Kipróbáltam én is ezt a gamet ! Nagyon tetszetõs , utoljára talán a Brigade E5-el szórakoztam ilyen jót ( természetese JA2 kivûl ). Szóval nagyon várom a megjelenést.
szerintem is elfér, ha meg annyira nagyon kinövi majd a két játék magát hogy külön topic kell nekik a keveredés miatt akkor majd ráérünk akkor topicot nyitni :)
itt megtalálható minden xls kiterjesztéssel. Simán az excel-ben lehet midnent módosítani.
A file-ok többségébõl három van: alap, alap_easy, alap_hard; annak megfelelõen, hogy milyen nehézségben játszol.
Én szinte mindenhol csak két adatot változtattam meg: rarity 4-re, illetve cost 9-re (persze a 9 helyett lehetne más is, attól függõen, hogy hány $-t akarsz érte adni.)
És itt a kezdõcsapat embereinek a statjait, illetve napi díjját változtattam meg: Persons (Venom, Morah, Ghost, Dagger, Dragon). A hatodikat kirúgtam, nem tetszett a szövege, meg kellett a hely a saját emberemnek.
Pénzt nem tudok csinálni, de mivel mindennek le lehet vinni az árát, így nem is kell.
Lehet, hogy csak új játéknál mûködik. Illetve lehet, hogy mindhárom xls-t (normal, easy, hard) meg kell változtatni a siker érdekében.
És nem árt biztonsági mentést készíteni a file-okról.
Agamemnon azt leírhatnád, hogy hol és melyik fájlokat érdemes megbuherálni, hogy több pénz fegyver meg lõszer legyen mert az érdekelne :)
Nyiss neki ha gondolod, de szerintem úgyis csak a hardcore JA fanok fognak itt vele játszani. Engem nem zavarna egy ilyen összevont topik sem, mert végülis a Hired Guns a JA2 modern változata ha nincs is köze a világnak hozzá, viszont a játékmenete és harcrendszere egy az egyben a JA2.
Nos, nagy nehezen rátaláltam némi hivatalos infóra is a Jazz-t illetõen, és a játék, vagy a fejlesztõi oldalon az áll, hogy megjelenés most szeptemberben. Ha ez igaz, nyitnunk kell neki egy saját fórumot, és átmenni oda, amíg nem jön hír a JA3-ról. Ott a honlap még mindig a JA2-t nyitja meg, és nincs semmi új hír.
Nem merceneries, haenm marauder-ként találhatod meg õket, vagy a holtestüket, a vezetõjük Karl.
Megcsináltam a szafaris részt. Nekem két végkifejletet sikerült csinálnom. Megmentesz mindenkit - failure. Megmentesz mindenkit és beszélsz Msafari-val, majd megölöd a minisztert - failure, lecsesõ levél és +50.000 $. Nem tudom kitõl van a pénz.
Õk laknak az északi faházban. De, ha csatába kezdesz a katonákkal, akkor õk is beszálnak, és esetleg meg is halnak. De õk azok merceneries néven.
A fegyverek hiánya miatt változtattam meg, hogy lehessen venni õket a boltban, és a töltényeket is... Nálam volt idõnként, hogy talán csippant, vagy valamit csinált, ha felgyógyult valaki. Én is csodálkoztam, hogy a javításhoz nem kell semmi. (De most legalább üres idõben is csinálnak valamit a katonák, nem csak vannak, mint a befõtt. Legalább javítgatják a cuccaikat.) Nem minden ellenfél, de valóban egy-kettõ ku**a jól lõ (valószínüleg mind sniper, de ezt csak a katonáknál írja ki.), és egyébként a mi katonáink is tudna jól lõni. Igen, tudnak üvölteni a katonák... Lehet, hogy még direkt nincs benne minden zsoldos, elvégre ez egy demo... (Amúgy a file-okban bent van Lynx, Shadow, Dynamo...) Így legalább meg lehet különböztetni az osztagokat, és nem arra kell gondolni, hogy akkor most ki az 1-es, 2-es...
