Sziasztok! 1.75 patchel megoldható a magyarítás valahogy? Köszi!
nekem nem volt semmi problámám az 1.75 ös community patchel soha egy mentési bug vagy akármilyen. A játék 100% bugmentes volt. Ellenben az 1.6 os előtt volt jellemző a mentési bug 1.70 es után pedig teljesen eltűnt Az 1.75 ösel semmilyen játékbéli problémának nem kellene lennie
Mivel 2 éve a mentéseim elvesztek (mindet corrupt file-ként ismerte fel) nem volt kedvem ujrakezdeni, mután beleöltem 30-40 órát. Ezuttal a legutolsó community patch-el kezdtem neki (állitólag ez megoldás többek között az előbb emlitett problémára). 5 nap alatt sikerült szinte az összes város küldetéseit befejezni, márcsak a havas részek maradtak. Ma be akarom tölteni a legutolsó mentésem, és láss csodát: az elején vagyok Ardeában, minden nullázódva, az összes tárgyam eltűnt, egy küldetés sincs. Annyi a külömbség, hogy ha uj jűtékot töltök, akkor Ardeában egy harc közepén találom magam, evvel a mentéssel meg ugyanott, csak nincs harc. Az orkok ott sétálnak a városban.... Kiakasztó. Ja megjegyzem még, hogy se az utolsó quick savet, sem az előző mentéseimet nem ismeri fel, minden alkalommal ugyanide kerülök. Csinálhatnának egy Remastered editiont, mert a játék maga kiváló, személy szerint a kedvenc RPG-m, de még evvel a community patchel sem tudták helyrehozni a hibákat, amelyek közül a legnagyobb probléma a mentés. De van itt még olyan is, hogy . a szörnyek, kisérők átmennek a falon a barlangokban, vagy Pawil Sildenben belemegy a dombba és eltűnik,ezzel lehetetlen teljesiteni a questet. De északon az egyik ősi helyen is az egyik főellenség eltűnik a mennyezetben, Sildenben a 4 rabszolga egyfolytában elvesznek mögöttem, mert beleakadnak mindenbe, és nem tudnak kijönni, elég, ha egy fa van előttük. Valakinek volt hasonló problémája az utolsó community patchel?
Én úgy négyszer vittem ki a G3-at. Megtanultam pár varázslatot még pluszba, de egy kezemen megszámolható, hogy hányszor használtam õket. A jégdárda - jégbe fagyaszás - mit megéri G3-ban megtanulni. Sebez rendesen, és ha nem öli meg az ellent, akkor befagyasztja, mi azért hasznos dolog.
Bloodfly alapban átrepül a pályán eleve királyság volt. Szerintem a Risennel az volt a baj, hogy a kristálymágiák miatt a támadóvarázslatok vissza lettek véve (emiatt féloldalas lett a rendszer), néhány rúna pedig túl késõn volt megszerezhetõ. Ettõl eltekintve én értékeltem a sok "civil" varázslatot (levitálni is mindig móka), és használtam is õket. A zárnyitást meg sem tanultam mágussal, ha egyszer ott a varázslat.
A G3-at hagyjuk, 60 óra játék után feladtam (bár a lemezemet, már 2 perc után megdarálta félig, alig tudtam kikapni: fasza volt a DRM!), akkor jött ki az 1.7, amelybe a mentett állásokat sem tudtam átvinni, az új VGA-mon meg rosszabbul - értsd: játszhatatlanul - futott, mint a régi nudlin. Addig én is kb. csak tûzlabdát használtam. Szóval eszem ágában sincs védeni. Egyszer még adok neki egy esélyt.
G1 és G2-ben volt értelme jó pár varázslatnak. Igaz ezek jó része azért, mert mágia körökhöz voltak kötve és folyamatosan lehetett egyre tápabbakat szerezni. Ám is így is volt, hogy a mannánk miatt nem tûzlabdát, hanem tûznyilat használtunk, mert úgy jött ki jobban. Vagy tûzvihar helyet tûzlabdát, mert az nem terjed tovább és így nem sebzi a baráti NPC-ket. Még az állattá való átváltozásnak is volt értelme. G1-ben egy helyen kellet, magyarosítással pedig egy bug miatt kellet. G2-ben kezdõ játékosnak volt jó, hogy bejusson a várba.
G3-ban én összesen a tûzesõ és meteor varázslatokat használtam város felszabadításnál. Tûzlabda inkább fejlõdés közben ha valami tápabb kellet.
