Igazad van (majdnem, de igen). Én érdekes módon, nem is feltételeztem, hogy a motoros szemből érkezett... Meg voltam győződve arról, hogy hátulról jött... De, igen, más ha szemből, ez egyértelmű. Még, ha ennek ellenére a motoros is hibázott, de, aki bekanyarodik ilyenkor, az talán még jobban... Remélem, nekem sose lesz hasonló helyzetem. Ok, volt, amikor motoros jött, relative gyorsan, de eszembe nem jutott berakni elé a verdát... Ezért is utálom a sok kecseget, akik lámpánál befordulnak elém, mert ugye köcsögnek könnyű lenni, és befordulni elém. Aztán, ha baj van, és bele megyek, akkor még el se akarná ismerni, hogy köcsög volt, hiszen gyárilag az. Sajnos persze, engem is elő vennének, és nekem kellene bizonyítanom, hogy semmilyen formában nem tudtam volna elkerülni a köcsögöt.
pedig ez teljesen egyértelmű, a kresz szerint akkor is elsőbbséged van, ha közben megszeged a megengedett legnagyobb sebességet. képzeld el ugyanezt a szituációt, csak úgy, hogy a kereszteződésben lámpa van. a motorosnak zöldet mutat, az autósnak pedig pirosat. az autós azonban mégis bekanyarodik és a gyorshajtó motoros belecsapódik. ebben a helyzetben már egyértelműen az autóst hibáztatná a legtöbb ember. gyakorlatilag ugyanez történt, csak lámpa nélkül, mivel gondolom az adott kereszteződésben a forgalmi helyzet és a forgalom mennyisége nem indokolja a lámpa kihelyezését. abban az esetben, ha mindez kanyarban történt volna, vagy mondjuk nagyon rossz látási viszonyok közt, amikor az autósnak esélye se lett volna érzékelni a gyorsan hajtó motorost, már más lenne a helyzet.
én magam is motorozok és kurvára figyelek minden kanyarodó vagy kanyarodásra készülő autóra mert tudom, hogy sokkal kisebb vagyok, nehezebben vesznek észre és ha befordulnak elém úgyis én húzom a rövidebbet. sajnos nem volt elég rutinja a csávónak, és az első tapasztalatszerzése egyben az utolsó is lett.
Azért szar ügy, hogy a jog ismét a köcsögök mellé áll. Motoros az elkövető (most mindegy, ki mit gondol a motorosokról általánosságban) . De, megcseszik a másik felet, mert elkerülhette volna a balesetet, ha gondolat olvasó..... Ha nem kezdi meg a kanyarodást, az a baj, ha megkezdi, akkor meg az... Hiszen, nehéz kiszámítani, hogy egy ilyen esetben a jelentős sebesség különbséggel közeledő motoros mi a fszt fog csinálni??? Megkezdi a kerülést, vagy, folytatja egyenesen, mert arra számít, hogy elkanyarodik az előtte lévő? Tipikus esete, hogy van-e rajta sapka, vagy nincs! Úgyis megcseszik! Persze, ha celeb/politikus/sokpénzesmajom lett volna, az más....
Ezeket az autokat azoknak talaltak ki, akiknek nincs penze (a lakossag felenek). Masreszt, esszel kell hasznalni, amivel 95%-kal csokkentheto a kozkazat. Sogoromeknak, +30 ev munka utan, egy 15-20 eves G Astra is minosegi ugra lehetne. De 3-5 havi teljes fizetesert (ami 1 ev gyujtogetes lenne), nem fer bele. Igy marad a regi, esszel. Persze egy premium tank ellen nem ved a jozan esz, azzal nem lehet mit kezdeni. De azok ellen az zsir uj also-kozep kategoria sem ved.
Ilyenkor miért nem tud jönni keresztbe egy négytengelyes amikor ezek átmennek a piroson ? Azért látni a rendőrök vezetésén,hogy óvatosak egy karcolás sem eshet a rendőrautókon.
Iveco Négytengelyes Billencs teherautó Gépadatok: súly: 32000 kg maximális szállítási mennyiség 20 m3 maximális terhelési súly 16500 kg méret (h x sz x m): 5000 x 2.350 x 1000 mm
Mar tobb videon is lattam ezt a rendor benazast: megallnak mogotte kenyelmesen (raadasul jon mogotte a masik rendor auto). Szerencsere nalunk ritka az ilyen (uldezeses jelenet), igy nincs tapasztalat, de elore azert tanulhatnanak valamit. Ilyenkor elorebb kellene menni, keresztbe allni, vagy csak lazan belejuk rongyolni. Plusz menetkozben eloszedni a gumilovedekes shotgunt, es kiszalasnal azonnal megszorni oket;D
A fene tudja, de egy 60 év körüli házaspár volt az Audiban, valamit nagyon benéztek
Google map A fiatalok a Taxira vártak az éterem előtt, jobb oldalt kb. a fehér Puntonál, bal oldalt a graffiti ami látszik a videóban is, és előrébb látni a zebrát ahova ellökte a Taxit és még 6 parkoló autót is összetört. A Taxi valami gázos volt mert a tűzoltók két metán palackot is hatástalanítottak.
