Ha megöltem Amorbist, utána hova kell menni? Megkaptam a Dark Suite-ot, visszavittem az energiát a light worldbe, aztán felmentem Grat Temple-be U-Moshoz, de most nem vágom hova menjek. Má vagy 2 órája mászkálok, de nem találok semmit.
Ha olvassa még valaki a topicot akkkor tudna nekem segíteni? Még nagyon a játék elején vagyok. A bomba megszerzése után vagyok picivel, de nem tudok rájönni, hogy msot mit kell csinánom.
Na mr rájöttem.
Közvetlenül a játék elején miután abba a templomban vagy hol azutén miután azt az antennát megmomzgattam vagy olyasmi azurán hova kell menni?
Nyitottam 1 metroid topicot. Aki akar az jöjjön legalább nõ a népesség.
Köszi.
Rákerestem, de sajnos nem találtam :( Majd ha szkennerközelben leszek, akkor beszkennelem.
Ja bocs nem olvastam végig amit írtál. látom, hogy már megtaláltad.
Asszem a narancs priatok ölnek meg. A kinyírásuk módját vágom. Te mennyi élettel mentél oda (hány ilyen energy tankod vagy mid volt)? Ja és ha megnyered akkor kapsz valami bónuszt?
Tudok persze! Valahol fönnt van neten? Csak mert nekem eszembe sem jutott így rákeresni... Szerk.: nem hiszem el, milyen bamba vagyok :))) Fönnt van a nintendo.com-on :D
Uhh, köszi, azért nem kell begépelni, nem 2 sornyi szöveg az :) Inkább megoldom akkor a németet. Vagy! Még Brendernek is angol van, majd elkérem inkább Tõle :) Begépelni elég nagy meló lenne...
Pontosan kik is ölnek meg? A pirate-ok? A színes pirate-oknál a megfelelõ fegyverrel kell lõni (a sárgát powerrel, a lilát wave-vel, a fehéret ice-szal, a pirosat plasma-val). Vagy megölhetnek még a metroidok vagy az elitek vagy az omega is :)
A topic átnevezése jó ötlet és én is szorgalmazom. És a kérdésemre visszatérve: Válaszod alapján te megnyerted a Prime 1-et. Én még nem szóval tudnál nekem picit segíteni már ha lehet a problémámon?
Ja, igen, majd' elfelejtettem: van angol nyelvû kézikönyved a Prime 1-hez? Akarok csinálni egy Metroidos honlapot és anyagokat gyûjtök :) A kézikönyv 5. 6. és 7. oldalán van egy leírás a Chozo-król és a Space Pirate-okról. Sajnos nekem csak német van, németbõl meg nem egészen friss a tudásom, évek óta még csak nem is olvastam... Ha be tudnád szkennelni vagy csak lefényképezni, akkor nagyon sokat segítenél :)
Örülök a "találkozásnak" ^^ Fogós kérdés, hogy melyik a nehezebb... Engem a 2 kicsit jobban megizzasztott :) Sztem a 2 boss-ai nehezebbek, ill. ötletesebbek. Sokkal több is van belõlük egyébként, mint az 1-ben :) A két rész egyébként nagyon sokban különbözik, pl. a 2 sokkal nyomasztóbb... Viszont az jó, hogy a Luminothokkal lehet találkozni, nem csak a felírataikat olvasgatni, mint a Chozo-knak :) Nekem ezeken kívül csak a Metroid II: Return of Samus van meg, de szándékomban áll mindet összegyûjteni :D (a Fusion megvolt, de elcseréltem még régen :((( Ja, meg volt egy limitált "nagykönyves" Super Metroidom is, csak iszonyú hülye voltam és "elvesztettem" :'()
Benne vagy majd egy MP: H klánban? ;)
Szerk.: szted kérvényezzem a topic átnevezését? Vagy nemtom, Petyus mit szólna hozzá :)
Asszem rokonlelkek vagyunk! És lenne 1 kérdésem: Neked megvan a Metroid Prime 1 és 2? Mert ha igen akkor melyik a nehezebb? Mert nekem csak a Prime 1 van meg (amúgy a fusion, a zero meg a Hunters First Hunt demója is megvan)
Nekem bennt van a kedvencek között, de mivel elég döglött szegény így nem olvasom :) Pedig nagy Metroid fan vagyok. Sztem át kéne neveztetni a topicot csak simán Metroidra, mert olyan viszont nincs, és lehet, hogy nagyobb lenne a népszerûsége.
Sikerült befagyasztanom egy fórumot. Ez király!!!!
