Sajnos a videót most nem tudom megnézni mert melózom, de ezek a képek már egyáltalán nem rosszak. Ha visszatesznek 2d-s arcokat alulra akkor már most is bevállalnám a játékot :)
ahonnan lopkodtam: hardwired.hu
:DDD
Navazz, a JA2 még mindig hihetetlenük addiktív. Mondom leülök és játszok egy fél órát, úgyis gyorsan megunom. 5 óra lett belõle és a végén is csak azért kellett abbahagynom mert wow-ban raid volt és mennem kellett. A grafika nagyon kész van, de minden más még mindig fantasztikus benne. Találtam egy nagyon jó guide-ot is, most az alapján fogok megcsinálni minden mellékküldetést is.
figy, van x idõ a játékra, az msot tök midn1 hogy x év alatt 1 nap vagy 1 év ha x idõbõl y-t a grafra szánnak akkor csak z marad minden másra, ergo x= y+z , magyarul minnél kevesebb idõt forditanak a többi dologra annál több jut a grafra és forditva... :) magyarul ha csak a grafon dolgoznak az nem tesz jót a játéknak, és én uyg vagyok vele inkább legyen rosszabb a graf és midnen más kiemelkedõ mitn forditva :)
Én kétlem, hogy bármibe is ölték volna az idejüket... már ami a JA-t illeti. Ennyi idõ alatt simán össze tudták volna rakni a JA3-at, és a JA4-et is. Van már honlapja a játéknak?
Amúgy abban igazad van, hogy egy ilyen játéknál nem teljesen a grafika számít, én sem ezért szerettem az elõdöket. Nem szeretnék viszont egy UFO: Extraterrestrial-t látni aminek lehet, hogy szuper a játékmenete, harcrendszere, manager része, de legszívesebben lehánynám a monitort amiért ilyen grafikát sikerült összehozni ilyen hardware-ek mellett amik ma vannak vagy voltak 4-5 éve.
Egy ilyen kép még elment mondjuk '99-ben , sõt akár még szépnek is mondható, de most eléggé lehangoló :\
Én csupán csak attól tartok, hogy le fogják járatni a Jagged Alliance nevet pedig megérdemelne egy tökéletes harmadik részt.
miért a maxra bezoomolton kívül másmilyen képet láttál már a JA3-ról?
BTW: még nem tudunk semmit a játékról, de már nyavajognak, hogy "hogy nét ez már ki 2008-ban."
Õszintén Az UFO Extraterrestrialsal játszottam taktikai/stratégiai játékok közül a legtöbbet, mert az kötött le algejobban.. meg lehet nézni, hogy hogyan néz ki.
Attól, hogy körökreosztott, attól még nem lehet jó grafikája? Szvsz attól még igenis lehetne jó grafikája. Nem kell, hogy azon legyen a hangsúly, én nem azt mondom, de szerintem ennél tudnának szebbet is összehozni.
Még akkor is ha nem a grafika a lényeg, akkor is nézzétek meg a képeket, és utána gondolkozzatok el azon, hogy ezt 2008 végén akarják kiadni ilyen grafikával??? Már ma ott tart a technika, hogy az embernek le esik az álla néhány játékot látva, és még mi lesz 1,5 év mulva? Amúgy a grafikától függetlenül, én biztosan kipróbálom majd az új részt, és nagyon örülök, hogy folytatják a sorozatot.
nekem ezekkel a képekkel az a bajom, hogy sem Scope, sem Shadow nem ismerõs. talán a hangjukkal együtt...
" Ennél még a Fallout2 is szebb volt :)"
Nana.. azért túlzásokba ne essünk.... A fallout 2 örült volna ha ki tud nézni így...
Nekem magyarázhatod, mindenkori kedvencem a JA sorozat (megvan a második rész eredeti dobozos verzióban).
