Na végre, a némethez nem kell DVD. Végre letörölhetem az image-t. :)
Már meg is van >)
Bazz,hogy kell azt a majmot elijeszteni?Végigjátszá írt,hogy tegyek bele viszki,de a csávó szerint nem jó ötlet.Fogtam a vizet,azt belerakta,a viszki meg már megint nem akarta,meg már tele volt a kutya.
Hy! Ott akadtam el, h felvettem a kötelet,pókot, kinyitottam azt az üveget, de nem tom h mit csináljak.Help.
Nekem a játék maga nem akad, csak akkor, amikor ezek az átvezetõ videók vannak, és elsötétül a kép, majd jön a video, és utána vissza fade-eli a játékban! Na ezek rohadtul akadozva mennek! Egyébként meg ahogy írtam a Carbon röccenésmentesen megy maximumra állított grafikával!
pff...még mindig akad egy picit...meg az egér is néha berángat. olyan, mint ha sokat töltögetne benne. de ez õrület! ilyen a gépem: intel celeron 2,8 Ghz, 1024 mb RAM, Sapphire radeon 9600 atlantis 256mb Ezen tényleg akadnia kéne???
van decemberi directx9 frissítés, töltsd le, hátha az segít! Én is azt próbálom, mert nekem is van vele gondom, mint azt már írtam...
Sziasztok! Van egy kis problémám a játékkal! Notin játszok vele, és mikor betöltõdik a menü, ahol választom a chapter-eket, õrületesen szaggat kb fél percig. Amikor meg a fejezetek között videot játsza le (amikor a fazon chatel egy csajjal) egyszerûen nézhetetlen: a háttérben a windows vagy 20 hibaüzenetet küld és kb 10 másodpercenként van egy képkocka. Maga a játék egyátalán nem szaggat, csak ezen a két helyen. Egyébként a notiban 1.73 Ghz-es Dothan, x700 és 1Gb memória van. Eddig csak a Call of Juarez volt ami játszatatlanul szaggatott, de azt hiszem hogy azt ezzel össze se lehet hasonlítani! NFS Carbon pl. mindent maxra állítva megy 1024*768-on. Másnak volt hasonló tapasztalata? Csak azért kérdem, mert kíváncsi vagyok, hogy a játéknak van baja a mobil GPU-val, vagy nekem van bajom a driverrel?
Minimum gépigény: • Windows 98/ME/2000/XP • Pentium™ III 500 • 128 Mb RAM • Video card (DirectX™ 9 compatible) with a resolution of 1024x768 and 16/24 bits colors. • Sound card DirectX™ 9 compatible • DVD-ROM drive • Mouse and keyboard
Na ez azért 10x gyengébb a gépemnél... xD Így aztán még különösebb az akadás jelensége
ok, de miért akad nekem a játék???!! Az elsõ is simán ment, + a shader 3.0-ás karit kívánó gameken kívül minden game megy a gépemen... ez is, csak érdekes, hogy akad...
Na most ezt a gémet Syberhez nem szabad viszonyítani. Syberia szentem ennél 100x logikusabb, hangsúlyozom, logikusabb, nem jobb és nem szebb és persze könnyebb...
Bakker, ehhez is kell a dvd indításnál/játéknál? Mert nekem mindig kéri, pedig full telepítést választottam.
durva, még akad is :D Tök jó játék, de hogy a fenébe történhet meg olyan, hogy EZ akad??! A legtöbb rész benne rajzolt... meg amúgy is kalandjáték... Pff...Nembaj, annyira nem gyakran szaggat be, de más full 3d-s játékok jobban mennek a gépemen ennél :D
hm? erre nekem nincs helyem a gépen
ó, a francba, ehhez nincs no dvd crack? a sima crackel kell hozzá a dvd is, azt meg rarból a dvdémrõl kell kicsomagolni a gépemre, és így a game "csak" 12 gigát fog foglalni :O
Végivtte már vki?Mit tud róla mondani?
Az 1. résszel nem tolta,legutoljára a Syberia-val játszottam,de az vmi k..nagy volt.És milyen hosszú a gém?
na, én most fogok nekiállni (mostanra sikerült leszedni a gammát), véééégree! :D
Itt van normális angol végigjátszás, ezt nem kell 6szor átolvasni, mint a "magyart". http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/runaway_2.txt
Szasztok a 6. fejezetben járok:- a papagájnak adtam 3 szem szotyit de kéne még neki hogy befejezze a mondókáját. - a földgömb forgatási kombinációjából at elsõ két lépést tudom csak:jobbra japán,balra újfundland, gondolom a papagáj meséje hiányzik a folytatáshoz. tárgyaim:levélnyitó kés,papírnehezék,bottle'o grog,szög, sárkány-nyelv Hogyan tovább????
