mondjuk ezzel a kerekfuggesztessel nemtom hol versenyezhet az auto biztonsagaval.
Magyarországon ezzel csak az a gáz, hogy egy ilyen autó nem kell senkinek, mivel nem lehet bele csomagokat pakolni. Sajnos ma még nem állunk olyan gazdasági szinten, hogy az ember egy autó megvételénél a hely és Üzemanyagtakarékosságot vegye elsõdleges szempontnak. Jó, monjuk a fogyasztás lényeges azoknak, akiknek tényleg kevés a havi bejövõ, bár azok általában nem vesznek vaci új kocsit. Ha meg hitelbõl vesz kocsit, akkor szerintem hozzávesz még egy milliót, és akkor már Kocsit vehet. A környezettszennyezés sajnos ma még nem olyan fontos az átlag embereknek, mint ammennyire kellene, hogy az legyen. Mindenesetre engem érdekelne a meghajtásának pontosabb ismerete. Szerintem érdekes, de nem túl igéretes koncepció. Adjunk neki két évet!
Azért én örülök h próbálkoznak, elõbb utóbb sikerül valami használhatót összerakni. Ezzel gondolom lehet csomagot is szállítani utas helyett. Európában az 1 autóban utazók átlagos száma úgy 1egész 2tized körül van, tehát ha télleg stabil lesz a járgány, akkor szuper lesz. Viszont az embereket hozzá is kéne szoktatni, hiszen a Wolkswagen és a többiek ezt nem nézik tétlenül (reklám hegyek).
egy a baj vele: miért is nem marad el árban az kisautóktól? mondjuk egy nagyságrenddel? túl sokat kéne belõle gyártani? nem értem, ahogy azt sem, hogy pl. a smart miért olyan k.rva drága, amikor fele akkora, mint a legkisebb kisautó... na mindegy, õk tudják
Marha jó, legyen benne vagy 150 ló, meg menjen úgy mint egy Ducati, és akkor jó kis járgány lesz:)))
A Smart azert olyan draga, meg ez is azert jon ki dragan, mert a maguk kategoriajaban ezek az egyetlenek. Aki tenyleg akar ilyent venni, kenytelen ezt venni, a magyar piac (es az ahhoz tartozo arak/kereslet) meg angliabol nezve igencsak sokadrendu. Mikor egy kozepes magyar otthonba ezt megvehetnenk, akkor Angliaba mar majdnemhogy a kukas (egyeb altalanosan irigyelt, kvalifikalt munkahelyek dolgozoi) is ilyennel jarhatna. Egy tok uj autokoncepciot meg ritkan szannak rogton ennek a retegnek... Viszont igy ezzel is kevesebb amire penzt kene kolteni ;)
A Volkswagen, Mercedes, Ford stb multifúziós óriáscégek is csinálnak hasonló újdonságokat, de csak kizárólag reklám- (presztizs)célból. Nem áll érdekükben, h a csúcsmodell helyett egy olcsó kisautót vegyenek a népek (volks haha), ami ráadásul még gazdaságos is (olajcég-lobbi).
Ez inkább az emberek hozáálásán mulik.Amig nem kényszeríti valami az emberekt erre,addig nem fognak vele foglalkozni.
Ez 1 rokkantkocsi.
80km/h. Már nem is kell.
Japánban több hasonló kisautót építettek már (kis)szériában is, csak belsõ piacra.