Akiket ezentúl ittas vezetésen kapnak, szociális munka keretében a helyi halottasházban kell takarítaniuk
De o legalabb tankkal jar, nem serul meg, jo ugyvede van, igy nem lesz belole semmi, es van boven penze, holnap vesz masik tankot;) De amennyire "ismerem", es a kepet is elnezve, azert normalisabb lehet mint a nagyatlag penzes/tankos/hires/celeb.
Súlyos autóbalesetbe keveredett Arnold Schwarzenegger amerikai idő szerint a péntek délutáni órákban. Az elsődleges vizsgálatok alapján a 74 éves Golden Globe-díjas színész, testépítő, üzletember és politikus hibázott a Los Angelesben történt balesetnél, mivel úgy kanyarodott volna balra, hogy neki még pirosat jelzett a lámpa
Legalább hét ember meghalt, amikor csónakázókra zuhant egy szikla egy brazíliai tavon. További három embert még keresnek, harmincketten pedig megsérültek az ország délkeleti részén történt balesetben. Közülük kilencen vannak kórházban.
de kár hogy pont az a rész nincs meg mikor kiszedik a kocsiból és kicsi a kupacot játszanak rajta :)
Halálos kimenetelű közúti közlekedési baleset történt 2022. január 5-én 13 óra körül a 62-es számú főút 25-ös kilométerénél Szabadegyháza térségében, ahol egy Skoda típusú személygépkocsival közlekedő 56 éves siófoki lakos - eddig tisztázatlan okok miatt - áttért a szemközti forgalmi sávba és frontálisan összeütközött egy Dunaújváros felé haladó tehergépjárművel. A Skodát vezető férfi a baleset során olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen életét vesztette.
egyébként érdekes, hogy a mai autóknál mindig azon rinyálnak, hogy gyalogosütközés védelem kompatibilis legyen az eleje. De kamionoknál, vonatoknál le se szarják mivel ütköznek. Lehetne valami bitang légzsákot is szerelni a vonatok elejére, ha egy szenzor bejelez, hogy valamivel ütközni fog.
Anno volt a helyszínelő rendőrös videó, abban is említettek egy hasonló esetet. Ilyen estben egy vércsoport vizsgálat lehet segítene és csak utána közölnék a rossz vagy épp jó hírt.
Már a múltkor linkeltem a régi gőzmozdonyokon a tehén eldobó orr kiképzést. A vonatok általában nem nagyon kényesek a plusz súlyra, ezért akár kazán lemezből is lehetne készíteni valami orr kiképzést a vonat elejére, amit a valami ötletes tartó segítségével kilehetne nyomni az ütközök elé, ha nem kell meg visszahúzni. Egy ilyen autós vs vonat találkozásánál lehet nagyobb volna a túlélési esély.
"Sajnos a túlélőket sem úgy kell elképzelni egy ilyen eset után, ahogyan azt sok filmben látni lehet. Nagyon sokan közülük teljesen felismerhetetlenek, rendkívül súlyos sérülésekkel és ismételten nem mennénk bele a részletekbe. Elég annyi, hogy sokszor azt sem lehet megállapítani, milyen színű a sérült haja, ha egyáltalán van még haja….
Viszont ez magyarázatot ad arra, miért nem lehet róla jó személyleírást adni, azt pedig talán mindenki megérti, hogy ilyenkor kérdéseket sem lehet feltenni az illetőnek, mert ha egy ideig eszméleténél is van, válaszolni nem tud.
A kórházban a felismert sérülések alapján - ha szükséges - életmentő műtéteket hajtanak végre, majd a sérült megkapja a szükséges kötéseket. Egy súlyos fej- és felsőtesti sérülés esetén hiába állnának a szülők az intenzív ablakánál, jó eséllyel nem ismernék fel saját gyermeküket, még akkor sem, ha nem lenne bekötözve." Utoljára szerkesztette: desigo, 2022.01.04. 20:07:00
Pont pech. Látszik az egyik képen, hogy a fa PONT a vezető vonalában van, azaz, a motort pont ott tolta meg. Ráadásul, ez egy dácsia,,, De, szerencsétlenül találta el, mert ugye a fizika az fizika. Felülröl lefele hat az erő, a motort szerintem jobban nyomta felfele, és befele, mintha simán frontálisan ütközött volna. Vagy, tervezési hiba, és szarul van megtervezve, hova is menjen ilyenkor a motor...