Remélem hasonlóan jó lesz mint az elõzõ rész.Bár ha jól olvastam itt is elõrekészitett fegyvekonfigok lesznek,ami nagyon nem tetszett. Valaki irta h túlságosan future fegyverek lesznek,amik mégcsak a tervasztalon léteznek...pl az xm8,nos az xm8 már túl van a tesztelésen láttam 1-2 videót,még az America's Army topicba rakta be valaki fél éve.Szerintem jó dolog hogy ilyeneket is lehet már használni.
KHm.... hard wired tudod mi a wired szó jelentése ... furcsa akkor mé csodákozunk?
a "futurisztikus taktikai kommandó" nem is olyan futurisztikus... A star trek mi a fasz akkor ha enm futurisztikus? high-tech felszereléssel a hátunkon az igen bazdmeg... no comment.
"Ubisoft díjnyertes stúdiója, - Red Storm -, télapóra elkészül Ghost Recon 2 címû, futurisztikus taktikai kommandó játékával. A holnap kaotikus harcmezõin nyomulunk, hi-tech felszereléssel a hátunkon, fegyverünkön kamera, kérésünkre precíziós légicsapás tisztítja meg elõttünk a terepet, robotrepülõk nézik, merre az ellenség, a gránátok meg távirányítottan robbannak a levegõben. Rambózni nem ajánlott, inkább taktikázni kell" Hardwired
nem azt mondtam istenem! nekem az nem tetszett az egyben , hogy nem láttam a fegyvert . az elején idegesített , hogy meghalok de azt nem látom honnan lõttek. aztán rájöttem a teknikájára és egész élvezetes volt.
Mármint ,hogy fegyver modokat ,az elsõ résszel semmi bajom sem volt szal ez egy félreértés!!
Egyáltalán nem volt szar, csak aki láma volt az arra fogta a hülyeségét, hogy messzi "pixeles" célpontokra nem lövöldöz, illetve, hogy milyen szar, stb...
Az idei E3 környékén, vagyis májusban érkeztek meg az elsõ képek a Ghost Recon 2-bõl. Összehasonlítva az akkori, és a mostani képeket, azt kell mondjam komoly változásokon esett át a projekt. Látszik, hogy egy csomó új effektet pakoltak bele, valósághûbb lesz az egész összhatás. Remélhetõleg hamarosan egy demót is üdvözölhetünk a köreinkben...
lehet, hogy volt már szó róla, de én meglepõdtem hogy elsõ nézetben még mindíg nem látszik a fegyver??? Hát ez nagyon gagyi, és a videó alapján a játékmenet is annak tûnik...
Csalódás minden szinten. Nem tudom hogy a rákba adhatja ehez Tom Clany a nevét...
Tiszta arcade, 3rd person view alaphelyzetben, bár ofkoz van fps nézet is "csak" ilyenkor nem látod a kezed és a fegyvered (mint az elsõ részben, ott sem tudtam megemészteni ezt. Látványosnak látványos, csakhát ezen kívûl adabszolute nem tudok olyasmit mondani róla, amiben újat hozna, vagy legalábbis egy jól összegyúrt játéknak tünne.
Elnézést a negatív hullámok miatt, de ez kikivánkozott a videó megtekintése után...
A Ubisoft a következõ a sorban, aki egy kellemetlen megjelenés csúsztatásról számolt be. A jelek szerint a három platform verzió (PC, Xbox, PS2) külön szálon fejlõdik, és, mint kiderült, nem is egyszerre jelennek meg. Sajnos pont a PC-s verzió került késõbbi idõpontra. Csak annyit lehet tudni, hogy valamikor 2005 elején érkezik. Remélhetõleg azért a Prince of Persia 2 nem késik...
info:Gamestar
Ghost Recon 2: két külön játék? PC - 2004-08-25 15:19:00
Az Ubisoft alaposan felkavarta a Ghost Recon 2 körül kialakult állóvizet egy olyan bejelentéssel, amely bizonyára még a játék iránt élénken érdeklõdõket is váratlanul ért. Nem elég ugyanis, hogy a GR2 PC-s és Xbox-os verziójával (ezeket a Red Storm hozza tetõ alá) ellentétben a PS2-es és GameCube-os átiratot a kiadó belsõs stúdiója készíti, a hírek szerint komoly differenciák várhatóak a két csapat által leadott produktum tartalmában is. A novemberben megjelenõ PS2/GC Ghost Recon 2 ugyanis 5 évvel a Red Storm alkotása elõtt játszódik, azaz a két alkotás más-más történeti szállal bír majd, ugyanakkor a körítés és a karakterek ugyazanok maradnak. A kép tehát lassan kezd összeállni, s egyben magyarázattal is szolgálni arra, hogy miért nincs jelenleg konkrét érkezési dátuma a PC-s és GC-s változatnak. Legalábbis ez lenne a logikus magyarázat. By: 576Online N végre vmi ,érdekes , kiváncsi leszek a differenciára.
Akkor hisztizhetnek az oroszok ,az indonézek ,az irakiak stb stb...is. Az amerikaiak hisztizhetnek ,hogy a Lock Onban lelövik a gépeiket. Vagy mit akarnak a kóreiak ,hogy a játék játszódjon Sohaországban a Kikirics nép ellen? Ez Ghost Recon nem Harry Potter.
