Ez a kép nagyon teccetõs, az elmegyógyintézetes elsõ pálya amúgy is jó a Contractsban!
Csináld meg végigjátszás nélkül.
Sziasztok! A 3-as végigjátszását nem tudom megnyitni a http://mrage.uw.hu/hitman3.swf oldalról,mert Error on page üzenetet ír ki.Letölteni le tudom,de ha megnyitom mindenféle ábrát ír ki,szöveget nem.Esetleg nem tudná valaki elküldeni nekem mail-ben([email protected])!Elôre is köszi!
nincs... a 3 eleje vhogy nem igazán fogott meg, de majd nekilátok
Hehehe, megcsináltam végigvittem az egyett. jöhet a kettõ :D.
Honnét lehetne beszerezni, letölteni?
Akkor próbáld meg ezt...
Vörös Sárkány terroristáit és Pablo csapatait is Arkadij Jegorov (Boris) látta el fegyverekkel. Most eljött az idõ, hogy vele is leszámoljunk, erre Rotterdamban kerül sor. Elsõ lépésként meg kell találnunk õt, ezt összeköttetõje, Ivan segítségével tehetjük meg. Ivan áll kapcsolatban a kikötõi bandákkal, melyeknek szintén Boris szállít fegyvereket. A küldetéshez hangtompítós Beretta és MP5-ös, illetve kevlár mellény viselése ajánlott, hasznos lehet még a távcsõ és az iránytû is. Néhány lépés után máris potenciális áldozatra lelünk, kövessük a bandatagot (vigyázva a vonatra) egészen a bódék hátáig, ahol végezzünk vele és öltsük fel divatos szerelését. Most már nyugodtan bemehetünk a banda törzshelyére, a "Kinky Cola"-t reklámozó lebujba. Beszéljünk a csapossal, aki engedélyezi, hogy a show után a színfalak mögött találkozzunk a táncosnõvel. A hölgy elfogadja ajánlatunkat, és elcsalja az autót õrzõ bandatagot, addig mi nyugodtan a kocsira szerelhetjük a GPS-adót. A magánszám után a banda két tagja kocsiba pattan, és titkos raktárukba száguld, ahová éppen Ivant várják. (FONTOS: ezen a ponton eltérés tapasztalható, a térképen ugyanis a három raktárépület valamelyike véletlenszerûen villan fel.) Következõ feladatunk a körbe-körbejáró mozdony irányítása, mely a megfelelõ váltók átkapcsolásával történik meg, így a szerelvény utat tör oda, ahova másképpen nem tudnánk eljutni. Figyelmesen hatoljunk elõre, ugyanis az épület kutyákkal õrzött, ezek a fenevadak pedig komoly sérüléseket képesek ejteni! Miután a kutyákkal végeztünk, lépjünk az autóhoz, és szerezzük vissza a GPS-adót, majd keressük meg a raktár emeleti részére vezetõ lépcsõt, és MP5-össel a kézben, lépjünk be rajta. Óvatosan szaglásszunk körül, majd az egyik õrre lõve igyekezzünk õket felcsalni hozzánk, így egyesével szabadulhatunk meg tõlük. Amint mindenkit lelõttünk, üzenetet kapunk, hogy Ivan három perc múlva megérkezik a pénzért. Az emelvényen hagyott hullákkal ne törõdjünk, de a földön fekvõket húzzuk biztonságos helyre (középsõ dobozok mögé), mert Ivan a legkisebb gyanús eseményre fogja magát, és meglép. Végül rohanjunk az aktatáskához, és helyezzük el benne a GPS-adót. Ivan a raktárba belépve körbeszaglászik, aztán a pénzt magához véve elsiet.
