Megjött az eredeti (magyar nyelvû)! Magyar nyelvi fájlok Jó játékot immár magyarul!
Ha van megoldás a nyelvi fájlok elküldésére, én is szívesen venném! haatakukacfreemail.hu
Ezt akartam én is kérni:) Mondjuk nem biztos, hogy egyszerû lenne. elég sok a .dat fájl és a fene tudja melyik tartalmaz szöveget. de ha valakinek meglenne annak örülnék én is.
Valakinek nincs meg a magyar verzió? Mert elküldhetné a nyelvi fájlokat!
hi a Fallou Tactikhoz nem tudátok végigjátsást adni??
megjelent a magyar verzió: http://www.sevenm.hu/catalog.php?mode=article&articleno=RORESTRICTED
Jaj tényleg mekkora gyökketõ játék volt ez a falon átlángszórózás kb ennyi maradt meg emlékeimben az egészbõl dehát mutatja a játék népszerûségét ez a fenemód sok hozzászólás is...
Tegnap este jutottam ahhoz, hogy kipróbáljam a játékot, és való igaz, hogy van valami perverz addiktív hatása, mert hajnali kettõig nyomtam vele, pedig messze nem élveztem annyira, mint a Diablo2-õt. Most viszont már tudom, hogy ez késõbb sem változik, így tehát a vérmes reményeket korbácsoló demo után fájó szívvel, de uninstallt nyomok a játéknak. Köszönöm a kíméletlen kritikát, segített felnyitni a szememet!
tudom, nagyon csúnyán lehúztam, lehet, hogy én voltam béna, meg tényleg nem vagyok a stílus nagy rajongója. de egy demot megnézni érdemes, csak szvsz érdemes szem elõtt tartani a leírtakat, késõbb se kapsz sokkal többet, mint az elején (és, gondolom, mint a demoban). még 2 megjegyzés: 1. teljesen pozitívan álltam a játékhoz, ezért a csalódás, és ezért a sok epe, 2. minden leírt ellenére van vmi perverz addiktivitása, alig tudtam rászánni magam az uninstallra. szóval egy próbát megér, hátha neked jobban bejön.
Szeretem az ilyen hosszú és kimerítõ leírásokat. Ezekbõl legalább tényleges képet kapok a játékról. Eddig vártam a magyar verzióját, de így már lekerült a kívánság listámról.
na, alig vártam hogy vége legyen, mert 1. halálosan untatott és bosszantott 2. akartam 1 epés összefoglalót írni a tapasztalatokról. elõször is, nem vagyok diablo(klón) rajongó. hogy egy ilyen játékkal nekiállok játszani, az különleges eset. itt viszont felcsigázott a postapoc/cyberpunk világ (jobban kedvelem az ilyesmit mint a fantasyt), megnyerõnek találtam az indítást (vonatút) és a tálalást is. hogy minek kellett mondjuk a vp3 codecet használni az mondjuk rejtély, randa is, be is szaggatott már a "restricted area" intronál - ami számolás szempontjából pedig nem egy nagy cucc. ott az xvid, az mért nem jó, ha már fizetni nem telik a büdzsébõl? van egy városka a legfontosabb szolgáltatásokkal, innen küldözgetnek bennünket dándzseon-tisztogatásra - mint a klasszikus diabloban. a kiberbeültetések tetszettek, még ha ez is munkát spórolt: nem kellett a grafikusoknak több skint gyártani az emberkékhez. a fegyverválaszték szegényes (abból is a közelharciakat csak kenji használhatja), típusonként kb 2-3 kinézet, de az se számított semmit. táp 2féle, csatadrog meg hp-töltögetõ - szegényes. a fõ- ill. smith-féle mellékküldiken kívüliek harmatosak, amolyan na-ilyen-is-legyen-benne(-de-minek) szagúak. a történet kb zérus, de még azt is nehezen lehet követni, párbeszéd alig van, és sok mindent az sem világít meg. a szinkron pocsék - fõleg pszi-csajszi, hát az hihetetlen, mintha a vécésnénit hívták volna be, hogy olvassa be a szöveget. a hangja is taszító önmagában. egy életre szõke-undort kaptam volna, ha