-a játék az elején rohadt nehéz jó fegyverek hiányában, szinte alig lehet lelõni az ellenfeleket -az ellenfelek nagyon jól céloznak, messzirõl is ki tudnak szedni fedezék mögül -szerintem bug: a zsoldosok hangereje néha maximális hangerõvel megy, jópárszor konkrétan megijedtem amikor beüvöltött a fülembe, hogy oda nem tud lõni -az online boltól bár lehet venni pár jó cuccot csak éppen lõszer nincsen hozzá -további bug: ha van sérültem és a csapatelosztásnál beállítok doktort-páncienst akkor a teljes gyógyulást semmi sem jelzi (nem kapcsol ki és nem is szól, hogy vége a gyógyításnak) -javításhoz nem kell semmilyen javítószerszám? -gránát nagyon állat, baromi nagyot és szépet durran :) -új zsoldost nem tudok felvenni (a kreált mellé) mert ha kapcsolatba lépek a jelölttel akkor konkrétan nincs olyan gomb amivel felvehetném :) -az osztagok elnevezései eléggé durvák, ráadásul a térképen egy olyan állat feje is mászkál :P
Elsõ pályán elvileg van egy küldetés, hogy valami banditákat kell megölni. Hol vannak ezek? :)
A safari-s részt hogy kell megcsinálni? Hiába mentem meg Ervint, akkor is az kerül be a logba, hogy failure. Pedig csak két civilt öltek meg...
Valakinek jött már ki más?
Én nem szeretek pisztolyokkal rohangálni, amikor lehet komolyabb stukkerral is... Nameg ki kell próbálni mindent a demóban. Ez a 4 pálya nem túl sok... (persze jóval több, mint ha csak 2 lenne)
Igen, én is remélem. Emlékszem mennyit püföltem a teheneket, hogy kapjam a plusz pontokat. (Bár ennyit nem szedtem össze, mint te.)
Amúgy a demóban a E:\Games\JA3\JAZZ_DEMO\basis\scripts\logic\ mappában tessék körülnézni. Szinte minden paraméter állítható. Én mondjuk a golyóálló cuccoknál, és a fegyvereknél állítottam a raryti-t (lehet, hogy másként van írva) 4-re, és így a shop-ban máris sokkal korábban, és gyakrabban kaphatóak a jobb fegyverek.
Nameg a persons-ba is érdemes belekukkantani. Ott érhetõ el az, amit képként belinkeltem. (Mondanom se kell, mindenki hasonló tulajdonságokkal rendelkezik a csapatban... és 250 a napi díjjuk. :-)
Efelõl semmi kétség, a játékot megnézve pedig egyértelmû is. A pasziánsztopikba már nem fértél be, de tény, hogy ez sem rossz. Remélem fut szépen, akadásmentesen, aztán elleszel vele ítéletnapig. Mentem BioShock-ozni, te
Jólvan nem is muszáj itt maradnod. gyalázat a színvonalad neked is. A topicozt meg kicsit régebb óta látogatom mint te.
Te nem vagy normális, ezért posztoltál be ide? Ha van valami konkrét véleményed, ellenvetésed, akkor azzal gyere. Bár az ócska szövegeddel itt könyebben elvegyülsz, de ettõl függetlenül gyalázat a színvonal. Ahogy a játéké is...
Rohadt nagy kacat, 1 órát babráltam vele, hátha csak a grafikája undorító, de ennél még az überbug-os, mítoszgyilkos Fallout Tactics is ezerszer többet tudott és hangulatosabb volt.
Nem vagyok elájúlva ettõl a demótól. Szerintem eléggé gagyi bár vannak benne jó megoldások, nem csodálom hogy kigolyózták.
Most látom, hogy késõn értem oda, mert a beszélgetések szövegei megtalálhatóak xls-ként a játék mappái között. Így még a magyarosítóknak is egyszerû dolguk lesz. Legalábbis technikailag nem lesz bonyolult ezeket a részeket megvalósítani.
Na, majd este újrakezdem és megpróbálom megmenteni a minisztert...
Végül csak sikerült egyetlen komolyabb sérüléssel összehozni azt a részt is.
A gondom, hogy nem tudok kilpéni a szafaris részbõl. Mindenki halott (mármint a busz utasai), nincs ellenfél a pályán, és ha el akarom hagyni a csata képernyõt, akkor kifagy. Pedig amikor belépek a pályára, akkor kiírja, hogy kaptam egy új emailt. Valalki mesélje már el, hogy mi a vége a demónak. Köszi.
Amúgy, belenéztem a játék könyvtáraiba, és 24 szektor lesz (minusz egy test nevû, így 23). Szóval azért ezzel is el lehet majd játszani egy darabig. (Azt még nem próbáltam ki, hogy mi van, ha felcserélem a szektorokhoz tartozó file-okat, majd este lehet, hogy kipróbálom...)
Jó neked!
Van valakinek valamilyen stratégiája az úttorlaszos részhez? Mert akárhonnét is próbálom, mindig túl sokan érnek egyszerre az embereimhez, és nagyon komoly sérülésekkel tudnám csak megcsinálni.
