A specializálódást elég furcsán tették elérhetővé.... A lényeg, hogy amelyik specializációt egyszer megszerezted, az utána elérhetővé válik a további karakterek számára is. Tegyük fel, végig tolod a játékot egy karakterrel, megszerzed az összes lehetséges specializációt... Szereznéd ismét végig játszani, indítasz egy új karaktert, amiknek már a játék elején, kaszttól függően elérhető minden lehetséges specializáció.... ÉS, igen, működik az is, hogy megszerzel egy specializációt, aztán vissza töltöd.. (ez mondjuk így furcsa, de ez van)
Hmm,vegyük újra,ha teszem azt átmegyek a susnyásba és a démon előtt mentek,majd le paktálok vele és megtanulom a vérmágust,vissza töltöm a mentést és pofán csapom akkor is meg marad? Ez nem is rossz ötlet. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.06. 22:07:35
a kolok megmentese kozben alkut kell kotnod a demonnal es akkor kapod meg a specializaciot. nem kedves cselekedet de te ettol meg lehetsz "jo" karival. (csak hatalomehessel) es ha egyszer feloldottad az alkasztot onnantol barmikor hozzafersz egy esetleges ujrajatszas soran szal nem kell a kolok lelket elcseszni ujra. maga a vermagus meg kap par plusz magic-et de en sosem szerettem hp-bol varazsolni (plusz meg aktivalni is kell ami egy komolyabb hirignel fontos idotenyezo lehet), raadasul a DLC-s warden varban kapott specko "varazslat" amitol hp aran manat toltessz vissza nekem minden gondot megoldott mert iszonyat hasznos cucc. (elfogadhato hp vesztes vs korrekt mana visszatoltes)
De vérgenyómágus csak úgy lehetsz ha gonosz karid van nem? Úgy emlékszem a másvilágon a démon tanítja ha gonosz vagy. Ezen gondolkoztam Operation Riposte közben is,oszt kinyírtam pár transzport hajót. Asszem a csapattársak nem örültek. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.06. 21:13:10
Tank - Melee - Ranged (íjjász vagy mágus) - Heal kombó stabil csapat. Nem gyors, stabil, szinte minden megoldható velük. Talán így a legjobb kezdőknek. De a játék finomsága a buildek :) Nekem két kedvenc felállásom volt: 1: PC Bűvharcos (Arcane Warrior) + Vérgmágus (3. aoe CC skill OP), 1H+Shield, és pár hasznos varázslat (pl emberzúzó ketrec, tűzlabda, szikla páncél) Sten 2H vagy Oghren 2H Lelianna íjjal Wynne heal és support + 1-2 sebző skill vagy Morrgian minimális heal + dps Itt kb kő kövön nem maradt, brutál erős volt :D
2: Alister vagy Pala tanknak PC Harcos berserker, és dual-wield: Csillagagyar + The Veshialle Lelianna íjjal Wynne heal és support + 1-2 sebző skill vagy Morrgian minimális heal + dps
De volt, hogy kijátszottam harcosként 1H+Shield DPS-ként + Sten vagy Oghren 2H-ban,Lelianna íjjal, és Wynne heal + support. Itt se volt gond. És lehet kombinálni még bőven :)
Tudom hogy csak varázslók ellen jó,arra is ajánlottam. Respec mod nekem alap volt amíg a játék fent volt. Mert a karik elég elcseszettek. És néha én is elcsesztem a saját karit olyankor jól jött.
A manacsapás az ellenség manájának mértékétől függő sebzést okoz, ami mágusok ellen halálos lehet, de egy harcosra nem feltétlenül veszélyes (kevés mana , sok élet erő), tehát nem öl meg bárkit.