Risen egy mágia rendszere meg... olyan. a Kettõé meg... igyunk rumot.
Melyik valós idejû RPG-ben van gazdag és jól mûködõ mágiarendszer? Nehezen tudnék sajnos jobbat mondani. A Demon's Souls (ezt RPG-nek azért nem szívesen nevezném) után kifejezetten azt éreztem, hogy nem kellett volna lehetõvé tenniük a mágiahasználó karaktert, mert nem sikerült sem kiegyensúlyozniuk, sem élvezhetõvé tenniük.
Én személy szerint a Gothicokban és a Risenben is élveztem a beavatás folyamatát, és azért sok varázslatot találtam használhatónak. Persze mind nem kell, de rengeteg játékot tudnék felsorolni különbözõ stílusokban, melyekben egy csomó lehetõség az, ami lehetõség, és nem kényszer. Az egy más kérdés, hogy a G3 alapból beteges, illetve a NotR-ban elég vicces a kihívás görbéje mágussal.
A PB összes játékában vicc a mágiarendszer... A G3-ban pl. az alap tûzvarázslaton és fagyasztáson kiívül gyakorlatialg semmit sem kellett megtanulni...
Nekem pont bejött a Risen 2 de a Risen 1 nagyon nem. Dióhéjban Risen 1: - A grafika borzalmasan gyenge volt illetve túlzásba vitték a sötétet olyan érzésem volt mintha egy updatelt gothic 1-el nyomnám -A közel harc nagyon gothic 3-szerû lett,számomra nevetséges hogy állatok-lények támadását shilddel blokkolni lehetett,illetve az egész harcrendszer bizonyos lény pofonegyszerû támádási pattern kiismerésére épült,statok itt sem számítottak sokat max tovább tartott megölni vmit low szinten. -Mágia és ijászat elég gyengére sikeredett egyszóval az egész harcrendszer felejthetõ volt(nem mondom hogy késõbb nem vált erõssé mágus vagy ijász féle karakter de elején rendkivül frusztráló ami ugye közelharccal nem volt meg) -A 3-4 fejezet csak a fõ küldetésre koncentrált semmi mellékküldetés vagy akármi csak az eszetlen dungeon hentelés -Story,párbeszédek összeségében elég gyengére sikeredtek(a már emlitett 3tól fejezettõl pedig párbeszédek teljesen megszûntek) -Boss harc végén mintha Zelda játékból ollózták volna ki nem is szólva hogy arcon köpésse volt a karakternak amit fejlesztett ember mágus vagy ijász nem számít csak az adott fejszével sebezheted meg.
Sorolhatná napestig az ember a hibákat de nincs értelme a Risen 1 hangulatban harcban történetben is gyenge volt az embernek végig olyan érzése volt hogy ezt már látta valahol sokkal jobb és szebb formában a maga idejében. Ezzel szemben a Risen 2 igazi felüdülés volt
Ellenben a humanoidok annyira kiismerhetõek voltak, hogy hardon se volt kihívás. Egy plusz tényezõként belépõ stamina már sokat jelenthetett volna, mondhatni a jó harcrendszer alapja. Na meg az is zavaró volt,a mikor az ellenség idõnként libasorban állt, úgy küzdött meg velünk, de ez persze már az AI hibája volt.
A Risen I harcrendszere az egyik legjobb, amit valaha láttam. Ha koncentráltam, akkor le tudtam verni 4-5 brutál gyíkot úgy, hogy jó, ha egyszer ütöttek meg. Ha meg bénáztam, akkor simán levertek. Szinte semmire sem emlékszem a Risenbõl, de erre igen.
Számadatoktól nem lesz sem élvezetes, sem mély, sem reális a Risen harcrendszere. Az utóbbi kettõt nem is várom el feltétlen. Egyébként rossz sem volt, de nem a harcért játszottam vele, na. A G1-2-é a maga idejében rendben volt, nem is nagyon létezett jobb alternatíva (ami jobb volt ebben, az direkt erre gyúró gyakós játék volt, lásd a Severance: Blade of Darknesst - ami igazán jó volt, de nem hoznám át Gothicba, Risenbe a rendszerét), ma már nyilván az is kevés lenne.
