Mi hamachival játszunk olykor már, és úgy 10-20 perc után kiderül hogy lesz hiba vagy nem. TW-nál 1-2 custom pályánál volt ilyen hiba, de a többi ment nomrálisan. És mi sem tudjuk sajnos a hiba okát.
Igen? Nem tudom, én lanba nyomtam öcsémmel, a tiberium wars megvan eredetiben, de sajna neki nincs, nekem meg a kieg sincs, úgyhogy csak így tudunk játszani, nekünk úgy írja ki 6-os pályát meg 5-öset nyomtunk 3 gép ellen 4-en de egy menetet tudtunk lejátszani, 3x a felénél kiírta, nemtudom mi lehet
Csak 1-2 pályán van ilyen hiba. Általában custom pályáknál.
Van valakinek valami ötlete miért írja ki hamachiban folyton, hogy szinkronhiba? a kapcsolatnak simán elégnek kellene lennie
Hát igen én is csodálkoztam, a 2-es pálya nehéz eléggé, a hármas nevetségesen könnyû
Na igen érdekes összeállítás. Viszont az is igaz hogy minden egyes újrakezdésnél engem máshogyan és más eszközökkel támadt. Multiba a brutális úthnegert még soha nem sikerült megvernünk :D vagy szinkronhiba miatt vagy ahogy a neve is momdja, lehengerlõ módon kiírtott minket :)
Erdekes, hogy az elso palyak 2,4,5,7 nehezebbek mint az utolsok, az utolso 4 palya hardon is olyan primitiven konnyu, hogy meglep, hogy igy allitottak ossze.
Nem olyan nehez a 4. palya, csak gyorsan kell csinalni es kicsit mikrozni, csnialsz egy hand of nodot, 4 mernokot es 6 raketasat, a 4 mernoknek meg a legyartas elott kijelolod a kozelben levo 4 purifier roncsot (remelem a palyat ismered, mar legalabb egyszer lejatszottad kozepes fokozaton, ugyanis tudni kell merre vannak a roncsok) a 4 mernokkel felkapod oket vissza a bazisra veluk, ezalatt epitesz egy jarmugyarat, hogy feljavitsd a purifiereket. A raketasok lekapjak a helikoptereket a 4 pirifier visszaveri az elso rohamot. Kicsit mikrozjni kell veluk, a langszorojukkal gyorsan el kell intezni az ellenfel raketasait. Ha az elso rohamot tulelted, ujabb 3 mernokkel a toled jobbra levo 3 purifiert kell felvenni es visszahozni a bazisra, kozben 1-2 legvedelmet felhuzni, vegul az eszakra levo 5 purifiert kell felvenni, jokor kell elkezdeni kuldeni a mernokoket mivel a tamadasok mindig periodikusan jonnek, ahogy visszavert egyetr azonnal cselekedni kell. Amikor megvan mind a 11 purifier akkor elindulni es eltorolni a gep bazisat. :-) Ennyi.
Nem :D Valahogy az elsõ hullám mindig elsöpör, pedig próbálkoztam már mindennel, még a kis kommandósomat is oda hoztam de azt is kilõtték vagy 10 másodperc alatt.
Megcsináltad már a 4-es pályát? Hardon annyian jönnek az elején 1 percig sem bírom valaki valami ötlet? Az elsõ 3 pálya mnet hardon, igaz a második sokáig tartott, de a negyedik nemtudom meg lehet e csinálni
Áhh.. ezt én sem értem. Miután megvédte az ember a bázist, már sétegalopp az egész. Én úgy csináltam, hogy a híd felöli oldalra egy rahedli katonát ültettem be bunkerba. Vagy 6-7-et. Azok szépen védik a híd felöli oldalt mert onnan úgy is csak gyalogosok jönnek. Miután érte lehet menni a (asszem MÉG-ért kell menni), csináltam néhény predátort és az épületekbe bújt egységek miatt csináltam néhány APC-t amibe gránátos osztagot pakoltam. És lazán bekísértem az egységeket a bázisra. Miután bekísérted a MÉG-et lehet foglalkozni az ellenséges bázisokkal. Addig viszont nincs sok értelme.