Az erős karkaterek kreálásához meg alap a sokat emlegetett respezialization addon, ha alacsony szinten is erős karakter a cél. Leliana is úgy néz ki a csatlakozáskor, hogy van 1-2 képessége az íjászaton, a többi meg szétszórva a tőrtől a lopáson keresztül a zárnyitásig minden felé. Lazán bele fér, hogy tudjon zárakat nyitni, de ha íjász, akkor legyen az, vagy dualos - el kell dönteni. Ugyanez vonatkozik a többi karakterre is, Morrigan alakváltó képességeit is át lehet cserélni jobbra, ha éppen az a cél, Zevran talán a legelcseszettebb, egy zárat képtelen kinyitni, vagy egy csapdát hatástalanítani (a stílusát most hagyjuk), de a többi csapattagnak is lehet jobb képességeket adni, mint amit a géptől kaptak. A healer fontosságát nem szabad leértékelni, Wynne stílusa nem mindenkinek tetszik, de ő képes életben tartani a karaktereket, esetleg feltámasztani a meghalt csapattagot, mellesleg elsüthet néhány támadó varázslatot is. A "legjobb' csapat összeállításon fölösleges elmélkedni, olyan talán nincs is, mert sok tényezőtől függ. Kell egy tank, aki bírja az ütéseket, a többin meg lehet variálni (akár kettő, vagy három tank, kettő mágus, stb, stb) Léteznek varázslat kombinációk, amelyekkel plusz bónuszokat lehet előcsalni. Zárt ládákban nem sok hasznos cucc van, ilyen szempontból nem alapfontosságú, hogy szerencsevadász is legyen a csapatban, de plusz XP a zárnyitás is, no meg a kacatokat is el lehet adni, ebben a játékban nem lesz fölösleges pénz, sőt, mindig lehetne több.
A képességeknél meg ott van, hogy mit is csinál, emlékszem, hogy anno sokan hitetlenkedtek a mamacsapás sebzésén... meg sem nézték, hogy az milyen hatással működik. Íjászoknak is van hasonló: gyilkos nyílvessző. Az sem biztos, hogy a negyedik szintű képességek a legjobbak, pláne mert azokat elég hosszú ideig kell előkészíteni, s közben az ellenség már régen kifutott a hatósugarából.
forras: DA:O wiki The real benefit is not that it gives the bard a big stamina charge, but that it gives all 4 party members a little mana/stamina charge. However, the charge is so small, to regenerate +0.5 mana/stamina points per second one would need 60 cunning that works out to 1 or 2 extra ability uses for everyone. This ability will likely be of no benefit to the rogue. A rogue with 40 cunning will require fights to last more than two minutes before getting any net benefit, as it will take that long with the slow regeneration rate just to recoup the 50 stamina cost of sustaining it.
Ettol fuggetlen en szeretem a csajszit mert eleg hatekony ijassza lehet nevelni. (en sosem eroltettem neki a kozelharcot, arra ott van Alisteir) Azt amugy alairom h molni-nak van igaza par dologban, az urnas resz masszivan csak harcokrol szol leszamitva a legelejet es veget (de ez egy ekkora jatekban talan keszitoi kompromisszum is volt), plusz a partifelallasom nekem sem valtozott sokat a jatek soran: A, Morrigen es L. (igaz en mindig varazslot hozok mert azt szeretem. az eloutakat veigprobaltam anno mind de nekem semmi nem maradt meg beloluk) En is eszrevettem h neha a taunt-ot le sem szarjak az ellenfelek de erre van a ket varazslo fagyasztasa vagy egyeb CCje, L meg lodoz es talan picit tobb damot tud kitolni magabol csatankent mint A, aki ugyan nagyobbat tud csapni de kozelharcos leven ritkabban, plusz max szintre pont ki lehet huzni vele a ranger agat is amikor a petek tovabbi celpontot/damot/cc-t nyujtanak.
btw mostani vegigjatszasom soran, hardon, minden gond nelkul vertem agyon Flemeth-et az elso adando alkalommal h feldobta a kuldit de oda valoban el lehet menni kesobb is. (elso vegigjatszasom soran, normalon, emlekszem elegge bitang ellenfel volt es felig makkal nyertem de nyilvan messze nem volt tokeletes a skilfejlesztesem) es ha mar skillek; a Plata altal emlegetett manacsapast csak ennel a vegigjatszasnal probaltam ki es egyszeruen rohejesen eros, az elfeknel levo orult remetet pl minden elokeszulet nelkul lazan one shot-olta. a hatranya h vmelyik elofeltetele olyan spell amit sosem fogsz hasznalni mert total ertelmetlen. (ez altalaban is igaz h a jobb cuccoknal mindig akad par olyan elotte ami semmmire nem/alig vmire jo) Utoljára szerkesztette: Andule, 2019.05.06. 16:14:18
Én más kombón törtem a fejem. Shale-nek van az, hogy nem tud mozogni, de hatalmas területen ad regen bónuszt. Ezt kombózni azzal a varázslattal, ami eleve mozgásképtelenné tesz egy célpontot, de sérthetetlenné. Ha Shale magára von skillel sok támadót, ez elég durva lehetne. Mindenkit tápol, miközben csak őt ütik, amikor sérthetetlen.