Valaki tudna segíteni hogy mit kell csinálni a pókkal mert a leírásból nem teljesen értem. Elõre is köszi!
ja már megoldottam.. nem gondoltam arra, h olyan témánál amirõl már soxor beszéltem a muffcival egy újabb opció elõjön :) még nem állt át az agyam teljesen a játék "logikájára" :)
na kaptam egy webes magyarosítást ugyhogy nem olyan értelmes de meg lehet érteni...
1. fejezet
- Hogy tartsad nyitva a repülõgép elülsõ tolóajtaját, neked használnod kell Gina hajcsipeszét (alapul a repülõgép fõ részében) a fülkében levõ fogantyún. - Amint a tolóajtó nyitva van, persze gyártmány hogy ragadjon meg mindent, tudsz ettõl. Szerezni fogsz egy Antiskid aeroszolos doboz-belsõt, amit arra használnak, hogy elég biztonságossá tegye a sziklát a futóhomokterületben hogy másszon anélkül, hogy csúszna. - Ha nézel a futóhomokban, meg fogod találni az Ottók szemüvegét, amit Brian szerez azáltal, hogy maga által kettétör egy ágat és értük nyúl, (szintén sikerül tartanod az ágat). - Megszabadulni az alkalmatlan Lemurtõl úgyhogy tudod keresztezni a törött faágat a futóhomok fölött, neked meg kell ragadnod egy Capote kutyajátékot (alapul a repülõgépbõl a több hátul lévõ dobozban), whiskeyvel tölti azt (alapul a fülkében) melyiket teszi az, hogy beveszi a whiskeyt a kutya fölött a leltárképernyõbe, és használja a kutyajátékot a területen körbe, ahol a Lemurt elõször lokalizálják, mielõtt elfut, amikor elõször meglátogatod a futóhomokterületet. A Lemur vizsgálni fogja azt a zajt, amit az aktív kutyajáték csinál, inni fogja a játék whiskeyvizeletét, és ki fogja ütni magát. Most meg tudod mászni a sziklát és tudod vizsgálni a területet az erdõél közelében. - Belsõ az épp jobbra gyalul a baleset In ügye alatt PULL OUT írni ott egy darab törött üveg. Vegyed fel azt, és használjad azt a szemüvegen hogy vágjad el a gumiszalagot. Használja az üveget azon a faágon, amit kaptál, mikor szedõ a szemüveg hosszában szintén. Miután az ágat vágják, egyesülj a gumiszalag és ág. Ez létre fog hozni egy csúzlit. - Használjad a csúzlit a zsákon, ami lóg a fán a repülõgép fölött. Ez le fogja gyõzni azt. Amikor nálad van a zsák, vizsgáztassad azt a leltárodból. Egy törött kulcsot belsõnek fogsz találni. - Kombájn a szerelõ eszköz, amit Brian korábban felvett a nagyító üvegen. Ez használatra fogja hosszúbbá és könnyûbbé tenni a fogantyút. Használja az eszközt/nagyító üvegkis dzsesszegyüttes a fénynek a gerendáin, ami túléli a fatetõket a repülõgépterületen kívül. Brian a fény egy gerendájával meg fogja támasztani a nagyító üveget, úgyhogy könnyebb a koncentrált fény útvonalába tenni valamit. Használja a törött kulcsot az eszközön/nagyító üvegkis dzsesszegyüttes, amit Brian megtámasztott a repülõgép jobb oldalán. - Mielõtt miközben kipróbálja a rögzített kulcsot a rekeszzáron, elseje arra használja az üvegszilánkot a kulcson, hogy kiköltözzön, a többletmûanyag alkotott mikor olvasztás a kulcs együtt. Amint ez kész, használjad a kulcsot a rekeszzáron, és kapjad a hócipõket belül. - Használjad a hócipõket a rozoga hídon. Brian le fog ejteni bármi ítéltet fölösleges megvilágosítani a súlyát az utazásért a hídon keresztül.
