Sziasztok ! Elindítottam egy közösségi finanszírozásos kampányt ! Megkérlek titeket osszátok meg minél többet, jusson el mindenkihez akinek bármi köze van a szimulátorozáshoz ! (Nem kifejezetten pénzt gyűjtök vele, hanem előrendeléseket !!!) Facebook oldalam: www.facebook.com/herrysproducts
NEMBAJ!!! Nem kell tudni modellezni(nem arra célzom hogy nem tudsz modellezni nem tudhatom) így is olyan jokat csinálsz hogy örülök ennek , és bátran kimondhatom.:
TE VAGY MAGYARORSZÁG ELSÕ SZÁMÚ CRC2005 MODDINGOLÓJA!!!
Sõt!!!
A VILÁG ELSÕSZÁMÚ CRC2005 MODDINGOLÓJA!! Ezt a magyar vérre esküszve mondom!
azt láttam hogy volt ilyen kérdés de nincs válasz na mindegy felteszem én ujra! Hogyan lehet a cartoolnak beadni hogy fenn van a jaték?? És lenne egy másik is: Nem tom a 3ds maxot telepíteni márvagy 5-ször letöltöttem össz vissz 1 hetem ment a crackekre! Tud vki segíteni?
Escalade nájszos. Chargerbõl gondolom a régi lesz. Az is jóféle mondjuk. Nincs kedved egyszer megint valami átlagosat csinálni? Sok sikert a zh-khoz, aztán hajrá:D
Hat beszarok... majdnem kinyírta a Win7-t a starforce! Engedtem neki hogy rendszergazdaként induljon a CRC ekkor a stratforce, újrainditást kért . Na ezután a Windows nem volt hajlandó elindulni, hanem a service mód jött be angolul és visszaállította a rendszert az ez elõtti állapotra. Huh?!
"Starforce error" Feltettem a CRC-t, frissítettem az invictus live-al és nem tudok vele menni a starforce miatt. Van valami magoldás. hogy az eredeti játékomat tudjam használni is? Próbáltam a gamecopyworldrol, az exe-t, de az sajnos nem lett jó.
Felbontást miért nem jegyzi meg a játék? Hiába teszem arra amit szeretnék nem reagál rá :(
Nagyon jó... Majd vasárnap este feltöltöm újra, addig is kitartás ;)
Hello! Nah jó mert régebben játszottam vele csak azt le kelet törölnöm vírus miatt. És amúgy van vmi csapat vagy vmi akikkel lehet játszani? (PL: a #6743 hsz re gondolok) Fel vagyok regizvel de ott nem találtam annyi mindent. Meg hát a legtöbb mod ami megvan azt mind te csináltad.(amikért Grat mert nagyon jók!) Szóval arra gondolok hogy Youtubon is van egy videó ahol modokat mutatnak be(ha jól néztem a wenson csapat) és ott van lada is meg ilyenek. Azok VIP dolgok? Meg ez a Corvete vip? Elõre is thx a választ és neked is jó játékot!
Ezt a bugot az újabb ATI videókártyáknál láthatod, amikor a játékot Shader Level 2.0 (DX9)-en futtatod. Nincs semmilyen patch vagy javítás erre a hibára, a legegyszerûbb megoldás az, hogy leveszed a shader levelt 1.4 (DX8 )-ra. A shader level állításához indítsd el a játékot, menj az opciókba, video beállítások, majd válaszd ki a shader level-t.
Bármelyik verzióval lehet multizni, Hamachi szükséges hozzá.
Autók, pályák és mindenféle cuccot a http://wenson.atw.hu oldalon találhatsz (reg szükséges).
Hali all. Engem 2 dolog érdekelne. miért van az hogy szétcsuszik a textura :S Majd rakok róla képet. meg hogy multizni tört verzióval lehet? vagy csak boltival? És régen volt egy vidi amibe volt csomo auto/1 pack az meg lett osztval vagy vip?? Elõre is thx!