A sárkányt is így tervezem majd legyakni, csak kell mellé íjász is. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.06. 13:09:45
Lelianna: alsp bárd dal az egyik legjobb: folyamatos mana/állóképesség regenáció. Mellé Assassin talent, aztán mehet a buli. Elég cifrákat lehet vele lőni, plusz aoe cc-t is tud. Elég erős kari tud lenni. :)
Ha elmész a törpékhez és csinálod a küldit esni fog sok. Főleg a mélyutakon. Legalább is így emlékszem. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.06. 12:40:24
A csapatbuffoló hatást nem igazán vettem észre, ami zárat eddig nyitottam vele 2. szintű képességével eddig whatever kategória volt, de igyekszem most őt kicsit betápolni. Shale már egyre kevésbé erős, mert nem találni hozzá új köveket.
Igen, Leliana haszna nem a direkt harcban hanem inkább a csapat támogatásában mutatkozik meg. Tudja a csapatot buffolni, az ellenfeleket lassítani és zárakat nyitni.
Sten egy kúnári,és igen felderíteni jött. Ha megcsinálod a küldijét többet is megtudhatsz. Vicc hogy a második és harmadik részben a kúnárik már igen gázul néznek ki,nem is emberek inkább hanem állatok. Leliana az egyik kedvencem,mellék küldikre egyéb dolgokra mindig vittem,ha jól fejleszted jó ő. A taktikát jól kell összerakni,az alap lófingot sem ér,de ha te magad állítod be jó az.
Sten-t sokáig elő sem vettem. Jól értem, hogy másik kontinensről érkezett felderíteni, hogy a Blight jelent-e rájuk veszélyt? Morrigan és Alistair oltásai is jók.
Zveran pont úgy nem illik a csapatba képességileg, ahogy a Leliana. Nem fogom semmire használni sanszosan. De, ha már itten van, akkor majd meghalni jó lesz, ha úgy hozza a sors. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.06. 11:59:33
Pedig jó ám a többi is. Wynne Leliana Oghren Pala. Zevran-t sosem kedveltem mert egy büdös homár. Sten meg szűkszavú,nem az a nagy dumagép,de érdekeseket tud mondani. Wynne és Oghren párbeszédei jók,Oghren eszetlen sok hülye dumát tud. Annak sosem áll be a pofája,részeges állat. Pala sem az a nagy dumás,de azért vannak érdekes beszólásai. Van még egy társ,de nem lőném le hogy ki,mert meglepődnél,ő már nagyon későn csatlakozhat,valszeg úgyis inkább elvágod a torkát.
Azért igyekszem a nem használt karaktereknek is jobbakat adni és néha venni, ha látok valami jót.
Igazából az az "ellenérzés" a később jöttekkel szemben, hogy Alistair és Morrigan csatlakozott először, ezért pusztán történetvezetési szempont miatt őket szeretem benntartani a partiban. A maradék egy helyen osztozik mindenki más...
Nyilván egy játékban ahol statok vannak ott bejöhet olyan, hogy ellenfélnek adja a jobb "dobásoka". De ha megfelelően fejleszted és használod a karaktereket (ahogyan kb. te is tetted Morrigan-al az általad leírt esetben) akkor ezeknek a mennyiségét csökkentheted.
És igen is van taktika a játékban. Még az a taktika az, hogy bedobsz egy tűzlabdát egy olyan helyre ahol már előre tudod, hogy mik vannak. :D Amikor kijött a játék es nem volt egy új keletű dolog. A legnagyobb varázslat ami a rendelkezésedre áll az a save+load, nem szégyen használni. Ahogyan íjásszal inkább elfutni mint közelharc kerülni sem.
Nem kell mindenkinek az über felszerelést adni (amúgy a szintedtől függ, hogy milyen kaphatsz) de ha mindent felszedsz akkor nem lehet gond, hogy mindenkinek legyen megfelelő felszerelése.
Félreértés ne essék, alapvetően tetszik a játék, csak a játékmeneti arányok nagyon nincsenek balanszolva más RPG-khez képest, amit toltam. Iszonyatosan sok a repetitív harc. Az urnás küldetésben, hogy hányszor nyomtam le kb. ugyanazt az összetételű csoportot meg nem tudnám számolni.