Megtaláltuk a dokkot. Most azonban ennél sokkal nehezebb feladat elé nézünk, végeznünk kell a fegyverárussal, aki a legkisebb gyanús jelre kereket old: magyarul az õrök halott társukat észlelve jelentik az eseményt Borisnak, aki elõször élesíti az atombombát, majd limuzinjába pattan, és elhajt. A küldetéshez mindenképpen szükséges a távcsõ, az iránytû, a kevlár mellény, a Pentagon kés, az MP5-ös és a hangtompítós Beretta. A létrán felmászva, és máris az elsõ õrt ártalmatlanítva õruniformist szereztünk, mellyel az elsõ, õrzött kapun sikeresen továbbjutottunk. A második kapun azonban már nem engedtek át, de amint az elõttem haladó õr nyomába szegõdtem, és õt közelrõl követtem, én is átmehettem rajta. Ugyanezzel a technikával jutottam túl a következõ kapukon is, miközben továbbra is kelet felé tartottam. Ekkor délnyugatra, a hajó felé vettem az irányt, elõször azonban a vízpart mellett cirkáló õrökkel végeztem, és rejtettem el õket a part mentén heverõ ládák mögött. A hajó felé közeledve két nagyméretû raktárépületet és a hozzájuk tartozó õröket pillantjuk meg. A délebbre fekvõ raktár (Pakhuis#14) õrét szemeljük ki, majd amikor délkeletre ér, és éppen elhalad a légkondicionáló elõtt, végezzünk vele. Hamarosan érkezik a társa, aki észrevette a hullát, de ahelyett, hogy kiabálna, elõbb ideszalad, lõjük hát le õt is. Most már akadálytalanul juthatunk el a hajóig, de a matrózok addig nem hajlandók felengedni, amíg nincs rajtunk megfelelõ öltözet (matrózruha). Ideális helyen szerezhetünk, a hajó déli részénél magányos tengerész áll, gondoskodjunk róla, hogy ruhája a miénk legyen. Menjünk a hajó fedélzetére, keressük meg az elsõ szint legészakibb szobáját, melyet két tengerész õriz: Boris itt rejtõzik. Az MP5 segítségével villámgyorsan lõjük le mindkét õrt, és várjunk a menekülõre a nyílt téren (a szobájától déli irányban): Boris élesíti a bombát, és elõttünk átszaladva próbál egérutat nyerni. Ezt nem engedhetjük, ezért lõjük le, mielõtt megléphetne. Ezután menjünk a gépházba, mely a harmadik szinten található, innen megtaláljuk a bombát és hatástalaníthatjuk is. Végül térjünk vissza a hajó fedélzetére, itt északi irányban elindulva jutunk fel a kapitányi hídra, vágjuk át a kapitány torkát, indítsuk be a motorokat (amennyiben valaki meggátolná, hogy a motorok felpörögjenek, ereszkedjünk vissza a gépházba és végezzünk az akadékoskodóval), és hajózzunk ki.
Most a dokkkoknál vagyok elakadva, a végén jön az ürge, körbe néz, majd elrohan, de a táskát ott hagya. Lelõttem mindenkit, és a dobozok mögé vittem. De a csávoka elrohan. Valaki írja meg a megoldást. Addig elmegyek egy kis idõre.
Hogy a miiii??? Vazz de hülye vagyok, post filter-t akartam írni, na...
"...Rögtön induljunk a gép keresésére délkeleti irányban, s amennyiben õrjáratba futnánk, rejtõzködve kerüljük meg õket. A roncshoz érve a törzs mellett fekvõ Aranyszobrot vegyük magunkhoz..."
Csak kár, hogy sehol nincs. Pedig jó lenne, mert egyedül megcsinálni ezt az elõzõ küldetést baromi nehéz volt meg frusztáló, hogy két órán keresztül küszködök vele, oszt a végén meg meghalok...
Szóval a repülõ sehol nincs, kerestem minden fele. Egy hidat leltem meg csak, ahol kinyírtak vagy Mission Falied.
