2007 tavaszánál bõvebbet nem lehet tudni a megjelenésrõl?
közeleg a megjelenés, ha már preview -t lehet olvasni.
A képek alapján jónak néz ki! A cikknek az elejét olvastam el, de nem tudok jól angolul, úgy, hogy nekem ez nem sokat mond, ám ez alapján is jónak ígérkezik. Vélhetõen.
Bízom benne, hogy dinamikus hadjárat lesz benne. Végülis nem nagy dolog elviekben megcsinálni, hiszen a motorul szolgáló IL2-ben is megoldották.
Sikerült beszereznem az orosz verziót. 2.3 giga a mérete és szerencsére nincs rajta védelem. Készítettem néhány képet.
Nyitóképernyõ
Kampány képernyõ és bizony, bizony van lengyel kampány is!
Pálya elõtti egység buherálás:
Egységek letelepítése indulás elõtt:
Megindítom a támadást:
Bocsesz elrontottam
Egy ellenséges páncéltörõ:
Egy nagyon zavaró momentum az elején. Az egér görgõjével lehet zoomolni, de fordítva mûködik mint más játékokban, és nagyon nehéz megszokni, így a harc hevében mindig fordítva használom.
Hamarosan készítek képeket a lengyel kampányból is.
Jól látszanak az adatok között a sérülések. Nem tudom, hogy lehet-e majd javítani ezeket, bár az nem lenne túl élethõ egy öldöklõ csatatér közepén szerelgetõ javítókocsi. Esetleg levegõben repkedõ fogaskerekek :-)
Csak addig kockás a talaj, amíg induláskor elrendezed az egységeket. Azután már nem kockás. A kockák egyébként azt a területet mutatják, ameddig lepakolhatod az egységeket.
Megmondom õszintén, hogy minden ciril betûvel van kiírva, így csak vaktában kattingatok. Nem sok konkrétumot tudok elmondani. Már az is kisebb fajta feladat volt, hogy egyáltalán a menükben vakon kattingatva egyszer csak elindult a kampány :-)
Eddig inkább a német oldalról próbálgattam és ott az AI csak védekezik, így abból sokat nem lehet kikövetkeztetni. A lengyel kampányban már az AI támad, de azt épenhogycsak kipróbáltam, így nem sokat tudok az AI-ról.
Ha van benne olyan Qick Mission generátor és küldetés szerkesztõ mint a Combat Mission-ben, akkor nekem elég a lineáris hadjárat is.
A lényeg hogy ne legyen olyan gagyi unrealisztikus vacak, mint a többi háborús rts.
Szerencsére a Battlefront "jót" tette neki és a régi képeken látható "tankok lövik egymást 10 méterrõl" játék helyett talán sikerül kihozni valami értelmes dolgot.
Bár a nyerõ szerintem majd a CM:Shock Force-lesz :)
Úgy két éve a régi Codemasters fórumon volt pár elég arcade beütésû kép.
Egyébként pedig nem véletlen, hogy a Battlefront a feature listában is szerepelteti, hogy:
"Visibility and engagement ranges have been substantially increased to realistic levels."
Sõt ha végignézed azt a listát, akkor látszik, hogy ha ezek az új dolgok nem kerültek volna bele, akkor csak egy lenne a többi tucat rts közül.
Hmmm... biztos igazad van. Mindenesetre én mindig valami hasonlónak gondoltam/vártam, mint ami lett belõle. Az évek alatt felbukkanó infókban pedig mindig bizonygatták, hogy mennyire fontos nekik a realitás. Mindegy, a lényeg az, hogy remek kis játék lett.
Elvileg áprilisban jön. Holnap pedig már április :-)
Aztán meg kell várni amíg feltörik és letölthetõ lesz valahonnan. Azt már nem is merem mondani, hogy meg kell várni amíg nálunk is kapható lesz, mivel tartok tõle, hogy az még késõbb lenne, május vagy június, ha egyáltalán kapni lehet majd nálunk.