Viszont a karakterek párbeszédei és egymás közti beszólásai és a voice acting az tényleg AAA és időtálló. Nincs hiba, bár néha zavaróan sok. Ellenben az elfeknél a lore pont jó párbeszédekből jött, hogy kik a Dealish, honnan jöttek, mi történt, stb. Pont olyan jó volt, mint a FA NV. Csak eddig ebből volt kevés.
Vagy volt egy másik helyszín a hegységben, már kifelé, az egyik leágazás felé nem mentem el. Ott is volt Drake, varázsló és sok más. Ha egyszerre rontottak rám mögém is beteleportálva ellenfeleket esélyem sem volt. Aztán lassan előre menve valójában e három hullám volt. Úgy meg sem izzasztott...
Szóval azért vannak "érdekes" húzásai a játéknak. Alapvetően messze átlag feletti, de képes ebből kizökkenteni a játékost.
Ez nem szerencsétlenkedés, de köszönöm a mélyenszántó kommentet...
A taktikai menü semmit sem ért volna az adott esetben. Egész egyszerűen arról volt szó, hogy egy szoba két ellentétes sarkában volt két mágus és mindkettő sikeresen elsőre fagyasztott, amire eddig példa nem volt. Reload és akkor vettem észre, hogy embereim agyatlanul rohantak előre úgy, hogy mégis látni már a terembe belépés előtt a két mágust. Ok. Kézifék. Stop. Morrigan beküldött tűzesőt, tűzlabdát és még valamit. Csá, ennyi, game over, mozdulni sem tudtak a varázslók.
Ebből látszik, hogy semmi köze nincs ennek ahhoz, amit írtál. Simán csak ennyire szerencsejáték az egész. Ennyit a "nagy taktikázásról"... Az egész játékban eddig kb. 5 olyan harc volt, ahol tényleg számított is igazán, hogy mit csinálok. A többinél, ha nem fullba tolod a kretént, akkor győzöl és kész.
Én nem használom a taktikát, gyakorlatilag ki van kapcsolva, egy idő után a gyógyítást is kiszedtem, mert az is értelmesebben tolom én, ha nem automatikus. Full manuálisan tolom a csatákat, mert semmi sem akadályozza azt meg, hogy az MI nekiálljon a tűzesőt ávezetni az embereimet.
A parti összeállítás során meg a felszerelés a szűk km. Biztos lehetne atom tápos Sten is, ha leszedek minden jó cuccot magamról vagy Alistair-ról, hogy legyen neki értelmes védelme. De az, hogy mindenkire no.1 felszerelés jusson, az még most nem adott. Emiatt viszont kb. 5 karaktert használok a sokból. Ahol a többit előveszem az azt jelenti, hogy nem is kell full erős csapat.
A tolvaj csaj is hiába van fullos íjász képességekre gyúrva és rohadt magas defense értékkel, ha rámozdulnak kvázi azonnal agyoncsapják... És ezen semmilyen taktika nem változtat, ha 2-szer több ellenfél van darabra, mint saját ember. A "bevonzásos" képességek ellenére is rámozdulnak. Közelharc fegyverre átállva is leverik.
Az nem a játék hibája, ha a játékos szerencsétlenkedik. Egy körökre osztott harcstílusú játék alapvetően nem a folyamatosan zajló harcról szól, de bármennyire hihetetlen, be lehet úgy állítani a taktikai menüt, hogy azt elfogadhatóan képesek legyenek használni a karakterek, ami nem azt jelenti, hogy bele sem kell nyúlni a harcokba (pl fagyasztó varázslatokat ne érdemes taktikába berakni a baráti tűz miatt) A harcok már a táborban elkezdődnek azzal, hogy milyen összetételű a csapat, milyen képességeket tudnak használni, milyen inspirációs bónuszaik vannak, a harcoknál pedig hogyan helyezkednek el. A respezialization addon semmi mást nem csinál, csak az adott karakternél újra eloszthatóvá teszi a képességpontokat, és minden csapatba felvehető karakternek van több-kevesebb fölösleges helyre elszórt képesség, tulajdonság pontja (egy italt kell meginni, tehát nem automatikusan működik). 12-es szinten meg lehet ölni Flemethet, és a sárkányt is, feltéve, ha erős karakterekből (képesség, felszerelés) áll össze a csapat, és jó a taktika. Nem könnyű, de nem lehetetlen, nem Flemeth a legerősebb ellenség, de még csak nem is a fődémon lesz az... Ez a játék úgy készült, hogy lehetnek (és vannak ) harcok, amit vissza kell tölteni, mert egy rossz döntés miatt elbukott az egész csapat, de ugyanaz a harc jó taktikával nyerhető.