Tudsz valami tippet adni, hogyan sikerüljön nekem is?
A bázist elég jól bevédtem, csak javítgatni kell ha nagyobb támadás érkezik. Egy jópár predatorral mindig megpróbálom betámadni a híd utáni ellenséges bázist de kudarcot vallok.
Engemet ma vagy 3szor zúzott le a gép a 4. pályán, valahogy mindig túl sok egység érkezett meg hozzám hirtelen :D
Kontrakció lehet hogy rosszul hangzik majd, de néha tud segíteni a windows keresõ is. Vagy legalább is oda mutat ahol meg lehet taláni azt. Más ötletem nincs.
Ez a horvát pálya 30. nekifutásra sem megy. Feladom...
sziasztok! van 1 kis prob.... vistán felcsaptam a c&c3-at ( Kane Edition) és magyarositani akarom amit a magyar fan oldalrol kaptam le veszont kiirja h probléma merült fel és hogy keressek neten megoldást... vistában hol lehet kikapcsolni a biztonsági ellenörzést ?
Nehézen izgalmasabb picit :D Most álltam neki másodszorra az egésznek. Most valamit elcseszhettem, mert legalább fél órával tovább tart egy pálya mint elõször :)
én mindig kihozom a max sereget a pénzemból meg persze védelem:) a fõmuksót akit meg kellett építeni nem is használtam....
Hát ebben van igazság. Én is normál fokozaton játszottam. Már pontosan nem emlékszem, hogy hogyan csináltam, de az tuti, hogy ekkora seregre nem volt szükségem hozzá. :)) Ez már azért tényleg egy elég tekintélyes haderõ. :)
7.pálya nagy nehezen kivégezve...Ez után a pálya után csak néztem milyen halál könnyû volt a 8. :o tele voltam pénzel így aztán nem okozott gondot...
itt egy kép mielõtt meg kell védenem azt a kutatóközpontot:)
ezt a világhódítosdit én is ki fogom probálni jól hangzik:P
Nem tudom milyen fokozatban játszol vele, mindenesetre én halálra untam egy idõ után magam közepes fokozaton. Szerintem nagyon hülye lett az AI a világtérképen. Teljesen esztelenül puffogtatja az MDW-it, ahelyett, hogy taktikusan ráküldené a bázisomra és közvetlen utánna megtámadná egy csapásmérõ erõvel. De semmi. Megvárja míg visszaépítem. A GDI-al pl. nagyon egyszerü gyõzni. Fel kell fejleszteni a bázisokat 3-as szintûre és MARV-os egységeket kell építeni. A végén már volt egy rahedli MARV-os egységem (amikben a MARV heroikus fokozatú) és így a legdúrvább bázisok sem tudtak megállítani. Nagy hülyeség, hogy a bázis védelmére kifejezetten nem lehet építeni egységeket, csak már csatafázisban, és egyben mikor már késõ. Szóval sztem nagyon könnyû volt. A végén már majdnem 1 milla pénzem volt és vagy 25-30 fordulóval a vége elõtt meg lett volna a 33%-a a pályának, csak arra mentem, hogy mindenkit kiírtsak. :)) Arról meg ne is beszéljek, hogy írtó unalmas volt, hogy a skirmish-bõl szedi elõ a pályákat. Miért nem lehet írni egy automatikus pálya generátort? Ez így baromi unalmas, hogy pl. az ázsiai területeken egymás után 3x adta vissza ugyanazt a térképet. Összefoglalva nagyon jó ötlet ez a világhódítósdi, de lett volna még bõven mit fejleszteni rajta.
Arra jöttem rá, hogy egyedi csapásmérõ kell. Mindenképp legyen benne egy fõépület ÉS egy mobil épület. Küldött meg ezek. Mert ha összetalálkozol az ellennel, azonnal kilövi hogy ne tudj építnei még mielõtt beváltana real time módban. Ha 2 olyan cuccod van amivel tudsz építeni és az egyiket kilövi még ott a másik.
na rájöttem hogy lehet törölni. Térkép dolog... Az volt a baj, hogy a letöltött rar file kicsomagolása után a mappa neve nem az volt mint a térkép neve. bele kellett menni és átnevezni. De nekem az összes letöltött (nem hivatalos) térkép befoltozódik nagy pacák lesznek a talajon ha teljesen bezoomolok. Amúgy csak eredeti mapon játszom, van elég benne. Sorry de regelve vagyok az EA-nál, semmilyen kódot nem adok ki. A letöltéshez meg kell, bár azt írják csak márciusig aktív ez a dolog. De ha adsz egy emilcímet, elküldöm a rar file-t.