nincs a qrvás nõvérke, joey tribbiani jobbfajta álmaiból 8). a párbeszédek gyakran debilek, brazil szappanopera fíling, sikerült még az utolsó sw filmet is alulteljesíteni. na, pocskondiáztam eleget, pedig még bele sem melegedtem igazán, úgyhogy folytassuk. katanás kenjivel játszottam (normal szint, itt az easy), õ elvileg a második legkönnyebb figura, bár lehet hogy csak pisztoly akimboval (dehát skillekre se nagyon tudtam fejleszteni, ld késõbb). a pályák borzasztó egyhangúak, a háttér: sivatagos, börtönös, szakadt gyár, bunker (a 2 utóbbi nagyon hasonló esetleg uaz), a limlom mindenhol uaz a földön. pozitívum, hogy a smith-küldik pályái úgy tûnt, hogy véletlenszerûen generáltak (megint diablo), de a változatosság kb ennyi, mind uaz a 2-3 féle háttér elõtt játszódik. az ellenfelek viszonylag változatosak, van kb tucatnyi, és egyik-másik szépen megrajzolt (ha nem is túl sok fázissal animált). a hangok elmennek, de szintén elég egyhangúak, amit ki lehet emelni viszont, az a ZENE, ami nagyon jó. játékmenetrõl: elmentem a fõszálon a laborig, majd smith-féle küldetések (elég sok), majd újra fõszál. egy ideig nem is volt gond, de a játék a teljesített kvesztekért presztízspontot ad, és ez alapján adja a szörnyeket. a smith-küldik harmadánál kezdtem el olyan szörnyekkel találkozni, amelyek messze erõsek voltak a karakteremnek. ilyenkor persze a teendõ gondolom az lett volna hogy vissza városba (presztízsveszteség), és kapok megint könnyebb szörnyeket. ehelyett én csaltam, kihasználtam a játék idegesítõ (de emiatt szükséges) bugjait: katanával (mint lángszóróval) át lehet vagdalkozni a falakon, + a végén pedig pisztollyal lövöldöztem a beakadt ellenfeleket. ja igen, átszenvedtem egy rakás smith-küldin, kb 28as szinten folytattam a fõszálat. ennek szörnyeit viszont nem befolyásolta a presztízs, szóval mindenki hullt mint a legyek õsszel - egészen osakiig, ahol megint p alapúak voltak a szörnyek, és ha nincsenek a bugok, vagy sose csinálom meg, vagy iszonyatos türelemjáték: egyet elcsalunk a nyájtól, kinyuvasztjuk, hp visszatölt, köv enemy (rosszabb esetben load game). ja persze, a presztízsszintünk alatti monszták 1 xpt adnak (megint csak á la diablo). osakinál kapunk új környezetet, 2 fõnököt és 3 új enemyt (asszem legalábbis, hogy a 2. vháb német sisakos mutánsok is ott jönnek elõször), szóval a végén van egy kis újítás, de ez volt a játék leguncsibb, legfrusztrálóbb, leganyázósabb része - nem a fõnökök, az gyerekjáték volt, hanem a 3 szintet megtisztítani... áhhh... a fejlõdés sem volt az igazi: egyrészt komoly hányadát a kibercuccok adják, azokhoz meg magas str kell (tehát erre sokat kell áldozni) másrészt boooorzasztóóóó laaassaaaan ment. félreértés ne essék, nem akartam félpercenként szintet lépni, de jó lett volna, ha szlépéskor vmi komoly fejlõdést látok. pl skillpont 3/szint, ez asszem egy alap skill elsõ szintjére elég, ha többet akarok, intet kell növelni, az ad +5öt (persze még így sem elég semmire), szóval ott is mínusz egy a 3ból, de kéne strre, mivel csak katanával megyünk (plusz kell a kibercuccokhoz), dexre hogy el is találjuk az enemyt, ne adj isten constra, reflexre... és mindezt úgy, hogy ellenséget presztízs és nem a szintünk alapján kapunk, szóval nagyon hamar aránytalanul, fairplay-jel lehetetlenül nehezek. nem tetszett az sem, hogy fegyverváltáshoz, tárgy használathoz át kellett mennem az invetoryba (a