Hiába sebez nagyot, ha agyonverik, mert se pajzs, se páncél nincs neki jó.
Nem érdekes pálya design hanem régen ez volt a normál.
Amúgy meg ne aggódj. A legjobb cuccok nem zárt ládákban vannak hanem erős ellenfeleknél. Mint például a sárkány vagy Flemeth vagy....inkább nem mondok többet :D
Sten eszméletlen sok sebzést tud csinálni ha jól fejleszted és használod. Ugyanez igaz Leliana-ra is.
Azt jól látom, hogy ha valaha vissza akarok menni harcolni a sárkánnyal, akkor lehet végigmenni az egész barlangon, mert nincs oda fast travel? Érdekes pálya design...
Futó játék közben nem teszek fel modot, mert ki tudja mi lesz. A sárkányt pont annyira nem tudom legyakni, mint Flemeth-et.
A másodlagos, nem használt karaktereket kipróbáltam csatában, persze csak a maradék felszereléssel, amire futja. Hát, Sten kb. semmire sem jó még Alistairhoz képest sem, nemhogy a fő karakteremhez képest.
Mennyire lootolhatóak ki később az itt-ott elhagyott ládák? Vissza lehet menni érte? Megéri szenvedni? Mert a játék fejlődési rendszere elég érdekes. Hiába teszek rá zsebmetszésre pontot attól még nem aktiválódik az a skill rész, amivel lehet ládát nyitni. Értem a koncepciót, hogy karakterhez van linkelve a zárnyitás, de így én aztán soha semmit nem nyitok ki, mert a tolvaj nem fér be a partiba...
2+ órája az urnás dungeon-t tolom. Picit unalmas ez így. Számomra egészen elképesztő, hogy valaki szerint a W3 unalmas és sok harc van benne. Ehhez képest az 0. Ott 8 óra játék alatt nem volt 2 óra harcom. Most az utolsó 3 órából kb 2,5 órája csak mozgás, harc és loot. Bakker, akkor ehhez képest mi a DA:I?
A 3-as Srake csoport volt kb. az egyetlen komoly kihívás, de ez is csak a balansz problémákat mutatja. Egy átlagos partinak esélye sem lett volna.
Hát, abból semmit nem tanultam meg... A többi kasztnál elég sok felesleges választható dolog van, a varázslónál szokás szerint semmire sem elég a pont.
Manacsapás az a mágusokat szinte egyből kinyírja. Szellem résznél van. Területsebző,a környéken minden varázslótól elszívja a manát és akkora sebzést kapnak be amennyi manát elszív.
Sajnos hiába az egyre jobb sztori és párbeszédek, a repetitív és unalmas harc nem szűnik. Kivéve, ha meg éppen idegesítő módban van a játék és fej/írás alapon vesztek, mert két mágus instant lefagyasztja az egész csapatot és semmit sem lehet csinálni. Ez ám a taktikus akció/rpg...
Nem akarok marhaságot mondani,de azt hiszem ha van mágusodnak mana csapás,nem tudom már hányas szinttől van,szal lehet több mint 12,akkor nem olyan nehéz,úgy rémlik azzal meglehet dögleszteni. Fel kéne rakni megint a játékot,de úgy félek tőle. Csak a törpe szerencsevadászomnak van meg a mentése,ha meg felrakom újra a játékot,ami nem tart sokáig mert originről gyorsan lejön,akkor fix hogy megint lesz vagy 6-7 karim és minden mást elhanyagolok. Vagy csak átkötöm a régi gépemre a monitort és játszom vele. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.05. 14:54:43
Hát szerintem én annyira nem írtam durva spoilert. A két nővel pasi karakterrel több is lehet barátságnál. Ez is benne van spoilerben. Ha két spoilert akarok egymás mögé rakni valamiért az egész hsz-t spoilerbe teszi.
