szpellek mennek az ötödik mágiaiskolában” címû mûsortól. Az Arcane mágiaiskola brutális gyilkoló varázslatokat ad – magic missile, fireball -, ezeket egyszer használatos - eldobható – varázskönyvekbõl sikíthatod el. A Nether magic átkokból áll. Komponens alapú rendszerben mûködik. Talizmánokkal – zsugorított fejjel [ZANZAAAA!], denevérszárnnyal, stb.. - tudsz varázslatokat elmondani. A Celestial magic gyógyító varázslatokkal van tele. Speciális time warp szpellt is ad, amivel lelassíthatod az idõt, így effektíve bullet-time hatást érsz el. Míg ellenfeleid lassan mozognak, te széjjelkalapálhatod fejükön a fegyvereidet. A celestial magichez kristályok kellenek, mivel ezekbõl szívod a gyógyító erõt. A Rúnamágia bivalybõrökre tetovált jelekbe sûrített energiákat szabadít fel – emiatt hasonlít a celestial - mennyei – mágiához. A rúnákat idõnként fel kell tölteni! Minden egyes rune magic varázslathoz különféle tetkók kombója szükséges.
Míg Bradley ezt elmagyarázza, addig avatárját többször miszlikbe marcangolják a szörnyek. Az E3 demóhoz kapott fejlesztõi cheatekkel mindig feltámasztja szerencsétlen, agyonrágott hõst, akit mászat egy darabig, de pár kardlengetés után megint leáll magyarázni. Szörnyek kapnak az alkalmon, betámadnak és újra meg újra leharapják az avatárját. Bradley a végén megjegyezi, hogy biztos a Gamespy újságírók vonzzák hozzá ezt a rengeteg sok dögöt. Ajánlja, hogy aki életben szeretne maradni a Dungeon Lordsban, az jó, ha vastag páncélt ölt magára és brutális karddal integet a szörnyek felé. Közben hatalmas démonkutya szökken a magyarázó Bradley tétlenül álldigáló avatárja elé és sûrû méregfelhõt lehel rá. A fõhõs pillanatok alatt megmérgezõdik és rövid rángatózás után kinyúlik a földön.
Megjelenés: idén
[HARDWIRED]
hümmmmm......
nektek is feltûnt, hogy ezeken a képeken (is) mindenki balkezes?
tucatjáték, bukta...
hát én speciel nem sok ilyen játékot tudnék említeni, ami átmenetet képez diablo szerû akciójáték és az nwn-gothic féle megjelenítésû RPG közé. ráadásul amekkora pangás van RPG piacon manapság, szinte bármivel sikert lehet elérni. ez még jól is néz ki ráadásul.
tényleg, ez érdekes. lehet hogy a nyil miatt, azt a jobbkezesek balkézbe fogják alapban, és hogy mindenkinek az egyik kézben legyen az elsõdleges fegyver. vagy másik gondolatom hogy a kamerabeállítás miatt, mert a faszik alapbeállása hátulnézetbõl így jobban látszik a fegyver.de azért érdekes ez a fordított alapállás, jó lennek ha lehetne legalább választani hogy jobb vagy balkezes e a kari
A Dungeon Lords hivatalos oldala szerint szeptember 1-ig kell várnunk a demó megjelenéséig. Az pedig kevesebb, mint két hét - még talán be is tudják tartani az igéretüket :)
(WithinGames) Aki azt hitte, hogy szeptember 1-én majd jól meghuzigálja a rossz leheletû démonkutya füleit, annak várnia kell, mert a Dungeon Lords fejlesztõi elvesztették azt az intelligens patkányt, amelyik tudta a jelszót a demó-fordító géphez. Így most mindenki a szekrény alatt keresgéli a sültkrumplin meg csokifagyin elhízott testû rágcsálót. Kiadójuk, a Dreamcatcher speciális patkánybûvölõ aeroszolt bocsátott rendelkezésükre. Ennek mellékhatása, hogy ha bepermetezik vele a szobákat, az emberek elálmosodnak. Ám ne tessék aggódni, hiszen apró csúszás történt mindössze és a teljes verzió nemsokára megjelenik! 80 óra játékidõvel nyugodtan számolhattok, és azután már csak a mellékküldetések vannak hátra..
info: Hardwired
Nesztek egy kjúendéj, amíg kijön a demó. Benne van a játék háttérsztorija is, szal érdemes elolvasni. :)
Dungeon Lords: novemberben
A CD Galaxis katalógusában már ott figyel a Dubgeon Lords, és 7 rugó lesz.
és azt tudja vki hogy miért balkezesek a karakterek? mondjuk én korábban errõl már írtam, de biztosan én sem tudok. vmelyik külföldi fórumon ez nem került szóba? senki nem kifogásolta?
ajaj gyerekek ez jónak tûnik. Csak 5 percem volt megnézni de úgytûnik nem baszták el sõt...
Hát nekem a 3dgamerses linkekrõl sehonnan sem jön.
