Üdv. letöltöttem a jobb arcgrafikák véget a Dragon Age Redesigned Version 6.9 modot, de nem tudom másnál is jelentkezett egy olyan probléma, hogy jó pár karakternek a szeme ki van fakulva, mintha meg lenne vakulva. Egyes karaktereknek meg az egész arcával grafikai hiba van. Nem mindnek, de úgy 50%-ban tapasztalható. van erre megoldás?
Spoileres Alstair mint Gray warden most már érteni fogod Molni :)
Spoileres! Meg lehet csinálni valamit így is. Mikor már nem haragszol amiért nem az lett amit vártál. Megjegyezted a részeket amik beleilletek a mesébe. Végül a CD Proejkt is ezt csinálta csak profiban. Az EA nem tudta gyorsan kivégezni őket. Ezért ez a mese még véget ért. Hawke története része a mesének. Ez a szép benne nem egy szimpla mese mint Geralt csodás meséje sokan benne vannak. Korszakokon átível. Hawke története folytatása Duncan történetének vagy párhuzamos. Majd Az inkvizítor megjelenik és a társai. Leliana, még ott van, Wynne már nem. Talán Alstair is ott van sőt ha úgy alakul ő ott van a városban. Miközben a főhős kérdezi tőle van fontosabb is mint ami itt történik. A gray warden ránéz, úgy szomorúan. Van, miközben odaad neki egy emléket. maker watch you over my friend :)
Regények fontosak csak úgy fogod érteni kicsoda Fiona. Nekem a kis morcos elf egyik kedvenc. Mert a képek összeállnak ahogy Maric the king és ő beszélgetnek. Ahogy ennek a magára maradt elfnek egy ember a barátja lesz, pedig egy világ választja el őket. Ez csak porszem az egészben. Edit Jó ez bevezeti a DA:I-t is kerek kis mese ez. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.06.26. 23:27:18
Ha nem találtad meg a "recap" videot. Ez elmeséli. Még azt is gondolhatjuk milyen jó volt. Pedig nem. A sztori amivel régen nem értettem egyet, pedig de, jó lett. Megalapozta a folytatást. A regényeket. A szakadást. Spoileres keményen.
Hahaha. Szutykos ponyvaregény. korunk egyik legjobb fantasy írójáról beszélsz :) Nem mellesleg ő volt a játék alap írója Gaider. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.06.25. 21:41:35
Egyedül a mágusok lázadás az ami kicsit spoileres. A többi szutykos ponyvaregényekben történik. Azokra meg kár az időt és a betűt pocsékolni. Csak az számít ami a játékokban van/történik. Utoljára szerkesztette: CrashBoostZoom, 2019.06.25. 21:38:44
Hidd el töredékek, mivel úgy láttam nem érdekel már meg szarnak tartod. Gondoltam a töredékét amiről olvashatsz és láthatsz belőle. A meséről amit a Gyűrűk ura mellé meg pár hasonló mellé lehet tenni ahol a Witcher széria is van. Megvillantom. Sajnálom. Azt gondoltam te itt befejezted.
Nekem nem volt egyszerű. Akkor utána sem évekig. Persze voltak jó kombok de ez a lényeg, amiről Crash és Daermon ír. Ésszel boldogultál, ez a lényeg. Pedig nem voltam hülye hozzá. A PoE kevésbé izzasztott meg hardon mint ez. Persze már öregebb voltam gondolom. Ez valóban egy "szokványos" mese a hőssel a nagy általánossal semmi olyan mint a DA2 ahol kis város hőse vagy, a nagy mese legnagyobb felvonása. Még a mágusok lázadása előtt. Maric és társai kalandja után. Mielőtt a nagy mágus Wynne életét adja. Mielőtt a még élők a fa előtt, ahova eltemetik, és Leliana énekével búcsúznak tőle akik még élnek azokkal akik utánuk következnek. De ez az egész úgyis csak a regényekkel lesz teljes.
