Arra gondoltam épitek egy szimulátor cockpitet,láttam egy párat az utöbbi napokban és annyira megfogott, hogy rájöttem kell egy nekem is.Mivel nem szándékozok többszázezret kiadni érte,igy marad a saját épités,funkcioban semmivel nem fog kevesebbet tudni,csak nem szintiszta alimuniumbol lesz hanem zártszelvényböl.Berakok egy pár képet,milyenre is gondolok igazábol,bár a rajta lévö cuccok vérprofik az áruk csillagászati,igy azok egyenlöre felejtösek,majd esetleg idövel,beérem én a jo kis logitech kormánnyal USB Shifterrel és pedállal...Ha valaki cvsinált már ilyet az leirhatná tapasztalatait... Szal ezek közül gondolkozom valamelyiken: Ez igy ahogy van 400 ezer forint körül jön ki átszámitva,igy talán érthetö miért is akarom magam épiteni :)))
A vázszerkezetet ki lehet hozni 30-40 ezer ft-böl ugy hogy minden lehessen rajta állitani(beszéltem lakatossal),kéne egy recaro ülést vennem mert még nincsen azt mondtk használtat már meg tudom venni 15-20 bol,ez eddig 60 ezer ft,az usb shifter+pedál az átszámitva 26 ezr ft,kormányom van fasza igy azt nem kell vennem,szal egy 80 ezer ft-böl egy elég jo kis cockpitet össze lehet rakni számitásaim szerint,idövel majd ahogy haladok rakok majd fel képet is,bár elsöként az ülést fogom beszerezni!
Na szal tervrajz már van is Jacek jovoltábol aki volt kedves ezt belinkelni nekem!
Meg Szintén Jacek hivta fel a figyelmem a Sparcora,igy találtam egy tök kis ülést viszonylag elfogadhato áron,bár ezt is inkább használtam venném meg ha találok majd egyet: Sparco Sprint sportülés: 44 900 Ft/db. Szükséges kellék a tartókonzol: 9 000 Ft/db.
most ilyenér vagy megõrülve??:D
ha kész lesz akkor elmegyek majd feléd és kipróbálom ok?:D
nekem az a billentyûzet tartó nagyon tetszik: apróság, mégis iszonyat praktikus, nem tudod mennyiért lehet olyan kapni, vagy milyen kis szerkezet tartja úgy?
jah nekem is kéne mer a kormány mögött van iyg a cucc és nemtok irni rendesen! nem mintha amugy tudnék mi PEti?:))
ÁÁ minél többet nézegetem,annál jobban látom,hogy nem jo most nekem ahogy van... Igaz hogy egy kényelmes fotelban ülök de az más,a számitogépasztalom sem rossz,de nem erre találták ki igy csak oda tudom a kormányom rögziteni ahol a bill-van de az emg csuszkál...Szal kell épitenem egyet!!!
hát Japánból asszem mégsem rendelek, de azért köszi :)
akkor összeírom mik kellenek hozzá szerintem
- Sparco sportülés - Frex GP billentyûzet tartó - GPL Shifter - Act Labs Performance Pedals (3-as szett) - egér tartó alulra
ez végülis nem is olyan sok, és 100 ezerbõl kijöhet
100-bol tuti ki fog jönni,a legdrágább az ülés és a váz,éppen ezért ülést csak használtat akarok venni,szal lehet várnom kell majd rá,bár shifter is egy akkora macera beszerezni,hogy az már a nevetéges kategoriába tartozik...
egy barátom most mondta, hogy neki szólt egyik haverja, hogy mehet játszani GTR-t... kivetítette projectorral a falra, és azt mondta elég jó így 3x2 méteren ;)
Na de speciel azzal nem sokra megyek ha azt mondják itt vagy ott vedd meg az ülést vagy vidd el Mike bácsihoz majd meghegeszti :)) Ezért feleslegesnek is tartottam ott irogatni,bár átnyálaztam a topikokat...A tervrajz volt a legfontosabb,azon minden adat rajta van,aki ismeri a szakrajzot egy fél pillanat alatt összerakja ez alapján,igy a szomszéd lakatos is pontosan meg fogja tudni csinálni,a gond az alkatrészek beszerzésével van(ülés,shifter stb),azt pedig kintröl nem igen tudják segiteni...
kormányt nem vezsel?? egy BRD azér isten disznó lenne ebben a cuccban!!!
