ezek készen vannak (vagyis használhatóak még fogok rajtuk csiszolni):videók cikkek linkek A többit majd késöbb csinálom meg mert az egy kicsit több munka
Új képek a hardwireden...
Nem kötözködésbõl kérdezem, de jó lesz ez? Én nem tudom elképzelni, hogy a PS2-mön normálisan tudok FPS-t játszani. Persze én is olvastam, hogy optimalizálva lesz az irányítás, de nem tudom elképzelni...
Meg kell szokni. Tökéletes soha nem lesz, de egészen bele lehet jönni. Én inkább az AI-tõl félek, mert az eddig mutatott videókon erõsen a 0-hoz konvergált... :P
Megkaptam (kisebb-nagyobb nehézségek után) az elsõ OPS2M-t, amin van egy 15 perces Killzone video.
Egy PS2 FPS-hez képest brutálisan jól néz ki a játék. Bár a külsõ területeken elég gagyi a framerate (de hát még készen sincs a játék). A belsõ tereken tök szép folyamatos.
És túlságosan ütõdött, hülye viselkedésû karaktereket sem láttam...
Én még sose FPSztem ps2n de PCn se nagyon egy ideje, várom mán a pirosszemû bácsikat. mikor jelenik meg? karácsony tájék?
PAL megjelenés november 4-én, NTSC két héttel korábban.
Mivel ez only PS2 az meg only X nem nagy konkurencia, csak az olyan milkósoknak akiknek van mindkettõ, õk meg örüljenek hogy el lesznek látva mindkettõre ehgy jó FPSsel :)))
hzx mondta a múltkor(az x365 fórumon talán),hogy pénzügyi tanácsadók ajánlották pl az MS-nek,ne adja ki a Forzat a GT4-gyel egyidõben.
Amilyen ellenpropagandákat képes indítani a $ony még a (nagyon-nagyon várt) HALO2 eladásoknak is betehet rendesen.
A $ony is elég ~rohadék üzletstratégiát folytat (nem csak a M$).
de miért lenne konkurencia a két játék? elnyomják egymásróla híreket?
Pontosan! Amikor a M$ bejelent valami szerinte nagyot (X-Box 2, XNA, vagy valami húzós játék), akkor a $ony azonnal (szinte pár órával késõbb) elpletykál valami hype alapot, ami jelentõsen csökkenti, de akár el is nyomja a hírt (PS3, GTA infók stb.).
a játékosok elég nagy százaléka rendelkezik kint mindkét konzollal,számítani kell arra is,hogy az egyszeri ember csak azt veszi meg,amelyik szerinte jobb.
A $ony-nak nem kell népszerûsítenie magát, hiszen az átlagjátékosnak a konzol egyenlõ a playstation-nel. Így hosszú távon úgyis hozni fogja az eladásokat a játék és nem számít annyira a megjelenés idejekor a népszerûsítés.
A $ony-nak inkább arról kell gondoskodni, hogy ne csábuljanak a konkurenciához a már megszerzett emberek. Erre talán a legjobb módszer, a "minek nektek HALO, hiszen majdnem ugyanazon a napon kaptok Killzone-t helyette" stratégia.
Én nem bírom az ilyen dolgokat, mert gyakran inkább destruktív és igazságtalan még a $ony termék tulajdonosok felé is.
Hasonló mértékû (szándékos szabotálás) miatt nem játszik le például RGB-n DVD filmet a PS2 (mivel az komoly konkurenciája lett volna az akkori asztali $ony DVD lejátszóknak).
Beszéltem egy belsõs Sony-s emberrel. Azt mondta, hogy a Sony saját játéktesztelõi gárdája eléggé "köcsög" brigád, abba kötnek bele, amibe csak tudnak. Mindent fikáznak.
A Killzone-ra viszont õk is azt mondták, hogy "na ez komoly"...
Kvalitás ide vagy oda, a legfontosabb dologról egy szót sem hallottam még: szavatosság. Rendben van, hogy két oldalon folyhat a küzdelem, de kérdem én: ha neadjisten (mert ezt szeretném a legkevésbé) 3-4 óra alatt végig lehet rusholni a drága Killzone-on (ami tényleg drága, Red Dead Revolvert szeretném nagyon de nem akarok kiadni 17 ezer forintot egy egy délutános kalandért) akkor bizony várni kéne míg lemegy az ára :(
Két napja tolom a játékot - mondjuk úgy, két éjszaka óta. Ha a nálam levõ verzió többé-kevésbé végleges a pályák tekintetében, szerintem a többi FPS játékhoz képest rendben lesz a szavatosság. Már most látom, hogy lehetnének hosszabbak a páylák, de technikailag valszeg nem kivitelezhetõ, mert minden pálya tök más helyszín, nincs ismétlõdés.
A game 4 részbõl áll (esetleg 5), részenként négy pályából (esetleg 5). Van egy órás és 15 perces pálya is. Bizonyos pályákon (talán majd mindegyiken?) több karakter közül is választhatsz, ami más-msá játékstílust és harcmodort jelent.
