Ezt az enyhén jobbra húzást egy futómû beállítás valószínûleg orvosolhatja, többnyire az elsõ futómûvek elállítódása, helytelen beállítása tud ilyen problémákat okozni.
Péntek óta én is tulajdonosa vagyok egy 2000es évjáratú ezres suzuki swift-nek..
azóta elöjött 2 probléma.. az egyik enyhe jobbra kanyarodáskor fémesen súrlódó hangot ad ki a kocsi, de ha megpöccintem a kormányt balra akkor abba hagyja... ez mitõl lehet , mi a baja? nagyon idegesít hogy vmi komoly baja van
a másik hogy enyhén jobbra húz az autó... ez orvosolható valahogy? próbáltam hogy elengedtem a kormányt és erõsen rá léptem a fékre.. akkor nem húzott el sehova.
köszi a válaszokat elõre is.. remélem nincs komoly baj.. elég ideges vagyok miatta.
Tisztelt Suzuki Swift tulajdonosok!
Eladó az alábbi linken megtekinthetõ KIFOGÁSTALAN állapotú 2005-tõl gyártott Suzuki Swiftekbe való multikormány.
A kormány teljesen gyári, újszerû állapotban van! Sehol nincs lekopva, a markolat nincs simára dörzsölve, a kapcsolók is hibátlanok, egyszóval KIFOGÁSTALAN állapotú a kormány, de ez a képeken is látszik.
Akit esetleg érdekel, annak elérhetõ vagyok a 20/541-6610 telefonszámon, és a [email protected] címen.
Üdv: Varga Ádám
Meg ha ugyanolyanra csinálnák meg mint amilyen a koncepció, akkor az durván nyálcsorgatós lenne, de nem így szokták az autógyárak.
Semmi baj nincs, csak az új motor árát akkor költsék normális futómûre, fékekre, hogy tényleg Handling-on legyen a hangsúly :) Turbo-kit,et úgy is lehet rá majd kapni, sõt a régi swift-é is jó lesz rá, volt egy csávó, aki saját magának építette meg, olyan 5-600 ezerbõl, úgy hogy még mindig mûködik, és olyan 150-160 lóerõs. Tehát, így még nyerõ lehet, ha rendes pályázásra alkalmas fékei, és futómûve lesz. Az elõzõbe is állítható Koni szettet kellett venni, hogy pályán használni lehessen.
Valahol olyat olvastam, hogy a régi ezres swifteknél vezérmûszíj szakadás esetén nem keletkezik kár a motorban, mert a dugattyú nem tud beleütni a szelepekbe. Ez igaz vagy kamu? Esetleg akinek már elszakadt leírhatná ide a tapasztalatait.
nem nagyon kell majd itt senkinek a magas ára miatt, az tuti... meg ha a japánból szállítás megint úgy fog menni, mint pl az sx4 sedan-nál, akkor nem fogja senki kivárni a hónapokat
"Az új Swift Sport a korábbival szemben már nem öt, hanem hatfokozatú manuális sebességváltót kap, ám újdonságként a kormányról is kapcsolható hatfokozatú automata is kérhetõ lesz. A 2012 elején piacra kerülõ autó várhatóan számos részletet megörököl a koncepció modelltõl, de annál sokkal visszafogottabb lesz. Természetesen a nagy felnik, peres gumik, a feszes futómû és Brembo fékrendszer jár majd hozzá, ahogy spoilerek és a sportülések is."
ui: Remélem ellesték a VW duplakuplungos megoldását, ha már partnerek. De sajnos ennek részben ellentmond az, hogy nincsenek valami jóba.
Meg még annyi, hogy Japánból fogják szállítani, mint az elõzõ modellt, így gondolom a fullos swiftnél is drágább lesz vagy 20%-al, tehát olyan 5-5,5 millióra gondolok...
én az enyémet (1.3, 94-es) 290-ért vettem, vagyis egy Fiatot beszámoltak 150-ért + 140 kp.
Suzuki szalon használtautós részérõl hoztuk, ott helyben fel is emelték, alá lehetett menni, korrektek voltak nagyon. Kívülrõl ütött-kopott, karcos, horpadt néhol, az tény, de motorikusan kifogástalan. (le is kopogom) óra szerint 130 ezer volt benne, de ránézésre is reálisnak tûnik ez, olajat sem eszi, benzinbõl se sokat, illetve adták a szervizkönyvét is vele, amit 70 ezerig vezettek, meg a szervizek számlái is megvannak, elõzõ 2 tulaj leinformálható is lett volna, de nem volt rá szükség.
Ebbõl csak annyit akarok kihozni, hogy 300 alatt is lehet jót kifogni, de drágán is lehet szart venni (elõzõ autóm pl.)
Na ezt szeretném elkerülni. Én arra tippelek hogy valami logó kábel vagy biszbasz zörög, és hátha ez egy ismert gond. Csak nem tudom hogy tudnék hozzáférni a területhez. Ötletek?
szerintem mindenképpen ugorj be vele egy szervizbe, házilag ez már húzós ügy
Sziasztok! Van egy 99-es Swift szedánom, Manager kiszerelés vagy milyen. Már egy ideje egészen durva zörgõ, kopogó hang jön a vezetõoldali ajtóból menet közben (nem csak rossz úton, de akkor jobban). Egész konkrétan a hang az ajtó, és az autó találkozási helye környékérõl hallatszik, és nem tudom pontosan megállapítani, hogy az ajtó felöli részrõl, vagy az ajtó után, a lemez mögötti részrõl szól. Amikor kinyitom az ajtót akkor is elég nyikorgósan nyílik.