Milyen érdekes fórum
Nem tudom, te mit gondolsz magadrol, de egy ilyen hozzaszolas utan nem artana nemi onvizsgalatot tartanod. Ilyet meg tiz ev alatt is csak a legfelresikerultebb kolykok birnak kihozni magukbol. Azert azt remelem, hogy idokozben leesett, miert is vagy bunko. Annak mindenestre oruljel, hogy apu nem olvassa a hozzaszolasaid, mert vorosre verne a segged es par hetre frankon eltiltana a konzoltol. Hozzateszem, 9000 tenyleg eleg fair ar egy vadiuj Echoes-ert. Egyebkent talan nezz korul az aproneten, az a gaming kinai piaca.
Azt elismerem, hogy ritka az olyan cucc amit keresek, csak az a fura, hogy miután én írtam azután pár napig senki sem írt semmilyen témában senkinek.
44? Szerintem nem poénos... Egyébként, lehet hogy egyszerûen azért nem válaszol senki mert nem ismer GC-s warez szervert vagy SMS webes helyet. Az én GC-m sincs chippelve és nem is láttam ilyen site-ot. Olyan hirdetésbe futottam már bele, hogy valaki árult másolt GC játékokat. Egyébként ha megnézed mennyiért lehet általában a Metroid Prime 2-t megvenni itthon, akkor beláthatod hogy Olcsi nagyon jó árat mondott, ha valóban érdekel a játék.
Nem tudja valaki, hogy honnan tudnám letölteni a Metroid Prime 1-et vagy 2-t?
Szerintetek mi jobb? A Metroid Prime vaagy a Metroid Prime 2 ECHOES
Szükségem van egy kis segítségre kollégák! Elakadtam a Metroid Prime 2 Echoesban! Nagyon az elején vagyok az agon waste szektorban. A mining plaza nevû helyen végigbandukolok, majd az egyetlen általam használható ajtón távozom (menet közben kõpillérbõl képzek két hidat), ahol golyóvá alakulok, és végigigurulok a kijáratig. A köv ajtó sima kék-záras, meglövöm, de az istennek sem akar kinyílni!! :( A mezõ neve mining station access! Lassan megõrülök, hogy nem akar nekem megnyílni! Esetleg tudna valaki segíteni? Ja, faq-ok szerint simán tovább tudnék menni... Segítségeteket elõre is köszönöm!
metroid prime 2-t mar a tv ben is reklamozzak.. mikor akarjak kiadni hogy mar a reklamja is megy?
elado egy metroid prime, nagyon szep allapotban, 7000 ft. whave kukac interware.hu -ra varom a maileket :) (ha valakinek esetleg hianyzik meg az elso resz... ;)
... kár hogy mov ban van én fel nem rakom a quictime ot :(
azt irtak az 576 on hogy az echoval hangokat lehet latni.. en lattam mukodni az echot.. fekete volt minden es feher korok maszkaltak... de a csavo csak egy lyukat vett eszre vele.. ( lyuk hangot ad ki???)
lattam mukodni az echoes-t nem igazan hangokat lattam en... full sotet minden es feher karkikakat lattam.. de inkabb valami lyukat jelzett a falban.,...
En nekem csak most lett meg az elso resze szal meg nem izgulok a masodikra :)
UP!
Metroid Prime 2: Echoes 2004-05-13 23:54:00
Fejlesztõ: Retro Studios Kiadó: Nintendo Eredet: Egyesült Államok Platform: Gamecube Várható megjelenés: 2004 szeptember
Los Angeles, Convention Center, Nintendo Stand, Samus sarok. A vaskos in-game prezentáció után IGN-es kollégáinknak sikerült fülön csípni a játék producerét, Kensuke Tanabe-t, akivel kedélyes beszélgetést folytattak a novemberi megjelenésû Metroid Prime 2: Echoes-rõl. Ebbõl mazsoláztunk kedvcsinálónak egy ízelítõt, melyet alant olvashattok. A Metroid Prime 2: Echoes az elõzõ részhez hasonló koncepción alapszik: kifejezetten azok számára készült, akik ismerik a Metroid Franchise-t, és megelõzõ verzióval is sokat játszottak, azaz rálátásuk van a Samus univerzumra – de természetesen mindenki másnak is ajánlható, aki fogékony a fantasy/kaland/akció/FPS játékok egyvelegébõl képzett produktumra.
Miért is Echoes?
