most olvasom kommentek közt, hogy semi slick gumik vannak az autón, ahhoz képest jó szarul tapad. Az én utcai Continentalom pofán ver simán ezeket a szarokat :D
A semi slick a Yokohama A048-nál kezdõdik, és kb ott is ér véget. Azt elég nehéz kihozni a sodrából. Csak gyorsan kopik, de kinemszarjale :D
Szerintem ebbe felesleges sper. Bár én a direkt csúsztatás hanyagoltam volna. Kicsit idétlenül vezet, de annyi lejött, hogy könnyû túlkormányzottá tenni.
legyen inkább 1 turbo és 300 ló :D azzal kiegyeznék én is, elõre széles tappancsok, sperr azt mehet is a szerpentinezés, bár nekem a szerpentinezés az inkább RWD vagy AWD :D
+
2000-el túl lehetne húzni a rev limitert :D mégjobban pörögjön
figyelj, hónapok óta senki sem érti, hogy mit mûvel a gyártó, mi is csak nézünk a kereskedésben, hogy pl miért tesznek százezreket az sx4 alapárára, vagy hogy ugyan ki fog új swiftet venni, mert hát nem igazán fogy
Oké, én értem, de ha Már úgy gondolták, hogy Európába is bevezetik, akkor nem tudom miért lett volna nehéz Egy dízelt berakni kézi váltóval, mert Eu-ban ez az alap, ezek fogynak ha M.o-t nem vesszük figyelembe.
Lehet, hogy több pénzbe lett volna nekik, és az eladásokból is 0-ra jöttek volna ki, de legalább, ha egy megbízható kocsit össze tudnak rakni, és elég hírnévre tennének szert, akkor utána elég népszerû lenne..
De egyébként nem hiszem, hogy azért nem készítettek dízelt, mert nem akartak, hanem mert szakítottak a Fiattal, ezt le is írták pár autós oldalon. Viszont VW motort még mindig esélyesnek tartom, csak mire megállapodnak, addigra kiöregszik a Kizashi :)
egyáltalán nincs elbaszva, csak nem szabad elfelejteni, hogy nem a magyar piacra szánták, a kizashival a szintlépés volt a cél, a felsõközépkategóriás autók piacára akart betörni a suzuki vele, itthon ne is nyomatják, ha nagyon érdekel, külföldrõl lehet behozatni
Miért nem lehet Beletenni az SX4 1.6-os benzinesét, ami 120 lóerõ, és fapadosan kézi váltóval 5,5 milliónál kezdõdne az ára.... Van még itt a polcon egy 2.0 Fiat eredetû dízel 140 lóerõvel, azt is beletennék, és 6.4 millió. És ehhez lehetne még extrákat válogatni..... A csúcsot meg a jelenlegi 2.4 es CVT-s 4x4-es modell képviselné 9,5 millióval...
Nekem a formája nagyon tetszik, nem tudom miért kellett elba**i ezzel az egyetlen felszereltséggel....
tesco sem úgy hirdet hogy mi a drága náluk. Igazából szerintem az nagy szó hogy a kizashi a többi komoly márkát eltudta verni valamiben. Egy sebességi rekordot is felállított, és szerintem befolyásoló hátrány nincs amit elkéne tusolni. Az hogy lassabb esetleg mint mondjuk egy RS octávia, kitérdekel :) (egy német szaklap az RS-el hasonlította össze) Ha kijön egy új fogyibajnok autó, nem reklámozzák hogy mocsok hangos, vagy zörög, hanem hogy baromi jól fogyaszt..