Az igy "hirtelen" már sok lenne,ez sem lesz olcso,hátmég komoly kormányt venni,pedált stb,jo nekem az ffb-s logitech,az usb act labs shifter meg az act pedál... Idövel aztán lehet majd gondolkozni a komolyabb kiegeken...
leeht akarok venni mer a kurva momonak mindig elszaródi ak pedálja:((
Itt van a link Ilyen egyébként a pedál és a válto,minden cuccal müxik tehát mind1 kinek milyen kormánya van: Elég masszivnak néz ki szerintem nem lehet rox,föleg hogy alapbol aluminium pedálok vannak:
És amit tud:
• Authentic racing pedals with aluminum sleeves • 3 pedals total including clutch • Increased pedal control with 2" of throw • Brake pedal includes special damping mechanism • Heavy weighted base with extension block • Special base spikes for no-slip operation • Gas / Brake pedal stagger for heel-toe shifting
Válto:
És amit tud,többfajta shift plates van hozzá,tehát ha 5 sebesség van akkor azt rakod fel ha 6 akkor meg azt...
• Authentic racing pedals with aluminum sleeves • 3 pedals total including clutch • Increased pedal control with 2" of throw • Brake pedal includes special damping mechanism • Heavy weighted base with extension block • Special base spikes for no-slip operation • Gas / Brake pedal stagger for heel-toe shifting nah akkro most ezt magyarul lécci:D
Ezeket lehet a váltora rakni:
ahhaa
én azt hallottam nem feltétlenül kell cserélgetni, van vmi más megoldás is, majd megnézem
mert pl. elég érdekes lenne GPL-nél, ha átakarsz ülni Ferrariból a BRM-be és akkor cserélni kell a fedõt :)
Arra kiváncsi lennék, hogy mennyivel lassabb az ember kuplunggal és váltókarral, mint kuplung nélkül és bajuszváltóval. Eleinte biztos rengeteggel:) Nem beszélve arról, hogy a trail braking elég nehéz 3 pedálos settel.
én volt idõ amikor a külsõ vel váltottam mer szétszaggattam a piciket a kromány mögött:DDD sazr votl nagyon watkinson volt futam asszem és alég meredek volt a loop ban belenyulni:))
Ezeket ugy birom,hát hogy lenne már több?Igazábol együtt jo a kettö,de attol mert van egy jo pedálom még nem biztos, hogy ugy van rögzitve a kormány,vagy akármi, hogy az megfelelö,nem véletlen találták ki a cockpitet... Szerintem act labs pedál meg válto megteszi kezdésnek,nem drága és lehet használni,aztán majd jöhetnek a profi kiegek,de nem lehet ezt egyben az egészet,mert ezen az alapon szart sem ér a cockpit a jo pedál ,ha nincsen egy komoly VR sisakod,söt lehetne még fokozni a dolgokat,meg kell csinálni az alapot: 1.cickpit+rajta ülés 2.kormány 3.pedál-válto Ha ez megvan,akkor utána már van mihez komolyabb pedált meg váltot venni,a lakoházat sem a tetejénél kezdik el épiteni...Persze ez privát véleményem és tanácsom :)
10-20 kör után biztos meg lehet szokni,szerintem ha jol vagy elhelyezkedve(cockpit),akkor biztos élvezetesebb és ugyanolyan gyors hacsak nem gyorsabb, hiszen a kuplung használat is rengeteget számit...
NP csak mondtam, hogy a BRD nem is biztos hogy megérné, mert lent említett Riekkinen pl. rendelt egyet miután eltört az Act Labs-e, és két nap után visszaküldte, mert nem volt vele megelégedve (mondjuk ilyenrõl még nem is hallottam)
egyébként a BRD ha minden igaz garanciát vállal arra, hogy javulnak tõle az idõid, és ha nem, akkor visszaküldheted, a pénzt meg visszakapod... mondjuk ezt nem vágom pontosan hogy mûxik