-Lehetséges, hogy az America’s Army mintájára a barátok mindig US honvédségi egyenruhában, az ellenség pedig mindig ellenállói ruhában lesz. A fejlesztõk még gondolkodnak ezen, semmi sem biztos.
-Minden játékosnak lehetõsége lesz a gyógyulásra, de ez után a karakter sebei fájni fognak, pl. lábsérülésnél lelassul.
-Kicsit jobb a helyzet, mint volt. Problémás volt a tereptárgyaknál a mozgás, és hibás volt a hegyekre való felmászás is. Mindkettõt javítják a GR2-ben.
-Nem lehet tudni, de annyit biztosan, mint a elsõ rész.
(32 fõs amerikai szerveren lagtalanul lehetett játszani anno)
Tényleg nem tudja valaki hogyan lehetne hozzájutni az island thunder biztonsági másolatához? :) Ugyanis az kimaradt
E3 riport:
-Mi újdonság lesz a GR2-ben?
-A legnagyobb újdonság a Ghost Reconhoz képest, hogy fel lehet szedni a földrõl a fegyvereket, gránátokat, töltényeket.
-Lesz valami újdonság az egyenruhákban?
-Lehetséges, hogy az America’s Army mintájára a barátok mindig US honvédségi egyenruhában, az ellenség pedig mindig ellenállói ruhában lesz. A fejlesztõk még gondolkodnak ezen, semmi sem biztos.
-Lesz füstgránát a GR2-ben?
-Igen. A másik újdonság a gránátokkal kapcsolatban, hogy lehetõség lesz "alsó" dobásra is.
-Hogy fogy kinézni az EÜ rész?
-Minden játékosnak lehetõsége lesz a gyógyulásra, de ez után a karakter sebei fájni fognak, pl. lábsérülésnél lelassul.
-Mi újdonságok lesznek a felszereléssel kapcsolatban?
-Elõre elkészített felszerelések lesznek, mindegyikben pisztoly, puska, és vagy M-136, vagy gránátvetõ.
-Lesz légierõ többjátékos módban?
-Nem, ezek csak egyjátékos módban lesznek, és akkor is csak elõre meghatározott helyen egyes küldetésekben.
-A pályák nagyobbak lesznek. Lesz a játékosoknak arra lehetõségük, hogy ott éledjen újra, ahol meghalt, közel a csapatához?
-Új lehetõség a GR2-ben, hogy mentési pontokon el lehet menteni a játékot. Ezzel el lehet kerülni, hogy mindig keresztül kelljen gyalogolni az egész pályán.
-Fel lehet mászni a hegyekre és sziklákra?
-Kicsit jobb a helyzet, mint volt. Problémás volt a tereptárgyaknál a mozgás, és hibás volt a hegyekre való felmászás is. Mindkettõt javítják a GR2-ben.
-Mi lesz az új nézettel? Lehet majd használni az elsõ személyes nézetet?
-Igen, lehet választani, melyiket akarjuk használni. Lehet, hogy játék közben nem, hanem indulás elõtt kell kiválasztani.
-Mennyi játékost fog támogatni többjátékos módban?
-Nem lehet tudni, de annyit biztosan, mint a elsõ rész.
-Mi lesz a megjelenés dátuma, és várhatóan mennyire tudják ezt tartani?
-2004 decemberében fog megjelenni, és valószínûleg ez a végleges dátum, mivel a GR2 fejlesztése legalább két évre nyúlik vissza.
-Az XboX demó mellett lesz PC-s demó is?
-XboX-ra valószínû, hogy lesz, de arról nincs információ, hogy PC-s változat is megjelenne a játék elõtt. Talán.
Eredeti szöveg forrása: GR.net A fordítás forrása: hunters.hu
Megnéztem az E3-as videót és... A "nézd a hátam" nézet kegyetlenül nem jön be, és tartok tõle, hogy azért ezt mutatták, mert továbbra se lehet látni a fegyverünket "belsõ nézetbõl". Amúgy nem néz ki rosszul, de valahogy többet (több újdonságot) vártam a játéktól. Az, hogy a rögzített géppuskát lehet használni engem valahogy nem dob fel...
Meg mondjuk csodálkoztam volna, hogyha az XM8-at nem pakolják egybõl be... :)
Tom Clancy's nevével fémjelzett Ghost Recon várhatóan novemberben fog a boltok polcaira kerülni. Mivel addig még elég sokat kell aludni, érdemes ellátogatni a Ghost Recon 2 hivatlaos oldalára, ahol friss infókat és néhány új képet lehet felfedezni.
Remélem csiszolnak egy keveset az AI-n, mert hangyányit felidegesített, amikor az Island Thunderben a szarházi, szakadt birkapásztora a képernyõ másik felérõl éjszakai sötétben kilõtte az emberemet egy AK-val. Az se jó persze, ha az ellenfél két lépésrõl se képes eltalálni, de ez meg a másik véglet volt. Remélem a 2-ben egy picit közelítenek majd a realitás felé.
remélem jó hosszú lesz a game, mert a 2 kieg elég rövid volt
én vágom
Tényleg ennyire nem vágja senki, hogy ez nem WWII-es játék?
ez alapvetõ el volt ismerve szóval én nem szaroznám le.
a H&D volt az elsõ háborús FPS amiben keményen kellett taktikázni. nagyon brutál volt abban az idõben, mint graf mint AI, stb.
az elsõ "olyan akciójáték, melyben valóban a valós háború kellõs közepén érzed magad" az a H&D, a második és utolsó pedig a H&D2, a többi csak rágógumi shooter ahhoz képest
HUUAAAAAAAAAAAAAAA
Remélem a CB beszáll, és szétalázunk mindenkit! :)
bocs az offért
a MOHAA-ban meg a normandiai partraszállás volt atomkirály
még a CoD-ra se mondanám, hogy igazán élethü, és átadja a háború érzését! nagyon arcados még ott is az emberek mozgása... (azaz kurva gyorsan mozognak) :(
amitöl én igazán nagy háborús élményt várok, az a MoH-PA! :) na az királyos lesz! :)
az alap Ghost Recon 2008-ban játszódott a 2 kieg nem tom mikor, ez vajon mikor fog játszódik majd? amúgy CoD-dal nem kéne összehasonlítani hiszen teljesen más stílusú FPS a 2-õ