Nos, sokan azt hinnék, hogy az új Visor (Echo: segítségével hallani lehet a messzi zajokat-hangokat) miatt kapta a folytatás ezt az alcímet. Ez azonban csak részben határozta meg a folytatás elnevezését, ugyanis jóval erõsebb hatást váltott ki a két planéta (ami valójában csak egy, az Aethar) kivetülése. Egyik sem létezik a másik nélkül, mondhatni visszhangjai, élet-párjai egymásnak, innét az elnevezés. A bolygó dimenziói között portálkapukkal közlekedünk majd, de természetesen teljesen más tényezõk befolyásolják a továbbjutási pontokat az adott helyszíneken. A két világ (Light World és Dark World) két különbözõ kapun lesz elérhetõ, értelemszerûen a sötétebbik felére a Dark Portallal, míg a másikra a Light Portallal juthatunk majd. Már itt képbe jön a fegyverhasználat: az ismert Beam támadás is lehet Dark és Light: az árnyékvilág ellenfeleit lehet sebezni a Dark Beammel, de jóval nagyobb sérülést válthatunk ki az ellenséges világba tartozó fegyvereinkkel, így pl. egy chargeolt Light Beam többszörös sebzést produkál a sötét verziójához képest. A Beam fegyverek muníciója ellenben nem végtelen: ezzel próbálják arra sarkallni a játékost, hogy minél jobb stratégiát dolgozzon ki arra vonatkozóan, hogy hatásosabban juthasson elõre a játék folyamán.
A Nintendo press konferencián bemutatott videóból úgy tûnik, hogy Samus Aran sebzõdik, mikor a speciális védõruha nélkül próbálja megérinteni a sötétebbik dimenziókaput – így nagyon valószínû, (mint ahogy a megelõzõ Metroid játékok esetében is) speciális Chozo páncélzat kell majd a világok közötti átjáráshoz. Vajon mit várhatunk az újonnan bevezetett multiplayer funkciótól? Nos a kérésre válaszolva Mr. Tanabe elárulta, hogy már a Metroid Prime-ba is szerették volna implementálni a többjátékos lehetõséget, de akkoriban az idõ rövidsége miatt ez ellen döntöttek. Jelenleg más a helyzet: noha megnyugtatásképpen a játék most is a single playert részesíti elõnyben, multi lehetõségekkel fûszerezik azt, mint ahogy látni lehetett a bemutatókban. Egyelõre annyi bizonyos, hogy két és négyjátékos módban harcolhatunk majd egymással, de a titokzatos Dark Samus egyelõre nem tervezett választható karakter formájában.
Arra, a kérdésre, hogy milyen módon mûködik az Echo Visor, némi mosoly keretében a következõ válasz érkezett: szándékosan nem mutattunk be mûködés közben. Azt szeretnénk, hogy a rajongóknak és leendõ Prime 2 tulajdonosoknak még rengeteg újdonságot mutasson a játék; a címbõl következtetett tényállás jelen esetben bõségesen elég információval szolgál, a többit pedig úgy is megtudjunk rövidesen.
A HUD dizájnváltása nem takar semminemû változtatást a kijelzendõ információkban, csupán a dizájner akarata érvényesült, miszerint meg szerette volna változtatni azt. Nem így a fegyverhasználatban, amelynek számos fegyver képességlistája gyarapodott újabbakkal: ilyen lesz pl. a rakétavetõ multicélzás lehetõsége, mellyel egyszerre egynél több objektumot is be tudunk célozni, s több rakétát kilõni. A külsõ szemszögbõl látszódó (pl. morph-ball) jelenetek száma nem emelkedik túlzottan a korábbi arányokhoz képest, Mr. Tanabe szerint a Metroid Prime 2 elsõsorban FPS nézetet használ: "...az emberek ezért (is) szeretik, tehát nem lenne túlságosan jó ötlet ezt az arányt felborítani..." A Metroid különlegességébõl fakadóan szükség van a nem csak FPS perspektívára, de ezt a játékot kedvelõ rajongók el is várják a Retro Studiostól.
