A MindLink Studio egyszerre két fejlesztését is elõrántotta a semmibõl (Thanks Matt). A Telladar Chronicles: Decline és a Telladar Chronicles: Reunion között nemcsak nevükben, kialakításukban is vajmi kevés külömbséget véltem felfedezni. Mindkettõ valós idejû taktikai stratégia, fantasy környezetben, ráadásul teljesen megegyezõ, házi készítésû (vagyis saját) grafikus motorral. Lehet egyébként csak annyiról van szó, hogy az egyik az európai, a másik pedig az amerikai címe. Nézzünk pár részletet:
-akár 20000 egység egy csatában -rengeteg faj, mind saját történettel -a fõhõsöknek megvan a saját életünk, céluk és képességeik -csatáinkra egy közel 4 négyzetkilóméteres területen kerül sor -taktikai csapatokat alkothatunk a csaták közben
Tényleg Zaki hogyd már szegényt! Ha topicnyitási kedve van, hát tegye, elvégre azért van a fórum. Amúgy pont most akartam ennek a játéknak topicot nyitni, és szerintem ez egy nagyon jó game lesz. Bár a Battle for Middle-Earthel nem veheti fel a versenyt.
Úgy tûnik nagyon beindult a "keleti kereskedelem" ugyanis egy újabb játékot jelenthetek be, a Telladar Chronicles: Reunion-t. Ezt az ukrán MindLink Studio fejleszti.
A játékot a Shogun: Total War-hoz lehetne hasonlítani, mivel itt is több ezer egységet láthatunk és irányíthatunk egyszerre. Persze a hasonlóság csak képileg hat, ugyanis az orosz gárda saját grafikai motort fejleszt, a Battalist Engine-t. Az igéreket szerint a motor ki fogja majd használni a DirectX 9 és a legújabb videókártyák adta lehetõségeket. Elsõsorban a nagy területek megjelenítésére fejlesztik, több mint 4 km2-t tud renderelni és egy képernyõn egyszerre több, mint 20.000 karaktert tud megjelentetni. A képeken is látható, hogy a vízeffekt is látványos lesz, ami manapság már alapkövetelmény. Dinamikus fény- és árnyékeffektek, kiugró mesterséges intelligencia és csontváz-alapú animációk színesítik majd a játékot. Mint kitalálhattátok ez egy 3D stratégiai játék lesz, amelyben azért fantasy stílusjegyek is megtalálhatóak lesznek. Ebben az egyedi világban kiválaszthatjuk a nekünk legszimpatikusabb népet amelyet gyõzelemre juttatunk. Az alaptörténet nem lineáris, több befejezést is kitaláltak a fejlesztõk. Egységeink között az egyszerû katonák mellett szörnyek és varázslók is elõfordulnak majd és lesznek hõsök is. A munkánk is változatos lesz, városokat kell védeni, várakat bevenni vagy nagy csatákat vívni a terepen. A fejlesztõk egy kis szerepjátékelemet is belecsempésztek a játékba: az egységeink fejlõdõképesek lesznek. Amit még kiemelnék az az, hogy a haderõnket több, mint 30 páncél és 50 fegyverzet variálásával egyéniesíthetjük. A csatákat a több mint 100 varázslat segítségével mozdíthatjuk elõre.
A megjelenésrõl még nincs, hír de a kijevi csapat nagyon dolgozik. Talán 2005 elsõ negyede lehet reális idõpont, majd kiderül.
Úgy tûnik nagyon beindult a "keleti kereskedelem" ugyanis egy újabb játékot jelenthetek be, a Telladar Chronicles: Reunion-t. Ezt az ukrán MindLink Studio fejleszti.
A játékot a Shogun: Total War-hoz lehetne hasonlítani, mivel itt is több ezer egységet láthatunk és irányíthatunk egyszerre. Persze a hasonlóság csak képileg hat, ugyanis az orosz gárda saját grafikai motort fejleszt, a Battalist Engine-t. Az igéreket szerint a motor ki fogja majd használni a DirectX 9 és a legújabb videókártyák adta lehetõségeket. Elsõsorban a nagy területek megjelenítésére fejlesztik, több mint 4 km2-t tud renderelni és egy képernyõn egyszerre több, mint 20.000 karaktert tud megjelentetni. A képeken is látható, hogy a vízeffekt is látványos lesz, ami manapság már alapkövetelmény. Dinamikus fény- és árnyékeffektek, kiugró mesterséges intelligencia és csontváz-alapú animációk színesítik majd a játékot. Mint kitalálhattátok ez egy 3D stratégiai játék lesz, amelyben azért fantasy stílusjegyek is megtalálhatóak lesznek. Ebben az egyedi világban kiválaszthatjuk a nekünk legszimpatikusabb népet amelyet gyõzelemre juttatunk. Az alaptörténet nem lineáris, több befejezést is kitaláltak a fejlesztõk. Egységeink között az egyszerû katonák mellett szörnyek és varázslók is elõfordulnak majd és lesznek hõsök is. A munkánk is változatos lesz, városokat kell védeni, várakat bevenni vagy nagy csatákat vívni a terepen. A fejlesztõk egy kis szerepjátékelemet is belecsempésztek a játékba: az egységeink fejlõdõképesek lesznek. Amit még kiemelnék az az, hogy a haderõnket több, mint 30 páncél és 50 fegyverzet variálásával egyéniesíthetjük. A csatákat a több mint 100 varázslat segítségével mozdíthatjuk elõre.
A megjelenésrõl még nincs, hír de a kijevi csapat nagyon dolgozik. Talán 2005 elsõ negyede lehet reális idõpont, majd kiderül.