Kipróbáltam a demo-t. Ha nem tudom, hogy éppen az EE2-vel játszok, azt hittem volna, hogy ez a RON. Sok pozitívumot nem tudok mondani. Maga a játék nem rossz, de ha jól megnézzük ez egy egyszerû rókabõr, csak most nem ez EE1-rõl lehúzva, hanem a RON-ról. Azért remélem ebbõl sem hagyják ki az I. vh korszakát. Alíg van 1-2 játék, ami az I. vh-val foglalkozik és ha jól emlékszem a EE volt az elsõ rts ahol ez megjelent.
Demo végén az van, hogy 2005 Spring vagyis tavasz:)
Ki tudja honnan lehet letölteni cd-kódot a multiplayerhez?Aki tud lécci segítsen.
Aztat valaki mondja meg nekem, legyen szíves, hogy a program a Radeon 9800 Pro kártyámra miért azt írja ki, hogy 1.4 Pixel Shader és 1.1 Vertex Shader, mikor ezek 2.0-sak? Lehet, ezért fut olyan nehézkesen a progi? Laggol a mouse, racsnis a mozgás, holott a grafika elvileg nem túl szemet gyönyörködtetõ (mindamellett, hogy a célnak megfelelene).
SYSTEM REQUIREMENTS ---------------------------------------------------------------
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS - NVIDIA(R) GeForce(TM) 2 or equivalent DirectX(R) 9.0c-compliant 64 MB 3D video card with hardware T&L and pixel shader support - Microsoft(R) Windows(R) 98/Me/2000/XP operating system - 1.5 GHz Intel(R) Pentium(R) 3 or AMD(R) Athlon(TM) processor or equivalent - 256 MB RAM - 1.5 GB of uncompressed hard disk space for game files - DirectX(R) 9.0c (included) - DirectX(R)-compatible sound card and speakers or headphones - 4X CD-ROM drive - Microsoft(R) compatible mouse and keyboard
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS - NVIDIA(R) GeForce(TM) 4 or DirectX(R) 9.0c-compliant 128 MB 3D video card with hardware T&L and pixel shader support - Microsoft(R) Windows(R) XP operating system - 2.2 GHz Intel(R) Pentium(R) 4 or AMD(R) Athlon(TM) or faster processor - 512 MB RAM or more - 1.5 GB of uncompressed hard disk space for game files - DirectX(R) 9.0c (included) - DirectX(R)-compatible sound card and speakers or headphones - 24X or faster CD-ROM drive - Microsoft(R) compatible mouse and keyboard
(WithinGames) Nem mindig erõvel gyõz az okos uralkodó. Kémekkel hatékonyan aláaknázható az ellenséges ország ereje. Fõleg különféle gyártást vagy kitermelést végzõ épületek mûködését szabotálják profi módon az árnyékban lopakodók. A felmért ellenséges területrõl aztán szépen ömlik az értékes információ. Nekünk azonban nem árt az álcázott lopakodókat kitûnõen észlelõ õrtornyokat és erõdöket üzemeltetnünk, hiszen az ellenséges vezér is megpróbálkozhat setét kémek küldésével, melyek reguláris hadseregünk számára láthatatlanok. Ha nem vigyázunk, a sunyi settenkedõk káoszba taszítják féltve építgetett civilizációnkat.
A Mad Doc Software jelenleg a gépi intelligencia kódján kalapál, mert a 2D stratégiai térképen, ha kijelöljük X-el a támadni kívánt országot és egérrel rábökünk az "ide támadj" ikonra, szövetségeseinknek egyelõre még nem akaródzik lerohanni a velünk hadban álló nemzetet.
info: Hardwired
Volt szerencsém játszani EEAOC-cal, egy dolog zavar, de az nagyon. Sok esetben a campaignoknál nem is volt az ellenfélnek termelése, csak idõközönként csinált pár ember és azzal támadott, vagy egyáltalán, csak úgy megjelentek a térkép valamelyik részén. Legalább úgy oldották volna meg, hogy valahonnan bevonulnak, de nem. A legviccesebb az volt, mikor az amerikai küldikben az óceán aljáról szálltak fel a japán repcsik:)
Nekem is tetszett ay EE, csak kiábrándító volt hogy a nano meg digitális korszakban a parasztok a tökföldrõl talicskával hordták a cuccot, meg a digitális kutatóközpontot kalapáccsal építették mint a középkorban. Remélem ezt kijavítják a 2. részben...
Nálam bejött a RON is :)
Végülis, nagyon különbözõ nem lehet a RON-tól, elvégre ugyanaz a koncepció, talán picit stratégásabb kivitelben.