Van amiben egyetértünk van amiben nem. :) A skyrimet hasonlóan láttuk a W3-at közel hasonlóan. Te is szidtad a semmit mondó harcrendszert. A fejlesztést az értelmetlen upgradet hiszen semmire nem volt szükség valóban. Mateusz ezt ígérte lehet minden változni fog. Értsd tömeg termék lesz. De a sztori és a karakterek nem. a DAO egy másik kor játéka. Ők a BG-t akarták tovább fejleszteni egyszerűbbé tenni? Csináltak valamit amibe rengeteg időt öltek végül semmi értelme nem volt. Mert a pillanat 5 millió játékos. Akkor 2009-ben nekünk egy mennyország volt. nem tudtam betelni vele. Az idő átlépett rajta. Jött a DA2 majd a DA:I. Ahol már csak a sztori és a karakterek maradtak. Ahogy a W3-ban is. Lényeg a pörgés és a könnyedség, jól mondom? Nehogy megizzadj. Nehogy nehéz legyen. Szóval beszélünk feleslegesen erről. Nem gond az Obsidian egy időre pótolta.
Nem egészen, de tényleg nem túl bő a repertoár. A lényeg egyedi képességeit kellett volna erősebbé tenni, hogy legyen értelme a potiknak és egyes skilleknek.
Na de mit csináltam szerinted a DAO-ban? Tűzlabda, lefagyaszt, altatás és közben a két tank hentel. Ha kevés a HP, akkor Wynne és Morrigan gyógyít. Fagyasztásnál Wynne ököllel shatter meg védelmi varázslatok. Esetleg a tűzlabda kombinál földrengéssel és utána tűzeső/jégeső, ahol lehet. Alistair paladin meg dispelt tolt.
Ennyi volt a játék nekem. És ezt kellett istenduja hányszor. Többnyire esélye sem volt az ellenfélnek, ahol igen, az meg mission impossobile volt. Ráadásul alsó hangon a játék FELE harc volt. A Witcherben érzésre ez 15% sem volt. Tudom, mert végig videóztam a végigjátszást és 3 órás felvett anyagból 2 órás videó kijött. A 15% volt a harc, 15% mozgás, trade, inventory.
Idétlen monszta...? A DAO egyik legnagyobb hiánya a repetitív harc és az, hogy kb. ugyanaz a tucat ellenfél van végig a játékban.... A W3-ban és a többiben is maguk a szörnyek színesítő elemek. Az más kérdés, hogy lebutított harcrendszer miatt nem nagyon számítanak különleges képességeik, mert a játékmechanikai lába a W3-nak is gyengébb, mint a többi.
Én szeretem a Skyrimet is,bár nem egy Morrowind de nem is rossz. Gothic nálam a legjobb,imádtam az első részt,na meg a másodikat is. Még díszdobozos gyűjtői kiadásban is megvan. Witcher széria nekem nem jött be,egyiket sem tudtam végigvinni,witcherben jó hecc a kockázás volt,azzal szerettem játszani,de maga a játék nem jött be,a sok idétlen monszta,meg az állandó hentelés nekem sok volt,inkább éreztem diablo klónnak mint rpg-nek. Azt hiszem az első résszel tudtam legtovább játszani,a második fejezetig,de ott mindig elegem lett.
Az ember akkor jár a legjobban, ha mindennel a maga idejében tudott játszani. Az meg ugye végképp subjektív kinek mi jön be már. Nekem pl Skyrim, Gothic is le lett húzva a retyón :D A DAO meg egy erős 9,5/10. És csak 2db olyan RPG széria van, eddig amire 10/10 tudtam adni: a Baldur’s Gate 1-2, valamint a Witcher széria.
Jaj...
A Gothic és a Witcher III egy valós idejű TPS motorral dolgozó harcrendszer, ahol egy embert irányítasz.