Világhódítás az nagyon jó benne :D de eddig 3ból 2szer a scrin és nod közösen lemorzsolt :D
Egyedi csapásmérõ erõt úgy értem. Ahol össze tudom külön is válogatni. Nem azt amik alapból is vannak...
A világhódításnál ha csinálok egyedi csapásmérõ erõt, elmentem azt hogy lehet utána kitörölni? Az istennek se jövök rá. Amúgy nagyon jó ez a világhódítás. elõször nekem se tetszett de érdemes pár órát szánni rá.
normálon nyomom, a védelemmel nem volt gond bevéttem már magam csak voltam olyan naív hogy azt hittem 11scorpion tank 5 lépegeteõ meg 1-2 dolog elég ahoz hogy komolyabb kárt tegyek:D hát nem:P 3 specterrel? ez jól hangzik kiprobálom:P
A 7. palya szienrtem a legnehezebb hardon, elsore engem is elsoport a gep, de mondom a nyero taktikat, ne epits war factroyt az elejen csak hand of nodot es a vedelmi gepuletek melle (eleg sok kell beloluk mind eszakre mind keletre nezven, raketasokat es ami nagyon fontos, itt 2 heroic kommandosod lehet, a gyalogsagot veluk kell iratani! Ezzel a 2 segitseggel mar nem lesz nehez. Aztan amikor a vedelem mar onamgaban megallitja a rohamokat es lesz penzed (neha vedeni kell a harvesztereket), akkor lehet gepgyar es utana 3 specterrel mindent le lehet igazni.
Ja és maniac001 a custom mapoknál le is volt írva hova kell rakni. De még mielött bárki a tiberium wars-osakat rakja bele a Kanes wrath-ba szólok hogy gondja lesz az MI-nek :D
Ha megmondom hol vannak a custom mapok megkapjuk? :D c:/Documents and Settings/juser neved/Application Data/Command & Conquer 3 Kane's Wrath/Maps Ha nem látszik akkor kapcsold be a rejtett fájlok is látható legyen és látni fogod, mert az Application data az rejtett könyvtár :D
(én majd megpróbálkozok egy Kodiakkal, bár elég alacsony felbontású JPG-ket adtak hozzá :( )
Hiába tölti le valaki, a multi feelinget még egy hamachi se pótolja. Mondjuk az elég gáz, hogy a gamespy szerverek csúcs idõben nem nagyon bírják a terhelést.
amugy meg mappaba helyezve raktad be a palyat maniac001?mer csak ugy mükszik aszem
az lehet hogy az angolok 1%a tölti le de az ö eletszinovaluk meg jatekaraik kicsit massabak mint nalunk
Igen ezért exlózív láthatatlan XD
Nekem megvan eredetiben és egy kóddal egy exkluzív mapot le lehet tölteni. letöltöttem, beraktam ide: C:\Documents and Settings\root\Application Data\Command & Conquer 3 Kane's Wrath\Maps De sehol nem jelenik meg ez a map. Tud valaki errõl valamit?
Ebben tévedsz az angoloknak csak pld az 1%-a tölt le a magyaroknak a 97%a Szaal csak mi vagyunk ilyenek.... [spoilerAz etnikumokról meg ne is beszéljünk Azok se veszik se töltik... Tisztelet a kivételnek
Mivel a kiegészítõ csak Nod-os lehet majd számítani egy GDI-is re is?
Nektek látszik KW automatchingnál, hogy milyen pálya jön miközben tölt?