A Demon's Souls/Dark Souls alapvetõen egyszerû, de nagyszerû - és persze nem hibátlan - rendszere viszont tényleg kiált egy Gothic-szerû RPG-ért (sajnos ennek hiányában azok nem is nekem valók), ahogy a Gothic/Risen is egy afféle harcrendszerért.
oké felõlem rendben szíved joga, csak aztán ne érjen csalódásképpen ha bejelentik...
hháátt még csúszik a játék megjelenése fél évet, hát nem tudtunk ilyen olyan dolgokat idõre berakni így csak féljátékot kaptok, hát mégis csak bele tudnánk rakni a kimaradt dolgokat de már csak 25 dolláros dlc formájában, hát a drm tényleg állandóan csak cumiztatja azokat akik megvették a játékunkat, hát sajnos annyira sok hiba van a játékban hogy úgy konkrétan játszhatatlan a program, hát nincs pénzünk összetakarítani magunk után a saját szarunkat javítsátok ti ki a hibákat.
Az elsõ Risen-t én nagyon szerettem, szerintem a harc is jó volt benne, csak amiért már mérges voltam, hogy ezzel indult meg a konzolok felé nyitás, amivel még nem biztos, hogy rosszat kéne jelentsen, de hát nekik nem sikerült ez.
Ha nem haragszol, azért én reménykedek, fõleg, hogy nekem a "nagy kedvenc játékfejlesztõm" mondja :) . Egyébként még mindig bíztatóbb, hogy azt mondják ez a játék "sokkal sötétebb" lesz meg "visszanyúlunk a gyökerekhez, mintha eleve olyannal jönnének, hogy ez most egy színes, mókás kaland lesz.
Most kezdtem el a Witcher elsõ részét (életemben elõször) és hát régi Gothic-os emlékeim elõtörtek:) Szóval tudnék értékelni egy "reboot"-ot a szériának:)
Risen2 aranyos volt, szép volt. Kár hogy a harcban néhány tanulható dolog használhatatlan volt, olyan gyors reflex kellett volna hozzá.
Amúgy mindenki a harcrendszeren vinnyog folyton hogy még a Risen1-é is szar (10 féle támadási móddal), és a G1/G2-é milyen volt? Támadsz/védekezel ennyi...
Már a Risennél is ezt mondták, és a G3 után végül is errõl is volt szó. A Risen 2-vel még nem játszottam, így nem tudom, hogy az mennyiben indokol bármihez is visszatérést.
jahh vissza a gyökerekhez... hogy én ezt hányszor hallottam már, még ha a nagy kedvenc játékfejlesztõim mondanák ezt akkor is csak legyintenék egyet annyira nincsen már semmiféle súlya az efféle dumáknak.
Remélem, h vmi gothic lesz, nem a risennel (sztem) elbaszott vonalat folytatják tovább. A R2 számomra minden téren csalódás volt (szar volt a közel és távoli harc, tbh nekem a hangulat sem jött át igazán, 1 végigjátszást bírtam ki, emiatt pl a mágiát ki sem próbáltam).
Ha én fejlesztõ lennék pofátlanul lenyúlnám a Dark Souls harcrendszerét és rittyentenék mellé egy jó nagy világot, mint a Gothic.
Pont ezt mondtam ,hogy kell a hajózás mert a kalózos téma hajózás nélkül kõkemény szánalom. Minimum egy AC3 szintû hajós témát beleraknak szebb kivitelben aztán kész. Remélem ez az új cucc már minimum alpha stádiumban van és nem csak most keresik a népet hozzá.
Valami készülõdik, remélem hamarosan csordogálnak majd az infók: new RPG A Gothic szériához szerintem még nem térnek vissza, a Risen 2-vel nem sikerült nagyot mutatniuk, bár a Risen 1 még jó volt. Nagyon valószínûnek tartom egy cyberpunk, sci-fi rpg létrejöttét, régebben mintha említettek is volna egy ilyen lehetõséget.
picit off, de:
gothic 1 vilaga napjainkban
Hát, nekem valami zizis a MOD-dal. Ahogy haladok elõre egyre gyakrabban elkezd úgy lefagyni a progi, hogy hard reset segít. Elõször csak pár óránként csinálta, most már 5-10 perc játék után. Újraktam, az sem segít. Kár érte...