A DAO egy pauseolható, de valójában körökre osztott, csak valós időben dolgozó rendszer, ahol több embert irányítasz. Ennél az, hogy te mindig klikkelj rá a ballisztára úgy, hogy a csapat fele máshol van és mást csinál, az nettó ökörség. A fenti esetben, ha lenne balliszta és te kezeled, akkor meg mi lenne? Semmi. Mert csak egy embert irányítasz.
A játék elindul,de ablakban és aztán az ablak elkezd összevissza ugrálni,vagy öt perc tökölés mire kitudom kapcsolni,Win7 alatt simán futott. már rég megvan még Win7 gépre vettem meg annak idején,meg steamen is megvettem,de még az eredeti cd is megvan,bár kétlem hogy elindulna mert vagy 20 éves.
Most összezavarodtam. Minden támadás végrehajátáshoz klikkelni hülyeség erre ajánlasz két olyan játékot ahol klikkelni kell minden támadáshoz/védekezéshez. Sőt, a Gothic 1 irányítása még borzalmasabb (már akkor is az volt amikor kijött) mert ott Ctrl+nyílbillentyű a támadás. :)
Nem tudom, hogy mit vétett a DA:O, hogy így kiérdemelte a haragodat de én egyik problémával sem találkoztam már az első végigjátszásomnál sem. A könnyű-nehéz harcok váltakozását nem ez a játék találta ki van rá számtalan más példa is. Ugyanez igaz a történeti plothole-okra.
Sajnálom, hogy nem jött be a játék de egyáltalán nem olyan rossz mint amilyennek te itt beállítod. Nekem a DA:O mindig 9/10 marad, mindegy, hogy mennyi idő telik el.
Szerk.: a Gothic-oknak is faék a sztorijuk. Nem is amiatt szeretjük őket. :) Ráadásul a DA:O nem is "RPG akció" éppen ellekezőleg. Utoljára szerkesztette: CrashBoostZoom, 2019.06.25. 13:12:44
Van az az elvem, ha megvettem valamit, akkor végigtolom, ha már elkezdtem. Eddig egyetlen egy játék jut eszembe, ahol ezt nem tettem meg. A Fallout 1. Nem jut eszembe más. Hogy elmesélhessem másnak akár a többségi ellenvéleménnyel szemben, hogy khöm. Van itt másodvélemény is.
RPG akció fannak ajánlanám a DAO-t. Annak, aki a Gothic - Witcher féle vonalon mozog, annak nem tudom nyugodt szívvel. Túl sok a harc, túl faék a sztori. Csak a karakterek mentik meg, de még ők is félig sablonosak.
Ha Win10 alatt nem fut, akkor szólni kell a GoG-nak. A lényegük a játékok újra eladásának, hogy a kompatibilitást adják el. Ha nem megy akkor refund, mert mennie kell.A GoG oldalán ki is írja, hogy Win10 alatt is jó.
Ertem. Csodalom is a kitartasodat (ritka ereny manapsag, respekt), mert olvasni is szornyu volt a vegigjatszasod soran tapasztaltakat, hat meg akkor mindez eloben milyen szar lehetett? :) En ennyi szenvedest egy jatekert sem vallaltam volna be (es errol a Steam fiokom tudna bovebben meselni, a max 4-5 oras jatekidovel rendelkezo "egyszer megneztem es viszlatszia" jatekaival).
Hát a grafikát nem nagyon néztem benne sosem. A játék szerintem a csapattársak miatt olyan jó,az a sok süket beszólás egymás csesztetése,a rengeteg apróság. Nem tudom mennyit foglalkoztál a csapattagok sztorijával,de rengeteg dolog miatt imádtam ezt a játékot. Grafika sosem érdekelt,de a sztorija nagyon jó. Bár ami azt illeti a grafikája elég vicces bugokat csinál a mostani gépemen. Nekem a mai napig a kedvenc játékom a Patrician 3,ősrégi játék,sajnos az új gépemen már nem tudok játszani vele,amit iszonyatosan sajnálok,mert nagyon hiányzik.Hiába van meg GoG és steam változatban is,sajnos win 10-es gépen nem tudok vele játszani.Win 7 alatt gond nélkül futott.
