tenyleg szomoru amugy, hogy star forcos :/ lehet,hogy varhatunk ra egy evet :(
miert sz*rt volna azert be valaki? az az 1-2mb csak elfer mar a 2GBs windows konyvtarban nem?
Úgy gondoltam, hogy valaki azért sz*rt be mert egyszer feltette játékot és most van starforce a gépén, akkor ezzel leszedi. A játékot meg nem fogja újra feltenni.
If the protected application requires a StarForce driver, this driver will be re-installed as soon as you launch the application again. For further help, please contact the helpdesk of the application publisher.
ha nem vetted volna meg ezt eszre az oldalon is ott van amit belinkeltel.
naja es mi erteme van eltavolitani? ha eliditasz egy starforcos progit elso dolga, hogy instalaja a starforceot, ha nincs fent.
van már az aftershocknak demója? vagy én értettem félre valamit?
Kipróbáltam a demo-t és sokat fejlõdött az elõzõ aftermath-oz képest. Végre van hangulata a játéknak igaz nem olyan mint anno az x-com-nak de sikerült hangulatosra megcsinálni, a katonák beszólásain jókat nevettem :) Kár, hogy a menedzsmentes részt nem lehet a demoban nagyon tesztelni de ígéretesnek néz ki. És meglepõen gyors, 256 mega rammal vígan elfutott. Kevesebb mint egy hét a teljes játékig addig végignyomom párszor a demot.
uhh tevedtem nem arany csak demo van :/ na mind1 ez is jo hir
arany :) torrentet ide :)
sztem az alliance jelent meg Area51 néven,csak más lényekkel :)
Az Alliance-ot végül ki se adták annak idején. Kár érte, az elõzetes info-k alapján még tök jó is lehetett volna :(
Külföldi oldalakon a béta tesztek alapján a magazinok ódákat zengenek róla, állítólag méltó arra hogy x-com folytatásként emlegessük (habár semmi köze ez eredeti szériához).
Nekem megvan az Interceptor, tetszett annnak idején, bár egy idõ után unalmas, hogy mindig ugyanazt kell csinálni.
Inább lélegzet visszafojtva várjuk :) Én már tûkön ülök, ha a vizsgáim elõtt kijön akkor végem van....
köszi
amugy ahhoz képest,h alig 2 7 mulva kiadják, nincs nagy tülekedés... nem várja senki a játékot? vagy ez is olyan bukta lesz,mint az X-Com Alliance? (azt se lehet megszerezni sehol) :( bár az X-Com Interceptort se lehet megtalálni az egész világon se :) bár az nagyon gagyi kis "ürszimulátoros" vacak, szal lehet,h azé nem... de az Alliance -ra kivi lennék,mer az volt az X-Com sorozat elsõ,és egyetlen FPS-e :)
nos... én UFO fan vok... az aftermath-bol csak a körökre osztást hiányoltam, amugy fogjuk rá, el lehet viselni a játékot... a tucatni bug ellenére... khmmm...
viszont itt az összes létezõ screenshot olyan,mint a Terror from the deep felturbozott graffal, körökre osztás nélkül (ezt hiányolom a legjobban) mondjuk a terep számomra pozitivum, mert a 2. volt szvsz a legjobb,meg a "pályáit" legalább ismerem,igy nem lesz nehéz ez se, fõleg nem pályaismerettel :)
az külön öröm,hogy ismét mászkálni lehet majd hajókon :) ha még legénység is lesz,meg a városokban civil lakosság, akkor ez még akár máyer játék is lehet :)
konkrétan mikor is akarják kiadni? ez érdekelne :)
Úgy tudom, hogy van kiadójuk tehát felfigyelt valaki a projectre és így már nem is annyira garázsfejlesztés, javítsatok ki ha tévednék a kiadós dologal de nekem ez rémlik.
Az UFO: extraterrestrials amatõröknek szerintem szenvedés lesz de a régi ufo fanok imádni fogják, mellesleg az Aftershock-ra is ezt mondják a készitõk, is hogy újjoncoknak rémálom lesz de az ufo fanok tetszeni fog, hát meglátjuk. Akit pedig a grafika érdekel az keressen mást :D
Igen azzal "csak" annyi a gond, hogy egy ufo bolond banda csinálja és nem egy fizetett hivatalos kiadó. Ennek elõnye az hogy nagyon jó lesz hátránya hogy soksok évig tart. Ilyen fun bandákkal pont az a baj, hogy mivel sokáig húzódik a dolog annyi idõ alatt lehetnek változások aztán nehogy lefújódjon a projekt....
hat ez sem lessz szep egyaltaln, de az extraterrestrials grafja pont olyan mint a regi ufoke :/ ami manapsag mar nagyon keves
na irjatok ha valamelyik torrenten kijon :)
Nem ismerem a game-t, megkérdezném. Ebbe a játékba vannak UFO-k is, mer elvileg az a neve, de a képeken egyet se láttam, ja, amúgy azér érdekel mer UFO vagyok.