2. fejezet
- Amikor kéred, hogy az ezredessel beszélhess, a fia ott fogja hagyni az íróasztalát, hogy tájékoztassa õt a jelenléted. Amikor a párbeszédnek vége van, neked lesz egy rövid pillanatod hogy tegyél valamit, a fia íróasztalára azelõtt téged visszavonnak hogy lássad az ezredest. Dönts úgy, hogy írsz a jegyzettömbjén, és úgy döntesz, hogy arról, hogy bérbe adja azt a lányt, akit ingyen elfogtak, írod az elsõ opciót. Ez nem mûködik, de ez létrehoz egy kevés ártalmatlan konfliktust! - Meg tudsz találni egy táblát és egy szivartartót az aloha Bar Ludna Beachen. - Tudsz felfedezés épp Kai kunyhójának a legalsó bal oldalára szervezi be Alaula Cove-ot. - Te végrendelet felfedezés egy tud hintõpor ugyanannak a kunyhónak a jobb oldala alatt szintén. - A képernyõ bal oldalán fogsz találni egy szerszámosládát a Miniature Dockon, amihez hozzá tudsz férni, mikor Alaula Cove-ban. - Meg fogsz találni egy darab vajat az a lépcsõknek bal oldalukon levõ zöld tartályban, ahogy a nagyoknak a Visitor Center végéhez vezet, amik Ludna Beachre építenek. - Tudod használni a darab vajat a kábelen a Surf Shackben Ludna Beachen. Ez lehetségessé tenni fogja azt hogy költözzön ki. - Használjad a táblát a szerzetesen Ludna Beachben, úgyhogy tudja írni a válaszait ahelyett, hogy éppen bólintja vagy rázza a fejét. - Adjad a kötelet a katonának a Hummerrel Ludna Beachen és mondjad neki azt, hogy emelje ki a fáját, ami neked készségeket mászik meg. Amikor õ fent van az lopja a fotót, sarokba szorítja õt a könyvébõl, ami ül a Hummerön, van fõkötõ. - Amíg elõször a katonával rendelkezõ területben és a Hummerben vagy a strandon, nyissad ki a leltárodat és keverjed össze a hintõport a szivartartóval. Most vegyed a szivartartót (félnek melyiket töltik hintõporral mostanra) és használja azt a fán. Ez a fából fogja venni a nedvet és létre fogja hozni a kombinációt, aminek krétát kell létrehoznia, leírt a katona által. Ezt használják, amikor a szerzetes kezdetben kifut krétából. - Használja a Lemurt te vivõ voltál körbe hogy tegyél ki egy jelet és próbáljad ki õt a fotóállvány alól Ludna Beachen. Kapni fog egy jelet, de cserébe azt akarja tõled, hogy kapj egy sört neki. Szerencsés egy bárnak igaza van! Jól, nem annyira szerencsés. Lokelani, a bártender, azt akarja tõled, hogy erõsítsed meg, hogy hallgattad õt az idõk közül mindegyik azelõtt mikor õ elképesztõ volt az exérõl* azelõtt adó te egy szabad sör. Feltéve, hogy a kérdések nem változnak dinamikusan, a válaszok vagy: Milo, Lopati, Tiroo és Russell. Amint kapod a sört, a Lemurnek adod azt a fotó alatt, az állvány és õ neked fogják adni a jelet. - Amikor megkérted a szerzetest, hogy dolgozzon a mechanikus bikán, neki szüksége lesz egy kenõanyagra. Adjad a darab vajat neki, miután ingyen bevitted a kábelt a Surf Shackbe. - Kinyílni az alagsori ajtók hosszában abban a területben, ahol elõször a zöld ládában találtad a vajat, neked használnod kell a kábelt a fából készült palánkon, ami befedi az ajtókat, (nem az ajtók maguk), azután gyõzedelmeskedik a katona Hummer. Hogy tegyed ezt, neked megint meg kell zavarnod a katonát azáltal, hogy megkéred õt, hogy mássza meg a fát, azután vegye az õrizetlen Hummert. - Mikor az alagsorban lépj be a lépcsõk alatti szoba és te meg fogtok találni egy fémdetektort. - Amikor miközben mûködtet az áramköri lapot az alagsorban, tudsz, adj hatalmat annak, hogy a Bucking Bronco és a Photo készenléti állapot haszontalan épületekbõl vegyék a kikapcsolást mint a Seafood Kahuna és a Visitors Center. - Mikor megkéred a katonát Ludna Beachen, hogy kapja Aolani-t (Lokelani háziállatmadara) a fa és õ lelövik azt, veszik azt Kainak az, aki az ördögûzõ egy hosszú sorozatából van, baromfifelélesztésre specializálódik. Nem lesz képes, hogy azonnal segítsen, de létfontosságú tenni ezt hogy váljon ketté a cselekmény további részeibe. - Azt találni, hogy Kai elõször a nagyapa kunyhója neked menned kell lássad az ezredest megint, és amikor a fia elhagyja az asztalát, dönts úgy, hogy írsz a jegyzettömbjén, és úgy döntesz, hogy leírod a felfedezést co-ordináta a kunyhóba vagy a hasonló opcióra. Amikor elhagyod az ezredest, megint visszamész, és a szokásos beszélgetés alatt az apa és fiú között Lionel, a fiú, említeni fogja a co-ordinátát, amit Brian automatikusan fel fog írni egy darab papíron a jegyzettömbbõl. - Neked szükséged lesz egy GPSra hogy értsed meg ezeket, co-ordináta. Ha meglátogatod O'Connor, az szilárdabb Ludna Beachen egy új opció elérhetõ lesz, hogy meg fogja kérdezni õt, hogy neki van-e egy GPSa tudsz kölcsönvesz. Azt mondta, hogy neki volt egy, de egy gyerek elhitte neki. Az a gyerek Knife fia, Koala,, akihez hozzá tudsz férni, most hogy Knife túl azon, hogy szörfözik a mechanikus bikán, van. Hogy vegyed le a GPSot Koaláról, neked neki kell adnod a Lemurt és feladja a GPSot. Most a co-ordinátával tudod használni az ív papírt a GPSon a leltárodban és ez automatikusan hozni fog téged a kunyhóba, és szintén hozzá fogja adni azt a helyszínek listájához tudsz most legyél látogatóban könnyen. - Mielõtt Kai segíteni fog neked feltámasztani Aolani-t a nagyapja kunyhójában, neked meg kell találnod a fémlábát. Említette meg azelõtt Koala vette azt és egy lapátként használta azt hogy ássa be a homokot. Használjad azt a fémdetektort, amit a látogató Centerének az alagsorában találtál azon a homokteknõsbékán, amit Koala épp az Alaula Cove-ban levõ kunyhó elõtt csinált. Brian Kainak fogja találni a lábat itt, amit akkor adsz. - Hogy találjad meg a fémfedõvarázslatkönyvet, neked használnod kell a fémdetektort Kai nagyapjának a sírján, ami a kunyhója oldalán van jobb. - Hogy ássad ki a könyvet a sírból, neked azt kell találnod, hogy egy teknõsbékahéj Kaiban a nagyapa kunyhója és használja azt a sírhelyen.