Mivel én szeretem az RPG-ket így kapott hetest és becsületből toltam le, ha már a legvégén voltam. Másnak ajánlani csak olyan játékot szoktam, ami saját skálámon legaláb 8/10-es és érésre időtállónak mondom az élményt.
Előbb ajánlanám a Gothic I-II-őt, mint ezt. Mert nekem az jobban bejött annak ellenére, hogy technikailag ma végletesen elavult.
Akkor a DAI-t ki se próbáld, ott nyomva kell tartani a bal gombot, mert nincs alap autoattack :D (taktikai nézetben van kijelölés után, de az nagyon ergya megoldás)
2011 magasságában a DAO-ra adtam volna egy erős 8-ast. Szép grafika, jó zene, frakciós történet (még, ha sablonos is), a voice acting és karakterek jók. A harcok unalmasak és repetitívek.
Mai szemmel viszont 7-nél többet nem és senkinek nem merném ajánlani.
Kb olyan hülyeség, mintha a csapataggoknál minden támadás végrehajtásához klikkelni kéne...
Hogy minden lövéshez kattintani kell és nem folyamatosan lő úgy, hogy beleülsz. Tehát arra is külön kellett figyelni és pause és lő, pause és lő miközben ugrálsz. Ha nem kattintasz újra, akkor csak áll ott karaktered.
Akkor a mágusos sereg eleve csak 12 fős volt? Jó erős volt, de leszartam már a végén egy korábbi helyszínen és 1 fősre fogyatkozott, ezért a kapunál nem őket hívtam be.
Mindegy, befejeztem, ennyi. A vége totálisan elvette perpill a kedvem a többi résztől, pedig részben érdekelnének talán azok is, de nem most. Ez a sok tömény, repetitív és vagy túl nehéz vagy túl könnyű harc felnyomta a vérnyomásom.
Easy szinten tartott sok sok percig legyakni a végén a nagy sárkányt. Hardon úgy érzem, hogy esélyem nem lett volna sőt, még odáig eljutni sem.
De hogy maga az irányítás is mennyire botrányos. A balliszták használatánál már fogtam a fejem, de erősen... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.06.25. 10:01:44
Kész. Most baszta fel végleg az agyam ez a vacak. Nem igaz, hogy mennyire balanszolatlan ez a játék. A palotáig semmiféle kihívást nem jelent hard-on sem a játék, de ott egész egyszerűen a sárkány, a farkasember szarok és a 3-4 emissary egyszerre az valami nevetséges. Nem lehet megcsinálni. Szétvarázsolnak és semmiféle immunitás nem segít ellenük. Tökmindegy mit csinálok. Mehetek előre, maradhatok hátul kurvára nem számít.
Vicc ez a játék helyenként. Lehúzom easy-re és end után shit del sebességgel törlöm. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.06.24. 23:45:29
Csak nem írta, hogy hol nincs már hatása. A mágusoknál ezek szerint keveset adtam.
Mondjuk Stan csak hasonló az emberhez, mivel piros szeme és hegyes füle van.
Igen, Kirkwall nem a változatos helyszíneiről híres. Szerencsére az ismétlődő helyszínek mind rövidek és a jó pár nem is copy-paste hanem ugyanaz a hely ahol előtte már jártál csak a time skip alatt valaki mások költöztek oda be. És szerencsére a DLC-k egész jó helyszíneket hoztak be.
A qunari átdolgozás szerintem egyáltalán nem gáz. Legalább jól elkülöníthetőek. Szerintem az a gáz amikor egy fantasy faj úgy néz ki mint egy ember csak nagyobb és erősebb de közben mondják, hogy ők tök mások mindenben. Marha igénytelen munkának tartom az olyat.