Az mindenesetre bizakodásra adhat okot, hogy az orosz verzión nem volt semmiféle védelem.
Aranyba öntött Theatre of War [2007. április 10. @ 17:09 - Chesario]
A 1C és a Battlefront.com közösen jelentette be, hogy aranylemezre került a Theatre of War, ami újabb adag WWII-es harcokra ad majd lehetõséget.
A Theatre of War prilis 19-én lesz elérhetõ a www.battlefront.com oldalon, ahol már fogadják az elõrendeléseket, a dobozos változat csak kicsivel késõbb lesz kapható a boltokban.
info: Gamestar
45 USD egész barátságos ára van... de azért én elõtte szívesen kipróbálnék egy demót
Vajon mikor lesz ez ott a magyar boltok polcain...
egyenlöre nem valószinü.... Battlefront tervezi ,hogy nem csak online lehessen rendelni de erre még nincs konkrét dátum mintahogyan a demora se elvileg 19. jön ki a game akik elörendelték azok elöreláthatóan 18. kezdhetik meg a letöltést.
Kérdés csak az, hogy mennyire van erre szükség. Nem tünt nekem olyan hatalmas erõforrás zabálónak a játék, így nem gondolom, hogy észre vehetõ lenne sebességben, ha egy 4 magos proci egyetlen magját használja vagy mind a négyet. Mindenesetre a programozói bravúr dícséretes.
egyébként már lehet tölteni. persze csak hivatalosan. 1.8 giga.
nem tom te, h vagy vele, de én most, h újra elolvastam, arra jutottam, h az 1 CPUt használok magasabb FPS tudnak elérni. "Use only one CPU" én ebbõl arra következtetetk, h nem támogatja a több magosokat.
lehet azért értettem félre mert már késõ volt :)
Ha belegondolsz, hogy ezt a játékot már mióta fejlesztik (eredetileg 2003-ban kellett volna megjelennie), akkor nem meglepõ ha nem gondoltak több magos procikra. Bár lehet, hogy ezt utólag is meg lehet oldani, de a 4 éves csúszást figyelembe véve nem biztos, hogy ezen tököltek a vége felé.
Kíváncsi vagyok, hogy mikor jelenik meg warez oldalakon. Elvileg semmilyen védelem nincs rajta, ha letölthetõ formában terjesztik, így a feltöréssel nem kell bajlódni. Mondjuk az orosz verzión sem volt védelem.
Annyira nem bonyolult az aktiválása, csak a válasz e-mail-ben lévõ kód kell hozzá, semmi más! Egyébként Vistá-n elég rendesen fagy! :( Offlineban pedig szerintem csak a letölthetõ verzió nem indul, mivel az aktiváláshoz kell a net és gondolom feltételezik, hogy aki ilyen verziót vesz, az rendelkezik nettel is, egyéb esetben pedig warezoló.
Nem sajna nincs ilyen benne, bár le lehet menni fps nézetig. Az is lehet, hogy csak én nem találtam meg a lehetõségét! :) Az aktivációs dologra visszatérve, uninstall esetén "kiaktiválni" is kell! Ez milyen hülye szó! :)
Ht, kíváncsi vagyok azért, hogy a CM sorozat algoritmusai (a páncélok keménységi fokainak lemodellezése, a különbözõ páncálok gyenge pontjai - pl. a korai orosz tanoknál a szilánkos leválás, ami a kezelõszemélyzetet sebesítette meg, stb.), átöröklõdnek-e ebbe a játékba.
Hát, pedig én bíztam benne, hogy legalább olyan jó lesz, mint a CM. Én speciel sajnálom, hTS. De el kell fogadni, hogy olyan rétegjátékot, mint a CM, a mezei pótnép oha nem fog venni, ezért némileg ezt vissza kellett butítani, hogy pénzt akarnak látni belõle.