3. fejezet
- Az asztalon tudsz találni egy ultraerõs mûanyag táskát a templomi szoba jobb oldalán. - A templomi szobából a több dobozban a bal oldali falon tudsz találni egy videókamerát. - Vezetékszalagot a képernyõ közelében levõ sétány bal oldali végénél tudsz találni fölötted. - Ha épp ezalatt a sétány alatt használod a vezetékszalagot a biztonsági fényképezõgépen, amíg a sétányon vagy, Brian hozzá fogja erõsíteni ehhez, azt a videókamerát, amit megtaláltál, és fel fogja venni a filmfelvétel 5 percét, ami mûködést mutat meg neked, bele fogja tenni azt hurokmódba, és felül fogja bírálni a biztonsági fényképezõgépet, aminek borravalót adtak hogy szedje rá az ezredest avval, hogy higgye azt, hogy dolgozol miközben megengeded neked, hogy barangolj anélkül, hogy riasztanád õt. - Amikor mész a templomon kívül, O'Connor neked fog adni egy csomagot Lokelaniból. Ez tartalmaz egy gyûrût. A gyûrût használhatják az aktatáskán az asztalon a templomi szobában. - Amikor megint csinálod az utadat a templomon kívül és beszélsz O'Connor,, fel fogja fedni, hogy tudja az igaz azonosságodat. Használjad azt a neuralizert*, amit az aktatáskában találtál rajta. Bár ez nem mûködik, ez kiköp három márványt. - Hogy érjed el, hogy az üveg a labda körül eltûnjön az a templomi szobának bal oldalán levõ kicsi sötét szobában, neked be kell illesztened azt a kártyát, amit az aktatáskában találtál a nyílásba az üvegdoboz címoldalán középen. - Amikor az üveg eltûnik, most tudod tenni azt a három márványt, amit kaptál miután használtad a neuralizert* a labda három lyukában. - Ezután a labda emelkedni fog. Most használja a kesztyût az aktatáskából a labdán, és ez létre fog hozni két fekete lyuk-portált. - Miután tapasztalta a fekete lyukat, Brian most lelkesebb, hogy tanulja Simon jegyzeteit a számítógéprõl, amik után összefoglalja a fekete lyukak lehetõségeit egy ív papíron. - Amikor használni a feketét kilyukad, mész vissza Alaula Cove-hoz és ahhoz, hogy beszéljenek Joshuával, állandóan. Végül a Little Demonön végrehajtott mûtét után kapni fogod õt, és kérni fogod, hogy kölcsönvehessed azokat az eszközöket, amiket használt az operáción. Neked fog dobni egy vizsgálati készletet, de az üveg mint kesztyû, amit használsz a labdán hogy hozzad létre a fekete lyukakat, el fog törni. - Használjad arra azokat az eszközöket, amiket Joshua neked adott, hogy szedjék a zárt a fõ templomi szoba fölötti emelõellenõrzéseken. Az emelõirányítások a felfüggesztett sétány messzi helyes végénél vannak. - Amikor a nagy szobor szájába érsz, használod az erõs mûanyag táskát, azelõtt rendbe jöttél hogy ragadjad meg a pókot a kalap alatt. - Tudsz felfedezés egy tud a stenchazol* a vén szatyorban ragadt a nagy szikla közelében a szobor szájában. - Azt tudod találni, hogy egy ostor a szoborban levõ nagy szikla alatti csontváz kezében száj. - Használjad arra azt a szerszámkészletet, amit Joshua neked adott, hogy levegye a fedelet a stenchazolról*. - Ha mész a messzi helyes vég irányába a szobor szájában, oda fogsz menni egy olyan megnyitáshoz, ami neked adja a következõ szoba egy nézetét, több mint. - Hogy távolítsad el Tarantulát a kesztyûkbõl, neked épp a fõ templomi szobán kívül kell a kicsi szobába menned (a szoba a kisebb witchdoctor*szoborral), és használja a stenchazolt* az ajtón vagyis menni a terület irányába vigyázott. Ez ahhoz a területhez fogja vonzani a pókjait. Most menj fel a nagy szobor szájába megint és a területre, ami átsiklik Tarantula fölött, és bérbe adja azt a pókot, amit a kalap alatt találtál, laza Tarantula elõtt tehát ez követi a bûzt, és következik a pók után, ami elhagyja a területet, õrizetlen. - Kapni az walkie hangosfilm, neked el kell menned a szobor fejében levõ megnyitásba átsiklani a coliseum fölött* és el kell hinned a kõpadnak Tarantular póktankja mellett. - Használatra az walkie hangosfilm, elseje használja az ostort a törött fülgyûrûn a nagy szobron, amikor kinézel a szobor száján de nem tudsz lemenni, mert az ezredes és Tarantular lent vannak. Brian azt fogja mondani, hogy ez egy jó ötlet, hogy stílust szerezzenek lenti Indiana Jonesnak, de elõször neki lent meg kellett volna szabadulnia az õröktõl. Akkor emlékezni fog, hogy O'Connor azt mondta, hogy csatornát tartott 5 a rádiójában nyílj ki hogy beszélgess a barátjával, és Brian végrendelet használat az walkie hangosfilm azt mondani O'Connornek, hogy zavarja meg az ezredest és Tarantulart lent., miközben megengeded neki, hogy a blackholesokkal* elszökjön a szobába, hátrálj Alaula Cove-nak és a hajóba.