Azért kicsit nehéz lenne eladni egy jól összerakott, de okádékúl kinézõ játékot. Nem hiszem, hogy rétegjátéknak készül (akárhogyan is kapálódzunk ellene). Ha nem is olyan szinten mint egy szebb rts (Company of Heroes) ,de valamennyire nézzen ki mert a jelen állapotában ez egy nulla grafikaliag. Ennél még a Fallout2 is szebb volt :)
hümm, örülök hogy jön egy új rész... reméljük megéri a kiadást... a grafika meg... az én szememben a grafika megölte az ufo-t, a rollercoaster tycoont, a zoo tycoont, a settlers-t... mindent ahol nem a grafika a lényeg... nem mondom, rajzolják meg szebbre, legyen részletesebb, de azért nem az a lényeg... a stratégiai/üzleti szimulációs dolgok 3D-s megjelenítése kifejezetten zavar
Az hogy hogyan néz ki nagyívben le van szarva. Ugyanis körökre osztott volt, Olyan dinamikus környezettel volt megáldva amilyet utána még 3-4 évig nem voltak képesek mások sem alkotni. Anyagátütést vizsgált, skillek voltak fegyverek voltak menedzsment része kúrva jó volt. és a sztori alakulása is baromira tetszett. (pl imádtam az elszabadult oroszlánok által rendezett vérfürdõt:D)
Ja és ami a legfontosabb. Bõdületesen nehéz volt (az elején a karakteralkotásnál pedig a teszt hihetetlen poénos volt:D) Ha mindezeket megtartja nekem must buy (újra)
commandos 3 szemeben pont rossz példa, gyk azzal sikerütl totál kiynirni a commandos sorozatot..., 1-2-t imádtma össze skiegjével, commandos 3 meg olyan szinten sikerült pcosékra hogy egyszerüen képtelen voltam egy két mapnál többet játszani vele :/ tökéletes példa arra hogy lehet egy gamet elkurni azzal ha a grafra koncentrálnak... :/
Azért egy Commandos III (ami ugyanúgy nem mai darab) szintû engine is elég lenne alá, akkor sem szólnék. Bár másfél év alatt még sok minden változhat, reméljük hogy ez is javulni fog.
A JA2 korában az a grafika egyáltalán nem volt rossz, de könyörgöm az már 8 éve volt. Azért legalább egy UFO: Afterlight szintû grafikát meg lehetne csinálni. Vagy jobbat...
Állítólag 800x6xx -ben lõtték õket, tény hogy nagyon retró feeling, de azért 2007-ben a dx10 korában kicsit adhatnának rá. Jah bocs, oroszok hegesztik :\
(Gamespot) A Gamespotnak alkalma nyílt megtekinteni a készülõ Jagged Alliance 3-at az E3-on, de sajnos csak egy kis kurta beszámolóra futotta. Lássuk hát, az E3-as build alapján milyen benyomások maradtak a srácokban, illetve a fõbb újdonságokat:
- a játék körökre osztott módba vált real-time-ból, ha ellenséget látunk - akciópontos rendszer marad, ha valamelyik zsoldosunknak tartalékolunk, akkor megszakíthatjuk az ellenfél körét és cselekedhetünk, például ha elõttünk kezd el petúniát locsolni az a kis gonosz ellenség - fiktív dél-amerikai országban harcolunk, Scope, Shadow, La Malice biztosan maradnak, ugyanis õk harcoltak az E3-as demóban tereptárgyak egy része rombolható lesz - a Sir-Tech Canada eredeti csapata kreatív tanácsadást végez az egész fejlesztés alatt - végére egy kis hidegzuhany: valószínûleg 2008 végén érkezik a játék
forrás: hardwired.hu
Ezeket a képeket elnézve kezdek elszomorodni :\
Sokáig még az is kérdés volt, hogy a méltán híres sorozat harmadik része körökre osztott stratégia marad, vagy a MiST engedve a játékipar diktálta nyomásnak RTS-é korcsosítja a jövevényt.
Szerencsére a fejlesztõk megtartották józan ítélõképességüket, és egy nem mindennapi körökre osztott taktikai játék mellett döntöttek. A történet a kilencvenes évek Afrikájában zajlik, ahol gerillacsapatokkal kell majd felvennünk a harcot. Amikor elõször adtunk hírt a JA 3-ról, még 2006 végi megjelenésrõl lehetett hallani. Sajnos az Akella magához mérve már-már megszokottan ezt a címet is eltolta. 2008 elsõ negyedéve elõtt biztosan nem telepíthetjük fel a programot számítógépünkre.
Forrás: SG
Okés, lehet, hogy nem a legjobb írás, de lagalább valami hivatalosnak nevezhetõ bíztatás...
"A klasszikus X-COM / Fallout játékmenetet idézõ cím maga is félig-meddig kultikus státuszba emelkedett, aztán eltûnt, majd mindenféle botrányok közepette..."
Ez tetszik azért, a JA "kicsit" hamarabb volt mint akármelyik Fallout és a játék az X-COM alternatívája volt, nem a koppintása. Btw emlékszem, hogy annó 26 mega volt a JA1 és elég sok floppy kellett, hogy át tudjam hozni a szomszédtól :)
Nos, akkor esetleg tényleg elkészülhet valamikor a JA3.