Van tippetek hogy minek lehet ez a hangja? Lehet házilag orvosolni vajon? Nem tudom hogyan lehetne hozzáférni, akár megtekintés erejéig a lemez alatt dolgokhoz az ajtó környékén. Elõre is köszi a segítséget.
hát, 400 ér több jó állapotú van mint 250-300-ér.. ebbõl kiindulva nagyobb eséllyel jobb lenne mert biztos nem véletlenül 269ezer az autó.. de így fényképek alapján nehéz megitélni.. elmegyünk megnézzük, kipróbáljuk aztán majd kiderül :)
az lesz. :) mert azért fura nekem hogyha teljesen rendben van akkor miért ,,csak" 269ezer.
de normálisnak tûnik az eladó.
másik levél: Az autó valóban kiváló állapotban, mivel a korából adódóan elõfordulnak kisebb problémák, jelen esetben pont a jobb hátsó kerékcsapágy, de ennek javítása benne van az árban. Minden autómat átvizsgáltatom és ha szükséges megjavíttatom, tehát én csak olyan autót árulok, amit nyugodt szívvel tudok eladni, tehát a mûszaki állapota felõl nyugodt lehet.
Gondoltam arra én is egyébként :) ami a kormányon látszott, nekem is ez jutott eszembe elöször.
irtam a piros suzukisnak egy e-mailt. amire ezt a választ kaptam:
Baja nincs semmi, tökéletesen üzemképes állapotú. Vezetett szervizkönyv???? 17 éves autónál???? Ilyet még ember nem látott, de bármilyen szervizben átvizsgáltatható kifogástalan állapotú az autó.
Átírás költségei "tokkal-vonóval" 53.000 Ft
Amennyiben bármi kérdése van, állok akár telefonon is rendelkezésére. Várom válaszát.
Ha rendszeresen volt szervizelve (ez a könyvbõl úgyis kiderül), akkor a lentieken kívül sztem csak ennyi. Késõbb persze elõjöhetnek kisebb-nagyobb toldozgatások-foldozgatások, féltengely, kipufogódob, vezérmûszíj, vízpumpa stb. de ez ezzel jár.
Viszont én semmiképp se vennék olyan kocsit (nekem ez a mániám:P) mint a legelõször linkelt sedan, mert a kormányon látszik az elõzõ sofõr mentalitása..vszeg nem kímélte a kocsit és üveghangig húzatta neki..de ez csak az én hülyeségem.
átírásnál a vagyonszerzési illeték 18 forint köbcentinként, olyan 70 körül van az átírás általában, azt pedig, hogy volt-e törött, festékréteg mérõvel lehet a legegyszerûbben megállapítani
Korához képest nem ment sokat, viszont szerintem alaposan nézd át mindenhol, rozsdásodás ilyesmik.. utána kell nézni volt-e törve, új lengéscsillapítót kapott-e már(visszahívás) stb.
szeretnék venni egy swiftet.. szeretnék tanácsokat kérni tõletek, hogy mire kell figyelni a vásárlásnál, + 300 ezerért vajon lehet-e használható swiftet kapni?
Az lenne még a kérdésem h más suzukibol nem jó kompletten a fõfék munkahenger? , mert azt sztem tudnék szerezni .. Választ elõre is köszi :)
Nagyon szépen köszönöm a segítséged , most jöttem a szarvízböl , fõfék munkahenger ment tönkre , mindenki megvan lepõdve h 2008 as autón ez tönkrement.. javítókészletet próbálok most szerezni .
megkérdeztem, de ebbõl így konkrétan nem lehet megmondani, hogy mi a baja, ki kéne deríteni, hogy van-e még benne fékolaj, mert lehet, hogy ereszt valamelyik kerékféknél, vagy a motorban tûnik el, de az is lehet, hogy fals levegõt szív, azért sziszeg, vagy az ABS-nek lehet gondja, esetleg nem-e ég az ABS lámpája a mûszerfalon, mert az ABS elõidézhet ilyen problémát, a sziszegés amiatt is lehet, mindenképpen szervizbe kellene vinni, leginkább ott tudják neked kideríteni
Sziasztok .. Lenne 1 kérdésem , sx4 em van és lenne vele 1 olyan gondom , hogy a fék tönkrement. Az lenne a baj hogy amikor fékezek , akkor ha félig nyomom a pedált akkor fog , ha tovább akkor nem és utána már csak padlónál fog megint.. Aztmondja 1 ismerõsöm , hogy ez a fõfék munkahenger ment tönkre kiszakadt a membrám , a másik ismerõsöm meg hogy szimeringes. Nem volt valakinek ilyen problémája? A segítséget elõre is köszönöm ...
Ha rám hallgatsz akkor utángyártottat nem veszel, mert méteresek rajtuk az illesztési hézagok :) úgy be fog ázni, mint a fene. Inkább bontottat keress.
az, hogy inkább még gyûjtsél 300 ezret és vegyél egy GLX-es vadiúj swiftet ;) Vagy ha mindenképp Splasht akarsz vadiújat vegyél, mert most kezdték el beletenni az új 1.2 es motorokat ami 3 litert fogyaszt és 94 lóerõs. Egész megbízható autók amúgy.
Te kis kárörvendõ, na hogy jó napod legyen a motorháztetõ, lökhárító tartó konzol, és pontosan nem tudom a nevét, a lámpa mögött van egy átkötés ez tartja a lámpát,