na hát ezt is folytatják. majd meglátjuk milyen lesz :)
Valós idejû lesz, ez mindent elmond:(((((
Ez a Jagged Alliance 3D nem a JA3. A kettõ nem ua.
azért az se rossz ha kiadják 3D-ben. egyik kedvenc játékom volt a 2, márpedig ezt nem sok játékra mondom.. de ha már dolgoznak rajta, akkor miért nem csinálják meg a köv. részt??
MOst ezt miért mondod? Én is tudom. Az elõrõ hozzászólásomban látsz olyat hogy JA3???? én ezt írtam: "Szerintem nagyon elcseszik a 3D-t ha valóban valós idejû lesz" Én ebben azt látom hogy 3D szal nem értem mire mondod ezt...... :)
Amúgy honnan gondoljátok hogy JA3 enm egyenlõ JA3D?
Jagged Alliance 3D névváltás
[2005-05-12 @ 22:34 - Berkenye]
Felejtsd el a Jagged Alliance 3D játékcímet, mint olyant. A Game Factory Interactive úgy gondolta, az African Alliance cím sokkal menõbb és trendibb, úgyhogy az E3-on már így keressük ezt a stratégiai játékot. Erre állításuk szerint azért volt szükség, mert nem csupán 3D-s lesz a soron következõ rész, hanem az elavult körökre osztottságot felváltja a valós idejûség, s ezt megkönnyítendõ inkább új címet is adtak neki. Ugyanakkor könnyebb megkülönböztetni a Jagged Allince 3-tól, ami szintén készülõben van és folytatja a sorozat hagyományait, továbbra is körökre osztott stratégiai játék formájában.
info: Gamestar
Mostmár legalább tudom hogy JA3azni fogok és nem African Alliance-zni!
Az a valósidõ nagyon nem jönne be. De hogy ez mekkora hülyeség: "az elavult körökre osztottságot felváltja a valós idejûség" méghogy elvault.....próbáltak már vealós idõben heroes-ozni? :D
nekem az 1-ben Bud Hellar volt a kedvencem, kettõben Sid is eléggé bejött, nameg az orosz testvérpár, Ivan és Igor :)
Igort nem bírtam, de Ivan a szívemhez nõtt, mivel nagyon sokáig toltam a demo verziót. Szerintem több tucatszor végigvittem. Érdekes, de a demóban Ivan sokkal izmosabb volt, kitûnt a többiek közül, a full játékra meg már összeesett. Talán elfogyott a szteroid Moszkvában, vagy ilyesmi...
pedig sztem az 1 is fantasztikus volt, a végén még sikerült megszereznem Mike-ot is, az istent :)
namost akkor van külön a JA3 meg a JA3D...
MiST Land South will be developing Jagged Alliance 3D on behalf of Strategy First. More information in the near future.
Genre: Turn-based Release date: TBD Platform: PC Windows Developed by: MiST Land
és ez?
African Alliance no more... (Added 09.09.2005 at 19:10:32)
GFI and MiST land-South companies have to inform that the developing of African Alliance is closed. Such a strong position regarding this project is caused by desire of team to concentrate on attaining the high quality of our future projects.
But every cloud has a silver lining: all the sources of African Alliance will be used in Jagged Alliance 3D. Besides MiST land-South studio is hardly working on Warfare and 4th Battalion now and that was one of the reasons of reconsideration the priorities of company’s activity. And several words about the release plans of projects which go to homestretch at the full speed. Playing the Warfare the gamers could find themselves in epicenter of conflict at the Middle East in the end of this year. And the next year will start with the release of Jagged Alliance 3D. The fireworks will be applied.
Jagged Alliance 3D
Genre: tactical strategy Date of release: in developing
Jagged Alliance is coming back! The famous series that have won on a lot of fans all over the world gains a new life. JA3D is a classic turn-based tactical strategy with strong RPG elements. Well known mechanics and atmosphere of the original games. Meet old friends – A.I.M. mercenaries – in highly interactive environment where you have a possibility to destroy almost everything. And that is not all features of the new JA game. New missions will let you dive in the thrilling atmosphere of guerilla warfare during a civil war in a small tropical country. And the additional - 3D - dimension will give you new and astonishing depth of combat.