Az elõzõ rész és a stílus kedvelõinek bizonyára nem kell beszámolnunk a Ghost Recon 2 lényegérõl, sztorivonaláról, történetérõl. A Red Storm Etnertainment játékának idei E3-as videói felkeltették Észak-Korea nem éppen csodálat céljából való érdeklõdését. Az észak-koreai kormány civakodik a dologgal kapcsolatban: "Direkt propaganda, szórakozás és filmek. Az amerikaiak megmutatták mindenki számára, hogy utálnak minket. Ez lehet, hogy most csak egy játékot jelent számukra, de késõbb egy háború már nem lesz játék nekik. Háborúban szembenéznek a nyomorult vereségekkel és borzalmas halálokkal." - olvasható a Tongil címû újságban. A játék designere, Chritopher Allen nem rettent el a fenti szavaktól: "Amikor mi a sztori hátterét megírtuk, arra törekedtünk, hogy lehetõleg semmi köze ne legyen a mai ellenszenvekhez, konfliktusokhoz, de a játékban mégis egy elfogadható konfliktus alakuljon ki. A sztorit mi egy kisebb észak-koreai katonai alakulatra fókuszáljuk, nem pedig az egész országra." A Ghost Recon 2 mellesleg idén novemberben jön majd ki PC-re.
info: Gamestar
Gamestar legújabb számában van egy E3 melléklet abban benne van minden. + a konzol576 juniusi számában is asszem.
Ha igaz lesz amit írsz,akkor ezt nem lehet GHOST RECON 2-nek hívni...:(((
Hi! Én már nagyon várom a Ghost Recon 2-t. Az elsõ részt már végigtoltam de sajnos egy-két nagy hiba volt benne. 1. FPS volt de a fegyvert nem láttam , nekem ez nagyon zavaró. Nem' tom ki, hogy van vele? 2. Az elsõ pályát min. 10-szer kezdtem újra , mert mint derült égbõl villámcsapás úgy löttek fejbe. Egy idõ után mondjuk megszoktam Szerintem jó ötlet a ez a OTS (over the shoulder) félig FPS félig TPS. Az elsõsegély csomagot tartom a legnagyobb ötletnek. Végre nem murdelnek meg a társaim 2 perc alatt. A kézmozgásokkal nagyon megvagyok elégedve. Köszönöm a figyelmet , remélem nem voltam túl hosszú
Az XM8 pedig nagyon fasza fegyver lesz. Lehet, hogy kicsit "future" fegyvernek tûnik, de én bízok a sikerében.
Hé hé!!! Valóban van M249 csak késõbb jutott eszembe!! Nekem is tetszett a GR elõzõ részei és nem RS hudot szeretnék csak azt ,hogy FPS módban látszódjon a fegyver!!!
- Azt hogy figyelmetlen vagy (M249 látható volt az E3 demoban) - És azt, hogy hülye is vagy, bocs, de ez az igazság. Akinek az elõzõ GR is tetszett, annak nem kell az RS hud, érted? Menj RSezni...
Hmmm nem is tudom... a képeken valóban olyan Army Man szerûek a katonák viszont az E3 Demo nekem nagyon tetszett. Az elszomorít ,hogy eddig csak a manapság még csak X jelzéssel ellátott (az idétlen star trekkes xm-8 még csak tervezõasztalon született meg és nem is haladt tovább) fegyvereket láttam a legtöbb katona kezében. Én bõgni kezdek ha nem lesz a játékban M16-os M4-es M249-es stb.. A demo videójából azt le lehet szûrni ,hogy az animációkkal legtöbb esetben nem lesz gond és a grafika is türhetõbben (kevésbé Army Manes) néz ki mint a képeken. A kézjeleket eddig nem nagyon vették figyelembe a Ghost Recon elõzõ részeiben de ebben már jobban meg lesznek csinálva. Amit nem értek az az ,hogy a tervezõk miért nem tudnak egy normális FPS nézetet csinálni? A Ghost Recon eddigi részeiben volt de nem látszódott a fegyver ami igen idegesítõ volt számomra ,erre a második részbõl ezt egy az egyben kiszedték (ahelyett ,hogy valami RainbowSix szerût csináltak volna) és TPS lett. Összefoglalva: + A játék grafikailag még sokat fog fejlõdni (gondolom) az animációk jók, a kézjelek jól kidolgozottak. - Idióta fjúcsör fegyverek, a légitámogatás látványos de felesleges (akkor már minek katonát kiküldeni ha szét is bombázhatjuk?) ,Army Man szerû grafika (egyenlõre)
Jó jó lesz ez a játék kár ,hogy van sok negatívuma de reménykedjünk ,hogy kijavítják õket. Én a Full Spectrum Warrior PC-n való megjelenését jobban várom de azért majd a Ghost Recon 2-õt is ki fogom próbálni.
NEkem nem tetszik... Olyan játékkatona effect..... ÉS nem nagyon láttam real fegyvert sem:( Mindenhol sok füst meg bumm meg lövés a képen... Számomra a Ghost Recon soha nem az a quake szerû nyomulunk elõre játék volt....
Igen elég fura:(( Olyan Desert Storm jellegü....
Az elsõben pont a "szintelensége" tetszett nagyon...annak nagyon jó háborús hangulata volt...:(
Hm. Pedig hatalmas királyság. Ha több feladat van a pályán akkor elõször az egyikkel megcsinálom az egyiket, a másikat elküldöm a másikhoz biztosítani a terepet aztán az elsõvel megcsinálom a másodlagos feladatot, majd átváltok a másodikra és befejezem a maradék cuccokat és aztán evakuálás. :-)
Hm. Elõször Ghost Reconnal PS2-õn találkoztam és ott eszméletlenül megtetszett. Jó volt a két csapatot mozgatni és velük bekeríteni az ellent és király módon megcsinálni a küldiket, de az E3 videókban a GR2-ben csak egyetlen csapatot láttam és semmi csapat-menedzsmentet vagy a taktikai térképnek a legkisebb jelét sem. Azért ez gáz. Vagy csak a PS2-õs változatban volt ilyesmi és a PC-n nem?