Ellentéte volt a skyrimnek az énközpontúságnak. A karaktered mellett feltűntek félistenek, istenek legendák. A DA3 már ugye ütköző zóna volt de Gaidert még nem tudták kiseperni. Az EA vágy hozzuk a szart amit a skyrim képviselt már megjelent de. Nem teljesen ugye? Érezted menyire porszem vagy az istenek játékában? Mégha volt különleges képességed? Gaidert nem tudták leseperni. Leliana, Morrigan, a szentanya, mind mellett érezheted csak egy gyalog vagy a táblán, ha ügyesen játszol vezér is lehetsz. :) Spoiler mentesen leírva. Az meg tény DA3 után elküldték Gaidert is. Faszom se kíváncsi a többire amit ezek a kisszerű figurák írnak :)
Azért van spoilerben. Neked nem mondok újat. Várod a masked empire-t. Gaidernek van twiter vagy mi. Szoktam nézni mit ír. néha gondolkodom rajta írni kellene neki ne hagyja abba bármit is tett az EA. Csak jelezze írt egy újat. Nem az mint Kel, Fiona, Maric. De hasonló. Kezdj bele élvezni fogod. :) Közben arról álmodsz, kapsz majd egy új mesét mint a DAO volt. A hőseinkkel. Miközben játszol a harmadik résszel és mondom Blackwall, Cassandra, Solas, se rossz de nem olyan mint az első meséd :)
Mekkora már ő meg Silas meg ő. Emlékszem napokig agyaltam rajta mit láttam. Persze most várni kellene a szürke farkas történetét. És ez egy szuper történet lenne ugye? Lenne ha, ugye....
Akkor ott simán érthető volt miért nem a Morrowind nyert. Majd a DAO igazolta a korunk legjobba a Bioware volt.
De amire céloztál az több mint amit elsőre fel lehet fogni az "öreglány feltámad" meg a sztori többi része az Awakeningel az építésszel, a néma nővérrel. Alstairral. A széthasadás. Az az öreglány egy élő történelem egy entitás :) Ezt persze ott a Dragon Age első részében. Nem lehetett látni
Nagyon kevés ilyen mese van mitn ez a TES lehetett volna sőt. Köszönhetően az öregúrnak a Morrowind hozta. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.05.04. 22:27:01
Igen amikor van a verzió amiről gondolod úgy lesz de nem mert van egy másik verzió is :) És ha Daermonak hívnak végig játszod mindet. Neked kellene de benne több kitartás van. Neked elég volt 3 verzió vagy négy is De még ma is élvezed a zenét pedig a játék már rég nem az :)
Akkor mind a kettővel nagyon jóban lehetsz egyszerre. Ha Leliana elmeséli az életét és meg kér egy küldetésre azt csináld meg,egy jó kis íj a jutalom. Morrigan más tészta,annál a harcnál kösd fel az alsót. Nyugodtan öld meg az öreglányt,olyan mint Voldemort,úgyis feltámad. Következő részben pont látni is fogod.
Na, a táborban beszélgetve pont az volt, amit eddig hiányoltam. A tolvaj csak és Morrigan kapcsolódása, ahogy a csajszi elmesélte a múlt legendáit, stb. Ilyesmi volt a FO NV is.
Morrigan kérése elég durva, de úgy tűnik, hogy F. nem az, akinek látszik...
Jaaa,akkor még nincs vége. Azt hittem végeztél ott.
Várjunk,mi az hogy most mész az urnás küldihez? Az urna és a mágusok már kellett redcliff-ben. Anélkül nem tudtad volna megmenteni a kis srácot. Ha redcliff-ben végeztél akkor valszeg az urna nélkül elbuktad.
Vissza tekerném újra. Amikor másodszor vagy harmadszor hardon vagy very hardon próbáltam eljutni Denerimbe. próbálsz negatív karaktert játszani de ezzel nehéz :) Adja magát a sztori ahogy Gaider megálmodta. De választhatsz.
Magam részéről nem tudok segíteni, megcsináltam párat de főleg a fő szálak a választási lehetőségek, ki mellé állj törpék, elfek oldalán. Önmagában külön történet mind. Mire vége lett jön a végső felvonás. Nem gyűjtöttem egzakt módon a fegyvereket a páncélt ami esett szétosztottam. Legyen meg a sztori. Aztán ahogy Daermon mondja majd a másodiknál figyelünk.