szörnyek közben csépelnek), hogy mért nem lehetett slotos megoldással élni, rejtély. összegzésképp: minden olyan jól indul a nagy blöff gyönyörû évében: (nekem) kellemes intro, cyberpunk világ, 4 féle valóban különbözõ kari, szemetgyönyörködtetõ grafika a városban, remek zene, kibercuccok, fejlõdés, random pályák, mókás szörnyek, tetszett, hogy egy márkájú cuccok bónuszt adnak, miazmás. aztán elõször ellaposodik, majd hihetetlenül frusztrálóvá válik, még bugkihasználással is. hogy hogyan kaphatott 80% fölötti értékeket, fel nem foghatom. talán én voltam béna a karakterfejlesztéssel, talán vissza kellett volna mennem nehezebb pályákról presztízst veszteni, tán csak nincs rutinom az ilyenjellegû játékokban, talán nem közelharcra kellett volna gyúrnom, akárhogy is, nálam bukta, pedig ez lehetett volna egy jó játék, egy új postapoc-cyberpunk diablo. kár érte, van benne meló, de kellett volna több: történet, mellékküldik (tisztességesek), normális párbeszédek, többféle környezet, és fõleg kiegyenlített, kiegyensúlyozott játékmenet.
Én azért kíváncsi vagyok a magyar verzióra. Remélhetõleg az már egybeépítve jelenik meg a legújabb patch-el.
ezt csak azért írom, hogy én legyek az utolsó, aki a témához hozzászólt
az a baj, hogy aki egyszer tolta a diablo 1-2-t kemenyen, annak ez a game nem ubereli az erzest, amit az nyujtott, ergo minek vele akkor jaccani. valahogy a fizikaja sem tetszik annyira, meg a szornyek sem.
a terminator manusnak tele van felesleges skillekkel a skilltara, nem tudom a tobbinek milyen nem probaltam meg, de nem is fogom azt hiszem.
a diablo 2-ben a barbar volt a legkonnyebb, megsem volt ilyen unalmas a jatek vele, sot. egymas utan vegigtoltam vele vagy 5x.
szerintem meg kell varnom a diablo 3-at, hogy hasonlo feelingben legyen reszem, mint az volt. bizom a blizzardban egyenlore :)
haxoror: persze lehet valtogatni a fegyvereket, cserelgetni a szarabbnal szarabb shotgunokat, meg a megszarabb plazma fegyvereket, de semmi ertelme. raadasul ez a falon atlovos cucc kurva nagy hiba. meg5xorozi a langszoro hatasat meg pluszba. milyen teszterek jatszottak ezzel? rettenet.
plusz nekem maga a vilag is unalmas kicsit. szepen kidolgozott, de nagyon egyhangunak tunik.
na ave diablo4ever
Akkor mégegyszer: 4 darab karakter van, a választó képernyõn, melléjük van írva a nehézségi fokozat. A lángszórós pont a legkönnyebb a négy közül, szinte semmi extrát nem tud csak lõni ezért kiválló kari hogy VérPistike is végig tolhassa a gamét. És milyen meglepõ a másik 3 kari NEM csak a választható fegyverekben különbözik.
Ez az "überlángszóró miatt uncsi a game" mint kifogás nevetséges és korlátolt.
csatlakoznom kell valaki elottem szolohoz meg anno. igen uncsi a game. langpityu-n kivul semmi nem er semmit. szal maradok a kezdeti voksomnal. sacred 50% diablo, ez meg kb 5%. nem az a feeling, pedig eltalaltak a vilagot barmennyire nemszeretem ezt a jovobeni, minden leegett egy kanna benzin egy ember elete stb...
csumi
Na végigtoltam én is 22es szintû mátrix csávóm lett.Háát a végén erõssen a falon át lángszórózás ment ezerrel pedig én is kipucoltam a szinteket ami a fõ questben volt de Osaki palace-ban aránytalanul magas levelû szörnyek voltak.Osaki maga meg félig lementa healtha seperc alatt utánna meg alig maradt healthpackom nem lehetett sebezni.Összességében 3 cd-t nemtom mi fog rajta de a dungeonlordshoz képest legalább végigvihetõ.
