Sziasztok. Lehet nem teljesen idevág, de nem tudom hol tehetném fel a kérdést. Aminap feltettem az Adobe Acrobat 8-at, és mellé az office Xp-t. Szoktam wordben írt anyagokat pdf-be konvertálni, és eddig xp-n ez gond nélkül lezajlott. Windows 7-esen annyi problémám lenne, hogy bár konvertálgat szépen, de van egy anomália amit nem bírok kiküszöbölni, és nagyon "csesznye". Ez pedig úgy fest, hogy ha én A4-es oldalnál kisebbre beállított oldalt konvertálok át, azt a program szépen ugyanúgy A4-es oldalon csinálja meg, de csak a közepére van írva egy 4-5 centiméteres sávban (szövegrõl van szó). Ez így nagyon "helypazaró", valami beállítás problémám lehet? Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
próbáld meg ezt: nyisd meg a pdf-et PhotoShop-ban, 300 dpi nagyságban. Így hátha jobb lesz a kép. Az elején rákérdez majd a méretre, ott a felbontást átjavítod 300-ra és kész.
Milyen programmal lehet .pdf-t írni, illetve egy pdf-bõl részeket kiszedni? A writerre rákerestem, de nem igazán találtam használhatót. Ha más nincs marad a recognita, de hátha...