(PC Games) A szeptemberi bizonytalanság után lefixálódott végre a fejlesztés, így a Jagged Alliance 3 teljes sebességgel robog a megjelenés felé. A Strategy First lesz a kiadó, az orosz Akella és az F3 Games pedig az új fejlesztõk. A JA3 totál hû marad az elõzõ részekhez. Feltehetõen megmarad a stratégiai térkép. Több, mint 20 küldetés lesz. Tárgyak élethûen semmisülnek meg és testrészek becélozhatóak. Régi ismerõs zsoldosok visszatérnek. Az új engine természetesen 3D. Fórumhozzászólások említik, hogy az Akella fõleg kiadóként és felügyelõként funkcionál, míg a korábban Stalin Subwayt és a The Day Aftert prezentáló F3 Games végzi a fejlesztés 90%-át.
Uh, ez a Stalin subwayes fejlesztõk elég szarul hangzik, irgalmatlan egy szemét volt az a program, a demóját láttam... borzalmas, gagyi, bugyuta.
Remélem nem cseszik el...
Forrás: PC Guru
Egészen ifjú olvasóink talán nem is emlékeznek a kanadai, szép emlékû Sir-Tech kultikus TBS-ére, pedig 2002 szeptemberi számunk teljes játéka volt. A stuff hatalmas rajongótábort toborzott, de sajnos a fejlesztõcsapat „halálával” úgy tûnt, lassan belepi a feledés nosztalgikus leple (képzavarért elnézést). Most azonban talán mégiscsak feltámad - „Oroszországból, szeretettel”.
A bevezetõ gondolatmenetét folytatva, egy kis emlékeztetõ. A Jagged Alliance egy X-COM-hoz (és a Fallouthoz) hasonló játék volt, azaz körökre osztott stratégia, melyben zsoldosokból összeválogatott csapattal kellett különféle harci feladatokat megoldanunk. Az egyik nagy truvája az volt, hogy embereink mindegyike önálló személyiséggel rendelkezett, az eseményeket kommentálták, egymásnak beszólogattak, ami egészen sajátos ízt adott a címnek. Minden hibája ellenére okos és ügyes munka volt, és hatalmas rajongótábor alakult ki körülötte, mely kultuszcímmé emelte a stuffot. Kiadása után nem sokkal a Sir-Tech bezárta kapuit, ám elõtte még 2002 júniusában eladta a JA-franchise jogait a Strategy Firstnek. Aztán néma csend...
Ma oly sok találgatás és szóbeszéd után végre megtört a hallgatás, és az Akella bejelentette, egyelõre ékes orosz nyelven a játék új, harmadik részét. A „fehér farkas” és a Strategy First közösen gondozza a címet, a fejlesztõ az F3games. Ha valaki nem ismerné õket, nem az õ hibája, ugyanis a moszkvai stúdió még újszülött, idén alakult, 90%-ban a G5 Software (The Stalin Subway /FPS/, The Day After /Blitzkrieg-motorú stratégia/) volt munkásaiból, de van pár Akella, Orion, Nival arc is köztük, és jelenleg hivatalos weboldalukon 3D-s grafikusokat és animátorokat keresnek.
A fõbb tudnivalók (némelyike persze visszaköszön a franchise korábbi részeibõl):
Rugalmas küldetésszerkezet, melyben a sztori alapját jelentõ konfliktus öt résztvevõje közül négy dolgába beleszólhatunk. Több mint 20 nem lineáris misszió, különbözõ idõjárási viszonyok között és napszakokban. A taktikai döntésekben szabad kezet kapunk, ide tartozik az is, hogy mi döntünk, hogy az arzenálból melyeket választjuk a küldetéshez. Valós sebzési modell, azaz lehet fejet, végtagot célozni/lõni (ez is megvolt korábban). Természetesen a bevetésre induló csapat hat zsoldosát ismét egy nagy, nemzetközi „kupacból” válogathatjuk össze, ezek egy része régi ismerõsünk az 1. és 2. részbõl, mindegyiknek saját története, személyisége, taktikai fegyvertára van. Teljesen új 3D-s motor. Nos, egyelõre ennyi a publikus információ, természetesen nyomon követjük a fejleményeket, hiszen szívünknek kedves címrõl van szó.
Jagged Alliance 3 Info Megjelenés: 2007
Stratégia >> Fejlesztõ: F3games
-------------------------------------------------------------------------------- Kiadó: Akella / Strategy First
Könnyen elképzelhetõ, mostanában nem sok új kép került napvilágra. Nem tudom, miért nem csinálják komolyan, nem volt elég sikeres az elsõ és a második rész?
A játék fejlesztõje a MiST Land South felbomlott augusztus elsején és jelenleg a Game Factory Interactive (másik orosz cég) hegeszti. Az még nem tiszta, hogy mi lesz vele, de a Development szekciójukban benne van.