Najó az hogy silány kicsit túlzás de én azt várom már nagyon :( A képek alapján le lehet szûrni hogy eszméletlen hangulata lesz. Olyan igazi retro ufo fíling mai színvonalon. De február még milyen messze van...:(
Kár hogy nem az UFO: extraterrestrials gold mert az lesz az igazi nextgen UFO ami majd visszahozza az Enemy Unknown és a 2. rész a Terror from the deep hangulatát. Ez csak silány utánzat lesz sajna, arra viszont várhatunk 2006 februárig.
http://www.ufo-extraterrestrials.com/
UFO: Aftershock GOLD
Lesz abból még december is... ez kérem egy szoftverprojekt, az mindig csúszik. Vagy ha nem, akkor a V1.0 játszhatatlan lesz és kell majd hozzá patch ami megoldja.
na eddig szeptemberi megjelenesrol volt szo mostmeg oktoberi :(( remelem tovabb nem csuszik
Megint volt frissülés és egy újabb interjú amibõl megint megtudhatunk pár újdonságot, például hogy most már nem feltétlenül kell az emberünknek meglátni az idegeneket, hallás alapján is lehet "tájékozódni". Cikk
Más forumokon arról beszélnek hogy ennél jobb a képe a játéknak csak ezek gyenge minõségû jpg-k. Majd meglátjuk.
Itt egy új kép arról, hogy hogyan néz ki amikor a sajátbázisunkban kell harcolnunk, hogy hazavágjuk a megszálló alieneket.
Frissült a hivatalos oldal!!!
Itt van egy kis info ami még a Hardwired.hu-n jelent meg még Januárban, azóta sokat fejlõdött a játék de azért érdemes elolvasni :
Taktikai rész: A grafika sokkal szebb. Bejárható épületek egész jók lettek. Az interfészen használt színek kicsit túl cifrák, remélhetõleg megszelídítik õket a végsõ verzióban. A kommandósok feje továbbra is szörnyûségesen fest. De Martin – ALTAR fejlesztõ – megmutatta a végsõ portrékat és azok már büntetnek. Aftermath nagy böszme interfészét itt már szépen el lehet rejteni. Katonára jobb egérrel kattintva KÖR alakú gyorsmenü jön elõ, mint a Neverwinter Nightsban.
Pályák mérete: Bezoomolva látszanak a részletes textúrák, modellek és az emeletek. Sokkal kevesebb az épület – méretarány változott - , de ezeket is elég lesz bejárni a dögvészes ufók után!
Épületek belsejében: Mozogni a régi módon tudunk. Hason fekvõ pozíciót és egyéb finomságokat beépítettek. Ablakból, vagy a tetõrõl most már simán nyakunkba tüzelhetnek a nokedli ufókák.
Felszerelés, kommandós típusok: Felcuccolni élvezetes most már. Cyborgnak kibõvített látással rendelkezõ elektronikus szemei vannak és ostromra kitûnõ, a Pszionikus meg gyógyít ezerrel és hátulról integet. Aftermath öt puskája elég egyforma érzést keltett. Ennek nyoma nincs a második részben. Változatos az ufókezelõ távsebészeti manikûrkészlet.
Épületek felrobbantása: Nagy erejû lövedékek keresztülmennek az idegenek testén és lyukat ütnek a falakon. Így szépen teljes falszakaszok leborotválhatók. Tetõ azért megmarad, de elég rendesen füstölgõ vázra lehet robbantani egy épületet.
Mozgás, mozgás!: Ezek lettek talán a legjobbak az egész hóbelevancban. Katonáink ujjongásra ingerlõen lépcsõznek!! Kisebb vagy nagyobb lépcsõkön a katonák elképesztõ élethûséggel próbálják áthidalni a változott magasságot. Martin szerint ezzel a hûvösen büntetõ mozgással igen sokáig elvacakoltak. Új animációs rendszerük király.
Fog of War: Sírtak érte a rajongók, hát itt van. Épületek belseje fekete, amíg be nem lépsz. Magára hagyott térképrész beszürkül. Elég hangulatosnak ígérkezik, meg hát ugye már õsidõk óta ez az ALAP!!
