"- A mesterséges intelligencia botrányos. A három katonámmal berontok egy terembe, ahol a 4-5 méterre álló ellenség nem vesz észre. (Most már legalább tudom, hogy honnan a játék címe... ) - A grafika teljesen közepes szint. Semmi kiemelkedõ effekt, sõt néhol elég csúnyácska. - A sztori egy nagy NULLA. - A pályatervezõk munkája szintén egy nagy nulla. Semmi egyedi ötlet, sõt, szinte minden pálya tök egyforma: szûk utcák, néhány folyosó, szoba, majd megint szûk utcák. - Ha egy tûzharcban megsérül valaki (én, vagy valamelyik katonám), akkor semmi pánik, csak elõ kell venni az elsõsegélycsomagot, és máris maximumra tölthetõ az életerõt jelzõ csík. Nesze neked realizmus...
Azt hiszem nekem egyelõre ennyi elég volt ebbõl a játékból. A Full Spectrum Warrior, a Brothers in Arms, a Rainbow Six, a Ghost Rexon, és a Splinter Cell bármelyik része fényévekkel elõzi meg a Close Combatot..."
US RELEASE: 12-Apr-2005 | STATUS: Gold szerintem:)
és a topicban lejjeb is 8.-át irtak nem 7.-ét... de hát majd kiderül :)
ezt honnan veszed? ami dátumot én láttam a neten az 04/01 és 04/05 ...
elvileg ez is majelent/jelenik meg
én azért jobban örültem volna ha a close combat close combat marad és nem ez lesz belõle..., persze ez is jo csk nem tom minek kellet ezt a nevet ráaggatni ):
Nem márciusba májusban,mert akkor is ki tudja milyen gamek jönnek,de mondjuk ha 2 év alatt nem tanultam akkor 2-3 hónap alatt nem leszek professzor :) Nemhogy grafikusnak mentem volna :(
De az megnyugtat hogy ilyen jó gamek lesznek mint pl ez is itten és már is elhárul a bukásról a téma.
JÓ igazad ven de mit csináljunk ha nincs róla hír, ha meg van lusták vagyunk megnézni:)
senkit nem érdekel ez a játék lol? pedig qrva jónak ígérkezik...
Semmi info a játékról??? A hcgamer szerint 2004 a megjelenés, ehhez képest még csak 1 demo se jött ki... Egyáltalán meg fog ez valamikor jelenni, vagy arra a sorsra jut, mint a Stalingrad...?
azt hallottam, h januárban jelenik meg ma meg feb. 1. van hol a játék???
Ha a HomeLAN Fed értesülései jók (márpedig miért ne lennének azok), sajnálattal jelenthetem be, hogy a Close Combat: First to Fight sem jelenik meg az eredeti tervek szerint. A halasztás okairól nincsenek infók, egyedül annyi biztos, hogy ezév õsze helyett csak 2005 elején kaparinthatjuk kézhez a cuccost. Ez van.
Na leszedtem a videot nekem nagyon teszett kira kis game lesz ez!
[MOVIE] Close Combat: FtF
[2004-08-20 @ 09:03 - sHadeS]
Megérkezett az elsõ videó a Close Combat: First to Fight nevezetû alkotásból. A játék egy csapatorientált taktikai FPS lesz, a hitelesség érdekében a fejlesztõ szorosan összedolgozott az amerikai hadsereg tengerészgyalogosaival, szóval rossz nem lehet. Várhatóan ez év végén kerül a boltok polcaira, addigis szemléljétek meg ezt a kis szösszenetet.
Hirtelen én is azt hittem, hogy a Close Combat egy újabb folytatásáról van szó.... :-( A Close Combat szerintem máig az egyik legélethûbben lemodelezett 2.vh-s rts. Óriási kedvencem volt, a 3. és az 5. rész még most is fent van a gépemen. Számomra a 3. rész volt a kedvenc, ha egy igazi jó kis tankcsatára vágyok az orosz sztyeppéken, akkor verhetetlen.
Close Combat: First to Fight is an authentic, team-based first-person shooter created under the direction of active-duty United States Marines fresh from the front lines of combat in Iraq and Afghanistan. Set in a modern mid-eastern urban battleground, players lead a four-man Marine fireteam through the perils of modern urban combat. Together with the United States Marine Corps and Atomic Games, Destineer is creating First to Fight as a training simulation for use by the Marine Corps and will make it available to consumers in late 2004 for Xbox®, Macintosh, and Windows.
According to Lieutenant Colonel Christopher Sharp of the United States Marine Corps, “Marines from the First Marine Expeditionary Force have been working closely with Destineer and Atomic throughout development to ensure as much realism as possible in these games. Peter Tamte, Destineer´s president adds, There is no guesswork on how to make the games realistic since we are developing First to Fight and Red Phoenix with significant input from Marines who, just weeks before, were being shot at in Iraq and Afghanistan.
First to Fight is brought to life by a visually advanced 3D engine created from the ground up by Destineer. This engine, filled with next-generation features like volumetric shadows, normal maps, natural skin lighting and specularity, promises to give players a first-hand look at the chaos and terror of modern urban combat.