OK!Akkor jó lesz ez nekik, biztos örülni fognak neki, még lehet, hogy én is nekiülök, bár idõm szinte semmi, illetve most GTA-SA lázban égek, mint sokan mások, de vannak szerencsések, akik, már tolják vele ezerrel! Igaz-e CARLOS? Nade elég az offból itt, legyen ujra ez a topic a Restricted Area-é (hülyén hangzik ez, ha lefordítjuk az angol részt...)
Nem pointklick, ugyan úgy körökre osztott mint a Falloutok és a S.P.E.C.I.A.L rendszer is bennük van a skillekkel és Perk-ökkel együtt csak a szerepjáték helyett a harcon van a hangsúly, lehet kvázi folyamatos módba is kapcsolni.
Szarrá offoltuk ezt a restricted area topicot gyereke...s mindez nekem köszönhetõen... szal bocs annak, akit ez zavart!
Köszönöm mindenkinek a tanácsot, aki segitett, Fallout Tacticsot töltöttem le, nem nekem lesz, mint visszább írtam, hanem haver apósának...aztán vagy tetszik nekik, vagy nem! Ha viszont ez point'n'click, akkor lehet, hogy szopnak vele, mert õk (és én is) a körökre osztott tötymörgõsebb, "megrágom honnan is támadjak, mit is vegyek elõ hozzá" típusú játékot szeretik. De mintha nekem ugy rémlene, hogy lehet váltani, hogy real time, vagy körökre osztott legyen, nem?
A Tacticsnak az volt az egyetlen baja hogy elérakták a Fallout szót, amúgy király game csak mindenki a Falloutot kereste benne pedig ahhoz nincs sok köze mert erõsen más stílus de nekem bejött :)
Ha viszont kifejezetten taktikai akciójátékra fened a fogad, akkor válaszd a Gorky 17-et. Nekem is Fallout az egyik kedvencem, mert azt a hangulatot semmi nem tudja visszaadni ,de tény ,hogy a Gorkyban jobban meg van oldva a harc.
Pontosan ez a lényeg. Ma szinte mindenki az alapján ítél meg egy játékot, hogy milyen a grafikája, s ha az tetszik, akkor nézi meg a beltartalmat is. A Fallout soha nem tartozott a kiogró grafikájú játékok közé (még megjelenésekor sem), ellenben a sztoria és a játékmenete annyira jól sikerült, hogy szerintem mindenidõk legjobb RPG-i közé elmelte (számomra a legjobb, pedig nyagyon sokkal játszottam ár RPG fan létemre). A grafikai minõség nem egy statikus doog, 3-4 éve csúcsnak számító grafika ma eléggé sittesnek számít, s ha akkor nem társiult a játékhoz egyéb érték akkor mára már az emléke is a múlté. Ha egy játék viszont tartalmilag van a toppon, akkor annak hosszú ideig népes rajongó tábora lesz, lásd Fallout és nem Flatout! :)
Sok hasonló játék jelent már meg a Fallout 1-2 (s talán a Tactics) óta a témában, de mindbõl hiányzott valami, szóval addig is marad a jó öreg játék számunkra.
A Fallout tactics története kapcsolódik a Fallout 1-2-éhez. Bár az elsõ 2 rész inkább szerepjáték, ahol 1 fõhõst irányítasz, addig a Tacticsban egy max. 6 fõs csapatot vezetsz, ahol a küldetéseken keresztül inkább a csatákon, a taktikai részen van a hangsúly, semmint a szerepjátékon. Sztem az 1-2 részeket a történet és a hangulat miatt érdemes közelebbrõl is megismerni, bármilyen régiek is legyenek.
Fallout Tactics Mostmár csak arra vagyok kiváncsi, hogy mi a különbség a Fallout 1, a Fallout 2 és a fenti között? Ha van egyáltalán, vagy ez egy bõvitett kiadás, vagy mi a fa**om?