A gamershell-rõl szedem de a demo neve furcsa ott azért remélem azt tölti.
boncsad a worthplayinggame.com-ról vagy vmi ilyesmi a címe, a gamestar.hu-n ottvan :D
Nagyon jó game lesz ez,csakhát angoltudás nélkül baszhatom :(
Vannak benne bugok de remélhetõleg javitják. Nekem nagyon nehéznek tüdik mindig kinyirnak.
ez egy bughalmaz! hangok vmi iszonyat, nem hallani semmit rendesen... harc nevetséges, és ... hát nemtom :(
Hát, ez elég gyér a demo alapján. A "fizila" überlol, maikor hegyoldalban verekszel, felütnek a csúcsig... Grafika jó, hangok, beszéd gyenge. A kezelése is elég gánya, na és az animációk... pfff. Ugráskor röhögõgörcs tör rám.
Az opciók sem mûködnek, SÖTÉT az egész, hiába tolom fel a gammát meg a fényerõt a játékon belül. Arról nem is beszélve, hogy hiába nyomogatom az "M"-et, nem jön elõ a térkép, így körbe-körbe rohangálok, mint a hülyegyerek.
Ezen még rengeteget kell kalapálni, mint azt korábban is írtam, ebbõl április 20-án nem lesz kész játék (legalábbis remélem, ezek alapján).
Felháborítós, hogy ilyen bugos SZART ki mertek adni a kezükbõl.Hangok szinte nincsenek, néhány koppanás de semmi több.A harc nevetséges és idegesítõ, pocsék AI.Ráadásul sokszor volt úgy, hogy bambán meredünk egymásra fél méterre egymástól, de az enemy nem akart támadni.A fizika szintén szar.Volt úgy, hogy a farkas valahogy "beszorult" két oszlop közé, futott volna felém, de csak emelkedett egyre magasabbra a két oszlop között. Ez valami félkész szörnyûség.
A demónak az lenne a lényege, hogy bemutasson valamit a játékból, illetve meghozza hozzá a kedvet, de szerintem jobban jártak volna, ha maradnak csak a képeknél, mert így akit érdekelt is valamennyire, az tuti, hogy a demó alapján már nem fogja megvenni. Aki jól akar szórakozni, le ne töltse!!!
Felháborítós=Felháborító
Bocs de te mit néztél, mert nekem már az elsõ másodpercekben elõjöttek a bugok, a gyenge hangoktól kezdve a nevetséges harcig.Fél perc után kiderül mekkora gagyi, nem hogy 5 perc múlva.
komolyan félek pc-n maradnak a netes játékok meg fps-ek mert minden szart konzolra is fejlesztenek, ez is egy ratyi szar demo, bard's tale is bugos volt nálam, elegem van h szívunk állandóan, 1-2 játék párhavonta ha kijön pc-re
már ami télleg jó, mondjuk brothers in arms se lett volna rossz, ha tisztességesen megírják a pc-s kódot is, de hihetetlen ami mostanában megy :(
ÜDv! Végignyomtam egy harcos karival a demot. En nagyon nem értek egyet az elõttem szólókkal. Az teljes mértékben igaz hogy bugos de ezen végülis még javíthatnak. (A M (térkép) nekem se jött be) A grafika csodálatos (bár nekem személy szerint a víz nem elég vízszerü de sztem ez az egy kivetnivaló van a grafikában) A harcrendszer szerintem jó csak meg kell szokni. Az elején tényleg nyominak tûnik de ahogy fejlõdsz (nekem 8 szintig sikerült tápolnom)valahogy hozzászoktam az irányításhoz és simán szétverek bárkit. Aki kb negyed órát játszott vele annak tényleg sötét az egész mivel éjszaka kezdõdik. De késõbb a nap is kisüt ugyhogy csak kell még nyüstölni egy fél órát .:D Hangokon tényleg kéne még javítani. A fizika hibájával én csak a hegyoldalon találkoztam nekem más gondom nem volt. Remélem a hibákon javítanak majd ,ha ezt megteszik egy szép kis akció rpg-t kapunk. Egy érdekes dolog ami nemtom hogy hasznos e vagy káros hogy az R betûvel ujra lehet éledni. Kíváncsi leszek lesz e ilyen az eredeti gamebe vagy ez csak a bemutató jellegre vall. A multit még nem sikerült kipróbálnom de ami késik az nem múlik :D:D
Bocs ha egy kicsit hosszú lett.
A pc.games bétatesztje alapján 88%-ot kapott.
Természetesen nem a hangokat figyeltem mivel van annyi eszem hogy tudom a demokban rossz minõségû kevés hangot tesznek a helyhiány miatt, a grafika kis felbontásban van és nem is lehet változtatni mert ez demo. A nagyobb bugokat õk is leírták a readmeben remélem ezeket majd javítják. Ja és a harc hát az nem 1 blade of darkness de még javulhat, bár már most is jobb mint a knights of temple-ben...
hat en is kiproszaltam a demot, es hat en mar a videokban is lattam azt, h semmi elet nincs a helyszinekben... a sewers dungeon pl full ingerszegeny... az egyik nagy kedvencemhez hasonlitva( ultima IX ) semmi hangulatot nem talalok ebben a gamben... a wizzards and warriors ezerszer jobb volt, ugye a fejlesztok elozo jateka...
hi
nemtudom hogy ez másnál is így van e, de én nem tudok semmit állítani az options-ben, hiába váltok felbontást semmi nem történik egér reverse se semmi... ????
szánalmas egy demo....
Akkor te nagyon tehetséges vagy.
Mert én még 3 csontvázzal és 3 goblinnal elbántam de annyi életerõm maradt hogy kinyirtak a patkányok.