Features: - Jagged Alliance - turn-based combat system, checked by time - meet your old friends (mercenaries from previous games) - highly interactive environment (almost everything is destructible) - a lot of realistic weapons - JA2 RPG system - complete control over the combat - JA2 interface - various battlefields.
System Requirements: Windows XPsp1 Pentium IV / AMD Athlon 2 Ghz 512 Мb memory Video Card supporting ATI Radeon 9600 128 Мb, NVIDIA GeForce 4 128 Мb or (exept for GeForce 4MX) DirectX 9.0c Hard disc space: 3GB 16х CD-ROM Sound Card Keyboard, mouse.
Nálam Ivan,Magic,Ice,Fidel,Gus,Shadow,Lynx,Igor,saját karakter két csapatban kétfelé nyomulva persze csak egy idõ után ha volt rájuk pénz!
az Unfinished Business-ben a Vadkeleti pisztolyos(Tex) igen kemény volt Õt is felvettem.
jajj tényleg Lynx...bazz õt hogy felejthettem ki
komolyan mondom a mostani játékok abszolút nem tudnak elvarázsolni a jagged alliance 1.2 esetében volt olyan ,hogy egyszercsak reggel lett és még mindig játszottam (csak még egy csatát végignyomok címszóval)! Ilyen játékkal mostanában nem találkoztam!!! sajnos....
az egyet kb 10x nyomtam végig mindig más felállással, a 2-õt legalább ennyiszer
az UB-t csak 1x, az nem is kötött le nagyon hiszen az egész játék jóformán egy épületben játszódott
a JA1-et sikerült olyan hangulatosra és izgalmasra csinálni hogy a mai napig nem találtam nagyon nála jobbat (max. a Fallout sorozat elsõ és második része)
a JA2 csak azokat a hibákat javította ami nem volt jó az 1-ben és megtoldotta pár remek újítással, itt a ritka eset hogy a folytatás felülmúlja az elsõ részt
remélem hogy a JA3 méltó lesz az elsõ 2(+1) rész hírnévére és legalább annyira fogom majd szeretni mint az elõdeit
esetleg ha újra összeáll a SiRTECH... De erre nincs sok remény :( Én is sokszor végignyomtam az 1-et és a 2-öt,az unfinished business és az Urban chaos mod annyira nem tetszett a wildfire tetszett csak bugos volt de nagyon. Esetleg egy magyarított szinkronos változatnak örülnék sõt részt is vennék az elkészítésében de úgy tudom ez egy halott dolog...
egyetértek, a második rész minden idõk egyik legszórakoztatóbb játéka... kb 8-10szer toltam végig én is :)
meg kell hagyni, kicsit tartok ettõl a harmadik résztõl... hát majd meglátjuk. reméljük a legjobbakat!
semmi más nem kéne csak a grafikát felturbózni, 3d-be tenni hogy lehessen forgatni, pár új hanghatás meg zene, mondjuk +100 fegyver, +50 zsoldos (bár így is elég nagy a választék), animációkat finomítani, térképet mondjuk 10x ekkorára tervezni és kész
a harcrendszer, logisztika, rpg és menedzselés az tökéletes volt a 2-ben, nem azon kéne változatni
A játék fejlesztõje a MiST Land South felbomlott augusztus elsején és jelenleg a Game Factory Interactive (másik orosz cég) hegeszti. Az még nem tiszta, hogy mi lesz vele, de a Development szekciójukban benne van.
Könnyen elképzelhetõ, mostanában nem sok új kép került napvilágra. Nem tudom, miért nem csinálják komolyan, nem volt elég sikeres az elsõ és a második rész?
Egészen ifjú olvasóink talán nem is emlékeznek a kanadai, szép emlékû Sir-Tech kultikus TBS-ére, pedig 2002 szeptemberi számunk teljes játéka volt. A stuff hatalmas rajongótábort toborzott, de sajnos a fejlesztõcsapat „halálával” úgy tûnt, lassan belepi a feledés nosztalgikus leple (képzavarért elnézést). Most azonban talán mégiscsak feltámad - „Oroszországból, szeretettel”.