Nekem az EE-ben kimondottan a jövõbeli korszakok tetszettek. Középkori/ókori stratégiákból tele van a padlás, de mecheket kevés játékban tudtam eddig stratégiaként irányitani.
Nekem is az EE volt a kedvenc stratégiám. Hihetetlenül sokat játszottam vele. Ez volt az elsõ játék, ahol random mapon gépi ellenfél ellen is igen nehezen lehetett nyerni. A munkahelyi hálón pedig sokat nyomtuk haverokkal. Sajnos a képek alapján nekem az az érzésem, hogy a 2. rész erõsen hajaz a Rise of Nation-ra. Az okát nem tudnám megmondani, de nekem a RON egyáltalán nem jött be. Próbáltam többször is nekifutni, de sosem kötött le, se a single, se a multi része. Biztos bennem van a hiba és nem a programban. Nos ezért tartok attól, hogy nagyon hasonlítson a RON-ra.
jöjjön ki azt meglássuk... mondjuk az én hozzáállásomat az jellemezheti, hogy múlt héten szedtem elõ és nyomtam végig két kampányt az EE:Arto of Conquestbõl.... hehe, legalább nagyfelbontáson nem szaggat a 9800 Pro-mon :)
De még mindig tetszett az EE, ergo szerintem a 2. is jó lesz. Csak a hajók irányitásával csináljanak valamit, az nagyon gáz volt...
Ez N/C. Tipikus "csak a graf számít mert az a trendi" beállás. Szánalmas. :P
(Worthplaying) Egyszerûen kezelhetõ hadjáratozást kínál az új városlakó-menedzser, mellyel szorgos polgárainkat hozzárendelhetjük a különféle automatizált mászkálási mûveletekhez és auto-betakarítási munkákhoz. Alakzat-menedzser gondoskodik róla, hogy bónusszal induljunk a harcban és könnyebben eligazodjunk a csatatéren. A kutatás-menedzserrel pedig a technológiai fejlõdést láthatjuk át könnyedén. Multiplayerben ideiglenes jutalmakat ad a Koronázó Rendszer a gyors belépõk és kevés idõvel rendelkezõk haditetteitõl, diplomáciai vívmányaitól függõen. Felvehetõ játékmenet, javított lovagi torna és kibõvített statisztikai jelentések varázsolnak majd elégedett mosolyt a veterán Empire Earth rajongók rózsavirágos orcájára.
info:Hardwired
Remélem lesznek benne épületek!! Amit te építessz fel! Mert Ma sok az olyan strat amiben nincs és ez nekem nagyon nem jön be!! ;) Az a lépegetõ nagyon jó néz ki , meg az is hogy ki van dolgozva a tommygun álványa is!!! :D
Na valami megjelenés? Az 1 nagyon tetszett! Több ideig birtam cheat nélkül mint az Age of Empires-ben! Végül cheat lett mindig a vége...:)
Remélem lehet majd király történelmi ütközeteket lenyomni és lesz benne egy király pályaeditor és meg lehet majd benne csinálni a magyar történelmet. :D
Nem sok.De ha már itt vagyunk mégegyszer nagyon jó game lesz ez :)
Biztos bennem van a hiba, de hogy tudtatok ti tankkal menni, a kõkorszakiak ellen? Random mapban? Ott nem váltott rögtön kort a gép, ahogy ti váltottatok?
nagyon nagy játék volt
Elõ is veszem azt zuzok vele igy a nap végefele de elötte megyek edzésre :(
Jaja, legnagyobb funok :D Jött a kis õskori emberke bunkósbottal te meg átvázolsz rajta robotokkal :)
Hmmm... Fincs. Mindig is imádtam tankokkal leigázni a kõkori szakikat az elsõ részben. :D
Hát ez eszméletlenül tetszik az 1 is királyság volt de ez jóra sikerül majd ahogy elnézem.
Empire Earth 2
[2004-04-26 @ 14:52 - Mantis]
Sokaknak nagyon megdobban a szíve, amikor meghallja, hogy a Vivendi Universal az Empire Earth 2-t tervezgeti. Pontosabban a Mad Doc Software, de ez más tészta :). 14 civilizáció, kilenc féle multiplayeres játéklehetõség, továbfejlesztett mesterséges intelligencia és grafika, és még sok-sok más finom dolog szerepel majd a második részben, amiért már a nyálunk csoroghat elõre is. Sajnos még várnunk kell a kicsikére, hiszen valamikor 2005 elsõ felében jelenik meg a közkedvelt RTS második része. Erre az oldalra hamarosan újabb infók érkeznek.