Tényleg igazad van! köszi a tippet! Emléxem azt is nagyon dicsérték, és az akkoriban jött ki, mint a Jagged! De még mindig nemtom melyik Flatoutot rejtheti az a torrent amit belinkeltem, de letöltöm, s akkor megláSSuk! :-)
Köszi a tippeket emberek, akkor ezt nem erõltetem, fõleg, hogy itt már sokan a rakás szarhoz hasonlitgatják, de persze ettõl még lehet normális is (nem használom a "jó" szót! ;)) Fallaout: Tactics az különbözik a Fallout 1 ill. 2-tõl? Lehet láma kérdés, de nem tudom most hirtelen! Illetve mennyire régiek ezek a játékok? Már csak dc-n lenne esélyem megtalálni, igaz?
"Vagy ajánljatok egy olyat, ami hasonlít a Jaggedre (körökre osztott, és nem Heroes-os, hanem military jellegû)"
Ja! Olvasom itt, hogy egyeseknél elõjöttek azok a bughalmazok, amikrõl külföldi fórumokon is olvastam...és ott nagyon szidták a game-t, hogy nem lehet küldetéseket befejezni bugok miatt, nem lehet bizonyos részeken túljutni...Hülye kérdés, de lehet esetleg általánositani, hogy mi a valószinûsége, hogy a bugok nálam elõjönnek-e? Mert én még megemésztem, de azok akiknek menne nagyon válogatós fajta... És miattuk kérdezem hogy magyarosítás van-e, vagy készül-e hozzá, mert a famíliának, csak papíron van nyelvvizsga...LoL!
Sziasztok! Haver apósának (hmmm...) kellene letöltenem egy játékot, ami a JAGGED ALLIANCE 2-höz hasonlít (mert annak gallyra ment az egyik CD-je). Nos, nekem a Fallout jutott eszembe, de az se mai játék már, aztán ez a játék! Ti itt biztos ismeritek a Jagged-et, mert szerintem az egy alapmû, és készül a 3. rész is, (nagyon várom) tehát meg tudjátok mondani hasonlít-e ez arra. Vagy ajánljatok egy olyat, ami hasonlít a Jaggedre (körökre osztott, és nem Heroes-os, hanem military jellegû) és még le lehet valahonnan szedni!
Köszi elõre is! :-)
Ja a hangulat nagyon jó, de a játékmenet... Végülis jó lenne, ha nem lenne baromi rövid! Meg a tárgyak se nagy számok amiket dobálnak a moncák! Szóval ide kéne egy kúlos pecs! Vagy majd a második rész...
szertem az ilyen cyber punkos sci-fi világokat de ez iszonyú unalmas játék lett. sajna :-(
A Diablo 2-t még nemrég is újra elõvettem, viszont ezt a játékot már töröltem is. Semmi élvezetet nem láttam abban, hogy lángszóróval mindenkit le lehet nyomni úgy, hogy hozzám sem érnek (hard-on), és akkor minek használnék más fegyvert? A Dioban az volt a jó, hogy a különféle ellenfelek miatt folyamatosan módosítani kellett kisebb-nagyobb mértékben a stratégián és/vagy a fegyverzeten. Itt viszont nemhogy a fegyverek , de már az implantumok sem érdekeltek, sõt, egyszerûen ki sem nyitottam a ládákat, mert jobb cuccom volt, mint amiket ott lehetett találni.
Egyszóval: ez sajnos nem az a játék, amire számítottam...
Egy sajátos nézõpontnak, a bírálatnak jellegzetes módszere. Dicséretbe burkolja a negatív vélekedést, de oly módon, hogy valamely nyelvi elem, illetve szövegösszefüggés utal a fordított jelentésre. Gyakran él a túlzással is, így összefonódhat a gúnnyal."
Akinek nem ment full screen-ben a játék, itt a megoldás: Color Depth-nél így állítsatok: 32bit - Framerate TFT Resolution - Yes Wndowed Mode - No
Jó game-et! Üdv
Én a Diabloval voltam így, toltam pár órát a barbárral és leosztottam mindenkit a baltával. A többi karaktert ki sem próbáltam, biztos csak annyi a különbség hogy õk gyengébb baltát kapnak. Nem is értem miért olyan népszerû
A "fordítás" szándékolt volt. Egyébiránt ha kézikönyvet nem is ,de FAQ/walkthrough-t lehet találni a neten, gúglizva. Na nem mintha végigjátszás kellene hozzá, de a FAQ-ban van pár érdekes dolog, pl. hogy mit befoylásolnak a tulajdonságok.