Na szia... én még sose multiztam crc-ben szóval ha tudsz csinálj vmit és írd le az ip címet vagy hogy hogy kell multizni hogy tudjunk együtt menni. bocsi csak én még sose játszottam multiba csak cs 1.6 on . Légyszí írd meg hogy mit csináljak én is hogy sikerünk legyen... köszi:D roland
Nos, nincs idõm befejezni az autóimat, de szívesen gurulnék pár órát valakivel. Engem érdekelne!
Hali! Szeretném kipróbálni a játékot, és az lenne kérdésem, hogy van valami demo a játékhoz illetve, hogy windows7-el mûködik a játék?
jó is az. hc versenyezgetés helyett több idõt el tudok/tudtunk tölteni bóklászásssal, ökörködéssel, meg általunk kijelölt útvonalon 1-1 rövidke gyorsversennyel. amúgy milyen vasak vannak még betervezve?:P nézegettem a wensonon lévõ topikod, és vót egy escalade is. abból lesz vmi, vagy elhalt?
oké rendben. és a hamachival h kell multizni? nekem meg volt cs hez de nem vágtam
Nos, az eredeti koncepció az volt, h hardcore körverseny lesz, persze ebbõl sohasem lett semmi "komolyabb" :D Napersze mindig voltunk páran, akik között kemény versenyzés folyt, a többiek feladva az egészet, már csak krúzoltak, gumit égettek vagy zúzták egymást. Aztán a végefelé már csak zászlós játékokat játszottunk, nameg persze a destruction zone sem maradhatott el.
ahha:) egyébként ti versenyeztek, vagy csak tekeregtek inkább a pályákon? mert az utóbbi még érdekelhet is, ha úgy jön össze. a kötetlen multis ökörködés/autókázás inkább bejön. + köszi a hondát is:)
Évek óta nem láttam szervereket, nemhogy magyart... Multizni már csak Hamachi-val lehet. Mi is így szoktunk. Nem vállalok kérésre autókészítést. Konvertáláshoz pedig minden minta/forrás/tutorial elérhetõ a játék oldalán.
Kiegészítõk terén sajnos nincs túlsok minden. Viszont kezd beindulni az oldalam (Wenson) és egyre nõ a kis CRC-s közösségünk, már túlvagyunk egy kiadós "kupán", jelenleg tervezzük a második összeröffénést is és egy többfordulós-többszobás-pontszám alapján kiesõs válogatást-versenyt is.
helló. nem tud valaki 1jó magyar szervert? ja és CsuTy ha még foglalkozol az autókészitéssel akkor csinálhatnál egy Polski Fiat 126p-t. már én is próbálkoztam ilyesmikkel(sketchup) de nem megyek semmire.elõre is köszi skacok.
az újabb vasakat is köszi szépen:) azon lepõdtem meg, hogy SL-hez mostanában ismét sûrûn készülget valami. gom-ot újabban naponta nézegetem megint. CRC-re nem hat ki ez a tendencia?:)
És egy kis ízelítõ ízelítõ a következõ járgányról.
Elõször is köszönöm szépen :) Hát, a modolhatóságot nem is tudom. Annak ellenére, hogy a készítõk hivatalosan is kiadtak leírásokat, toolokat, illetve nyílt forráskódú alap autót (amelyet csak klónozni kellene), mégsem olyan egyszerû ehhez a játékhoz színvonalas kiegészítõt készíteni. A lassan 5 éves CRC-s pályafutásom alatt sikerült csak rájönnöm mindazokra, amiket a készítõk már megvalósítottak, vagy csak hosszú kísérletezés után tudtam létrehozni újdonságokat vagy bármi mást. Mindenesetre örülnék neki, ha nem csak én volnék az egyetlen, aki még próbálja élve tartani ezt a játékot. Visszatérve a modolásra, nem túl bonyolult a játék felépítése, könnyen meg lehet érteni az autók és beállításainak hogyanját, de mégis rendkívül idõigényes, sokszor monoton és aprólékos munkát igényel egy-egy új autó összerakása (többek között ezért is hagyták abba a játék modolását azok, akiknek tanítottam). Ha nagyon kell szívesen segítek a játék modolásában, e-mail/msn címem: [email protected]
Leszedtem a crc car toolt de nem indul el kár mert a 3ds maxhoz értek de magába a 3d max kevés a játék modolásához. Csuty nagyon jó lett a bömös a hang és a modell is fasza és a dummy is a helyén vannak kerekek stb... Csuty kérlek válaszolj a kérdéseimre.