Már közepes fokozaton is rendkívül nehéz, pályánként simán van akár 6-8 halál is - van, ahol több is.
A mulitja full komoly, akár egyedül is botokkal (1-16).
Alapállapotban kb. félúton van a függõleges / vízszintes mozgás érzékenysége, ezt nekem le kellett vennem nagyon kicsire, mert irtó érzékeny - gondolom ezen a végleges verzióban változtatnak. Az irányítás szerintem tökéletes, már ha nevezhetjük az én kezemet konzolos FPS-hez szokott kéznek.
A gombkiosztás tetszés szerint variálható, de alapból R1 a lövés, R2 a másodlagos lövés, L1 gránát, L2 guggolás (lehet választani, hogy tartva vagy kattintva).
Kör a villámgyors fegyverváltás (lehet nálad egyszerre 2 nagy fegyver és egy pusztolyféle), Háromszög a reload, X az akciógomb. A Négyzet mindig más, pl. nightvision.
R3 a közelítõ célzás, L3 nyomva a futás. Ugrás nincs, ha olyan hely van, ahol át lehet lendülni valami felett, kijön egy ikon a képre, X, és már ugrik is. Ugyanígy mászik fel a létrákon is: ikon aztán X. Létrán lefelé nem mászik, hanem kirányul, kommandós módra csúszik.
Az 576 online Konzol fórumán bõvebben is írtam a játékról. Az a nagyon komoly benne, hogy nem olyan idióta lúzerség, mint sok más FPS, hogy kifogy a skuló, neked meg van idõd szépen újratölteni, és ledurrantani a veled szemben álló segghülye ellenfelet. Itt, ha kifogysz, azonnal fedezékbe kell ugrani, mert szarrá lõnek, és kampó.
Alapból nálad van az ISA fegyver. Erõs géppisztoly, másodlagos tûz a robbanó gránát. Finom, DE hamar kifogy, két kis tár van összeragasztószalagozva, azt forítja meg töltéskor a csávó (királyság), ha ez is kifogy eldobja és elõhúz egy újat. Annyira kevés benne a lõszer, hogy tényleg csak egy 4-5 másodperces folyamatos sorozatra elég (rövideket kell vele ereszteni).
Felveheted a Helghast géppisztolyt is. Ez gyengébb, de sokkal több benne a golyó, a másodlagos fire egy sörétes patron.
Tök jó, ahogy váltogatni kell õket. Van aztán gépágyú, kispiszoly, robbanó golyós pisztoly, sniper fegyver, a csaj szereplõnél hangtompítós pityu, kés, egy csomó minden.
Meglepõen jó! Eddig egy olyan szitu volt, amikor feltûnõen beszaggatott, de szerintem azt ott kijavítják. Ha nem, akkor sincs katasztrófa, mert nem cseszte el a játékélményt. Minden helyszínen forogtam egyébként, mint a bolondóra, de nagyon szépen fut...
Na végre kipróbáltam! hááát elég dögös ahhoz képest, hogy csak PS2 hehe na az elején meg is haltam... hát ha támogatja a Smartjoy ezt akkor már télleg venni fogok 1et... utánanézek külföldi fórumokon... ;)
Nahh hazajöttem és rádurrantam csúnya módon. Eddig kb 10 percet gameltam vele, de azt kell mondjam, hogy BESZARÁS! Kõkemény akció, ultra a csapatmunka és az egész feeling szerintem haza fogja vágni azokat akik kicsit is szeretik a lõdözõs játékokat.
mi az a smartjoy?
2vel alattad ott a link, olvasd el(mondjuk a 3ik oldalra mutat, értelemszerüen lapozz majd vissza)
amúgy a SmartjoyFrag egy nagyon zsír kis 3rdparty Cuccos... Fogod bedugod a konzolba(csak Xbox,PS2) és rádugsz egeret,billentyût(PS2) és nyomulsz királyúl az FPSekkel, meg amivel akarsz, elvileg könnyen settingelhetõ!!!! nagyon zsírnak néz ki... ;)
Jezusom....tenyleg ennyire hulyek az emberek ???? Bazzz ha mar egyszer lopsz akkor ne ordibald vilagga, hogy nekem is lopott van, nekem is lopott van... az ilyen hozzaszolasok mindig felb***k az agyamat...
Hihetlen mekkora fiiling. Elso konzolos FPS amirol nem tudok leszakadni. Ha en a GTASA-t felreraktam ezert....
pfff....sikerült megnézni....kegyetlen,szenzációs,gyönyörû...minden elismerésem a programozóké...bár kicsit néha belassul,illetve van egy-két bug,de olyan jó hangulata van és olyan képi világot kreáltak,hogy csak néztem mint a moziban...bár a létrán mászástól elkapott a hányinger(a ringatózástól),lehetett volna kevésbé realisztikus...:)
Nekem teccet a realisztika csak az a baj hogy szvsz tul nehezre sikeredet...