A bevezetõ gondolatmenetét folytatva, egy kis emlékeztetõ. A Jagged Alliance egy X-COM-hoz (és a Fallouthoz) hasonló játék volt, azaz körökre osztott stratégia, melyben zsoldosokból összeválogatott csapattal kellett különféle harci feladatokat megoldanunk. Az egyik nagy truvája az volt, hogy embereink mindegyike önálló személyiséggel rendelkezett, az eseményeket kommentálták, egymásnak beszólogattak, ami egészen sajátos ízt adott a címnek. Minden hibája ellenére okos és ügyes munka volt, és hatalmas rajongótábor alakult ki körülötte, mely kultuszcímmé emelte a stuffot. Kiadása után nem sokkal a Sir-Tech bezárta kapuit, ám elõtte még 2002 júniusában eladta a JA-franchise jogait a Strategy Firstnek. Aztán néma csend...
Ma oly sok találgatás és szóbeszéd után végre megtört a hallgatás, és az Akella bejelentette, egyelõre ékes orosz nyelven a játék új, harmadik részét. A „fehér farkas” és a Strategy First közösen gondozza a címet, a fejlesztõ az F3games. Ha valaki nem ismerné õket, nem az õ hibája, ugyanis a moszkvai stúdió még újszülött, idén alakult, 90%-ban a G5 Software (The Stalin Subway /FPS/, The Day After /Blitzkrieg-motorú stratégia/) volt munkásaiból, de van pár Akella, Orion, Nival arc is köztük, és jelenleg hivatalos weboldalukon 3D-s grafikusokat és animátorokat keresnek.
A fõbb tudnivalók (némelyike persze visszaköszön a franchise korábbi részeibõl):
Rugalmas küldetésszerkezet, melyben a sztori alapját jelentõ konfliktus öt résztvevõje közül négy dolgába beleszólhatunk. Több mint 20 nem lineáris misszió, különbözõ idõjárási viszonyok között és napszakokban. A taktikai döntésekben szabad kezet kapunk, ide tartozik az is, hogy mi döntünk, hogy az arzenálból melyeket választjuk a küldetéshez. Valós sebzési modell, azaz lehet fejet, végtagot célozni/lõni (ez is megvolt korábban). Természetesen a bevetésre induló csapat hat zsoldosát ismét egy nagy, nemzetközi „kupacból” válogathatjuk össze, ezek egy része régi ismerõsünk az 1. és 2. részbõl, mindegyiknek saját története, személyisége, taktikai fegyvertára van. Teljesen új 3D-s motor. Nos, egyelõre ennyi a publikus információ, természetesen nyomon követjük a fejleményeket, hiszen szívünknek kedves címrõl van szó.
Jagged Alliance 3 Info Megjelenés: 2007
Stratégia >> Fejlesztõ: F3games
-------------------------------------------------------------------------------- Kiadó: Akella / Strategy First
(PC Games) A szeptemberi bizonytalanság után lefixálódott végre a fejlesztés, így a Jagged Alliance 3 teljes sebességgel robog a megjelenés felé. A Strategy First lesz a kiadó, az orosz Akella és az F3 Games pedig az új fejlesztõk. A JA3 totál hû marad az elõzõ részekhez. Feltehetõen megmarad a stratégiai térkép. Több, mint 20 küldetés lesz. Tárgyak élethûen semmisülnek meg és testrészek becélozhatóak. Régi ismerõs zsoldosok visszatérnek. Az új engine természetesen 3D. Fórumhozzászólások említik, hogy az Akella fõleg kiadóként és felügyelõként funkcionál, míg a korábban Stalin Subwayt és a The Day Aftert prezentáló F3 Games végzi a fejlesztés 90%-át.
Uh, ez a Stalin subwayes fejlesztõk elég szarul hangzik, irgalmatlan egy szemét volt az a program, a demóját láttam... borzalmas, gagyi, bugyuta.
Remélem nem cseszik el...
Kicsit félek én is az oroszoktól, a Sir-Tech nagyon magasra tette annó a mércét.