Te fogod feléleszteni Flemeth-et,akit kinyírtál az elsőben.
Második rész is jó lenne,ha nem lenne benne azok a gáz kúnáriak,első részben a kúnáriak még pusztán marha nagy erős emberek,második részben valami gáz szarvas démonok. Második részben a pálya eszetlenül kicsi,van egy városi rész meg a külső terület. Minden ház barlang és egyéb terület ahova bemész ugyanaz,ha egy barlangot láttál,akkor láttad az összest,mert minden barlang ugyanolyan belülről.Ugyanaz a barlang mindenhol,csak más a neve,de ugyanúgy néz ki,eltévedni nem fogsz bennük.De mikor már a századik ugyanolyan területre küldenek az fárasztó. Aztán ott van az hogy a második részben erősen erőltetik a homár szereplőket,elsőben is van Zevran aki homár,de otthagyod a táborban vagy kinyírod és kész többet nem foglalkozol a gyökérrel,de itt a sztoriban is nyomul a ratyi szereplő,emiatt nagyon rühelltem,olyan okádék homár szereplőket raktak bele hogy az ember legszívesebben a torkát vágná el,vagy legalább is azt kívánja dögöljön már meg ez az állat. Másodikban a karakter fejlesztés egy kicsit jobb,szerintem,de sajnos nagyon unalmas állandóan ugyanazon a térképen harcolni,nulla változatosság.Pasi karakterrel meg irritálóan szar a ratyi szereplők miatt.
Valamennyire minden rész kapcsolódik egymáshoz. És sok párbeszéd és visszautalás van rájuk, valamint felbukkanó szereplők. De mindegyik rész másik hős, más történet. DAO vége és DA2 vége között azt hiszem 6 év van (de ez a narrativában el van mondva). A DAI a 2 után indul majd, és pedig kb összesen 4 évet ölel fel. De a Dragon Age Keepben szépen belehet állitani mindent a DAI-hez. Van, ami jobban visszaköszön, van, ami nem annyira. De az egész akkor működik legjobban, ha végigjátszottad mindegyiket, ezért RPG.
Minden játékban különböző karaktert alakítasz nem viszed tovább az előző részét. A mentések importálása max. annyit változtatnak, hogy bizonyos helyeken feltűnhet egy-egy karakter az előző részekből ha x módon döntöttél. A sztori viszont változatlan marad.
A 2. részben vannak ugrások de max. csak 1-2 év. Nem évtizedek történései vannak elmesélve. A 2. rész alapjáraton rapid mód. Az Inquisition-ben sok az üresjárat és muszáj mellékküldikkel szórakoznod, hogy a fő sztori tovább haladjon.
A 2. és 3. rész hogyan illeszkedik az elsőhöz? Iddqd blog podcastből azt hallottam, hogy a 2. rész évtizedes ugrásokkal mesél el történeteket. Akkor a 3. rész elején a "mentés imoportálás" miben meghatározó és hogyan kötődik az előzőkhöz?
Ebben a videóban van róla szó.
Hátha egyszer mégis végigtolom ezeket, de rapid módon csak a főszálra koncentrálva...
Akkor Crushing Prison (ezért is mondtam, hogy a CC spellek a legjobbak a játékban) de az már szinte csalás :D
A gyűlés az jó volt. Mindkét fő választás megnéztem. Érdekes volt látni mindkét végletet. Viszont itt is volt bug. Első alkalommal miután párszor megcsaptam L nem csinált semmit, csak állt. A tank karakterem lenyomta, de hogy varázslóval hogyan lehet őt legyőzni az érdekes mutatvány lehet.
Gondolom most jön a végjáték majd.