Mondom úgy a Fallout NV mondom 2010 után legjobb :)
Ez egy másik mese. Jól ment. Mindig. Mikor a Conanban láttam a mesélőket. Mert ez a lényeg mesélnek neked :) Emlékszem a haver aki magyar volt mint én tátott szájjal nézte őket pedig neki is a DAO volt az etalon. Te ezek kurva jók mondta. A witchernek jó sztori írói vannak nagyon jók. De ezek ez a mese évtizedeken át ível :) Leliana, vagy Alstair, vagy a többiek. Kinek ki volt a kedvence. Mondom a Berades csapatnak kurva jó szerepjátékosai voltak én kívülről néztem őket miközben a haver belülről. A csaj azt mondta életében nem látott ilyen élő mesét mint ez amit nem emberek játszanak. :) És hidd el néha láttam a csajt elképesztő volt. Ahogy a többiek is :)
Mi számít sok pénznek? Most 50+ aranyam van. Nem igazán lehet semmi értelmesre költeni.
Nem azt mondtam, hogy nem érdkel, de a FO NV-ben a karakterkkel elbeszélgetve ismereted meg a világos és nem szövegeket olvasva. Hatalmas difi. Ja, és érhető nyelvezttel. Nem kellett nyakatekert magasztos szöveket olvasni és mivel minden szereplő és hely neve megjegyezhető volt... Az n+1 kiejthetetlen nevű helyet és karaktert fejben tartani nehéz.
Az meg nem értem, hogy az NWN óta miért nem lehet egy note tab-ot tenni a játékba, ahova tetszés szerint lehet bármit jegyzetelni. Könnyebb lenne az élet. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.04. 00:07:20
A történet. :) Sokan voltak, voltunk akik azt gondoltuk ilyen lesz majd a jövő. Mint ez a trailer. De nem így történt. Ez a mese a csapat alapú játék utolsó fénykora a vége volt. :)
Lehet így van. Nem akarom elhinni aki egy kicsit is szerepjátékos is mint Molni ne harapna rá ha látná mivel játszik igazából. Sajna még ez is le lett butítva ha jól értem. Ez a rész is lassan 10 éve mikor utoljára játszottam az első résszel. És szeretném ha olyan maradna mint akkor volt. Elég volt a DA3-t végigszenvedni a sztori miatt . Csak Gaider és csapata miatt.
Vedd meg a hívást vagy ami előtte van de már a hívás is elég lesz. Gaider zsenialitása abban volt megjelenítette a csapat alapú harcot, szerepjátékot ahogy leírta a karaktereket, Juliant, aztán a parancsnokot, Fionát, Duncant és Maric királyt. Volt a rész mikor Fiona kérdezi a királyt. Te tényleg nem élvezed? Miért csinálsz úgy mintha szenvedés lenne, hiszen király vagy. Mindent megadnék ha egy percre is olyan szabad lehetnék mint te. Maric története nem a szabadságról szól :) Mondom hasonló nagyon kevés van. Utána olvastam. Az egész nagyon csodálatos történet lett még jobb mint amikor kijött pedig nekem akkor is a várva várt és csalódást nem okozó mese volt.
Jo, csak feleslegesen strapalod magad (ahogy a tobbiek is), hiszen kijelentette, hogy egy, a lore nem erdekli (ennyit akkor a vilagepitesrol es az univerzumrol), illetve ketto, nem ragadnak meg a fejeben a dolgok, csak foszlanyok. Na most a Dragon Age sorozat egy komplex vilag, megannyi elmeselt es elmeselere varo sztorival, aki ezzel nem foglalkozik, annak tenyleg repetitiv harcokkal tomott egyszeru rpg az egesz...
Ezzel nincs is baj, viszont igy a ket fel elbeszel egymas mellett, amikor az egyik (a tobbseg) a valaha volt egyik legjobb rpgnek mondja a DAO-t, a masik pedig ezt nem latja es nem erti, miert.
En speciel vegigneztem a Bosszuallo filmeket a moziban, de ugy, hogy a koztes filmek kozul jo, ha kettot lattam, igy nekem takaros kis akciofilmek voltak es ennyi. Ismerosok kozott viszont vannak olyanok, akik hetekkel elotte mar remegve vartak a napot a mostani zarofilmre. Nyilvan, mind a kettonknek jo elmeny volt az Endgame, de mast nyujtott nekem es mast neki, ebben biztos vagyok :)