Amúgy 6-7 órányi játék után azt mondom, baromi unalmas, lángszóróval megyek, aztán leosztok mindenkit. A többi karakter kipróbálásáhozm eg semmi affinitásom, gondolom a nehézség annyiban áll, hogy gyengébb fegyverekhez férnek hozzá. Szóval gyengusz! Nem is értem, hogyan adhattak 80 feletti százalékot rá egy csomó kritikában.
Biztosan volt már róla szó, de hadd ne olvassak vissza. A kérdésem: nem lehet multiban nyomni??!! A fõmenüben ott van a Network Game, de hiába kilkkelek rá, semmi nem történik... Az "újratöltött" változat van meg.
és segittet , õ segitet kideriteni hol van a tudos jobban mondva az ember verzioja a karakternek :)
csak kenjinél van hogy kiderül hogy õ valójában egy cyborg és aztán megtalája saját magát és vagy emgmenti vagy megöli?? vagy az összes többi karakternél is ez van? (csak hogy ugye menyire van karakterre szabva a történet :) )
Mondjuk 1 láda volt a szobában, de abban csak 1 sima shotgun volt. Remélem nem egy 100 creditet érõ cuccot kellett ellopnom. Mindegy, akartam szeretni de a trend ellen nem lehet menni, ebben az évben bármit néztem meg vagy félkészen adták ki vagy tele volt buggal vagy csak spontán szar volt. Isten hozott a jövõben :)
:) Hát jah, kb. ennyi a gém. Amúgy az egyik ládát kellett kinyitni, és abban volt a cucc amit kért az ipse...
Én is próbálkozom vele, hogy háthajó, háthajó, de nem.
Na, kár hogy itt a fallouthoz hasonlították mert belenéztem. Bár ne tettem volna. Leszenvedtem pár pályát hátha jó, de hogy 3 mission keresztül tök ua. az unalmas pálya ez iszonyat. Aztán a kovács ügynök aszongya hozzak vissza valamit. Jó, ezt még megnézem. Megint ua. az unalmas pálya, nem hiszem el hogy nem tellett más texturára. Aztán odaérek a piros ponthoz és nincs ott semmi. Köszönöm, uninstall.
Lehet. Amúgy én akkor mentem kovács ügynök melóihoz, amikor a 24-es karimmal bementem az Osaki kastélyába és kiröhögtek a szörnyek... :)
Hehe... Énmeg csitelve (quicksave/quickloadok) kerestem meg a lángszórómat a fegyós csajszinál...Ugyanis mindig új cuccai vannak, ha loadolsz. Amúgy én eleinte M16-al mentem, csakhát picit sebez. 200-at. Az fügyi. A végén a tápos lángszóróm (nem költöttem rá a 100.000 UPGRADET) elég szépet sebzett.
Hát van különbség a két kari között mert én pl Geminik után cseréltem csak le a startnál kapott pisztolyt, nem is használtam semmire de a ranged gemini egy tök jó mérgezõs pisztoly artifactot dobot amikor meghalt.
Gondolom. Szívtam is keményen a fõellennél amikor belõtte a sérthetetlenség cuccát... Én meg nemgyõztem rohangálni, hogy feltöltõdjön a lángszóró. Erre lefagyaszt odajön, csap 3-at lemegy 2/3-ad életem. Jó volt. Amúgy mégegy bug: Ha akkor fagyasztanak le, amikor lángszórózol, akkor nem alszik ki a láng...ergó csak mozogni nem tudsz, de sebzed a csókát...LOL.
Hát én nyomom a smitheseket is mert kell a pénz amióta rájöttem hogy a dokinál (nem olcsón) vissza lehet vonni az elhibázott skillpontokat, csak hordom hozzá a sok manit és kipróbálgatom az összes skillt :)