Leliana, Morrigan, Duncan, Alstair, Oghren, Wynne stb, a helyszínek korcari vadon, a hamuharcosok, nature of beast rész, Andraste temploma, az út majd a végső nagy ütközet. Mondjuk teljesen más úgy már, hogy a regényeket is olvastam :)
Régen nekem se jött be a Dragon age 1, nekem túl sablonosok voltak a helyszínek, és a sztori se volt egy nagy szám, se a grafika, és a küldik sem. Valószínűleg túl nagy volt az elvárás, elég nagy túlzás volt a Baldurs Gate -khez hasonlítani. Így meg persze hogy csalódik az ember.
Ennek ellenére tervezem ismét végigvinni a Dragon Age sorozatot, már nem sokra emlékszem belőle.
Nem értem, hogy ez honnan jött. Én az Inquisition-ról beszéltem. Ott nincs sok harc mert nincs semmi a területeken és open world mint a Witcher 3. Lehet, hogy az jobban bejönne neked mint az Origins.
Ha mondani akarok valamit akkor azt leírom. Valahogy így: "a Witcher 3 területei üresek" de mivel nem tettem, nem arról beszélek. Ne keverj Although-val, én segíteni szeretnék. Nem fikázni azt, hogy mivel és hogyan játszol. Utoljára szerkesztette: CrashBoostZoom, 2019.06.23. 12:06:23
Csak ott nincs olyan ökörség, hogy az a frakció foglyul ejt, akire a legnagyobb veszélyt jelented és megölted egyik vezető tagját. Miféle elbaszott történetvezetés?
Ha neked a Witcher 3 az etalon akkor az Inquisition-t pont neked találták ki :D Ott nincs sok harc mert nincs semmi. Csak üres területeken bóklászol gyakran céltalanul.
Amúgy nem tudom, hogy milyen játékokat toltál ezelőtt de az ilyen trash harcokkal megtarkított történetvezetés nem új keletű dolog.
De ha már eddig fajult a dolog számodra akkor a lentebb, PiszkosFred által említett játékokat (Baldur's Gate, Icewind Dale) messzire kerüld el mert a BG játékok az ugyanez (az Origins-t úgy reklámozták, hogy az a szellemi öröksége azoknak) az Icewind Dale-ek pedig szinte csak harc, nagyon minimális sztorival.
Witcher 3-ban is rengeteg rész van ahol nincs választási lehetőséged csak harcolsz. Ráadásul sok ész nem kell a harcrendszeréhez. És mégis el vagy ájulva tőle nem ? :)
Vannak fix történet részek, és vannak választási lehetőségek. Ahogy a nature of beastnál, ezenfelül is van egy kettő, ahol meg tudod oldani harc nélkül. Van ilyen, nem mindenkinek tetszik. Nekünk sokunknak fantasztikus élmény volt 2009-ben.
Kb. most kezd elegem lenni ebből a "fantasztikus" RPG-ből.
Mindenre az a megoldás, hogy hent. Howe-val csak csatázni lehet, aztán vagy hagyod magad foglyul ejteni, ami kb. annyira reális opció történetileg, hogy elfog a röhögés. Mert miért is hagyna életben ezután bárki...?
Vagy egy elbaszottul nehéz csata jön megint... De ehhez ma már nincs erőm... Ez aztán a zseniális és választásokkal teli történetvezetés...
Amit mástól hallottam a 2. és 3. részről, ezek után köszi, nem. Ezt is már csak becsületből tolom le. A karakterek jók benne, de egyébként ez egy tök sablonos játék. Nem értem mire fel a nagy ováció.
Esélyem sem volt más felállással. A leghalványabb sem...
Nem, sajnos nevesített ellenfeleket nem lehet egy kombóval megölni, ezért kár is próbálkozni a High Dragon ellen pl. a Shattering kombóval (Cone of Cold + Crushing Prison/Stone Fist).