Tényleg ez a g3 topik. Én konkrétan az oblivionról beszélek. Nem az elszállásokra gondoltam, hanem azokra a hibákra, amit a mod okoz, vagy magában a játékban, vagy mint önmaga nem jól hajtja végre azt amiért írva lett. A tes4edit-es tisztítást minden moddal megcsináltam amit használtam (apply filter for celaning/remove to master/undelete to disable), de úgy látszik nem olvastad el alaposan a leírását, mert azt írja, hogy ész nélkül és látatlanban nem lehet minden modot "takarítani", a logtól függõen meg kell kérdezni a mod készítõjét hogy okoz-e valami gondot ha kitörlõdik az amit a tisztítás kitöröl. A Wrye Bash szerencsére kimaradt nekem. Egyetlen nagyobb gondom visszagondolva a nagy térkép miatti unalom, hogy minden ismétlõdik (barlangok egyebek halál egyformák), illetve hogy a ládákban tárolás nem jól mûködik ha a tárgyak 100 felé vannak fejlesztve, ergó itt a súly-mod kötelezõ, mivel a tárolás teljesen megbízhatatlan. Az oblivion topikba reagálhatsz ha nem kívánsz offolni... :)
Igen, bár kevés olyan modot ismerek, amelynek leírásában a "It may crash the game" szerepel.... Persze ha ilyeneket, vagy csak szimplán elavult modokat használ az ember, akkor magára vessen: ha átnézel az Oblivion topikba(bár úgy láttam, magadtól is követed), akkor megkeresheted a postomat, ahol egy elavult "modgyüjtemény" egyes modjaira mutattam esetleg más néven futó, de ugyanazt a funkciót ellátó frissebb modokat, és bár ez egy kis példa volt, sokan használnak a mai napig hihetetlenül elvault modokat, esetleg azért, mert ez van meg nekik archiválva, vagy nem Nexusról töltik le a legújabb verziót, stb...
A játékban elöfordulhatnak bugok a modolás miatt, ez igaz, de ha nem raksz fel olyan modokat, amelyek konkrétan inkompatibilisek egymással(vagy esetleg te kézzel megoldod a kompatibilitást), akkor a játék összeomlását modok ritkán okozzák. Ha például utánanézel, akkor rengeteg hibát tud okozni, ha nem "tisztítod" meg a modjaidat T4E-tel(sok modnál gyakrabban jelentkezö hiba) - ha érdekel a techinkaibb háttere, akkor a program "Undelete and Disable References" opciójának utánanézhetsz. A Wrye Bash mergelö funkciója pedig ugyancsak sokat segít: egyrészt megkerülheted vele a 255 modos limitet, másrészt csökkenti a betöltendö .esp-k számát, ami valóban növelheti az stabilitást. Nem azt mondom, hogy ezek nélkül a lépések nélkül nem lehet játszani, mert lehet, és elöfordulhat, hogy semmilyen problémába nem fogsz ütközni(modok és szerencse kérdése), de ha elöjönnek a problémák, akkor a legtöbb esetben van mód a megoldásukra, még ha ez TES4Edittel való kézi szerkesztgetést, Bashed és Merged Patchet, Stutter Remover beállítgatást és egyéb dolgokat jelent.
Mint említettem, jelenleg is egy borzasztóan moddolt telepítésen játszok, és minden tökéletesen müködik, de meg kellett szenvednem vele, amíg elértem ezt az állapotot...
Viszont mostmár befejezem az OFFolást mert ez mégiscsak a Gothic 3 topik, ha folytatni akarjuk a témát, akkor átmehetünk a megfelelö Elder Scrolls topikba :)
Bármelyik Elder Scrolls játékhoz annyi modot felrakhatsz, amennyit csak akarsz anélkül, hogy a játék fagyogatna, ha használod az összes olyan dolgot, amivel a modok szépen egymás mellé telepíthetök(Wrye Bash, Tes4Edit leginkább). Nemrég kezdtem új játékot Oblivionban, most 183 esp van aktiválva(és ez Wrye Bash mergelés után), és jópár óra játék után semmi problémám nem volt fagyogatással/összeomlásokkal. A WB és T4E mellett használom meg a Stutter Removert személyre szabott beállításokkal és a Crash Prevention Systemet(bár eddig egy crashet sem kellett megakadályoznia...).
igen, ez tény amit nem is vitatott senki. azt viszont igen, hogy 20-30 modnál többre szükség lenne ahhoz hogy jó legyen.... pedig én is elég modolós vagyok van kb. 10 giga modom leválogatva témakörönként...