Rusy: mondok, az elejen tamad a gep orcavla de kesobb mar nem, szoval oda felnyomsz egy legvedelmet, lelovi aztan el is adhatod, innentol kezdve csak raketasokkal jon a gep, de abbol gecisokkal es minden iranybol. A gep bazisa eszak-nyugatra van toled, igy nyugatrol, es eszak-nyugatrol Shredder Turrettel veded a bazis, jo sok kell neki, azok mindent elinteznek kozben pedig a harvesterre picit figyelni kell. De neha eszak-keletrol jon a gep, meg a tiberium tusket is tamadja, oda mindig ki kell vezenyelni jopar Militant Infantry egyseget, tiberum infusion fejlesztessel. A tavolabbi tiberium tuskeket is jo elfoglalni azt a gep nem bantja es biztos bevetel. Ez igy ment nekem jo fel oraig, mire kicsit ossze tudtam szedni magam. Csinalj egy 10 venomot es lodd ki eszakon a gep 2 tiberium tuskejet, akkor picit csokkeni fog a tamadas intenzitas. Ezutan egy 30 Militant Infantry csapattal eljutottam a bazisaig, ott pedig 30 Scorpion Tankkal szetlottem a War Factoryt , a Construction Yardot es a Barracksot. Ennyi. Hardon nagyon sok olyan palya lesz a kesobbiekben is, amikor fel oraig csak vedekezni kenyszerulsz, mozdulni nem tudsz. Okosan kell a vedelmet feltenni es fokozatosan epitkezni.
Nekem a második pályára mondhatna valaki valami taktikát hardon, mert úgy özönlenek hogy hihetetlen, az alapjátékba szinte minden pálya ment hardon, itt is az elsõ sima úgy de a második már gázabb
Kane's Wrath-nak nincs még patch. Vagy lemaradtam róla? :)
Az én megfigyelésem meg hogy ha van hely a gépnek a terjeszkedéshez, akkor akár easy gép is "viszonylag" jó ellenfél lenne. De ha nincs helye, vagy nem tud úgy építkezni ahogy azt õneki eltervezték akkor akár egy brutál gép is kikaphat. Ma 3 v 3-at nyomtunk haverokkal gépek ellen. 2 nehéz gép úthengermódban nagyon gyengének tünt. A brutál MI az már más tészta. Hiába állítjuk be hogy teknõs, az max plusz 5 perc haladékot ad a halál elõtt :D De mi próbálkozunk, nem adjuk fel.
nekem úgy jön le, az MI-n sok tekintetben fejlesztettek (vagy csak jobban csal :o), ugyanis skirmish-ben közepes kiegyensúlyozott ellenfél bizonyos pályákon úgy elpicsáz hogy csak pislogok... (le-rushol, épít vagy 3-4 albázist, a gyenge pontokat szemeli ki, stb)
wow
valaki kw-zik velem hamachin vagy mond egy olyan szobat ahol vannak is mer én olyat talaltam ahol nincs senki fenn
Szinkron hibával? Mert a hiba az lehet sok, de ha ide írod, hogy mivel akkor könnyebb lenne válaszolni :)
Valaki tud segíteni hamachival kapcsolatban??? Elindítottuk a játékot de 6 perc utána vmi hibával kivágott mindenkit :S!
Redeemer + lángszórós + rakétás ;) Majd addig császkálni vele a pályán míg heroic nem lesz, aztán mehet egyedül takarítani :D AI ellen jó, ember ellen kétlem hogy addig tartana bármi is míg a redeemer heroic lesz :D
De szerintem a leginkább OP egység skirmishben és world domination (?)-ben a MARVester ;) Teljes, kiépített Nod bázis ellen, ahol alapból volt egy temple of Nod én egy Marvesterrel, 2 harvesterrel és egy MCV-vel támadtam. Habár a visszaszámlálást rögtön elkezdte amint beléptem, de ideje már nem volt ellõni az atomot ;)
A normál is visszafoglalja ha jól tudom. Tegnap 2en megpróbáltuk multiban egy brutális gépet lenyomni. Úthenger taktikával 15 per sem kellett és kiirtott minket :D Teknõsnél meg szinkronhibával kidobott, aztán abba maradt a játék. Majd talán ma :D
Nehezen egyebkent mernokokkel visszafoglalja a tuskeket ha nem figyel ra az ember. :-)