Látótér: Aftermathban hátul is volt szemünk. Most már csak abba az irányba látnak kommandósaink, amerre pislognak! Idegenek is. Lopakodás így keményen bejátszik.
Ellenség intelligenciája: Hát ez még nem volt beépítve, így ufókáék zombiként mászkáltak ide-oda, mint ajzószeres hörcsögök.
Térkép nézet: Leszállási Zóna kiválasztása. Nem szállhatsz le akárhol, de természetesen kijelölt zónák vannak, melyek közül az általad gondolt stratégiának megfelelõen választod a megfelelõt.
S.A.S. bõvítések: Az eltervezem és elõre beállítom, katonám mit fog csinálni címû S.A.S. rendszer - Simultaneous Action System – kibõvült. Most már átlátni, milyen teendõ akciókat állítottál be a katonáidnak. Nagyobb ellenõrzésünk lesz a harc felett. Szembetûnõen jelzik, hogy a távolság meg a fedezék, stb.. mennyire befolyásolja az ellenség eltalálását. Reméljük a lopakodás is mûködni fog most már.
Stratégiai rész: A Földgolyó istenkirályul néz ki! Számos üdvözítõ, átgondolt újítás történt. Stratégiai képernyõn látni a kibányászott cumókat. Alul menü figyel a bázismenedzsmenthez, aminek mini menüje szuperül változik fullba, de reméljük ezt az átmenetet ki lehet kapcsolni, mert egy idõ után agyunkra mehet. Idõ és mozgásgombok az Aftermathból látszódnak, és e kezelõfelületen jobbra egy bázis fotója üldögél.
Laputa – az Ûrben lebegõ sziget: Fõhadiszállásod. Innen cuccolsz. Aktuális Földi küldetési területednek Laputa hatókörébe kell kerülnie, különben nincs bevetés anyabolygónk felszínén. Emiatt az ûrsziget pozicionálása kulcsfontosságú lesz.
Bázisok kapcsolódása: Kékkel jelzik a fõbázisod környékét. Ide kell kötnöd a meghódított területeket gyorsvonatos csatornarendszer kiépítésével. A szupervonat hálózatot sárga színnel jelölték. Enélkül nem tudod kibányászni az új vidékek ásványkincseit, de a talált teli raktárak tartalmát is a sárga csõhálóval szállítod haza.
Diplomácia: Kemény dolgok. Ha összeveszel a Cyborgokkal meg a Pszionikusokkal, magadra maradsz. Különféle semleges érdekcsoportokat érdemes lesz megvédeni. Itt vannak például a ronda, gonosz, mutáns Szektások. Na ezeket ki kell takarítani mihamar a Földrõl, különben csak balhé lesz velük. Diplomácia békehívó szavát ezek nem értik. Fõkultisták meg az Elit Õrségük elleni harcok élvezetesnek ígérkeznek! A Retikulánok méltatlanul vakaróznak, persze hogy õvelük is meggyûlik a bajunk. Rajtuk kívül lesz még ismeretlen ellenség. Fõvezérük valószínûleg a Galaxis Túloldalára üldözött Vécésnéni Lord, de ez maradjon titokban.
Kommandós tápolás, RPG elemek: Tökugyanaz. Szintlépésnél tápolható a kiválasztott képesség és lehet különféle, izgalmasabb tréningeken edzeni. Ez utóbbi hatását most már figyelemre méltóan kiemelte az ALTAR. Három szinten lehet gyúrni és mindegyik szint egyedi képességeket ad! Mesterlövészkedés fejlövések szakértõjévé tesz, a doktor tréning meg súlyos sebek ellátásával ajándékoz. Egy katona csak három szintet tanulhat bármibõl. Tehát lehetsz profi mesterlövész, vagy alapfokú tudor három különbözõ mesterségbõl. Specialisták kifejlesztése durva lesz!!
Bázismenedzsment: Mindegyikben korlátozott számú termeket építhetsz. Cyborg felszerelés gyár, Ufó terrárium, stb.. Két gyár gyorsabban épít!
Küldetések típusai: Tökugyanazok. Erõfeszítéseket tesznek egyedi bevetések kidolgozására. Ha csak egy apró céltárgyat kell megsemmisítened, akkor belopakodhatsz a helyszínre az idegenek nyakába ugrás nélkül is. Csak reccsenõ gallyra ne lépjél! 10-15 eltérõ küldetésfajtára számítsatok. Mindenképp izgalmasabbak lesznek, mint az Aftermathban.