A harcrendszer az alapjaiban van elbaszva. Nincs igazán friendly fire a játékban (ha minden igaz, zöld npc-t direkt sem lehet megütni), és az ellenfelek is átütnek egymáson. Ez teljesen megöli az új MI-t, mivel az, akit ütsz, folyamatosan blokkok, a mögötte álló (fõleg hosszú fegyverekkel) pedig rajta keresztül üt. Röhej. MI nélkül meg balklikk spam. Nem csak a skillek feleslegesek, a tolvajlás rész is teljesen el van baszva. Kipakolsz egy várost, a fene nem látja, mégis baszogatnak az õrök, h biztosan te voltál (még geldernben is, ami amúgy tele van tolvajjal). Ez sztem nagyon gázul lett megcsinálva. És ezen egyik peccs sem változtatott.
Hangulatban messze veri az tes 3-4et, talán a skyrim az elsõ, ami utoléri (és az is csak azért, mert kurvajól néz ki).
Hát, azért az alap G3 így visszanézve a elég vérszegény volt, az új MI nélkül meg még röhejesen könnyû is volt. Még emlékszem, hogy 20-22. szintû noobként anno közepes szinten felszabadítottam Monterát, ami egy vicc. Az új MI és easy + AB-vel teljesen reménytelen még 40. szinten is felszabadítani, ha nem rohangálsz el és gyógyítod fel madad, ami az én szememben csalás.
A G3 másik baja, hogy a skillek nagy része teljesen felesleges. A picpocketing semmit sem jó, ahogy az összes thief skill is. A rangerek átváltozása mire jó...? Mikor leszel erõsebb bármivé átváltozva...? Soha nem értettem, hogy bármelyik transformtion képessége mi a frászkarikára jó. A varázslatok nagy része is teljesen felesleges, az alap fireball és a fagyasztással még AB és medium szinten is lazán végigvihetõ...
A Nehrimet megérte végigtolni. A kicsit végére én már elvesztettem a fonalat, de fantasztikus hangulata volt még úgy is, hogy nem fejezték be és csiszolhatakka volna rajta itt-ott. (A TES IV-gyel kb. annyit játszottam, hogy kijöttem a börtönbõl...)
hát én 2009 nyár elején vettem az "új" gépemet, mert akkor kaptam egy jutit amibõl futotta rá.
az amit leírtam, csak akkor még egy ati 4830-as volt benne. hát nem volt az olyan rossz gép, de hogy jól ment volna rajta azt azért nem osztom. a mostani 7770 kétszer erõsebb mint a régi, a proc és a mem elég volt neki akkor is, az ssd szépen végzi a dolgát. tulajdonképpen most alig van idõm játszani , pontosabban ezzel a géppel, ami már nem egy elérhetetlen kat. egy csomó régebbi játékot annyira jól és élvezetesen lehet játszani, hogy azokat tolom folyamatosan, amit korábban csak szenvedgettem vele és mindig abbamaradt pl: oblivion, nehrim stb.
Az tény. Kompromisszumokkal én anno egy 2GHz-es 1,5 G 333MHz-es DDR2 (?) RAM-os géppel toltam, amiben egy 256 MB-os VGA volt. Amikor sokat telepotrálgattam, akkor volt, hogy 3 perce kiakadt már a végén, de futott. Végig lehetett tolni ilyen ósdi géppel is, de egy 2008-as középkat konfigon simán maxra lehetett húzni ini változtatás nélkül és CP1.74-gyel simán ment. A CM speckó grafikájával még az én mostani gépem is riceg, pedig minden, csak nem harmatos... Hosszú játék és sok teleportálgatás után ki kell lépni és újraindítani, mert egyes textúrák nem töltõdnek be.
(Asszem újrarakom és nem kérem a speckó grafikát, olyan sokat nem ad hozzá.)
ja, és megjelenésekor alig volt ember akinek a gépén normálisan futott... én tavaly vettem elõ miután frissítettem a videokártyát + SSD.
AMD 7750 X2, 2*2 giga ram, ATI 7770 + ssd-vel tényleg jól megy, elõtte elég lassúcska volt
Azért egy valami durva. Egy 2006-ban kiadott játék kicsit pofozgatva olyan szép, hogy szerintem ma is megállná a helyét. Myrtanaban járkálva nem gyõzök rácsodálkozni, hogy még mindig szép a játék.