A vasutas pályát megcsináltam, az ügyfelem zászlója van kitûzve, de mégis, újra meg tudnám támadni, ugyanis a diktátor katonái még mindig ott vannak. Pedig miután gyõztem simán tudtam építeni rá, meg minden. Másnál is ott maradtak az elenséges katonák?
Jó ötlet volt feltenni bannerba. Én azért nem akartam kérni, mert ugye ez a JA3 fóruma, és hátha valakinek bökné a szemét...
De elég a szövegelésbõl, megyek, én is kipróbálom.
Neked nincs gondod vele? Nekem mintha egy pár gomb hiányozna a játékból, zsoldost sem tudtam felbérelni és amikot töltöttem be egy pályát kilépett hibával :)
nah eddig csak campaign kéeprnyõig jutottam még de full ja feeling laptopon emailek honlaprol bérelhetõ zsodlosok, fegyverek, lõszer ugyanolyan psycho tesztes karakter kreálás, bár itt még nem sok léynege votl demoban mer tugyanugy eloszthattad a pontjaid utána :) de eddig nagyon feelignes, megyek is vissza :D
Wow, nah ezt csekkolom holnap reggel :)
nah mind1, remélem nem lessz tul rövid a dmeo, vagy ha igen akkor holnap itt legyen a full ;)
Nemrég esett át névváltoztatáson a Hired Guns: The Jagged Edge, amely a jó öreg Jagged Alliance alapjaira épít, mindezt persze modern köntösbe öltöztetve. Bevetéseink helyszíne Afrika, pontosabban annak is olyan tájai, ahova nem sok ember jut el, igaz nem is nagyon akar. Hadurak, polgárháborúk, villongások, terroristák és egyéb lélekemelõ tényezõk bonyolítják a helyzetet, de azért minket sem kell félteni. Egyes szervezetekkel például akár rövid távú szövetségeket is köthetünk, de minden bevetésünk elõtt van lehetõségünk némi diplomáciai kavarásra, hogy kicsit felborítsuk a beállt erõviszonyokat. Utána pedig jöhet maga az akció, ahol kicsiny csapatunkat kell megfelelõ taktikai rendbe sorozni: fedezés, elõrenyomulás, lesbõl támadás, orvlövészet - ez csak néhány lehetõség a sok közül.
Sondergardot sem fért meg a Foxal... a legviccesebb az LAPD-s szõke rendõrkommandós csaj volt, a férje ugyanis szintén felbérelhetõ zsoldos volt. Ha valamelyik meghalt, vicces kommentárokat fûztek hozzá.. ha a csaj halt meg, a pasija vmi olyamsmit nyögött ki hogy
"Szegény drágám... azért remélem az életbiztosításodat idõben utalják."
Tovább él a legendás Jagged Alliance öröksége, igaz más néven, ám a stílus ugyanaz. Jó ideje készül ugyanis a Jazz: Hires Guns, amely azonban most névváltoztatáson esett át, és új címe Hired Guns: The Jagged Edge lett. A játékban négy frakció közül választhatjuk ki megbízónkat, amelyek mind-mind más politikai célokkal fegyverkeznek, és más bónuszokkal dobnak meg minket a siker reményében. A körökre osztott akció-stratégiában százötven fegyver vár ránk, amelyeket azonban még fejleszteni is lehet. A sajátos vonalvezetésû történetben döntéseink befolyással lesznek a politikai helyzetre, s ennek függvényében változhat az ellenség is.
Nah õ vajon ki lehet? Elsõ tippre Fox-ot mondanám, már ha régi zsoldos:
Jónak tûnik, és tök jól lehet rombolni az épületeket. A JA2-ben a tetõ megmaradt, ha jól emlékszem, hiába robbantottad ki a falakat...
Úgy volt, hogy ez lesz a JA3D, de közben valami vita miatt elvették ettõl a csapattól a JA név és történet használatát ezért máshogyan kellett elnevezniük a már félkész játékukat. Ezért lett Jazz: Hired Guns.
A korai trailerekben viszont még a JA3D név szerepelt.
miért? ugy csak az az egy ja folytatás lett volna igy meg kapunk kettõt egyböl gyk, vagy legalábbis a müfajt ketten viszik tovább, szvsz ez pozitivum :)
Nem tök mindegy? A lényeg hogy lesz 2 darab ugyanabban az idõben megjelenõ 3D-s taktikai játék (lehetõleg körökreosztott) Amelyik kb ugynonnan gyöeredzik:)
Ugyebár a JA3 a Silent Storm motorjára épül, a fejlesztõk azt nyilatkozták, hogy a grafika és animáció még fog kapni bõven ráncfelvarrást és a motor is fel lesz még turbózva. Reméljük, reméljük...