Jó napot. Nagyon szépek a munkáid grat Amugy nehéz modolni a játékot? Van valami elérhetöséged msn skype stb...?
legjobb mondjuk elõször csak addig jutottam, hogy "crown victoria", amitõl rögtön odáig voltam meg vissza vagy ötször:) aztán a villogó meglepett, de teljesen süti.
találni egyébként valahol eldugva bármiféle újabb addont a crc-hez, vagy szinte teljesen halott a gyártás ehhez a játékhoz?
Köszi szépen a válaszokat! Megpróbálok majd valamit összehozni, ha lesz kérdésem akkor írok majd.
Kösz még egyszer a gyors válaszokat!
Logikailag CRC-be autó építés felépítése a következõ:
1. Lemodellezed a kívánt autót vagy átkonvertálsz egy modellt más játékból.
2. A CsuTy által linkelt oldalról letöltöd a modhoz szükséges MAX pluginokat és programokat (CRC Car Tool)
3. A Modelt Maxban ellátod a játék specifikus meshekkel (pl.: felfüggesztés pontja, kerekek pontja, alkatrész csatlakozási slotok/pontok)
4. Még mindig MAX-ban beállítod a jármû elemein a materialokat, ehhez a modpakcban találsz shader-t MAX alá (InvShader néven fut). A Materialokat a példaautóról is le lehet lesni (Ez a Porsche 996-s)
5. Utolsó lépés MAX-ban hogy a kocsi elemeit, kaszni+lokõs+kamera pontok, összekell rakni egy Named Selection-be, ami segítségével a különféle alkatrészek pozícióját autómatán ki lehet exportálni, nem kézzel ekll írogatnod majd utólag.
6. Az exportkor a mesheket megfelelõ névvel ellátva az Invictus által használt saját modelltípusba .SCX-be kell exportálni.
7. CARTool-t elindítod, ez végig vezet az autó fizikai beállításain, azaz segítségével a jármû dinamikát tudod beállítani.
8. CARTool úgy mûködik hogy a már CRC-be ezxportált Porsche 996-ból készít egy klónt, ami a saját autód nevével lesz ellátva, így ebbe a mappába kell majd a mesheket, textúrákat pakolnod.
9. A Kocsi véglegesítéséhez a CARTool minden fülén kell "Apply"-t nyomni, különben pár hiányzó adat miatt látványosan hibásan jelenhet meg az autód.
10. CARTool utolsó fülei közt, nem szabad elfelejteni a megfelelõ verzióra állítani az autódat! (Van egy régebbi, és egy újabb, mára már mindenki az újabbat használja 1.2.4+)
11. Játékban multiban, illetve Szabadfutamban (FreeRide)-ban választhatod ki a custom autódat. Ha hibával kidob a játék akkor az error.log-t bármilyen TXT nézõvel meg tudod nyitni, és megnézni, milyen hibát talált a kocsidon. Eleinte ez gyakori lesz.
Röviden ennyi, ha elkezded és elakadtál kérdezz nyugodtan :).
Itt találsz egy rövidebb, vázlatos, hivatalos tutorialt az autókészítés lényegérõl. Konkrétan a CarTool-hoz van egy angol leírás, arra gondoltam. Másunk nagyon nincs, saját tapasztalatokra építkezünk.
Az lenne a kérdésem, hogy hol található valami leírás arról hogy modellbõl (pl. 3ds max), hogy lehet a játékba berakható autókat készíteni? Valami tutorial félére gondolok, meg ami leírja hogy milyen programok kellenek hozzá. Bocs ha már volt róla szó, de nem találtam!