4. fejezet
- Egy Oil Dispensert és egy fából készült rönkbelsõt annak a fakunyhónak tudsz találni, ahol elindítod 4. fejezetet. - Szintén itt bent tudsz találni egy kést épp a konyhai kabinetben levõ serpenyõtõl jobbra. - Épp a fakunyhó ajtaján kívül tudsz találni egy gáztartályt nekikezdesz. - Attól, hogy Wazowski és a berendezése hol vannak miközben állnak, jobbra tudsz találni egy nagy levelet a kicsi furcsa nézõ növényen. - Wazowski torony-tetõ-fülkéjében tudsz találni egy palack medvelényeget, egy hokiütõt és egy láncfûrészt (az a létrával) Simon házának a bal oldalán. - Tudod hangolni a gitárt és tudsz játszani rajta Wazowski fülkéjében. - Wazowski fülkéjénél tudsz találni egy gumicsövet az erkélyen. Neked szintén az olajlámpára kellene fordulnod, amíg te fent ott vagy. - Be tudsz hozni gázt az annak a fülkének jobb oldalán levõ, amit elindítottál, törött lenti felvételbõl azáltal, hogy használod a gumicsövet ezen. - Most hogy neked gázod van abban a gáztartályban, amit felvettél, hozzá tudod adni az olajat ahhoz az olajelosztóhoz, akit evvel felvettél hogy hozzad létre az üzemanyagot, amire a láncfûrész miatt volt szükség, (használ egyet a másikon a leltárodban). - A láncfûrésszel ellátott fent, most arra tudod használni azt, hogy csináljon egy rést a fagyott folyón. Ez kész a területben attól, hogy Wazowski hol használja a felügyeleti berendezését, balra, vagy a torony-tetõ-fülkéje alatt. - Neked beszélned kellene Joshuával és a japán örökségérõl kellene kérdezned õt. Ezután neked akkor meg kellene kérdezned Wazowskit, hogy tudja, hogy hogyan lehet lazacsushit csinálni. Említeni fog egy zavaró megszólaltató karaktert elnevezett Archibald és az, hogy hogyan zaklatta õt, mikor játszott a gitárján az erkélyén. Ha mész és most gitározol, ez vonzani fogja Archibald figyelmét. - Fel tudod vinni azt a palack fehérítõt, amit Archibald hozzád vágott azáltal, hogy visszament, az erkélyre. - Archibald neked fog adni egy olyan fütyülést, amit arra használnak, hogy hívja õt. Használja azt a területen a két Wazowsk fülkelábainak jobb oldalukon levõ nagy szikla között hogy (i.e-nek nevezze õt,. az a terület, amit eltüntet). - Ha arra használod a fütyülést, hogy rögtön hátsónak nevezze Archibaldot, neki fogod adni azt a levelet, amit korábbinek találtál hogy segíts a hozzávalókban, amiknek lazacsushit kell csinálniuk. - Belsõ Wazowski fülkéje az ajtón, ami az erkélyhez vezet, egy bambuszalátét, ami a tételek közül az egyik, amire szükség volt Archibaldnak. - Ha használod azt a fafarönköt, amit felvettél az eredeti fülkébõl a fejszén Wazowsk fülkéjén kívül, ez evõpálcikákat fog létrehozni, egy másik tételre melyiknek van szükség Archibald. Most hogy arra használtad az elsõ farönködet, hogy evõpálcikákat hozzon létre, meg tudsz ragadni egy másikat az eredeti fülkébõl ha te akar. - Hogy kapjad a mooseheadet* a jávorszarvaspizza-kabalából el az az eredeti fülkének jobb oldalán levõ felvételteherautó tetõjén, használjad a láncfûrészt ezen. - Hogy fehérré változtassad a mooseheadet*, használjad a fehérítõt ezen a leltárodban. - Hogy vágjad ki a szemeket a mooseheadbõl*, használjad azt a kést, amit azelõtt felvettél ezen a leltárban. - Használat a Wazowskin levõ moosehead* és õ egymásra fognak hatni a medvével, ami halászik abban a halászlyukban, amit csináltál. - Wazowsk kölcsönhatásai el fognak romlani, amíg cseréled a lényeget a hátizsákjában avval, amit azelõtt a fülkéjébõl vettél. Neked tenned kell azt, amíg Wazowsk nem jelenlegi (i.e. amíg megpróbál az igazi medvével egymásra hatni), és neked használnod kell azt a lényeget, ami neked van a hátizsákjának a részén, amit az speciálisan mond, Trade Bottles (a zacskók közül az egyik jobbra oldalra áll). - Most hogy a medve eltûnik a fagyott folyami területrõl, meg tudod próbálni használni azt a halászlyukat, amit csináltál a jégben, (sikertelenül pillanatnyilag). Vegyed észre, hogy Wazowsk medvekesztyûi közül az egyik a jégen van. Használjad arra azt a hokiütõt, amit azelõtt felvettél, hogy elérje azt. - Neked szintén használnod kell a hokiütõt a halászlyukon, de maga által ez túl csúszós, úgyhogy neked a bot és kesztyû kombinációjával hozzá kell erõsítened a medvekesztyût a hokiütõhöz a leltárképernyõn és halon keresztül. - A hallal kézben most tudod hívni Archibaldot miközben használod a szokásos módszert, és készíteni fogja neked a sushit. - Miután miközben eszi a sushit, Joshua eksztatikus lesz és véletlenül úszó jégre lép le és kapja magát kilógott a tóban a fülke közelében benn maradt. Hogy vigyed vissza õt a fülkébe, neked használnod kell a csörlõt a felvételteherautón a fülke mellett. Elõször neked használnod kell a teherautót. Brian meg fogja próbálni elindítani a motort, de ez nem fog mûködni. Ezután most ki tudod nyitni a teherautó csuklyáját, de az a rúd, ami nyitva tartja a csuklyát, eltûnt. Használjad arra a hokiütõt a csuklyán, hogy nyitva tartsa azt. Most úgy tudsz dönteni, hogy megnézed a motort. Brian észre fogja venni, hogy ennek nincsenek semmilyen szikradugói. Hogy dugókat szerezz valami szikrának, használjad a kést a leltárodban a láncfûrészen. Ezután használjad a szikradugót a teherautó motorján. A motornak most kezdõdnie kellene, amikor használod a teherautót, és ez vontatni fogja Joshuát partra futni., befejezõ 4. fejezet.
5. fejezet
- Egy általános csúcs 5. fejezetért - sok beszédet fogsz tenni. Ha be vagy ragadva miközben nem tudod, hogy mit kell tenni aztán, próbálsz tevõ az kerekedik és megint cseveg mindenkinek. - Ha a Neptune Suite-be mész, képes leszel, hogy a bronzNeptunuszszoborból vegyed a szigonyt. - Épp a teremútban levõ fejest ugró öltönytõl balra van egy lift. Használja azt, és össze fogsz találkozni Sushival, aki neked adja a jelszót a védett ajtóra az elõszobában, (0512). - Miután megpróbálod sikertelenül kinyitni a vitrineket a falon a korlátozott területben, tudsz menni az õk kulcsát kéri Sushitól. - Miután néhány alkalommal beszélt Camille-lel, neked fog adni két palack bort. - Abban a szobában, ahol Dean és Camille egész végig forgatnak egy színhelyet a szoba jobb oldalán, és a hát hosszában egy kevés egy fejest ugró csövet egy dobozban, amit ténylegesen tudsz kapni, kettõnek fogsz találni going egy másodpercen keresztül hátrál. Pillanatnyilag ezek az egyetlen dolgok tudsz felvétel ettõl a területrõl. - A hajófedélzeten tudsz találni egy seprût és egy zacskó homokot, ahol Rutger van (hozzáférhetõ a szobából Sushi mûsoron van a lift hosszában). - Arra tudod használni a seprût a rakományhajótestben levõ ajtón, hogy nyitva tartsa azt. Brian automatikusan azt fogja találni, hogy egy zacskó fehér mûanyag megkötõdik a 2. rakományszobában. - Arra tudod használni a mûanyag nyakkendõket a leltárodban levõ fejest ugró csöveken, hogy együtt kössék õket. - Miután beszéltél Rutgerrel, a Neptune Suite-ben fogod találni Szaturnuszt. - Szaturnusz utasít téged, hogy csapoljad le a tankot a rakományhajófenékben, amit tudsz tenni azáltal, hogy szelep mellett használod a reteszt a rakományterületben. - Most tudsz menni és még többet is, ami csöveket merít be, tudsz megkérni, hogy csináljon egy tömlõt. - Hogy vegyed le a sisakot Rutgerrõl, neked vissza kell menned és elõre Rutger és Szaturnusz között (kik ellenségeskednek) átjátszás az üzeneteik egymásnak. Végül, ha továbbítod a helyeseket (a sugarcoated*pozitív fon