Következõ célpontunk a kolumbiai drogbáró, Pablo Belisario Ochoa. Ez a veszélyes bûnözõ néhány évvel ezelõtt ismeretlen helyen rejtõzött el, elsõ feladatunk a rejtekhelyéhez vezetõ kerülõút megtalálása lesz, amiben segítségünkre egyedül az itt élõ bennszülött U'Wa törzs lehet. Bizalmukat megnyerhetjük, ha a közelmúltban lezuhant szállítógép roncsai közül megszerezzük az istenségüket ábrázoló Aranyszobrot. Kevlár mellényt, látcsövet, iránytût, AK 47-est és Pentagon kést mindenképpen vigyünk magunkkal. Rögtön induljunk a gép keresésére délkeleti irányban, s amennyiben õrjáratba futnánk, rejtõzködve kerüljük meg õket. A roncshoz érve a törzs mellett fekvõ Aranyszobrot vegyük magunkhoz, és húzódjunk vissza az õserdõbe. A térkép keleti szélén látható "pöttyök" a törzs kunyhóit jelképezik, a folyómeder mellé érve vegyük arra az irányt. Amint a két õrhöz érünk, vegyük elõ az AK47-est, és pontos, rövid sorozattal szabaduljunk meg tõlük, végül öltsük magunkra egyikük ruháját. A falu közelében emeljük kezünkbe az Aranyszobrot, hiszen csak így bizonyíthatjuk, hogy jó szándékkal közeledünk. A törzsfõnök bizalmát elnyertük, de segítséget csak akkor ígér, ha kiszabadítjuk fiát, akit a maffiózók a "Nagy Hídhoz" magukkal hurcoltak. A folyó mellett nyugati irányba indulva érkezünk célba. Nyugodtan nézzünk körbe, a foglyot rendkívül sokan és biztonságosan õrzik (egy-egy õr a tornyokban, két-két õr a parton és hárman közvetlenül mellette), ezért mindenképpen lövéseket fogunk kapni, de nem mindegy, hogy mennyit és hogyan. Másszunk fel az õrtoronyba, kapcsoljunk lopakodó módra, és amint az õr hátat fordít társainak, késeljük meg. Rakjuk el a kést, forduljunk meg, kapjuk fel a távcsöves puskához tartozó muníciókat, végül a puskát, és késlekedés nélkül kezdjük el az õrök leszedését igyekezve végig fejre célozni. Elõször a híd közepén állókkal kezdjük, majd a közvetlenül alánk gyûlõket, végül pedig a túlparton strázsáló õrt vegyük célba - végig vigyázva a fogoly testi épségére. Ha végeztünk, másszunk le, öltsünk magunkra új uniformist, és térjünk vissza a törzshöz (ne dobjuk el az R93-ast!) úgy, hogy ne a foglyot, hanem a folyót kövessük. Láthatjuk, hogy a fiú az apja mellett áll, lépjünk hát oda hozzájuk, a törzsfõnök ekkor ad engedélyt az általuk tákolt függõhíd használatára. Egy végigjátszásból szedtem. Remélem segítettem.
engem nem fogott meg annyira mint a 2. rész. ott az elsõ pálya (anathema) és az addigi zenék is olyanok voltak hogy tudtam, itt egy remek dolog vár rám. az újjal mindezt nem éreztem... 8(
Ha valaki eredetiben élvezné a játékot, Klikk ide!
Jó kis gém ez, sztem lopakodni sokkal élvezetesebb mint ész nélkül hentelni, bár az se olyan rossz :) egy baj van, 12 palya elég kevés benne.
Próbáld meg a legnehezebb fokozaton is végigjátszani...
A Motion Blur meg nagyon szép, de nálam volt egy-két rész (pl.: amikor az utolsó pályán egyik erkélyrõl ugrottam a másikra) ahol emiatt elsötétült a kép és semmit nem láttam...
Ebben a játékban én nem szeretek lopakodni, mert minek ha egyszer olyan karakterem van akibe belelõnek 3 tárat és még mindig vígan harcol? Sokkal élvezetesebb volt végigrohanni a pályán és kinyírni mindenkit!