Egy rakás csatajelenet van fent a Y-n ahol egymást ütik a felek a CM moddal. Ezek megrendezettek vagy a mod részei? Már 30 szintû vagyok, de eddig minimális eltérést látok. Már n+1 beállítással felraktam a MOD-ot, de hol ezek, hol azok a textúrák hiányoznak...
Egyes páncélok ikonjainál egy kis keresztbetett kardok láthatóak. Hatásuk egyelõre nincs. Mit jelentenek akkor..?
Az is érdekes, hogy egyes orkok és NPC-rõl textúra hiány van, a install nem tudta jól összepárosítani, hogy mit tegyen fel és mit ne...
A monterai quest mellett az egyik faringi is érdekes. Elég volt legyártani a kancsóködöt, de átadni már nem kellett ahhoz, hogy a felsõ ork beleegyezzen, hogy bemenjek, csak éppen a quest nem tûnhet el, mert nincs duma, így XP sem...
Hát skacok, kettõ kivételével jártam az összes városban Myrtanaban. Eddig nem sok plusz tartalmat láttam. Persze vannak új fegyverek és páncélok, de nem látom az, hogy az egyensúly változna. Van pár új quest és kb. ennyi. Ellenben a random felbukkanó röhejesen gyenge fosztogatók már kétszer öltek meg gyenge NPS, akik miatt bukható quest és repu is. Hiába támasztottam fel cheattel pl. az egyik munkást Monterában a munkáscsere küldi nem csinálható meg.
Nem tudom, hogy pazaroljam -e rá a további idõmet. 5-6 óra után semmi egetrengetõt nem láttam eddig...
Feltettem a CM_2.6.1-et, kiváncsiságból bepipáltam sokmindent, a Gothic II zenéjét is, és a legalsó grafikai bigyulát is. A látótávolságot tolja ki, így már nincs az a sáv a messzeségben. Az állatok "bõre" texturája elég fura, lehet hogy azt nem jól tölti be. A zene miatt pedig teljesen más érzés az egész, egy próbát mindenképpen megér majd ha lesz rá idõm : )
A vicces az, hogy a CM2.6.1.-re tegnapelõtt nem sípolt. Tegnap mikor azt akartam felrakni utolsónak a sorban, akkor meg rádöbbent, hogy az is corrupted. Leszedtem ugyanazzal a böngészõvel ugyanonnan és már jó volt. Kicsit fura.
A CM-ben azt nem tudom, hogy akkor most jó vagy nem jó, hogy nem pipáltam be a fraction armoros részt. Az odabiggyesztett fura angol szöveg alapján nem derült ki, hogy ez most visszahozza a frakció függõ armort vagy sem.
Mindegyik az és megunhatatlan. A legjobb, hogy Myrtana, Varant és Nordmar három különbözõ zenei stílust kever. Amikor végre eljutsz Nordmarba, el kezd esni a hó és bejön a zene.. hát az : )
Köszi, este megnézem a CM_2.6.1-et. Meg az új MI-t is kipróbálom, nagyon nem kísérleteztem vele eddig. A zenét valószinüleg meghagyom, mert az a lényeg.. hihetetlen ki tud kapcsolni, na meg a táj is gyönyörû akármerre jársz : )
Én a 2.6.1 CM-et tettem fel. A G2 zenét nem pipáltam be, mert nem tudom, hogy hol cserélné le a zenét. Az viszont hibának tartom, hogy nem lehet váltani a kettõ között valahogy.
A többit sem nagyon pipáltam be. Az aromoros részt nem értettem, hogy mit csinálna és a G2 szörnyeket sem akartam vissza.
Installnál rákérdez valami ini beállítsáre és legalább 6-8 GB RAM esetén ajánlott annak választása.
Én most easy + AB + új MI-vel tolom. Ez tûnik a legkiegyensúlyozottabbnak.
Legutóbb régi MI AB-vel és könnyû fokozaton. Nem vagyok túl hardcore : ) Neked mi az speckó grafikai beállítás és végül mit tettél fel? - G3_Questpaket_4_Update2_Vollversion - QP_Update_for_patch_1.75 - CM2.2_INT (ebbõl mit hagytál bepipálva?)
Az itt jelenlegvõk a CP-ben egyébként milyen beállításokat használnak? Új MI /régi MI, AB /nem AB, nehézségi szint?
Az alapjáték el sem indult, de a CP-k már igen. Redeben felment minden, már a QP + CM-mel tolom. Maxon van minden és speckó grafikai beállítással. Még mai szemmel is döbbenetesen szép a táj.