azon, amit igazán mondtak egymásról), Rutger lazítani fog és neked adja a sisakot. - Hogy kapja a magazinoldalakat Deanbõl el, neki elõször ebédet kell ennie, és nem fogja tenni azt, amíg kapja a színhelyét felvett, de állandóan elfelejti a sorozatait. Hogy segíts neki, neked kapnod kell Szaturnusz vázlattömbjét és ki kell próbálnod õt, de nem fog lemondani errõl, amíg neki adsz egy találmányra vonatkozó ötletet. Ez az, hogy ez hol válik kicsit furcsa - neked elõször ki kell ürítened a borkorsókat azáltal, hogy használod õket az elõszoba Staterooms területén. Ez rá fogja venni Briant, hogy adjon egy ízt nekik és ivást fejez be az sok. Most hogy a borkorsók üresek, tudod használni a homokzsákot a leltárodban rajtuk és Brian homokkal fog tölteni egyet félúton. Következõ, használat, amit a fehér mûanyag köt a korsókra, és Brian létre fog hozni egy homokórát azáltal, hogy összeilleszti a két korsót. Végül ha használod azt a szigonyt, amit a Neptunuszszoborból vettél a homokórán, ez létre fogja hozni a találmányodat, egy óravilla. - Most hogy neked van a találmányod, Szaturnusznak tudod adni azt, és neked fogja adni az új vázlattömbjét. - Szintén az íróasztalból abból a balra levõ bögrébõl, amin dolgozik, tudsz venni egy tollat. - Most hogy neked van egy tollad, Deannek tudod adni a vázlatfüzetet hogy segíts neki emlékezni a sorozataira. Neked fogja adni a magazinoldalakat, miután kész. - Hogy a tankba való édesvizet vigyél be a rakományhajófenékbe, neked használnod kell a tömlõdet a tûzcsapon a szobában az üveg közelében panelek a falon (ez nem lehet szükséges, ahogy a játék automatikusan tette azt itt, de megpróbáltam korábban használni a tömlõt ezen mielõtt kapom azokat a tételeket, amikre Szaturnusznak szüksége volt, úgyhogy lehet, hogy a játék éppen valamikor megmentett engem). Ha ez nem mûködik, nem gyõzõdik meg arról, hogy neked elég harisnyád van a dobozból a területben az, hogy Dean hol van. - Hogy tisztítsad a dolgot a hajótörésen, neked meg kell kérned annak a seprûnek a kefevégét, amit használtál, hogy tartsa nyitva az ajtót a rakományhajófenékben. Hogy tegye ezt, elseje a rakományhajófenékbe megy, és észre fogod venni a lépcsõk alatt, hogy egy olyan szerszámosláda, amit Szaturnusz ott hagyott, nyitva van. Kapjad a fûrészt a szerszámosládából, és használjad azt a seprûn. - Amint kapod a kefevéget a seprûrõl, te képtelen leszel eltávozásba, amit a rakományhajófenék a billentyûzetkombinációként már nem mûködtet. Hogy gyere ki a rakományhajófenékbõl, neked elõször ki kell nyitnod a tolóajtót a tetõn azáltal, hogy használod azt. Amint ez nyitva van, az, hogy használod-e a lépcsõket, Brian ki fog mászni. - Amikor visszamész a rakományhajófenékbe hogy valamit keress hogy törjed az ajtót a hajótörött hajóban, nyílj ki, van a következõ rakományszobában egy emelõrúd, de a seprû, ami tartja az ajtót, már nincs ott. Hogy menj bele a szobába, neked menned kell kapja Szaturnusz elektrotípiáját-mágneses eszközök és használat õk a rakományhajófenékben levõ plafontolóajtón. Brian ki fogja nyitni a tolóajtót, és arra fogja használni az eszközöket, hogy másszanak a fal fölött és belemenjenek a szobába. Amint kapja az emelõrudat, Brian automatikusan vissza fog menni lent a hajótörésre és kapni fogja az ajtót és ki fogja próbálni õt nyitott.
nem tudok felmászni azon a nyamvadt sziklán egyszerûen :/ s a majomnak sem tudok odaadni semmit :/
Nem tûnik egy picit nehéznek a játék, vagy csak iq hiányom van? Vannak benne tök logikátlan dolgok, amiket meg kell csinálni, párosítani stb. Ez a kulcsos mizéri az elején, a sok nulla járatos sétálgatások, rengeteg szöveg. (saját vélemény) Viszont a graf nagyon bejön...