Kutatás és gyártás: Hatalmas a fejlesztési fa! Valószínû sokkal hamarabb befejezed a játékot, mielõtt az összes csodatechnológiát kifejlesztenéd. Mindenki tutira megtalálja ízlésének megfelelõ fejlesztenivalót! Elõre beállítható több kutatás és több cucc legyártása, majd a játék ezeket automatikusan végrehajtja. Kezelõfelületet illetõ rémálmok eloszlanak ezúttal.
Összefoglalva: Most, hogy az ALTARnak van normális kiadója, nem úgy mint az elõzõ, mely félúton elhalálozott, sokkal dinamikusabban folyik a fejlesztés és érthetõen jobb játékra számíthatunk! Az Aftershock összes vonásán látszik, hogy szépen kikerekedett a cucc. Hallgattak a rajongók véleményére ezerrel. Éljenek Hõs kommandós fiaink és le az idegenekkel!
A hivatalos oldalon egyre több a mozgolódás és megjelent egy újabb interjú amibõl sok mindent megtudhatunk és ha ez mind igaz amit írnak akkor minden X-com fan boldog lesz. Itt a cikk
A hivatalos weboldalon október 7.-e van megadva mint pc-s megjelenés. Addig meg csak kihúzuk valahogy...
Ígéretesnk tûnik így a bétavideo alapján. A graf sem olyan vészes, bár az ufo játékoknál sohasem a grafika a lényeg. Már alig várom, hogy kijöjjön!
Ingém múvi a Gamestar Online-ról. Így már valamivel szebb, mint a képeken!
izlések és pofonok neked ez a kstilus bejön nekem nem de lehetne szebbis hamár az embert rákésztetik hogy vegyen uj vgat évente akkor legalább valamelyest használja is ki lásd Heroes 5
(Filefront) Martin Klimát megint lekapták a tíz körmérõl és minden információt kihúztak belõle, amit csak speciális IGN agy-leolvasó géppel lehetett. Három fotó észrevétlenül bekúszott a betûhalmok közé, de elfogtuk õket, és betoloncoltuk mindet UFO gyûjtemény képtáborunkba. Rajongók panaszolták, hogy túl könnyû volt az Aftermath, emiatt kemény bányászat is befigyel. Jelentõséget kapnak a bolygó kontinensei. A kitermelt nyersanyagokat szállítócsatornákon lököd a központba. Az erõforrások lelõhelyén is építhetsz bázist, de ha megtörik a szállítócsatorna, akkor a bázis megszûnik mûködni. Ufó bázisok területén termelhetõk alkatrészek ufó-technológiához. A harc során katonáink semmit sem csinálnak önnállóan, minden egyes mozdulatukat te irányítod, mégpedig pause rendszerben. Szintlépés során kiválasztható, melyik képességük fejlõdjön. Három fajjal kavarunk, a Cyborgok kiváló ostromkatonák, az emberek inkább felderítõk, a pszionikusok pedig képesek megcsilingeltetni az idegenek agyát.."
Plusz néhány kép is került fel. Csak az elsõt linkelem be a többit megtaláljátok a következõre kattintva. Így a képeket látva... hááát nem is tudom.... :-(
Van teljesen magyar nyelvû változat is az Aftermath-ból.
Hát, ha olyan lesz, mint az Aftermath, akkor az felejtõ...
Valami mocorog a hivatalos oldalon. Egyenlõre nem sok minden van, de legalább már feltöltötték.
HARDWIRED.HU: Az Altar Interactive-ot minden bizonnyal nem rettentette el az UFO: Aftermath enyhén szólva vegyes fogadtatása, már dolgozik is a folytatáson...
A Reticulanok egy önálló organizmusként mûködõ biomasszával akarják elárasztani a Földet és az embereket csak azért tartanák életben, hogy kísérletezgessenek rajtuk. Egy óriási mûholdat építenek és ide számûzik a megmaradt emberi egyedeket. De a számításukba végzetes hiba csúszik...
• Globális stratégia - taktikai missziókkal • Új technológiák és tárgyak várnak kifejlesztésre • Új ellenségek és szövetségesek • Forrás- és bázismenedzsment • Továbbfejlesztett RPG rendszer • Erõs sztori...
Úgy tûnik igen. Legalábbis azt írták történetileg illeszkedik majd az Aftermath-hez.
2004. május 5.-ei hír a Gamestar-on. Készítik a játékot, semmit nem lehet még róla tudni, a majdani hivatalos honlapja a www.ufo-aftershock.com még teljesen üres.
Így elsõ ránézésre akár még fps is lehet belõle, de majd meglátjuk. Én mindenesetre, mint az összes eddig megjelent Ufo, és X-com játék nagy rajongója, már nagyon várom mi sül ki ebbõl. 2005-re igérik.