Vannak jó kombók,csak rá kell jönni,a csúszós anyag és a tűzgolyó brutális.Csak vigyázz hova tolod,azt hiszem magyarul csúszós anyag a neve a varázslatnak,amivel a földön ilyen csúszós trutyi lesz és el csúsznak rajta,na ha ezt begyújtod akkor szép lángtengerré változik. De ha valakit lefagyasztasz és úgy csapatod meg Pala-val vagy talán kőököl nevű varázslattal akkor széttörik,tökmindegy hogy mekkora boss,ha lefagyasztod és úgy ütöd meg kő varázslattal vagy Pala-val széttörik. A két rúnás kombó meg eszement hatásos bármi ellen. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.06.17. 12:10:12
A játék loading screen alatt írtam, hogy vannak kombók, de nem volt világos, hogy ez okos használatot takar vagy valódói rejtett kombót. A listában levők között max. ezt a Paralysis Explosion menne és láttam már a grafikáját. Hogy ellenem használták-e azt nem tudom.
Mindenkit full manuálisan irányítok, mert hiába a tactic rendszer, ha kb. csak heal limitre jó az egész. A játékban eszméletlen fontos, hogy hol állsz, amikor cone vagy AE varázslatokat használsz. Innentől fogva meg felesleges erőlködés az egész tactics.
Csak ez megint olyan, hogy fantasztikus játék az, ahol egyféleképpen lehet győzni. Megnéztem YT videón ezt utólag, más is így gyakta le. Csak akkor ez megint olyan, ha nem erre fejlesztem Shale-t, ha nem íjász Leliana akkor ezt hogyan csinálod meg? Én úgy látom, hogy sehogy... itt magyarazza mar neked egy ideje par ember h vannak mas lehetseges megoldasok is jatekstilusra, harcokra, etc. jatszd ugy ahogy tetszik ofc csak nem igazan az jon at h tetszik. a runas trukk az a varazslatkombinaciok egyike, 2 runat egymasra dobva (paralysis + repulsion) letrejon egy 'egyszerhasznalatos' paralizisrobbanas ami viszont sokkal erosebb, tovabbtarto es iszonyat nagy teruletu. talan az egyik legjobb varazslat az egesz jatekban leven mar alacsony szinten is elerheto es az egesz jatek alatt, vegig hasznos marad. sarkanyok ellen kisebb sajna a hatoideje de meg igy is absz hatasos, nagyobb tomegek ellen pedig ubertap. varazslatkombok ha ez a resze kimaradt volna a jateknak eddig akkor erdemes atfutnod a linkelt oldalt. pl nekem ezzel elegge easy mode volt (hardon) a mocsari banya rogton miutan feldobta a kuldit Morri. (lvl9 kornyeke tan) kicsit tanulni kell a hasznalatat annyiban h kb mi az a tav amire illik helyezkedni a kozelharcosokkal de lehet trukkozni vele boszen. (pl szimpla sarga ellenfelekkel megtuzdelt nagyobb tomeg ellen kezdeni vmi folytoponton egy repulsion-nel majd amikor osszert a banda vagy vki netan megdobna a mentot es atjutna azon radobni a masik glyph-et aztan mar csak le kell vadaszni a tavolabbi ijszokat meg az egy helyben allo sleppet. annyiban ra kell keszulni az ilyenekre h erdemes mindenkit manualisban iranyitani mert az AI valoban suta hisz mindig reflexbol fut az ellenfel fele.)
Ja, hát ezt csak Alistair tudja a harcosok közül, mert anno poti dobásra is használtam őt. A varázslók közül talán még valaki, de ők már olyan táposak, hogy nem bohóckodnak ezzel.
Arra figyelj 1db képesség pont kell a Méregkeverésre, hogy használhasd adott karakterrel. És egyszerre mehet sima és fejlesztett verzió is fel, nem ütik egymást :)
90-re fel van tolva a hely, és jellemzően 45 slotnál többet nem foglalnak a cuccaim.