A térutazás során a megfelelõ kérdést kell feltenned Joshua-nak aki odadob neked valami lockpick készletet, evvel helyettesíted a kulcsot a platform kezelõpultján van táp a platform felemel a nagy szobor szájához, bemászol és megtalálod INDIANA JONES holttestét:) lényeg : a kalapja alatt van a pók.
egyáltalán hol van pók? és piros ruhás? én a második térutazásomat fejeztem be:D mit kell utána csinálni?
3. epizód a pókot a tasakból hogyan dobjam ki a pirosruhásnak????????????
a kõ elé
Á már megvan.....De most azt nem tudom ogy a kutyával mit cisnáljak illeve azt tudom hogy vizet kell belerakni de utána hova rakjam vagy hogy rakjam bele a szeszt?
Tudom hogy a bal oldalon de nem találom meg oda nem is látok rendesen csak bemegyek a repcsibe és csak az ajóra mega játékokra tudok ugy ránézzni
Bocs a a kulcs meg van de az a kurbli vagy mi az hol van?
Igen ez megvan köszi és a kutyába hogy töltöm bele a vízet????
Tsákával mit kezdejk?tudom hogy benne van a kulcs de hogy szedjem ki:S:S:Bocs a hülye kérdésért
eredetileg nem látszik hanem klikkelni kell és kifigyeli majd utána távcsõvel észreveszi
Srácok lesz egy elég hülye kérdésem de vissza olvastam és kerestem is a repcsi felett a táskát de nem találom.Hol van vagy egy képel segítsetek már létszi valahogyan mert nem tudom plz köszi elõre is
Hogy kell a pókot kidobni a nyíláson??? ITEMS: ostor,napszemcsi,mágneskártya,boríték,és az a bigyó amibõl kiesett a 3 pici golyó,rag.szalag,lockpick készlet,gyûrû.
a 3. pályán vagyok ott hogy a katonát meg akartam villantani de kiesetek a kütyübõl golyók mitévvõ legyek plz segítsetek
Hogy szerzem meg a HELMET Rutgertõl az 5. részben???? Ja és hogyan kell vízzel feltölteni azt a hú mi is a neve :D
Akiknek a kérdése a magyarításra vonatkozott, azoknak íme a válasz: A játék ismeretlen formátumú és kódolású fájlokban tárolja a cuccait. A kódolás annyira ismeretlen, hogy adott szövegrészleteket sem lehet megtalálni a fájlokban, így még a hexás szerkesztés sem lehetséges.
Egy megoldás van: reménykedni benne, hogy ebbõl is lesz bolti magyar verzió...
Szasztok, a 3. fejezetben járok: aktiváltam a gömböt de a két "feketelyukkal" mit kell csinálni?
Sziasztok srácok! Elég friss a cumó, de nincs még véletlen hozzá végigjátszás magyarul? Vagy akár magyarosítás, ha jol emléxem akkor az elsõ rész magyar volt, de csak feliratilag! Köszönöm a segítséget! Helló
nekem egy olyan hibám lenne, h nem látom a karakterem.. láthatatlan lesz :) amikor bemegy a pilótafülkébe akkor látom, ha kijövök belõle a raktérbe akkor eltûnik.. ha kilépek a dzsungelba akkor az ajtónál még látszik, h kiszáll de utána eltûnik.. 5let??
nemtom hogy tud e, de kéne vele valamit csinálni mert chat lett a topicbol meg eleve amit ír csak spoiler szoval kezdjetek valamit vele mert már bese mer nézni ide az ember...
megcsináltam a bikát odament a Knife utána elvettem a majommal a gyerektõl a GPS-t beprogramoztam mentem a lábatlanhoz az elvitt a kunyhóhoz átötööztt és most nem tudom hogy mi van:D
vajat rájöttem most õ dolgozik ugyhogy nem zavarhatom esetleg kéne neki még valami?
mit kell csinálni a GPS kordeinátákkal? kiscsávót hogy kell kivini?
és mit kell adni a ládán kívül a joshuának?
áááááh áááááááááááh milyen spoilerek úristen áááááh áááááááh
a bikát hogyan lehet megjavítani? most lement a joshua és utána mit kell? koordinátákat honnan szerztél? és hogyan kell a hajóval elmenni?
Azt pofzázza, hogy el kell mennie a nagyapja kunyhójához, csak ott tudja feléleszteni a madarat. Én meg is találtam a kooridánáit a kunyhónak, csak a GPS nem tudom hol van... A gyerek se jött még ki a helyérõl.
most joshua bement a bika alá:D tovább passz
a lábtalannak próbáltam odaadni a kakadút és pofázott valamit de nem vagy mi:D
a bikát hogy leht megjavítani? hol van táp hozzá? és a katonáknál mit lehet csinálni?
Az apját elküldöd szörfözni: megjavíttatod a bikás rodeógépet adsz neki tápot utána beszélsz az apjával (Knife), hogy tudsz egy jó helyet ahol gyakorolhatja a szörfözést.