Az ún. Screw-attack is látható azokon a videofileokon, amelyek az interneten terjednek. Ez egy speciális képesség, erõpajzs-körfûrész megnyilvánulása a suit-addon megszerzése után bárhol használható, de értelemszerûen néhány helyen szükséges is lesz a továbbjutáshoz. Szintén újdonság a korábbi 2d-s Metroid játékokból ismert wall-jump, amivel morph-ballként tapadási funkcióval is rendelkezünk majd: néhány helyen, magas falak között csak így leszünk képesek feljebb jutni. Kérdések hangzottak el arra vonatkozóan, hogy az elõbb említett Screw-ball képes lesz-e támadásra: nos a Retros fiúk jelenleg nem véglegesítették ezt az opciót: az eredeti koncepció szerint nem lesz fegyverként használható, de a fejlesztésnek még korántsincs vége, bármi elképzelhetõ. Akárcsak a multiplayerben való használata, amely szabályai és lehetõségei szintén nem 100%-ig tisztázottak még (a multiplayer módozatokról nem tettek említést). Annyi bizonyos, hogy LAN funkció nem lesz elérhetõ az Echoesban, bizonyos hardver okok miatt. A multiplayer demoban egy pillanatra lehetett látni egy, az újságírók szerint csak „Hacking Mode”-nak nevezett képességet: ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy a HUD elhagyását ellensúlyozandó próbáltak valamiféle megoldást találni arra, hogy a játék ezen lehetõségei ne merüljenek feledésbe a többjátékos mód esetében: ezért a scanneléshez hasonlóan gombok segítségével vírussal fertõzhetjük meg az ellenfelet, amely lassú halálhoz, folyamatos sebzéshez vezet – hacsak idõben nem találunk majd valami ellenszert.
Szó esett a multimédiás betétekrõl: jelenleg sem terveznek szinkront – mondván, hogy az ilyen játékoknál nincs értelme. CGI betétek megírására sincs szükség, az elsõ rész óta továbbfejlesztett grafikai motor bõven elég arra, hogy látványos átvezetõ animációkkal tûzdeljék tele a játékot (ebbõl egyébként több várható amellett, hogy a tiszta játékidõ is némivel hosszabbra várható, mint az elsõ rész esetében.) A Light és a Dark Wolrd mellett az igazi húzóerõt Dark Samus képviseli majd: Mr. Tanabe elmondása szerint jóval többrõl és misztikusabb dolgokról van szó, mint hogy vadászból préda válhat. A történet mély gyökerekre is visszatekint, a tartalmas mondanivaló váratlan meglepetésekkel szolgál majd – de ez legyen meglepetés. Technikai szempontból nagyon látványos programra számíthatunk: "...az elsõ részben büszkék voltunk arra, hogy ennyire le tudtuk rövidíteni a töltési idõt: a dinamikus loader technológiának köszönhetõen ez az intervallum még tovább rövidül, így szinte semmit sem fogunk észrevenni a játék mögött tevékenykedõ kód mûködésébõl..."
Arra a kérdésre, hogy mennyire erõltetik Samus Aran fejvadász beállítottságát, a következõ volt a válasz: valójában nem ezen van a hangsúly, nem vol cél az igazi vadászösztön imázs kialakítása: Samus annyira lesz csak fejvadász, mint az elõzõ epizódokban, kiléte a tervek szerint továbbra is ismeretlen marad. Maximum annyit tudhatunk meg a folytatásból, hogy miért is õ lett felbérelve a feladatra, melyet a Galaktikus Szövetség szabott ki az ügynököknek. Ha az emberek Aran vadászösztönére kíváncsiak, akkor a Nintendo DS-re készülgetõ MP: Hunters lesz az õ játékuk. Habár némi információ napfényre került, kellõen nagy a titoktartás a játék körül, hogy rengeteg meglepetéssel szolgáljon a Metroid univerzum rajongóinak. A program fejlesztése jelenleg a kétharmadánál tart, s a Nintendo tartja magát a szeptemberi megjelenéshez, melyben benne foglaltatik a PAL verzió piacra kerülése is. Addig még néhány hónap hátravan, de nem bánjuk: ha a játék elkészül, kíváncsian és várakozásokkal telve esünk majd neki az újabb kalandoknak.
E3-on bemutatták a trailerjét nemsoká biztos fent lesz majd a neten is!
Az osztott képernyõs mód már tuti !
Akkor örvendjünk együtt srácok Samus néni visszatértének! =)
Én is ennek akartam topicot nyitni de megelõztek! Már alig várom,hogy nyomjam vele addig asszem megveszem az 1. részt!!!
Szerintem tényleg ütõs lesz. Nekem most per/pillanat nincs GC-m. Majd nyáron veszek. Már csak a RE4,MP1-2,RE1-0, stb. miatt.
Hmm hát a 2D scrollozástól szerintem el lehet vonatkoztatni, sõt 2004-ben el is _kell_. =) Mondjuk én a 3D híve vagyok - már ha az ilyen jó, meg õszintén szólva nem voltam egy nagy Metroid fan (csak hallomásból ismertem a játékot), persze a lemaradást emulátorokon pótoltam azóta. =)
Szerintem a fíling, a játékmenet nagyjából ugyanaz volt régen is, meg Ridley is egy szar szemét volt már a régi részekben is.